SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als je elke dag zoveel eet, dan moet je toch kilo's aankomen?
Dan wil hij dus écht niets met Grace of begrijp ik hem nu verkeerd?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:11 schreef greysbones het volgende:
Het leven is te kort om
dingen niet te doen aldus Tobi
Vindt het duidelijk te zien aan Salar Nouchine en Vera, de rest schijnt het niet te deren.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als je elke dag zoveel eet, dan moet je toch kilo's aankomen?
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan wil hij dus écht niets met Grace of begrijp ik hem nu verkeerd?
nous was in het begin veel afgevallenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt het duidelijk te zien aan Salar Nouchine en Vera, de rest schijnt het niet te deren.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:14 schreef ledn81 het volgende:
Rtl heeft gereageerd volgens https://showbizznetwork.n(...)pt-twee-weken-eerder
Volgens RTL is het altijd al de bedoeling geweest om na 84 dagen in plaats van 100 dagen met Big Brother te stoppen. “Big Brother is dit seizoen natuurlijk onvoorspelbaarder dan ooit en zo ook de lengte van het experiment”, aldus een woordvoerder van de zendergroep tegenover Showbizznetwork.nl.
Ja... wat ook de reden is.. dat zou ik ook zeggen als RTL zijnde.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:14 schreef ledn81 het volgende:
Volgens RTL is het altijd al de bedoeling geweest om na 84 dagen in plaats van 100 dagen met Big Brother te stoppen. “Big Brother is dit seizoen natuurlijk onvoorspelbaarder dan ooit en zo ook de lengte van het experiment”, aldus een woordvoerder van de zendergroep tegenover Showbizznetwork.nl.
klopt ook lekker met hun eigen uitzendschemaquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja... wat ook de reden is.. dat zou ik ook zeggen als RTL zijnde.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:14 schreef ledn81 het volgende:
Jij wil het sokje van Hanne?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:16 schreef 5thencounter het volgende:
Iemand al een idee wanneer hun lompenveiling is?
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
He bah. neej die zweetsweater van Noessie
Dat dus, ze zeggen heus niet dat het is omdat de kijkcijfers tegenvallen, of omdat de bewoners in een metoo terecht zijn gekomen of wat dan ookquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja... wat ook de reden is.. dat zou ik ook zeggen als RTL zijnde.
Dat vind ik een billijk argument.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:14 schreef ledn81 het volgende:
ze spreken zichzelf ook tegenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:14 schreef ledn81 het volgende:
goed speurwerkquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:28 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ze spreken zichzelf ook tegen
https://www.rtlboulevard.(...)rek-big-brother-huis
De realityserie 'Big Brother' gaat weer van start. Maandag nemen acht bewoners hun intrek in het huis waar ze honderd dagen afgesloten van de buitenwereld moeten blijven. De serie wordt net als vorig jaar gemaakt door RTL en het Belgische Play4.
Ja, maar dat kan een communicatie fout zijn en een aanname van een redacteur/trice van dit stukje. Ze dachten wellicht, vorig jaar duurde het 100 dagen en dus dit jaar ook. Niet dus.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:28 schreef ledn81 het volgende:
[..]
De realityserie 'Big Brother' gaat weer van start. Maandag nemen acht bewoners hun intrek in het huis waar ze honderd dagen afgesloten van de buitenwereld moeten blijven. De serie wordt net als vorig jaar gemaakt door RTL en het Belgische Play4.
en het is niet eens een cape maar een sjawl, of stola.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
Grace nog steeds die domme cape en diadeem, alsof ze nog in de onderbouw zit![]()
Zei die al 'n zoon van 20 heeft, spoort echt niet![]()
echt joh,quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan een communicatie fout zijn en een aanname van een redacteur/trice van dit stukje. Ze dachten wellicht, vorig jaar duurde het 100 dagen en dus dit jaar ook. Niet dus.
Leuke weekopdracht, werk Grace er binnen 24 uur uitquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:30 schreef Verida het volgende:
[..]
en het is niet eens een cape maar een sjawl, of stola.
Ik ben Grace zat
Joh, gewoon een aanname. Op het moment van schrijven was dit ook niet duidelijk, Endemol/Shine heeft dat wellicht niet goed gecommuniceerd.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:31 schreef Verida het volgende:
[..]
echt joh,
redacteuren van RTL maken geen fouten..
Toen ze binnenkwam met haar gegil, was ik haar al zat, maar iedereen verdiend een 2de kans. Die heeft ze verknalt met haar kinderachtige gejengel, haar gegiebel met Tobi, haar zingen, haar geschreeuw. Helemaal klaar met die aandachtstrekkerquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:30 schreef Verida het volgende:
[..]
en het is niet eens een cape maar een sjawl, of stola.
Ik ben Grace zat
Dies makkelijk over de schutting te pleuren...quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Leuke weekopdracht, werk Grace er binnen 24 uur uit
Het lijkt mij dat er wel degelijk goed gecommuniceerd moet worden over de duur van een programma en niet zomaar natte vingerwerk waarbij de einddatum gewoon twee weken kan schelen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Joh, gewoon een aanname. Op het moment van schrijven was dit ook niet duidelijk, Endemol/Shine heeft dat wellicht niet goed gecommuniceerd.
Ja natuurlijk zal het voor Endemol wel duidelijk zijn, maar voor zo'n RTL Boulevard stagiaire wellicht niet en zijn hier fouten in gemaakt destijds van schrijven. Het is ook geen quote van een woordvoerder, het is een bijzinnetje.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat er wel degelijk goed gecommuniceerd moet worden over de duur van een programma en niet zomaar natte vingerwerk waarbij de einddatum gewoon twee weken kan schelen.
Je huurt toch ook al je personeel in voor de duur van een programma en zegt niet " Het kan twee weken verschil zijn, maar dat merken jullie wel als het zover is."
ja, en wat dacht je van het feestje wat ze kregen op 50 dagen omdat ze op de helft waren ?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:28 schreef ledn81 het volgende:
[..]
manmanman, je lult jezelf zo vast. Natuurlijk wordt dergelijke communicatie niet overgelaten aan een RTL stagiar.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk zal het voor Endemol wel duidelijk zijn, maar voor zo'n RTL Boulevard stagiaire wellicht niet en zijn hier fouten in gemaakt destijds van schrijven.
Ik lul me helemaal niet vast. Ik geef aan hoe zoiets werkt in de praktijk. Maar blijkbaar wil jij je gelijk en het laatste woord in deze. Mij best.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:36 schreef Verida het volgende:
[..]
manmanman, je lult jezelf zo vast. Natuurlijk wordt dergelijke communicatie niet overgelaten aan een RTL stagiar.
RTL heeft om een of andere reden besloten dat het twee weken eerder eindigt, deal with it.
Ik las het ook. Is dit de eerste keer dat ze niet 100 dagen volmaken?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:14 schreef ledn81 het volgende:
Oh ja, die hadden ze vorig jaar wel. Zijn ze nu dan ruim te laat meequote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja, en wat dacht je van het feestje wat ze kregen op 50 dagen omdat ze op de helft waren ?
Die was toch voor Nawel haar verjaardag.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja, en wat dacht je van het feestje wat ze kregen op 50 dagen omdat ze op de helft waren ?
In andere landen is het ook niet allemaal 100 dagen geweest. Elk land geeft hier zijn eigen invulling aan.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:37 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik las het ook. Is dit de eerste keer dat ze niet 100 dagen volmaken?
Het werkt zo in de praktijk?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik lul me helemaal niet vast. Ik geef aan hoe zoiets werkt in de praktijk. Maar blijkbaar wil jij je gelijk en het laatste woord in deze. Mij best.
vind het juist wel leuk, die gezelligheidquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:39 schreef Koos1958 het volgende:
jezus elke keer dat gospel gezang daar rot op. Als ik dat wil horen schakel ik wel op zondag in op de steengemeente of zo
Hoezo? Vorig jaar was het nog hectischer met alle maatregelen. Nee het is eerder makkelijker geworden.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:40 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik denk dat de onmenselijke werkomstandigheden voor de regie dit jaar de reden is dat ze de 100 dagen niet gaan volmaken
Volgens mij is dat niet door BB gezegd. Voglens mij verbaasde wat bewoners zich er nog over dat er helemaal niets over gezegd is.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nou zeg dat wel. Het duurt geen 100 dagen, maakt verder niet uit hoe of wat.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat een discussie over wat er wel en hoe gecommuniceerd is over 100 dagen. Het is niet anders.
Ik vind het leuk om ze zo vrolijk te zien daar nuquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:39 schreef Koos1958 het volgende:
jezus elke keer dat gospel gezang daar rot op. Als ik dat wil horen schakel ik wel op zondag in op de steengemeente of zo
Ze zijn blij dat ze bijna weg mogen...oh wacht...quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:42 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om ze zo vrolijk te zien daar nu
Ok, dan zegt het dus niets, eigenlijk, en zouden ze gewoon een nieuw seizoen kunnen bestellemquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
In andere landen is het ook niet allemaal 100 dagen geweest. Elk land geeft hier zijn eigen invulling aan.
Wil je liever geroddel in de sauna, hottub, groene slaapkamer of een SL? Wat wil je wel?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:39 schreef Koos1958 het volgende:
Wat meer drama is welkom (roll the clips, bitch🤣)quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wil je liever geroddel in de sauna, hottub, groene slaapkamer of een SL? Wat wil je wel?
Ja, maar dat zal dan pas in de zomer bekend worden denk ik. Of ze gooien de mogelijkheid om je aan te melden al open tijdens de finale. Maar vorig jaar werd het pas eind juli bekend dat er weer een nieuw seizoen zou komen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:43 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ok, dan zegt het dus niets, eigenlijk, en zouden ze gewoon een nieuw seizoen kunnen bestellem
De volgende komt mss in belgie..alleen met belgen erin..dit concept lukt niet met 2 landen..quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:55 schreef freaky40 het volgende:
Wel benieuwd of het huis op zijn plek blijft staan of afgebroken wordt na afloop dit jaar. Daaraan kun je ook al aflezen of er nieuw seizoen komt of niet, of dat er een andere locatie wordt gezocht.
Daar is geen budget voor. Juist met 2 landen hou je de kosten laag.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:57 schreef Silves het volgende:
[..]
De volgende komt mss in belgie..alleen met belgen erin..dit concept lukt niet met 2 landen..
Die is elk jaar anders dus dat valt te begrijpen. Het pand wordt volledig gestript na afloop. En de sponsor van volgend jaar gooit er weer nieuwe inboedel in.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze zijn de inboedel al aan het verdelen.
Ze zeggen dat ze 3 dingen mee naar huis mogen nemenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die is elk jaar anders dus dat valt te begrijpen. Het pand wordt volledig gestript na afloop. En de sponsor van volgend jaar gooit er weer nieuwe inboedel in.
nee werd al bij het einde aangekondigd online dat er een nieuw seizoen kwamquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, maar dat zal dan pas in de zomer bekend worden denk ik. Of ze gooien de mogelijkheid om je aan te melden al open tijdens de finale. Maar vorig jaar werd het pas eind juli bekend dat er weer een nieuw seizoen zou komen.
Er ging het gerucht dat er iets met twitter zou zijn ... maar geen idee wat.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:01 schreef freaky40 het volgende:
Van die viewers week deze week komt ook niet veel terecht. Nog geen stemrondes open.
Mm, dat heb ik nooit gelezen. Wel een speculatie van Peter en Geraldine aan het eind van de finale. Maar geen officieel statement.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee werd al bij het einde aangekondigd online dat er een nieuw seizoen kwam
Is ookgezegd in de liveshowquote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er ging het gerucht dat er iets met twitter zou zijn ... maar geen idee wat.
Daar valt nog wel winst in te behalen in het komend seizoen ja.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:02 schreef Donna1000 het volgende:
Ik denk dat BB er heel anders uit had gezien met weekopdrachten, zoals bij een eerdere BB een grote doos vol met onderdelen van een aantal klokken: maak hier 1 goed werkende klok van. Of een lego gebouw van 3 x 3 meter, fietsen voor stroom etc etc Bewoners lekker bezig en streamers hebben wat om naar te kijken.
Die stille hoop had ik een beetje bij de aankondiging dat ze iets gingen doen voor de Voedselbank, een 24-uursopdracht of een weekopdracht idd. Maar helaas..quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:02 schreef Donna1000 het volgende:
Ik denk dat BB er heel anders uit had gezien met weekopdrachten, zoals bij een eerdere BB een grote doos vol met onderdelen van een aantal klokken: maak hier 1 goed werkende klok van. Of een lego gebouw van 3 x 3 meter, fietsen voor stroom etc etc Bewoners lekker bezig en streamers hebben wat om naar te kijken.
ze zullen hier met alleen Nederlanders ook moeten doenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:57 schreef Silves het volgende:
[..]
De volgende komt mss in belgie..alleen met belgen erin..dit concept lukt niet met 2 landen..
Of een BB Vip.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:05 schreef GayGuy het volgende:
Een BB Allstars editie lijkt me wel wat alle oud winnaars, en verliezend finalisten in een huis😁😁
Nick wil ook aandacht en wil wel 2 weken onder een dekentje liggen en postte zojuist dit nav de geruchten dat het eerder zou stoppen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:05 schreef GayGuy het volgende:
Een BB Allstars editie lijkt me wel wat alle oud winnaars, en verliezend finalisten in een huis😁😁
Ze moeten gewoon weer 'n DGK starten!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:06 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze zullen hier met alleen Nederlanders ook moeten doen
De tijd is er niet meer voor. RLS zijn eigenlijk geschiedenisquote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:05 schreef GayGuy het volgende:
ja, dan heb je niet zo de haat tussen ned-belgie kijkers..en geen ondertitteling nodig om ze te verstaan..quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:06 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze zullen hier met alleen Nederlanders ook moeten doen
Helaas nooit meer...quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon weer 'n DGK starten!
Krijg je wel meer nachtstreams. Als in: bewoners die vijf keer per nacht moeten plassenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:05 schreef GayGuy het volgende:
Zou ook wel een keer leuk zijn als ze dit financieel kunnen rondkrijgen zonder de Belgen, dan graag ja!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:07 schreef Silves het volgende:
[..]
ja, dan heb je niet zo de haat tussen ned-belgie kijkers..en geen ondertitteling nodig om ze te verstaan..
Gewoon schandalig de winnaarspot..niks hoeven doen, geen zweet , bloed en tranen..geen leuke streams, alleen wachten totdat ze volgers krijgen..de regie wat het heeft opgegeven..quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:02 schreef Donna1000 het volgende:
Utopia 3quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ligt eraan, natuurlijk. Australie is nu erg sucsesvol, als ze dat format gebruiken, maar dan wel met livestreams, kan het wat wordenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De tijd is er niet meer voor. RLS zijn eigenlijk geschiedenis
ja ik had het ergens gelezenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mm, dat heb ik nooit gelezen. Wel een speculatie van Peter en Geraldine aan het eind van de finale. Maar geen officieel statement.
Ja, postuum toch 1 van de best uitgevoerde RLS's door het voor onbepaalde tijd concept, zeker een jaar en daarna de verlenging er van was dit echt een uniek project.quote:
Ik heb ook al zitten puzzelen, maar volgens mij zijn dit de slippers van Julio die ergens tegen het plafond zijn geplakt.quote:
niet gekeken en het lijkt me niets geef mijn maar BBquote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Graag zelfs, maar dat kan in deze preutse tijd niet meer.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Het was niet bepaald politiek correct wat daar gebeurde. Dat kan nu niet meer in deze woke/politiek correcte samenleving....maar eigenlijk zouden ze daar lak aan moeten hebben en daarom JUIST DGK weer nieuw leven in moeten blazen....quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
niet gekeken en het lijkt me niets geef mijn maar BB
Heb je een andere regie nodig en geen thomasjesquote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:09 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ligt eraan, natuurlijk. Australie is nu erg sucsesvol, als ze dat format gebruiken, maar dan wel met livestreams, kan het wat worden
ja denk het ook..waren dit de pingpong slippers?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik heb ook al zitten puzzelen, maar volgens mij zijn dit de slippers van Julio die ergens tegen het plafond zijn geplakt.
Misschien onderdeel van de geheime missie van Kristoff? Dingen laten verdwijnen?
Vind ik prima!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:57 schreef Silves het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze daar twee paar slippers in gebruik, want ze konden met 4 spelen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:17 schreef Silves het volgende:
[..]
ja denk het ook..waren dit de pingpong slippers?
het hangt leuk hahaquote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik heb ook al zitten puzzelen, maar volgens mij zijn dit de slippers van Julio die ergens tegen het plafond zijn geplakt.
Misschien onderdeel van de geheime missie van Kristoff? Dingen laten verdwijnen?
Precies wat julio vanmorgen zei...ze weten het wel..quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:21 schreef freaky40 het volgende:
Breaking: https://www.showbizzsite.(...)niet-vroeger-1639072
Nee inderdaad, stel je voor dat er een piemel, of tepel in beeld komt, joh. Deze gasten staan volgens mij ook nog in de onderbroek onder de douche. In de sportscholen douched ook bijna niemand meer, ik ben daar een van de weinigen die gewoon in zn blote kont daar onder de douche gaat, in zo'n huis zou ik er ook scheit aan hebben, denk ikquote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Graag zelfs, maar dat kan in deze preutse tijd niet meer.
Bewoners weten nog niets, ze speculeren enkel. Zo komen dit soort misverstanden.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:23 schreef Silves het volgende:
[..]
Precies wat julio vanmorgen zei...ze weten het wel..
Ja , meteen al naar het vertrek van Vera en Leroy..quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:23 schreef Koos1958 het volgende:
hadden kristof en tobias het er nu over om julio te nomineren en dat ze denken dat die naar huis zou gaan deze week. Ik hoop het toch zo.
Thomas heeft daar ook gewoon naar zenderbazen te luisteren. Die hebben tegenwoordig veel te veel in te brengenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heb je een andere regie nodig en geen thomasjes
Oke had het nog niet meegekregen maar kijk ook heel weinig op de streams.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:24 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja , meteen al naar het vertrek van Vera en Leroy..
Zal ook wel gebeuren. Er moet wat gebeuren 'onder moeders paraplu' zou doctorandus P. zeggen...quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:25 schreef Koos1958 het volgende:
Van mij mogen ze de groep weer aanvullen met oud deelnemers voor een week of zo. Wat een saaie bedoening is het al een paar dagen .
Nick zegt net op twitter dat dit ook gaat gebeuren, en vraagt in een pol, wie wij terug zouden willen zienquote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:25 schreef Koos1958 het volgende:
Van mij mogen ze de groep weer aanvullen met oud deelnemers voor een week of zo. Wat een saaie bedoening is het al een paar dagen .
nick kan zoveel op twitter schrijven wat hij wil. Heeft hij weer aandachts momentje hequote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:26 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Nick zegt net op twitter dat dit ook gaat gebeuren, en vraagt in een pol, wie wij terug zouden willen zien
in ieder geval wil ik Nickquote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:26 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Nick zegt net op twitter dat dit ook gaat gebeuren, en vraagt in een pol, wie wij terug zouden willen zien
Altijd van plan geweestquote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:21 schreef freaky40 het volgende:
Breaking: https://www.showbizzsite.(...)niet-vroeger-1639072
Hij zegt dat hij dit van BB mocht delen, dus. Tja, zegt niet veel, natuurlijkquote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
nick kan zoveel op twitter schrijven wat hij wil. Heeft hij weer aandachts momentje he
Ja slordig allemaal. Wees gewoon duidelijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:28 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Altijd van plan geweest![]()
RTL Boulevard maakt blijkbaar een foutje en heeft het over 100 dagen en zelfs Videoland maakt het foutje en heeft het over 100 dagen
[ afbeelding ]
Kunnen wij er ook op zetten hahaquote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:29 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij dit van BB mocht delen, dus. Tja, zegt niet veel, natuurlijk
Ze dachten wellicht dat niemand het in de gaten zou hebben.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:28 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Altijd van plan geweest![]()
RTL Boulevard maakt blijkbaar een foutje en heeft het over 100 dagen en zelfs Videoland maakt het foutje en heeft het over 100 dagen
[ afbeelding ]
Tijden zijn veranderd. Ik zou ook gewoon met mijn blote sjakie rond baggeren in die douche, maar dat kan en mag allemaal niet meer.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:23 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Nee inderdaad, stel je voor dat er een piemel, of tepel in beeld komt, joh. Deze gasten staan volgens mij ook nog in de onderbroek onder de douche. In de sportscholen douched ook bijna niemand meer, ik ben daar een van de weinigen die gewoon in zn blote kont daar onder de douche gaat, in zo'n huis zou ik er ook scheit aan hebben, denk ik
Secret Story van 2011 ben ik nu aan het terug kijken, anders dat concept weer nieuw leven in blazen. Daar gebeurde wel veel meer, en ook op de streams. Nooit saai was dat.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:30 schreef Clasientje het volgende:
Volgendjaar gewoon de boel om gooien. Big Brother Arm en Rijk dat is veel leuker en interessant.
Wow, ik ben geen fan van dat hele woke en preutse gedoe, maar ben wél blij dat dit ons bespaart blijft dan!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Tijden zijn veranderd. Ik zou ook gewoon met mijn blote sjakie rond baggeren in die douche, maar dat kan en mag allemaal niet meer.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wow, ik ben geen fan van dat hele woke en preutse gedoe, maar ben wél blij dat dit ons bespaart blijft dan!
Jij wil geen blote gayguy en @utopia2.0 zien ?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wow, ik ben geen fan van dat hele woke en preutse gedoe, maar ben wél blij dat dit ons bespaart blijft dan!
Ik sla deze ronde even over.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:35 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Jij wil geen blote gayguy en @:utopia2.0 zien ?![]()
![]()
Das nog een compliment voor die baal stro🤣🤣quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:36 schreef Silves het volgende:
bah hanna weer haar haren aan het knippen..lijkt ook wel van plastic..
@utopia2.0 : Da's ook lullig. Misschien kun je upgraden naar 3.0quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:37 schreef FreshFruit het volgende:
Voor Utopia 3 zou ik me wel opgeven.
Is goed🤣quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik sla deze ronde even over.
Mochten er blote fokdames rond gaan lopen ben ik uiteraard bereid mijn mening te herzien
plastic, stro, bamboe 1 pot nat....quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:37 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Das nog een compliment voor die baal stro🤣🤣
Jij geeft het een naam.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:39 schreef Benny het volgende:
[..]
Dit is een screenshot uit een Chickflick?
Hele album vol..mss op de veiling zetten..leuk aandenken voor Julio, die meent dat hij zoooo popi is.quote:
die twee zijn vaak komisch samenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:46 schreef Rhosyn het volgende:
Salar en Nouchine![]()
Zij laat zien hoe ze haar werk doet.
Er zijn wel deelnemers later Fokker geworden.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:46 schreef GayGuy het volgende:
Hebben er wel eens Fokkers aan een RLS meegedaan, eigenlijk?
Nee dat was zijn moeder, Missy nog watquote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:47 schreef Verida het volgende:
[..]
Er zijn wel deelnemers later Fokker geworden.
Oh, misschien Rene vorig jaar? Maar dat weet ik niet zeker.
oren uitkuizen, ik lig in een deuk om die 2quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
die twee zijn vaak komisch samen
Is het zo erg bij jou, dat ze 10 schoonmakers sturen ?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:17 schreef FreshFruit het volgende:
Staan hier opeens 10 man op mijn oprit.Dacht even een AT te treffen.Blijken het schoonmakers te zijn.
Renee is een Fokkerquote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:48 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Nee dat was zijn moeder, Missy nog wat
Heeft echt belangstelling voor haar werk, leuk!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:49 schreef Rhosyn het volgende:
Salar verbaasd over hoe Nouchine haar werk doet en hoe dat er uit ziet. Stelt veel vragen.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nick wil ook aandacht en wil wel 2 weken onder een dekentje liggen en postte zojuist dit nav de geruchten dat het eerder zou stoppen.
[ twitter ]
Ah. Een anti-belg op cos ?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zou ook wel een keer leuk zijn als ze dit financieel kunnen rondkrijgen zonder de Belgen, dan graag ja!
Je hoort dat ze echt van haar werk houdt, ze mist haar patiënten en vind het fijn om ze gelukkig te makenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:51 schreef FreshFruit het volgende:
Wel mooi hoe ze zo over haar werk praat.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:35 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Jij wil geen blote gayguy en @:utopia2.0 zien ?![]()
![]()
Dit zijn toch de mooiste gesprekken.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je hoort dat ze echt van haar werk houdt, ze mist haar patiënten en vind het fijn om ze gelukkig te maken
Ja, leuk. Zo vind haar wel leuk, maar als ze die drukke momenten en dat gegil.. Dan denk ik dat ze niet helemaal goed is.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:51 schreef FreshFruit het volgende:
Wel mooi hoe ze zo over haar werk praat.
Gaan we dan maar even doenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
@:Utopia2.0 : Da's ook lullig. Misschien kun je upgraden naar 3.0
Zo hadden we vorig ook ene die vertelde hoe zalig het was om chauffeur te zijn voor mensen met een beperking van een ziekenhuis. Direct na deelname heeft hij z'n job opgezegd om proberen terug een DJ te zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je hoort dat ze echt van haar werk houdt, ze mist haar patiënten en vind het fijn om ze gelukkig te maken
Soms is ze wel een beetje TE, maar ze zitten er ook om tv te maken. Ik kan haar meestal wel verdragen en de humor met die 2 kan ik vaak wel erg om lachen, maar ook de gewone interesse in elkaar. Ze vertelde gister ook aan hem dat ze niet op social media zit, zelden tv kijkt als ze thuis is, maar leuke dingen doet met haar vriend.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:55 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, leuk. Zo vind haar wel leuk, maar als ze die drukke momenten en dat gegil.. Dan denk ik dat ze niet helemaal goed is.
Die met dat gat zekerquote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:56 schreef mangalie het volgende:
Salar kan zijn sokken ook wel doneren.
Nick?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zo hadden we vorig ook ene die vertelde hoe zalig het was om chauffeur te zijn voor mensen met een beperking van een ziekenhuis. Direct na deelname heeft hij z'n job opgezegd om proberen terug een DJ te zijn.
De Mol België ??? Ik alvast wel.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:59 schreef Benny het volgende:
Dus over iets meer dan een maand moeten we alweer op zoek naar een nieuwe hobby/bezigheid. Ook leuk
Please begin er nu niet weer over...quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:59 schreef Benny het volgende:
Dus over iets meer dan een maand moeten we alweer op zoek naar een nieuwe hobby/bezigheid. Ook leuk
Dan is het al weer Lente.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:59 schreef Benny het volgende:
Dit zal best wel eens de laatse coss kunnen zijn. Zou een wonder zijn als Big brother volgend jaar terugkomt, zelfs Mario heb ik hier vandaag niet meer gezien😅quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:00 schreef mangalie het volgende:
[..]
Please begin er nu niet weer over...
Nawel gaat er nu over de tong🤣quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:02 schreef Benny het volgende:
Kristof en Tobias in de sauna. Gametalk?
Mario heeft vakantie.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:03 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Dit zal best wel eens de laatse coss kunnen zijn. Zou een wonder zijn als Big brother volgend jaar terugkomt, zelfs Mario heb ik hier vandaag niet meer gezien😅
en dan vragen mensen zich af waarom deze BB zo'n faal isquote:
Begin hem ook al te missen ;-)quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:03 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Dit zal best wel eens de laatse coss kunnen zijn. Zou een wonder zijn als Big brother volgend jaar terugkomt, zelfs Mario heb ik hier vandaag niet meer gezien😅
Er zijn er wel een aantal naar utopia geweest voor de markt enzo.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:46 schreef GayGuy het volgende:
Hebben er wel eens Fokkers aan een RLS meegedaan, eigenlijk?
Geld is op hequote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:11 schreef greysbones het volgende:
hoeven ze geen jackpotchallenge te doen???
Nee hoor, integendeel, maar misschien is het wel eens goed een seizoen zonder Belgen.quote:
quote:
ja want dat zou enorm schelenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee hoor, integendeel, maar misschien is het wel eens goed een seizoen zonder Belgen.
Dat zal moeten blijken. Zou zomaar kunnen dat het dan nog meer kijkers trekt. ER werd ook meer bekeken zonder de Belgen.quote:
Groetjes van Mario.Hij heeft efkes vakantie.quote:
Hij is naar Brazilië...quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Groetjes van Mario.Hij heeft efkes vakantie.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:20 schreef Yolk het volgende:
Marvin Gaye was geen sprinter, Tobias. Bedoelde denk ik Marvin Anderson?
lekker blaasontsteking krijgen enzoquote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Gatverdamme, Grace zit gewoon in die ranzige hottub
Vertellen jullie ff wat er gaat gebeuren, zit in de wachtkamer van de huisartsquote:
Wat? Julio wilde er niet in omdat het water groen was.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Gatverdamme, Grace zit gewoon in die ranzige hottub
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee hoor, integendeel, maar misschien is het wel eens goed een seizoen zonder Belgen nederlanders.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:20 schreef Yolk het volgende:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vertellen jullie ff wat er gaat gebeuren, zit in de wachtkamer van de huisarts
Ze gaan douchen🤣quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:25 schreef GayGuy het volgende:
"Attentie Fokkers, het is tijd voor een streamlock, je hebt 10 minuten om je voortebereiden. Greys, jij hebt imuniteit, en mag blijven kijken. De rest van de cossers, veel plezier gewenst met de streamlock🤣"
Zouden ze het dit keer zo doen dat de overige 3 dan genomineerd zijn dus tot aan die 3 komen er safety challengesquote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:23 schreef Lpracing het volgende:
Hoppa weer imuniteit te verdienen. Hopelijk wint Kristof.
zit je alleen in de wachtkamer?quote:
Hopelijk achter een streamlock.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:25 schreef mangalie het volgende:
Grace krijgt een speciale rol als LB
O.K. De huisarts ontsmet zijn handen vooraleer hij de patiënt bepoteld.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom. Afkomst maakt geen verschil,, toch? Is niet dat de spellen dan anders worden. Die blijven hetzelfde. Mij maakt het niet uit. Vaak vind ik belgen gezelliger, en vriendelijker dan nederlanders.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee hoor, integendeel, maar misschien is het wel eens goed een seizoen zonder Belgen.
Joop Zoetemelk was dan ook een grandioos schlagerzanger destijds. Ik verscheurde mijn fiets enz...quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:20 schreef Yolk het volgende:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:30 schreef Jockari het volgende:
[..]
Joop Zoetemelk was dan ook een grandioos schlagerzanger destijds. Ik verscheurde mijn fiets enz...
het is puur de casting die al jaren bagger isquote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:30 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom. Afkomst maakt geen verschil,, toch? Is niet dat de spellen dan anders worden. Die blijven hetzelfde. Mij maakt het niet uit. Vaak vind ik belgen gezelliger, en vriendelijker dan nederlanders.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:30 schreef Jockari het volgende:
[..]
Joop Zoetemelk was dan ook een grandioos schlagerzanger destijds. Ik verscheurde mijn fiets enz...
Tobias heeft niet gewonnen hequote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:31 schreef Fikkert2 het volgende:
Wel mooi weer, wij moeten stemmen en vervolgens komen ze allemaal aan de beurt voor een pin
En dan hebben ze straks allemaal een pin en dan gaat er deze week niemand uit.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:31 schreef Fikkert2 het volgende:
Wel mooi weer, wij moeten stemmen en vervolgens komen ze allemaal aan de beurt voor een pin
Ze lag net zo lekker te slapen, buikpijn...kon BB niet even wachten tot de prinses weer wakker werd, brutaal zeg, wat zal de fanbase woest zijnquote:
Genoeg doktersromannetjes met schaarsgeklede vrouwelijke patienten die op hun Dokter mc dreamý wachten🤣quote:
Nawel hoeft nietquote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:36 schreef Rhosyn het volgende:
Challenge en Nawel heeft haar pantoffels aan.![]()
Ze hebben toch sportschoenen.
Ohneequote:
Die heeft al een plekje op de bank veroverdquote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:36 schreef Rhosyn het volgende:
Challenge en Nawel heeft haar pantoffels aan.![]()
Ze hebben toch sportschoenen.
Die is al genomineerd.quote:
Leroy had dit gewonnen.quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Wow ze hebben streamen vanuit de gameroom eindelijk mogelijk gemaakt!![]()
zaterdag finalequote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:39 schreef utopia2.0 het volgende:
Faal op faal op faal. Flikker die hele BB eraf. Vandaag nog graag.
Tenzij ze misschien op haar mogen schietenquote:
Precies. Het is dus niet omdat ze het niet kunnen. Maar omdat ze het niet willen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:38 schreef Verida het volgende:
Ze kunnen dus gewoon streams laten zien vanuit de gameroom
juistquote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Precies. Het is dus niet omdat ze het niet kunnen. Maar omdat ze het niet willen.
Nee hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:40 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, dat is waar...Maar ze mag wel meedoen..![]()
ik weet niet wie verzonnen heeft dat dit niet kanquote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:38 schreef Verida het volgende:
Ze kunnen dus gewoon streams laten zien vanuit de gameroom
Dat zou ook nog kunnen idd. Een appel van haar hoofd schieten ofzoquote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:40 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Tenzij ze misschien op haar mogen schietendoet zij niet mee aan dit spel. Ze is al genomineerd
omdat hij later is binnen gekomenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:45 schreef utopia2.0 het volgende:
Hoe kan Julio nu weten wat op de live komt. Het word steeds lachwekkender.
Mssn zat hij er toen nog niet in en heeft hij dat kunnen zien?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:45 schreef utopia2.0 het volgende:
Hoe kan Julio nu weten wat op de live komt. Het word steeds lachwekkender.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |