zou het wat uitmaken?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 01:23 schreef capricia het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd of antivaxxers eerder het Russische verhaal voorstaan.
Wat denken jullie?
Dat zijn toch geen conventionele oorlogen man.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 01:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Libië, Armenië, Ethiopië. Rusland gebruikt zelf ook uitgebreid drones. Drones zijn integraal onderdeel geworden van conventionele oorlogen.
Denk dat het bedtijd voor jou is.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 01:23 schreef capricia het volgende:
Wat denken jullie?
Ik ben gewoon nieuwsgierig. Lijken me namelijk dezelfde nieuwsbronnen. Maar ik kan me vergissen natuurlijk.quote:
Welke dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 01:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nieuwsgierig. Lijken me namelijk dezelfde nieuwsbronnen. Maar ik kan me vergissen natuurlijk.
Grappig.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 01:26 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Denk dat het bedtijd voor jou is.
Er is op internet een vrij hardnekkig groepje dat altijd juichend de meest provocerende kant van een discussie kiest, dat zal ook hier wel zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 01:23 schreef capricia het volgende:
Wat denken jullie?
Dat is wat oorlogen tegenwoordig zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 01:26 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen conventionele oorlogen man.
Elke antivaxxer heeft wantrouwen richting de overheid, dus: ja. Die groepjes die op Telegram zitten helemaal. Drie keer raden uit welk land Telegram komt.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 01:23 schreef capricia het volgende:
Wat denken jullie?
onze toekomstige nsb-ers in de 2e kamer, zijn ook anti vaxxers. Dus ja die link is heel goed te leggen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 01:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nieuwsgierig. Lijken me namelijk dezelfde nieuwsbronnen. Maar ik kan me vergissen natuurlijk.
Wow, complottheoriequote:Op dinsdag 22 februari 2022 01:29 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Elke antivaxxer heeft wantrouwen richting de overheid, dus: ja. Die groepjes die op Telegram zitten helemaal. Drie keer raden uit welk land Telegram komt.
Jannie moet ook nog even wat kwijtquote:Op dinsdag 22 februari 2022 01:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Nota bene een mod die met gaslighting het topic laat ontsporen lol.
Gelukkig. Nog iemand.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 01:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Jannie moet ook nog even wat kwijt
wel gelachen
Nee. Karabach oorlog was een conventionele oorlog. Irak oorlog was ook conventioneel.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 01:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat is wat oorlogen tegenwoordig zijn.
10 jaar geleden was Rusland al druk met hybride oorlogsvoering. Is het zo verwonderlijk? Ze zijn gewoon heel goed op dat vlak.quote:
Two'sday.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |