quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:29 schreef Rambolin het volgende:
Hostage Situation Reported at Apple Store in Amsterdamski
https://sputniknews.com/2(...)rdam-1093279307.html
Amsterdam: Armed police dealing with 'hostage-taking' after gunman enters Apple store
https://news.sky.com/stor(...)rs-building-12548953
'Gunman holds at least one person hostage' at Apple Store in Amsterdam with police on the scene
https://www.dailymail.co.(...)am-police-scene.html
Amsterdam hostage incident: Apple store staff held by suspected gunman
https://www.mirror.co.uk/(...)ident-apple-26302421
Armed police rush to siege at Apple store as staff 'held hostage by gunman'
https://www.dailystar.co.(...)siege-apple-26302478
Amsterdam incident: Hostage held at gunpoint inside Apple Store as ‘shots fired’
https://www.independent.c(...)ostage-b2020768.html
Armed police siege in Apple store hostage emergency – 'gunshots' spark panic in Amsterdam
https://www.express.co.uk(...)ation-gunshot-latest
‘Hostage held at gunpoint’ at Apple store in Amsterdam
https://metro.co.uk/2022/(...)pple-store-16152409/
Apple’s Flagship Store in Amsterdam Facing Hostage Situation
https://www.bloomberg.com(...)d-reports-of-robbery
Hostage situation at Amsterdam Apple store
https://www.dw.com/en/hos(...)ple-store/a-60878403
Robbery turns into hostage situation at Apple store in Amsterdam, police on scene
https://www.hindustantime(...)101645555745685.html
Armed man takes at least one hostage at Amsterdam Apple store
https://thehill.com/polic(...)m-apple-store-report
Gunman takes hostages at Amsterdamski Apple Store – police
https://www.rt.com/news/550291-amsterdam-hostages-gunman-apple/
Er is weer een pizza levering?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:18 schreef L_auteur het volgende:
DSI goden lijken zo in beweging te komen..
Ja die zal momenteel vast de livestreams aan het bekijken zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 schreef Leandra het volgende:
Al die figuren die omgevingsbeelden streamen spelen de gijzelnemer iig lekker in de kaart.... geen wonder dat de politie daarvan baalt.
Is ook zo... 2e hands Apple iPhone (6/7/8) voor weinig ftw!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:17 schreef Jockari het volgende:
Wie koopt nu in hemelsnaam iets van Apple. Veel te duur voor wat het is.
al 2222x ofzoquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:21 schreef L_auteur het volgende:
Deze al gepost?
https://www.instagram.com/marvinvk/live/17966787997549367
Genoeg schermen daarquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja die zal momenteel vast de livestreams aan het bekijken zijn
moet hij wel weten welke live stream aan het uitzenden isquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat hij een paar iPads op livestreams heeft staan.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien zit ie ook op FOK!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:25 schreef just me het volgende:
[..]
moet hij wel weten welke live stream aan het uitzenden is
dat voor 1 mannetjequote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:25 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik tel 12 man die voorbij loopt, is dat exact hoeveel man er in een unit/squad zit?
dan is hij uit z'n zolderkamertje ontsnaptquote:
Einde dienst is om 2300u. Excl overwerk, mutaties schrijven etc.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:26 schreef Momo het volgende:
Die politiemensen willen toch ook wel weer naar huis nu?
En zal wel honger hebben.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:27 schreef praadje het volgende:
Wat erg dat die gijzelaar daar al bijna 5 uur in doodsangst zit. En zijn familie natuurlijk.
Ik denk dat dat enorm overdreven wordt. Hoeveel informatie kan 1 zwaar gestresste gijzelnemer die het nieuws volgt op z'n mobieltje nou verwerken zonder compleet overspoeld te raken?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 schreef Leandra het volgende:
Al die figuren die omgevingsbeelden streamen spelen de gijzelnemer iig lekker in de kaart.... geen wonder dat de politie daarvan baalt.
https://www.youtube.com/r(...)&sp=EgJAAQ%253D%253Dquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:25 schreef just me het volgende:
[..]
moet hij wel weten welke live stream aan het uitzenden is
Zit tenminste lekker warm binnen. Die agenten staan even lang in de kou.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:27 schreef praadje het volgende:
Wat erg dat die gijzelaar daar al bijna 5 uur in doodsangst zit. En zijn familie natuurlijk.
Ik denk dat de persoon die gegijzeld wordt banger is.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:27 schreef praadje het volgende:
Dat zegt ie Hansquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik denk dat de persoon die gegijzeld wordt banger is.
Echt heel naar inderdaadquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:27 schreef praadje het volgende:
Airpodjes heeft ie natuurlijk al inquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het was niet de bedoeling dat ze erin zouden blijven.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:27 schreef RAVW het volgende:
[..]
dat voor 1 mannetje![]()
In rusland gooien ze gewoon wat spul door de luchtafvoer kanaal en ze ruimen de lijken en klaar ... geen ge donder met dat soort lui
Wie weet luistert hij met zijn AirPods wel naar een livestream of belt hij met iemand die hem informatie geeft. Hij kan op allerlei manieren genformeerd worden.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:28 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat enorm overdreven wordt. Hoeveel informatie kan 1 zwaar gestresste gijzelnemer die het nieuws volgt op z'n mobieltje nou verwerken zonder compleet overspoeld te raken?
Gelukkig slaat die gijzelnemer wel een arm om hem heen om gerust te stellen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
En als hij samenwerkt met iemand op afstand die hem updates geeft middels open lijn?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:28 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat enorm overdreven wordt. Hoeveel informatie kan 1 zwaar gestresste gijzelnemer die het nieuws volgt op z'n mobieltje nou verwerken zonder compleet overspoeld te raken?
alles kanquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:31 schreef Landgeld het volgende:
[..]
En als hij samenwerkt met iemand op afstand die hem updates geeft middels open lijn?
Das waar ookquote:
dat zal je verbazen hoeveel een mens onder zware druk nog kunt waarnemen en ook op orde kunnen krijgen ...quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:28 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Hij heeft net nog iemand afgewimpeldquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:32 schreef Caland het volgende:
Moet die gozer van at5 niet gaan werken voor zijn kk cheld ofzo
Heb hem al een uur niet gehoord
Alleen in het theater van Moskou gooide ze iets teveel meuk naar binnen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:27 schreef RAVW het volgende:
[..]
dat voor 1 mannetje![]()
In rusland gooien ze gewoon wat spul door de luchtafvoer kanaal en ze ruimen de lijken en klaar ... geen ge donder met dat soort lui
Hij begint gelijk te praten, hij zit mee te lezen op FOKquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:32 schreef Caland het volgende:
Moet die gozer van at5 niet gaan werken voor zijn kk cheld ofzo
Heb hem al een uur niet gehoord
Theater of Dreams.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
Alleen in het theater van Moskou gooide ze iets teveel meuk naar binnen.
*Politiesquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:33 schreef Caland het volgende:
Hele buurt is afgezet kom je daar met toeters en bellen aanrijden om beetje stoer te doen
Politie
Dan moet ik weer denken aan de ontvoering van Peter R de Vries, waarbij de gijzelnemer per ongeluk zelf het slaapmiddel opdronk dat voor Peter bedoelt wasquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:32 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Das waar ook
Wat als de politie voedsel laat bezorgen met laxeermiddel erin. Dat wordt of schijten midden in de winkel of naar de plee maar wat doe je dan met de gijzelaar?
VERTEL.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:34 schreef cemeteryslut het volgende:
er gebeurt shit op de insta link
Op AT5 niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:34 schreef cemeteryslut het volgende:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:34 schreef cemeteryslut het volgende:
De gijzelaar rende weg, hij moet zijn handen laten zien, hij ligt wrs om de hoek op de grond zegt de streamerquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:35 schreef L_auteur het volgende:
Haha, ze dachten weg te kunnen rennen?
Als ik op dat linkje klik zie ik de livestream nietquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:36 schreef Revanches het volgende:
https://www.instagram.com/marvinvk/live/17966787997549367
Dat was hij al niet om naar een winkel in centrum Amsterdam te gaan in legerkleren en 2 miljoen coins te eisen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:37 schreef Zorro het volgende:
Als ik het zo lees is die gijzelmans niet de slimste thuis.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:38 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Als ik op dat linkje klik zie ik de livestream niet
rip benenquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:39 schreef Rodgrod het volgende:
Wordt die nou aangereden door de #dsigoden
Daar dacht ik ook meteen aanquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:40 schreef Momo het volgende:
Neem aan dat ze tegen de goede aanrijden
Daar zeg je wat.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat was hij al niet om naar een winkel in centrum Amsterdam te gaan in legerkleren en 2 miljoen coins te eisen.
Speedy Gonzales Shitcoinquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:40 schreef cemeteryslut het volgende:
waar dacht die dat die heen kon rennen danwat een gek
Benieuwd of hij de gijzelaar toch wel een aardige vent vondquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:41 schreef cemeteryslut het volgende:
gegijzelde man is nu in een van de ambulances, maar hij leek niet (ernstig) gewond, liep er rustig heen.
Zal me niks verbazen als de gegijzelde medeplichtig is, iets te toevallig.quote:
Neequote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik heb hier een Braddie gifje van.
Ja stockholm syndroomquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:42 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Benieuwd of hij de gijzelaar toch wel een aardige vent vond
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:42 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als de gegijzelde medeplichtig is, iets te toevallig.
Misschien had hij nog steeds geweer in zijn richting?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:43 schreef StephanL het volgende:
Dus de gijzelaar heeft ontsnapte en de gijzelnemer liep er achteraan?
Ben je stekeblind of watquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:43 schreef einzeinz het volgende:
Hij werd aangereden door een politiewagen maar nergens zie ik een wagen in de buurt!!!
Is van de undercover politiesquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:43 schreef einzeinz het volgende:
Hij werd aangereden door een politiewagen maar nergens zie ik een wagen in de buurt!!!
Doorgereden.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien had hij nog steeds geweer in zijn richting?
Dat zou kunnenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoe duidelijk wil je het hebben dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:44 schreef quirina het volgende:
Ik kan met die twitterfilmpjes niks hoor
Ja volgende week weer wat nieuwsquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:45 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
WE KUNNEN RUSTIG SLAPEN ALLEN
Je ziet van links een zwarte auto het beeld binnenkomen en die rijdt vol op de tweede persoon, die vervolgens door de lucht vliegt…quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:44 schreef quirina het volgende:
Ik kan met die twitterfilmpjes niks hoor
moet toch wel een genot zijn om hem aan te rijdenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:43 schreef Caland het volgende:
Jammer dat ie niet werd geschept door zo’n ONGELOFELIJK GROTE POLITIE OTO
NOS1 nu livequote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:45 schreef TjjWester het volgende:
Belachelijk hoe weinig de mainstreammedia hierover bericht, ze laten zich gek maken door dreigtweetjes van de politie.
Dom van hem om achter een slachtoffer aan te gaan lopen, je kan zomaar afgeknald worden door een legertje agenten. Had hij die man laten lopen, dan zat hij nu nog binnen!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, de gegijzelde moest voor de dader uitrennen…quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:47 schreef cemeteryslut het volgende:
dus de gegijzelde ontsnapte en de gijzelnemer rende erachteraan.... het is wat.
Nou, nou, nouquote:
Zuur als ze er dadelijk achter komen dat hij een fake bomgordel om had. Maar wat een prachtig einde van deze avond. De gegijzelde is ongedeerd! Respect for the police!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:45 schreef RAVW het volgende:
De gijzelnemer en gijzelaar zijn uit de Apple Store gerend. En persoon ligt op straat, een meter of twintig voor de Apple Store. Hij is hard aangereden door een politie-auto en wordt onder schot gehouden door scherpschutters.
Politie vraagt of hij zijn hand wil opsteken, maar hij beweegt niet.
De man wordt onderzocht door de robot, die er constant omheen rijdt. Volgens de verslaggever ter plaatse lijkt het te gaan om de man in het camouflagepak.
Ik zie ze samen de deur open maken. De gegijzelde leek er eerder al vrij ontspannen bij te zitten, waarom zou hij in een rechte lijn rennen en waarom rent de gijzelnemer er achteraan? Dit klopt niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:47 schreef cemeteryslut het volgende:
Yup.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:48 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Dus gegijzelde ontsnapt, gijzelnemer rent achter hem aan en zwarte auto ramt gijzelnemer?
Yep. Mooie klapper.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:48 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Dus gegijzelde ontsnapt, gijzelnemer rent achter hem aan en zwarte auto ramt gijzelnemer?
van wie?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, de gegijzelde moest voor de dader uitrennen…
Is uit het zelfde pand als de beelden waarop je hem ziet dat hij wordt aangereden.quote:
Er is iets met een briefje.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik zie ze samen de deur open maken. De gegijzelde leek er eerder al vrij ontspannen bij te zitten, waarom zou hij in een rechte lijn rennen en waarom rent de gijzelnemer er achteraan? Dit klopt niet.
Tsja, de horeca sluit om 1.00 uur, dus als je nog wat wil…quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:48 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Dom van hem om achter een slachtoffer aan te gaan lopen, je kan zomaar afgeknald worden door een legertje agenten. Had hij die man laten lopen, dan zat hij nu nog binnen!
De politie maakt er een pizzaparty van.quote:
Meen je dit?quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:50 schreef over_hedge het volgende:
Lig je daar dood te gaan. Laatste wat je ziet is een wall e robotje op je af komen rijden
Als ie al niet dood is.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:50 schreef over_hedge het volgende:
Lig je daar dood te gaan. Laatste wat je ziet is een wall e robotje op je af komen rijden
In een van de filmpjes zie je dat ze al een tijdje voor de deur staan/zitten voordat ze wegrennen. Het lijkt er dus niet op dat de gijzelaar ontsnapte.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:47 schreef cemeteryslut het volgende:
Doe even normaal. Je praat hier over iemand die net een paar uur lang iemand onder schot gehouden heeft. Die moet je gewoon onschadelijk maken.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:50 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Meen je dit?
Zo chaotisch, zo gevaarlijk!!!
Totaal geen respect over de aanpak van de politie!
Fijn dat jij het beter gedaan zou hebbenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:50 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Meen je dit?
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:50 schreef over_hedge het volgende:
Flikker opquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:50 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Meen je dit?
Nee, klopt inderdaad niet. Snap de gijzelnemer al niet dat hij er achteraan gaat. Politie neemt ook een enorm risico om een WILLEKEURIG iemand te gaan aanrijden. Ze hebben geluk dat het de gijzelnemer was. Voor hetzelfde geld was het een slachtoffer!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik zie ze samen de deur open maken. De gegijzelde leek er eerder al vrij ontspannen bij te zitten, waarom zou hij in een rechte lijn rennen en waarom rent de gijzelnemer er achteraan? Dit klopt niet.
Misschien dacht die ‘dit is mijn kans’ en zette het op een lopen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:51 schreef Mansjester het volgende:
Ik snap niet echt wat er gebeurde. De gegijzelde lijkt als eerste te rennen,dat is al vrij apart.
Plus ik zie verder geen politie paraat om te schieten?
Er waren hier anders minimaal 10 users die liever een kogel door zn kop hadden gejaagd.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:50 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Meen je dit?
Dat komt van die Red Bullquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:51 schreef -river- het volgende:
Mooi werk van de politie, moeten ze vaker doen. Je zag hem echt vliegen.
Willekeurig, alsof je een camouflagepak niet van een zwarte jas kan onderscheiden. De politie is niet kleurenblind.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:51 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Nee, klopt inderdaad niet. Snap de gijzelnemer al niet dat hij er achteraan gaat. Politie neemt ook een enorm risico om een WILLEKEURIG iemand te gaan aanrijden. Ze hebben geluk dat het de gijzelnemer was. Voor hetzelfde geld was het een slachtoffer!
Ongecontroleerde actie, zoveel is duidelijk!
Met 3 lasers op je bakkes ga je niet bewegen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:51 schreef Stupidisco het volgende:
Meer dood dan levend als je het mij vraagt...
[ afbeelding ]
Putin wacht op je kusjequote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:50 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Meen je dit?
Die hadden al lang in beeld wie wie was natuurlijkquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:51 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Nee, klopt inderdaad niet. Snap de gijzelnemer al niet dat hij er achteraan gaat. Politie neemt ook een enorm risico om een WILLEKEURIG iemand te gaan aanrijden. Ze hebben geluk dat het de gijzelnemer was. Voor hetzelfde geld was het een slachtoffer!
Niet elk topic op FOK! is geplaatst in ONZ.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:50 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Meen je dit?
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:50 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Meen je dit?
Gevaarlijk voor wie precies?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:50 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Meen je dit?
zelfs wij weten hoe die gijzelnemer eruit zag, denk je dat de politie dat niet weet?! niet alles in de gaten heeft gehouden via camerabewaking?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:51 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Zal wel... op alles voorbereid!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:51 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Leek wel alsof die klaar stond voor dit scenario
*ja jammer gif*quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:51 schreef Stupidisco het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad, snel hun dienstnummers en legitimatie vragen. Voor de tribunalen ermee! Liefde! Vrijheid! Geen dictatuur! #wijzijnvreedzaamwatzijnjulliequote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:50 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Meen je dit?
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:51 schreef einzeinz het volgende:
[..]
@einzeinz is een Belg. Die haalt het een en ander wel eens door elkaarquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Die hadden al lang in beeld wie wie was natuurlijk
In de films wisselen ze dan altijd de jassen om.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Willekeurig, alsof je een camouflagepak niet van een zwarte jas kan onderscheiden. De politie is niet kleurenblind.
Wat ben jij een mongooltjequote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:49 schreef einzeinz het volgende:
Volgens mij zullen de agenten die hem aangereden hebben zwaar gesanctioneerd worden. Dat hadden ze niet moeten en zelfs mogen doen!
Mooie fotoquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:51 schreef Stupidisco het volgende:
[ afbeelding ]
Politie heeft veel geluk dat ze de gijzelnemer geraakt hebben. Sowieso zullen er sancties volgen bij een dergelijk Hollywood-optreden!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:50 schreef over_hedge het volgende:
Flikker toch op ventquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:51 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Die lasershow rondom is wel spectaculair…quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:52 schreef Oom_Agent het volgende:
op veel plekjes in woningen toch wat scherpschutters geplaatst
Ik dacht juist dat de chauffeur goed naar Hamilton op Silverstone had gekekenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat komt van die Red Bull
Red Bull geeft je vleugels!
Joh.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:51 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Bron?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:52 schreef Oom_Agent het volgende:
op veel plekjes in woningen toch wat scherpschutters geplaatst
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:54 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Politie heeft veel geluk dat ze de gijzelnemer geraakt hebben. Sowieso zullen er sancties volgen bij een dergelijk Hollywood-optreden!
Amsterdamse politie = Cowboys
De politie komt daar verdorie aan 50km/u aangereden. Hoe kan dit gecontroleerd zijn, vanwaar is die wagen vertrokken. Hoe is dit georganiseerd? Wie gaf toestemming om te rijden?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Doe even normaal. Je praat hier over iemand die net een paar uur lang iemand onder schot gehouden heeft. Die moet je gewoon onschadelijk maken.
Nee, ik zou niet beter gedaan hebben. De actie die uitgevoerd werd is gewoon ongecontroleerd!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:51 schreef just me het volgende:
[..]
Fijn dat jij het beter gedaan zou hebben
Dit filmpje laat wel zien dat de politie echt wel klaar stond voor dit soort acties. Overal komen opeens mannetjes vandaag. Niks ongecontroleerd of willekeurig.quote:
Reclame na het filmpje: "Tijd voor een andere auto? Mis geen enkele occasion op gaspedaal.nl."quote:
ja die doet het niet meerquote:
Joh, ze waren er met vele tientallen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:56 schreef Evenstar het volgende:
Dit filmpje laat wel zien dat de politie echt wel klaar stond voor dit soort acties.
Wat als ze in hun impulsiviteit het slachtoffer opgeschept hadden? Want die kans was enorm groot!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:51 schreef -river- het volgende:
Mooi werk van de politie, moeten ze vaker doen. Je zag hem echt vliegen.
AUWquote:
Maak je geen zorgen, politiegeweld wordt standaard getoetst.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:56 schreef einzeinz het volgende:
[..]
De politie komt daar verdorie aan 50km/u aangereden. Hoe kan dit gecontroleerd zijn, vanwaar is die wagen vertrokken. Hoe is dit georganiseerd? Wie gaf toestemming om te rijden?
Dit vraagt onderzoek!
Nee, ik vind het zeker niet OK. Er zaten honderden agenten in de buurt die veiliger konden ingrijpen!
Dan moet die gehandeld hebben in 1 seconde en van 0 naar 50km/u gaan in 1 seconde. Kan dus totaal niet!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:51 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
En keer was genoeg.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:57 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Wat als ze in hun impulsiviteit het slachtoffer opgeschept hadden? Want die kans was enorm groot!
Ze hebben gewoon geluk gehad dat het de dader was. Dit doe je geen 2x hoor...
Ja tuurlijk, maar dan moet je nog maar vijf uur lang alert zijn en precies op het juiste moment kunnen en durven ingrijpen. Ze staan daar al uren. Even op verkeerde moment met je ogen knipperen en het loopt anders.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:57 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Joh, ze waren er met vele tientallen.
Ga morgen lekker naar het politiebureau en dien een klacht inquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:56 schreef einzeinz het volgende:
[..]
De politie komt daar verdorie aan 50km/u aangereden. Hoe kan dit gecontroleerd zijn, vanwaar is die wagen vertrokken. Hoe is dit georganiseerd? Wie gaf toestemming om te rijden?
Dit vraagt onderzoek!
Nee, ik vind het zeker niet OK. Er zaten honderden agenten in de buurt die veiliger konden ingrijpen!
Mooi werk.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:55 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.dumpert.nl/fi(...)d=100023533_a21d05c6
![]()
![]()
Zeur niet zo, hun weten wat ze doen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:57 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Wat als ze in hun impulsiviteit het slachtoffer opgeschept hadden? Want die kans was enorm groot!
Ze hebben gewoon geluk gehad dat het de dader was. Dit doe je geen 2x hoor...
Hou toch je smoel joh natnekquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:58 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Dan moet die gehandeld hebben in 1 seconde en van 0 naar 50km/u gaan in 1 seconde. Kan dus totaal niet!
Hier klopt iets niet en dit moet onderzocht worden!
Eik hadden ze er nog een keer of 36 overheen moeten rijden met die BMW. Maar ja, zo'n mooi einde gun je zo'n man ook niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:55 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.dumpert.nl/fi(...)d=100023533_a21d05c6
![]()
![]()
Het zijn zwaar getrainde eenheden. De beste van Nederland.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:58 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar dan moet je nog maar vijf uur lang alert zijn en precies op het juiste moment kunnen en durven ingrijpen. Ze staan daar al uren. Even op verkeerde moment met je ogen knipperen en het loopt anders.
Gijzelnemer had hem ook in z'n rug kunnen schieten. Wat had hij kunnen doen trouwens als hij de gijzelaar had ingehaald? Bovenop z'n rug springen en tackelen? Terwijl hij omsingeld was door een hele politiemacht?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:52 schreef Evenstar het volgende:
Slimme gozer wel, politie vijf uur de tijd geven om de met man en macht op te komen dagen en dan via de voordeur wegrennen
Ik vind het nog steeds wel een vaag verhaal met die gijzelaar hoor. Rende hij nou weg als een poging om te ontsnappen of was het een afgesproken iets? Wel stalen ballen als hij dacht dit is mijn kans en gewoon begon te rennen.
Ja, dit kon best wel eens een beetje pijnlijk zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |