Waarschijnlijk zocht ie dus gewoon een iPhone om de pizzaboer te bellen?quote:
Bluf.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:50 schreef Gehrman het volgende:
Zo eens een poging wagen om de Apple store te bellen.
Dat Yvonne account. Wil jij met meer respect spreken over autoriteit Tante Yvonne, druiloor. Wie denk je dat je bent?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:49 schreef Sociologica het volgende:
Dat Yvonne account meldt nu dat er nog een gijzeling verderop gaande zou zijn
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:48 schreef R-woud93 het volgende:
De agenten hebben thuisbezorgd ingeschakeld
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHAHAH HIER DE BRANDWEER KUNT U MIJ HORENquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:50 schreef Gehrman het volgende:
Paniekzaaier.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:51 schreef Sociologica het volgende:
Excuus, nog een overval ipv gijzeling gaande bedoelde ik in m’n vorige post
Je kunt niet van buiten af schieten. Heeft geen zin.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Wat begrijp jij hier niet aan?
Als je een overval wil plegen doe je dat toch aan de andere kant van de stadquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:51 schreef Sociologica het volgende:
Excuus, nog een overval ipv gijzeling gaande bedoelde ik in m’n vorige post
Schreeuw niet zo.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHAHAH HIER DE BRANDWEER KUNT U MIJ HOREN
Sarpathistraat, 2km hemelsbreedquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je een overval wil plegen doe je dat toch aan de andere kant van de stad
Ook een tactiek, de dader zo dik voeren dat hij niet verder dan tien meter kan vluchten zonder een hartstilstand te krijgen.quote:
Denk jij dat een vastgebonden gegijzelde iets kan daarmee nu?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:52 schreef hollandia02 het volgende:
Welke idioot legt een automatisch wapen neer naast de gegijzelde.
Goenavundquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:50 schreef Gehrman het volgende:
Het is wel een raar beeldquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Denk jij dat een vastgebonden gegijzelde iets kan daarmee nu?
Dit kan echt niet @Karinaquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:52 schreef Karina het volgende:
die agent op de fiets verveeld zich een beetje
Nee maar alsnog raar dat je hem niet langs jezelf legt.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Denk jij dat een vastgebonden gegijzelde iets kan daarmee nu?
Plot twist: De gegijzelde is eigenlijk de gijzelaar.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:52 schreef hollandia02 het volgende:
Welke idioot legt een automatisch wapen neer naast de gegijzelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |