Duitsland is vooral hard aan het nadenken hoe ze toch nog gas uit Rusland kunnen importeren.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:17 schreef koffiekoekjes het volgende:
Alleen Duitsland kan ons nog redden.
Jij voelt je vaak slachtoffer valt me op. Er al eens aan gedacht psychologische hulp te zoeken voor je minderwaardigheidscomplex?quote:Op maandag 21 februari 2022 23:20 schreef HSG het volgende:
[..]
Met regenbooghelmpjes, aparte afdelingen voor mensen van kleur want ze willen vast niet met witte mensen samenwerken en safe-spaces voor sneeuwvlokjes.
Nee hoor.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je hebt een obsessie met identiteitspolitiek en D'66, we weten het.
Kan het nu weer over Rusland gaan?
Alleen Vlaanderen.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:21 schreef Tengano het volgende:
22-2-22 Dit lijkt mij een mooi moment om morgen Belgie in te nemen. Nu let toch niemand op.
Als de toegang tot Swift afgenomen wordt is dat wel een ding, dan zijn ze bijna alle olie/gas inkomsten kwijt, aangezien dat in USD gaat.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:19 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Maakt dat ze nu dan iets uit dan? Die speech van Putin klonk niet echt als iemand die zich nog door sancties er van af laat houden.
Flinke blitzkrieg richting het oosten en dan het gas gewoon opeisen.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:21 schreef PirE het volgende:
[..]
Duitsland is vooral hard aan het nadenken hoe ze toch nog gas uit Rusland kunnen importeren.
Mede-nederlandstaligen bevrijden van Franse bezetters.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:21 schreef Tengano het volgende:
22-2-22 Dit lijkt mij een mooi moment om morgen Belgie in te nemen. Nu let toch niemand op![]()
Je moeder zocht gisteren nog psychologisch hulp bij mij op.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Jij voelt je vaak slachtoffer valt me op. Er wel eens aan gedacht psychologische hulp te zoeken voor je minderwaardigheidscomplex?
Met allebei de tanks?quote:Op maandag 21 februari 2022 23:22 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Flinke blitzkrieg richting het oosten en dan het gas gewoon opeisen.
Wel fijn voor de burger dat wij richting het voorjaar gaan. Qua gas enzo.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:21 schreef chratnox het volgende:
[..]
Als de toegang tot Swift afgenomen wordt is dat wel een ding, dan zijn ze bijna alle olie/gas inkomsten kwijt, aangezien dat in USD gaat.
Ja die plaat blijft een beetje hangen bij enkelen.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
Moet toch wel makkelijk zijn; de gehele wereldpolitiek reduceren tot je afkeer van Kaag, en daar alles op projecteren.
Scheelt een hoop denkwerk.
Met die warme winters van tegenwoordig maakt het allemaal toch steeds minder uit.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Wel fijn voor de burger dat wij richting het voorjaar gaan. Qua gas enzo.
Heb je als een kind een betrokken vader gehad?quote:Op maandag 21 februari 2022 23:22 schreef HSG het volgende:
[..]
Je moeder zocht gisteren nog psychologisch hulp bij mij op.
Mmm het gaat wel van de week weer vriezen hè?quote:Op maandag 21 februari 2022 23:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Wel fijn voor de burger dat wij richting het voorjaar gaan. Qua gas enzo.
laat gaan johquote:Op maandag 21 februari 2022 23:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
Moet toch wel makkelijk zijn; de gehele wereldpolitiek reduceren tot je afkeer van Kaag, en daar alles op projecteren.
Scheelt een hoop denkwerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |