over simplistisch gesproken. Er zijn wel 20 genders en jij scheert ze ff over 1 kam als m/v. Foei!quote:Op maandag 21 februari 2022 23:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geen idee waar je dit weer vandaan haalt, maar je simplistische wereldbeeld kennende, niet geheel onverwacht dat je zoiets er weer bij weet te betrekken.
Obvious troll is obvious.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:12 schreef ZoeteAardappel485 het volgende:
Prima zet van Putin. Ik zou me ook niet laten provoceren door het Westen.
D66-GL deel van de VVD kiezers...quote:Op maandag 21 februari 2022 23:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja.
Eigenlijk verwacht ik wel onder D66/GL/deel van de VVD kiezers een zeker engagement om te strijden tegen de Russen aan het Oostfront.
quote:Op maandag 21 februari 2022 23:13 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
over simplistisch gesproken. Er zijn wel 20 genders en jij scheert ze ff over 1 kam als m/v. Foei!
Lijkt mij een uitstekend ideequote:Op maandag 21 februari 2022 23:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
EDT, 'Einde der tijden - voor al uw apocalyptische vergezichten.'
Ook in Oekraïne heeft de toeslagenaffaire huisgehouden.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Conflict wat nota bene door de EU is opgestookt.
Dat zijn de diehard pro EU partijen. En VOLT niet te vergeten.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
D66-GL deel van de VVD kiezers...
riiiight.
Oekraine is geen EU.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zijn de diehard pro EU partijen. En VOLT niet te vergeten.
Ik verwacht bussen vol met die mensen die voor het EU ideaal gaan vechten aan het Oostfront.
Je hebt de cursus omgaan met teleurstellingen goed afgerond.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja.
Eigenlijk verwacht ik wel onder D66/GL/deel van de VVD kiezers een zeker engagement om te strijden tegen de Russen aan het Oostfront.
Vertel eens, wat is het doel?quote:Op maandag 21 februari 2022 23:15 schreef Automatisch het volgende:
Voorspelbaar gedrag, het is de vraag of de mensen het doel wel zien?
Want Putin geeft niks om die regio’s.
Obergruppenführer Kaag zal de eerste zijn die naar Canada vluchtquote:Op maandag 21 februari 2022 23:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik verwacht bussen vol met die mensen die voor het EU ideaal gaan vechten aan het Oostfront.
Vertel, wat is het doel?quote:Op maandag 21 februari 2022 23:15 schreef Automatisch het volgende:
Voorspelbaar gedrag, het is de vraag of de mensen het doel wel zien?
Want Putin geeft niks om die regio’s.
Ik rond eigenlijk alles goed afquote:Op maandag 21 februari 2022 23:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Je hebt de cursus omgaan met teleurstellingen goed afgerond.
Die wordt dan ook als eerste kaalgeschoren als ze terug isquote:Op maandag 21 februari 2022 23:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Obergruppenführer Kaag zal de eerste zijn die naar Canada vlucht
Heb ook niks met Holland. Met Nederland daarentegen wel.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Heb niks met Holland, dus dat gaat m niet worden.
Van die Sprinters voor 8 personen en dan een stuk of 4? Voor Nederland zou ik ‘t doen, voor de EU? Neuh.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |