quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze mag niet in de schaduw staan van m’n dinnetje.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je mocht willen dat je dit kon daten.![]()
Ik dacht dat het nat haar was.
Blond gaat altijd boven Turks. Sorryquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ze mag niet in de schaduw staan van m’n dinnetje.
Die gast met dat brilletje in z’n Bo Rent autootje die wegvlucht bij z’n kortpittige date die volslank is en zelfvertrouwen heeft.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:12 schreef Nine. het volgende:
Emmy lijkt trouwens op die rooie van de Undateables maar dan slanker...
Datingcoach Judithquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:12 schreef Nine. het volgende:
Emmy lijkt trouwens op die rooie van de Undateables maar dan slanker...
Haha, nee, dit kan niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Blond gaat altijd boven Turks. Sorry
Haha, nee echt niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Blond gaat altijd boven Turks. Sorry
Dat was een ander programma, namelijk het geniale "Ik heb het nog nooit gedaan"quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die gast met dat brilletje in z’n Bo Rent autootje die wegvlucht bij z’n kortpittige date die volslank is en zelfvertrouwen heeft.
Dat fragment
Marc ja, wat een baas was datquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:14 schreef tja77 het volgende:
Die gast met dat brilletje in z’n Bo Rent autootje die wegvlucht bij z’n kortpittige date die volslank is en zelfvertrouwen heeft.
Dat fragment
JAAAAAAAAAAAquote:
Epische televisie, hij was uitgenodigd voor een modeshow en verheugde zich erop. Bleek het een modeshow voor dikke vrouwen te zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:15 schreef Fosive het volgende:
[..]
Dat was een ander programma, namelijk het geniale "Ik heb het nog nooit gedaan"
Daarna bestelde hij twee wafels, waarvan één met extra veel slagroom want "die is voor een nogal forse dame"quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Epische televisie, hij was uitgenodigd voor een modeshow en verheugde zich erop. Bleek het een modeshow voor dikke vrouwen te zijn.
Hij wilde weeeeeeeeeeeg….
Wat een eindbaas ditquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:17 schreef tja77 het volgende:
Epische televisie, hij was uitgenodigd voor een modeshow en verheugde zich erop. Bleek het een modeshow voor dikke vrouwen te zijn.
Hij wilde weeeeeeeeeeeg….
Boefjequote:
Ook dat gourmetten op die slaapkamer en moeders aan de arbeid zetten.quote:
Geniaalquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:21 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ook dat gourmetten op die slaapkamer en moeders aan de arbeid zetten.
Ofquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:30 schreef DKUp het volgende:
Welke Pokémon zijn jullie?
Denice lijkt op Jigglypuff
[ afbeelding ]
Bedrijfskundequote:Op woensdag 23 februari 2022 19:32 schreef Rickocum het volgende:
Wat doet zij? Iets in kunst of zoiets onzinnigs?
Daar zit een school waar je autoverkoper kan worden, maar waar ze zich gedragen alsof ze naar Harvard gaan ( @klaasweetalles )quote:
Emil kan dat prima zelf zo te zien.quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:37 schreef Nine. het volgende:
Zou het een feeder zijn die match van fatboy?
Gerard is enorm geschrokkenquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:37 schreef Nine. het volgende:
Choir lijkt mequote:Op woensdag 23 februari 2022 19:38 schreef DKUp het volgende:
Gay Men’s Squire
Als danser
Geen idee, dit klinkt gelogen
“Neem nog een gang of drie, ik betaal.”quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:37 schreef Nine. het volgende:
Geld in de schoonfamilie, de verkoper zit wellicht al te rekenenquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:38 schreef Joop_W het volgende:
Studeert nog en toch een huis gekocht = familie heeft het gekocht?
Betalen in naturaquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:38 schreef Joop_W het volgende:
Studeert nog en toch een huis gekocht = familie heeft het gekocht?
Die gozer zou ik graag een keer een paar tikken verkopen. Niet normaal hoe die in de irritatiezone zit.quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:39 schreef DKUp het volgende:
20 jaar en een huis gekocht, nou hoe kan dat…..
Gozerrrrrrrrr 25 huren met een kamertje van bijna niks
Ik zat al te googelen op 'gamers squire'quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:38 schreef DKUp het volgende:
Gay Men’s Squire
Als danser
Geen idee, dit klinkt gelogen
Hey heb jij een masker opquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:42 schreef Bugno3 het volgende:
Andrey is vergeten z'n vermomming af te doen.
Ah zo, jezus christusquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:42 schreef NoCigar het volgende:
Een extra tand laten implanteren om een of ander Japanees anime-figuur te kunnen imiteren.
Ik zou toch wel zenuwachtig zijn als ze aan het stokslobberen isquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:42 schreef NoCigar het volgende:
Een extra tand laten implanteren om een of ander Japanees anime-figuur te kunnen imiteren.
Zo oud ben ik toch niet?quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:41 schreef DKUp het volgende:
[..]
Cosplay-act, je gaat wel Elden Ring spelen oude pikkepijpert?
Series X dan héquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:43 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Zo oud ben ik toch niet?
Maar ja ik zat nog te twijfelen. Maar misschien toch maar kopen op first day.
Vijfde colonne, handlanger van Poetin die alle Schrobbelaer met polonium gaat besmetten.quote:
Ik heb het begin gemist, maar brilmans is net uit de kast?quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:45 schreef Poefbank het volgende:
Wel humor als je als vrouw je ex op tv ziet daten met een dikke negert.
Gezellig met de kids voor de buis. "Papa houdt nu van pinguins ja."quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:45 schreef Poefbank het volgende:
Wel humor als je als vrouw je ex op tv ziet daten met een dikke negert.
jepquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:46 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Ik heb het begin gemist, maar brilmans is net uit de kast?
Soort Agnetha van Abbaquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:46 schreef Nine. het volgende:
Heeft Lisa die 70's outfit van de kringloop ofzo?
Ja, maar je krijgt 'm er niet meer uit.quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:50 schreef Fosive het volgende:
Met alle respect, maar kan die dikke in een vliegtuigstoeltje?
Daar hebben ze twee stoelen voorquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:50 schreef Fosive het volgende:
Met alle respect, maar kan die dikke in een vliegtuigstoeltje?
Daar worden we niet geil van toch?quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:50 schreef Poefbank het volgende:
Stel je eens voor dat deze twee seks hebben. Fijne avond.
Liever nietquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:50 schreef Poefbank het volgende:
Stel je eens voor dat deze twee seks hebben. Fijne avond.
Tim is helemaal nep. Zou me niet verbazen als ie een motortje heeft.quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:52 schreef Joop_W het volgende:
Zijn Tim zijn tanden nep?
Eerste setje is er wellicht al een keer uitgetikt.
@Pisces29 likes thisquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:51 schreef alpeko het volgende:
Zonnebankje. Zal ie ook wel van sauna’s en Disney houden.
Eerder Hammerstein.quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:54 schreef Joop_W het volgende:
Hans is een broer van advocaat Hiddema?
Hoofd geven?quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja maar ook goed geven.
Dus ze is een vers
Emancipatie, ja toch.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:01 schreef DKUp het volgende:
Hij laat een people of color betalen wow
Smhquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:01 schreef DKUp het volgende:
Kamervragen die Sylvana!quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:01 schreef DKUp het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |