Ja, miepen dat Rusland in Wit-Rusland troepen heeft staan en zelf dan troepen in de Baltische staten neer gaan zetten. Deze seniele gek wil oorlog. Moet de EU zich niet in laten trekken.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:35 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Laten we dus nog wat verder de gemoederen opstoken en Amerikaanse troepen stationeren in de Baltische staten grenzend aan Rusland. Puik plan.
Daarover, en over de rol van Rusland in de ontstane situatie, kan je discussiëren maar je kan toch niet met droge ogen Biden als agressor bestempelenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die gebieden waren de facto al los van Oekraïne.
Die gebieden waren de facto al een tijd los van Oekraïne.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan het bestaan van een buurland ontkennen en daar binnen te vallen.
Niet te vergelijken. Ik neem niet aan dat er een volledig aanvalsleger neergezet wordt, zoals Rusland heeft gedaan.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, miepen dat Rusland in Wit-Rusland troepen heeft staan en zelf dan troepen in de Baltische staten neer gaan zetten. Deze seniele gek wil oorlog. Moet de EU zich niet in laten trekken.
Hij gaat troepen stationeren in de Baltische staten, terwijl er nul aanleiding is om te denken dat die aangevallen gaan worden.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Daarover, en over de rol van Rusland in de ontstane situatie, kan je discussiëren maar je kan toch niet met droge ogen Biden als agressor bestempelen![]()
![]()
.
Dat doen toch alle achterlijke dictaturen, zondebokken zoeken.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Daarover, en over de rol van Rusland in de ontstane situatie, kan je discussiëren maar je kan toch niet met droge ogen Biden als agressor bestempelen![]()
![]()
.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:35 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet zo om wat je zegt, maar wat je doet.
Dat zie je ook bij Puttin. Die zei ook dat hij alleen maar met oefeningen bezig was, maar de werkelijkheid is een invasie.
Wat de neuk hebben wij met Oekraïne van doen? Kan mij dat grafland schelen. En alsof Putin een NATO land gaat aanvallen. Met het stationeren van troepen in de Baltische staten stook je het vuurtje nog wat verder op.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan het bestaan van een buurland ontkennen en daar binnen te vallen.
Daar is alle reden toe sinds Poetin's speech en iedereen weet dat de Baltische staatjes te klein zijn om zichzelf te verdedigen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij gaat troepen stationeren in de Baltische staten, terwijl er nul aanleiding is om te denken dat die aangevallen gaan worden.
Dan ben je gewoon uit op oorlog.
Nou, met uitstraling wint men dan geen oorlog inderdaad, maar het is wel zo dat een bepaald charisma moraal biedt. Biden komt tijdens een historisch moment niet eens uit zijn woorden. Dat spreekt weinig daadkracht uit en geeft mij weinig hoop in een goede afloop.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:35 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet zo om wat je zegt, maar wat je doet.
Dat zie je ook bij Puttin. Die zei ook dat hij alleen maar met oefeningen bezig was, maar de werkelijkheid is een invasie.
Die Baltische staten zelf zien dat anders.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij gaat troepen stationeren in de Baltische staten, terwijl er nul aanleiding is om te denken dat die aangevallen gaan worden.
Deze logica ontgaat mij een beetje. Jij denkt dat Biden Rusland binnen wil vallen vanuit Oost-Europaquote:Dan ben je gewoon uit op oorlog.
Nog steeds deze nonsens? Waarom speel je voorwaardse verdediging voor Putler?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon uit op oorlog.
Hoepels rechtlullen dat is wat ze proberen nquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar deze seniele oude gek stuurt geen troepen de grens van een soevereine staat over.
Opmerkelijk hoe Poetin een land binnenvalt maar het de schuld van Biden is.
Je kletst zoals gewoonlijk weer uit je nek.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:39 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Wat de neuk hebben wij met Oekraïne van doen? Kan mij dat grafland schelen. En alsof Putin een NATO land gaat aanvallen. Met het stationeren van troepen in de Baltische staten stook je het vuurtje nog wat verder op.
We worden hier een totale oorlog ingerommeld met deze constante westerse liberale bemoeienis.
lijkt me wat vergezocht hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:39 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Wat de neuk hebben wij met Oekraïne van doen? Kan mij dat grafland schelen. En alsof Putin een NATO land gaat aanvallen. Met het stationeren van troepen in de Baltische staten stook je het vuurtje nog wat verder op.
We worden hier een totale oorlog ingerommeld met deze constante westerse liberale bemoeienis.
quote:
Bidens grootste wapenfeit is altijd dat het tenminste niet Trump is.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:40 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Nou, met uitstraling wint men dan geen oorlog inderdaad, maar het is wel zo dat een bepaald charisma moraal biedt. Biden komt tijdens een historisch moment niet eens uit zijn woorden. Dat spreekt weinig daadkracht uit en geeft mij weinig hoop in een goede afloop.
Niet dan?quote:
Onder Trump was er vrede.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:42 schreef speknek het volgende:
[..]
Bidens grootste wapenfeit is altijd dat het tenminste niet Trump is.
Klopt, tijdens Trump had Putin dit niet gedurft.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:42 schreef speknek het volgende:
[..]
Bidens grootste wapenfeit is altijd dat het tenminste niet Trump is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |