SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als je elke dag zoveel eet, dan moet je toch kilo's aankomen?
Dan wil hij dus écht niets met Grace of begrijp ik hem nu verkeerd?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:11 schreef greysbones het volgende:
Het leven is te kort om
dingen niet te doen aldus Tobi
Vindt het duidelijk te zien aan Salar Nouchine en Vera, de rest schijnt het niet te deren.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als je elke dag zoveel eet, dan moet je toch kilo's aankomen?
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan wil hij dus écht niets met Grace of begrijp ik hem nu verkeerd?
nous was in het begin veel afgevallenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt het duidelijk te zien aan Salar Nouchine en Vera, de rest schijnt het niet te deren.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:14 schreef ledn81 het volgende:
Rtl heeft gereageerd volgens https://showbizznetwork.n(...)pt-twee-weken-eerder
Volgens RTL is het altijd al de bedoeling geweest om na 84 dagen in plaats van 100 dagen met Big Brother te stoppen. “Big Brother is dit seizoen natuurlijk onvoorspelbaarder dan ooit en zo ook de lengte van het experiment”, aldus een woordvoerder van de zendergroep tegenover Showbizznetwork.nl.
Ja... wat ook de reden is.. dat zou ik ook zeggen als RTL zijnde.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:14 schreef ledn81 het volgende:
Volgens RTL is het altijd al de bedoeling geweest om na 84 dagen in plaats van 100 dagen met Big Brother te stoppen. “Big Brother is dit seizoen natuurlijk onvoorspelbaarder dan ooit en zo ook de lengte van het experiment”, aldus een woordvoerder van de zendergroep tegenover Showbizznetwork.nl.
klopt ook lekker met hun eigen uitzendschemaquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja... wat ook de reden is.. dat zou ik ook zeggen als RTL zijnde.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:14 schreef ledn81 het volgende:
Jij wil het sokje van Hanne?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:16 schreef 5thencounter het volgende:
Iemand al een idee wanneer hun lompenveiling is?
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
He bah. neej die zweetsweater van Noessie
Dat dus, ze zeggen heus niet dat het is omdat de kijkcijfers tegenvallen, of omdat de bewoners in een metoo terecht zijn gekomen of wat dan ookquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja... wat ook de reden is.. dat zou ik ook zeggen als RTL zijnde.
Dat vind ik een billijk argument.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:14 schreef ledn81 het volgende:
ze spreken zichzelf ook tegenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:14 schreef ledn81 het volgende:
goed speurwerkquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:28 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ze spreken zichzelf ook tegen
https://www.rtlboulevard.(...)rek-big-brother-huis
De realityserie 'Big Brother' gaat weer van start. Maandag nemen acht bewoners hun intrek in het huis waar ze honderd dagen afgesloten van de buitenwereld moeten blijven. De serie wordt net als vorig jaar gemaakt door RTL en het Belgische Play4.
Ja, maar dat kan een communicatie fout zijn en een aanname van een redacteur/trice van dit stukje. Ze dachten wellicht, vorig jaar duurde het 100 dagen en dus dit jaar ook. Niet dus.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:28 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ze spreken zichzelf ook tegen
https://www.rtlboulevard.(...)rek-big-brother-huis
De realityserie 'Big Brother' gaat weer van start. Maandag nemen acht bewoners hun intrek in het huis waar ze honderd dagen afgesloten van de buitenwereld moeten blijven. De serie wordt net als vorig jaar gemaakt door RTL en het Belgische Play4.
en het is niet eens een cape maar een sjawl, of stola.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
Grace nog steeds die domme cape en diadeem, alsof ze nog in de onderbouw zit![]()
Zei die al 'n zoon van 20 heeft, spoort echt niet![]()
echt joh,quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan een communicatie fout zijn en een aanname van een redacteur/trice van dit stukje. Ze dachten wellicht, vorig jaar duurde het 100 dagen en dus dit jaar ook. Niet dus.
Leuke weekopdracht, werk Grace er binnen 24 uur uitquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:30 schreef Verida het volgende:
[..]
en het is niet eens een cape maar een sjawl, of stola.
Ik ben Grace zat
Joh, gewoon een aanname. Op het moment van schrijven was dit ook niet duidelijk, Endemol/Shine heeft dat wellicht niet goed gecommuniceerd.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:31 schreef Verida het volgende:
[..]
echt joh,
redacteuren van RTL maken geen fouten..
Toen ze binnenkwam met haar gegil, was ik haar al zat, maar iedereen verdiend een 2de kans. Die heeft ze verknalt met haar kinderachtige gejengel, haar gegiebel met Tobi, haar zingen, haar geschreeuw. Helemaal klaar met die aandachtstrekkerquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:30 schreef Verida het volgende:
[..]
en het is niet eens een cape maar een sjawl, of stola.
Ik ben Grace zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |