Waar?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Sander Schimmelgod is er ook bij.
TWIXquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:55 schreef valentijn101 het volgende:
Is er al bekend wat de gijzelaar wil?
Het nieuwe normaal.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:12 schreef maxi-mus het volgende:
Een gijzeling volgen via een AT5 meisje dat wat gaat er door je heen tegen willekeurig voetvolk roept en inside information van Yvonne van een juicechannel. 2022 genot.
Zal wel niet meer zijn dan het magazijn en bij Apple kan ik mij voorstellen dat die iets beter is beveiligd dan in een normale winkel...quote:
D'r zijn boven wat kantoor ruimtes en een grote vergaderruimte, denk dat ze daar hebben gezeten en dat ze de oversteek gemaakt hebben naar de achteruit gang. Kan je vrij gemakkelijk doen zonder dat iemand dat doorheeft.quote:
Dan zal de politie daar ook wel naar binnen gaan ?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:13 schreef D_A het volgende:
[..]
D'r zijn boven wat kantoor ruimtes en een grote vergaderruimte, denk dat ze daar hebben gezeten en dat ze de oversteek gemaakt hebben naar de achteruit gang. Kan je vrij gemakkelijk doen zonder dat iemand dat doorheeft.
Chuck Norris heeft een hekel aan homo's en ongelovigen, die gaat echt niet Amsterdam helpenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom is de volgende relevante vraag nog niet gesteld?? Wanneer word Chuck Norris ingevlogen?²
Wat een mooie tijd om te leven, straks mogen dat soort types dus ook aan het Oostfront gaan vechten. #mijnnaamisPeterquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:12 schreef maxi-mus het volgende:
Een gijzeling volgen via een AT5 meisje dat wat gaat er door je heen tegen willekeurig voetvolk roept en inside information van Yvonne van een juicechannel. 2022 genot.
U bent Genius?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:13 schreef D_A het volgende:
[..]
D'r zijn boven wat kantoor ruimtes en een grote vergaderruimte, denk dat ze daar hebben gezeten en dat ze de oversteek gemaakt hebben naar de achteruit gang. Kan je vrij gemakkelijk doen zonder dat iemand dat doorheeft.
Dat zou geen slecht idee zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:14 schreef just me het volgende:
[..]
Dan zal de politie daar ook wel naar binnen gaan ?
Nee heb er wel eens wat presentaties gehouden.quote:
ja dat weten die boefjes dan nu ook.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:14 schreef just me het volgende:
[..]
Die achterkant is ook afgeschermd…quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:14 schreef just me het volgende:
[..]
lezen die mee hierquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:15 schreef Karina het volgende:
[..]
ja dat weten die boefjes dan nu ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |