Referendumpje - lokale volk akkoord - de facto Rusland.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:14 schreef VacaLoca het volgende:
Erkennen als onafhankelijk is dus eigenlijk zeggen dat ze zo vrij zijn om zich bij Rusland te voegen en dat Rusland die gebieden binnenkort claimt?
Tijd voor een EU leger. Fijn dat jij dat ook inziet.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik rond eigenlijk alles goed af![]()
Heb je al een mooie helm uitgezocht?
Nu Putinquote:Op maandag 21 februari 2022 23:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:monkyyy kijkt weer braaf mee. Erg jammer.
Ligt eraan als ze ook die draconische sancties meteen gaan inzetten. Als ze die inzetten dan maakt het voor de Russen ook niet meer uit om meer grond te gaan innemen.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:16 schreef LXIV het volgende:
Ik denk dat de tactiek van Putin was om heel veel te claimen, uiteindelijk maar een klein stukje te nemen en dat iedereen dan denkt: oh, het valt wel mee.. die gebieden waren toch al half Russisch.. en het er dan bij laat zitten.
Yup, Poetin neemt nog een hapje Oekraine.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Referendumpje - lokale volk akkoord - de facto Rusland.
De Krim all over.
Laten we Rob Jette er heen sturen !quote:Op maandag 21 februari 2022 23:15 schreef phpmystyle het volgende:
Is er al een milieu/klimaat impact analyse opgemaakt voor dit conflict door de EU?
Bedoel, al die Russische en Oekraine oorlogsvoertuigen zijn geen A labeltje natuurlijk..
Weer bezig met die HIV act.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
NU gaat het over Lil' Putinquote:Op maandag 21 februari 2022 23:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Geen probleem. Wel minimaal 50% vrouw en A-label mainbattle tanks en combat vehiclesquote:Op maandag 21 februari 2022 23:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Tijd voor een EU leger. Fijn dat jij dat ook inziet.
Maakt dat ze nu dan iets uit dan? Die speech van Putin klonk niet echt als iemand die zich nog door sancties er van af laat houden.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ligt eraan als ze ook die draconische sancties meteen gaan inzetten. Als ze die inzetten dan maakt het voor de Russen ook niet meer uit om meer grond te gaan innemen.
Industrieën winnen oorlogen en dat heeft Duitsland inderdaad wel. Ik geloof niet dat hun ruggegraat permanent is gebroken na WWII.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:17 schreef koffiekoekjes het volgende:
Alleen Duitsland kan ons nog redden.
Mooi man.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen probleem. Wel minimaal 50% vrouw en A-label mainbattle tanks en combat vehicles
Je hebt een obsessie met identiteitspolitiek en D'66, we weten het.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen probleem. Wel minimaal 50% vrouw en A-label mainbattle tanks en combat vehicles
Ik weet al een aantal topics die we daarin zouden kunnen plaatsen:quote:Op maandag 21 februari 2022 23:11 schreef kevinrsd het volgende:
Komt hier nu ook een apart subforum voor? 🤡
Met regenbooghelmpjes, aparte afdelingen voor mensen van kleur want ze willen vast niet met witte mensen samenwerken en safe-spaces voor sneeuwvlokjes.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ook Poetin houdt een excelsheetje bij met wat het kost allemaal.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:19 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Maakt dat ze nu dan iets uit dan? Die speech van Putin klonk niet echt als iemand die zich nog door sancties er van af laat houden.
Ik zie een grote carrière als mod in je verschiet.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:20 schreef Forumtijger het volgende:
[..]
Ik weet al een aantal topics die we daarin zouden kunnen plaatsen:
1. Bouw je eigen atoomschuilkelder
2. Welke voorraden moet ik alvast aanleggen?
3. In welk land zou ik het veiligst zijn bij het uitbreken van de 3e wereldoorlog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |