Daar is men bezorgd overquote:Op maandag 21 februari 2022 18:05 schreef Ama het volgende:
Hoop dat de pakketbezorger er goed bovenop komt.
Dit is eigenlijk het enige zinnige wat je er op dit moment over kan zeggen jaquote:Op maandag 21 februari 2022 18:01 schreef rutger05 het volgende:
Wat een gestoorde hufter. Een persoon die dergelijke gestoorde dingen doet zal je echt voor de rest van zijn leven goed in de gaten moeten houden om de maatschappij te beschermen.
Ik hoop dat het slachtoffer er lichamelijk maar zeker ook geestelijk er weer bovenop zal komen.
Ik denk dat je een heel pakket aan maatregelen zal moeten treffenquote:Op maandag 21 februari 2022 18:01 schreef CherryLips het volgende:
GodsammePaar uurtjes schoffelen zal het wel goed maken.
Niet helemaal een geintje helaas.quote:
quote:Zijn toestand is zorgwekkend
Om wat voor verwondingen het precies gaat, is nog niet bekend.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Niet helemaal een geintje helaas.
[..]
Zag op een andere foto dat die kerel (dader) ook bloed aan zijn handen hadquote:Op maandag 21 februari 2022 18:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Om wat voor verwondingen het precies gaat, is nog niet bekend.
Zegt het AD. Maar als je buiten westen bent geslagen zal dat immer ernstig zijn ja
quote:Op maandag 21 februari 2022 18:21 schreef Bocaj het volgende:
Wilde die getinte man het pakket aannemen voor de bewoners? (Stond die getinte man op slippers op de wacht?)
quote:De verdachte, een 29-jarige man uit Rotterdam, is aangehouden. Rijnmond schrijft dat de man "volledig door het lint" ging en op de bezorger insloeg.
De verdachte is de ontvanger van het pakketje, zegt de politie. Waar de onenigheid precies over ging is nog onduidelijk.
Moet je ze wel bij je hebben, ik ben wel benieuwd of het pakketje even via het bureau gaat.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:36 schreef kaulopopo het volgende:
Doe dan ook niet zo flauw en geef die pakketje gewoon als iemand netjes vraagt
Met Nike slippertjes extra verzwarend.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:53 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Double denim dragen is wel een verzwarende omstandigheid.
Kan je net zo goed naar een winkel gaan om het te kopen. En in dit geval zou die winkelier door midden zijn geschopt door die tyfushond.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:35 schreef Bocaj het volgende:
Pakketjes moeten standaard meteen maar naar lokaal depot (veelal in lokaal winkelcentrum)... scheelt veel trammelant!
Alleen nog normale post rond laten brengen tot aan huis!
Vergeet de slippers niet.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:53 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Double denim dragen is wel een verzwarende omstandigheid.
Dat zijn naam erop staat wil nog niet zeggen dat hij de bewoner van het adres is of dat hij het pakket heeft betaald......quote:
Tuurlijk is het pakketje wel zuivere koffie, is gewoon driehoek fraude.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Moet je ze wel bij je hebben, ik ben wel benieuwd of het pakketje even via het bureau gaat.
Zal geen zuiver koffie zijn dan.
En wat is driehoek fraude?quote:Op maandag 21 februari 2022 19:30 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Tuurlijk is het pakketje wel zuivere koffie, is gewoon driehoek fraude.
Guns don't kill people, postbezorgers do!quote:Op maandag 21 februari 2022 20:22 schreef suijkerbuijk het volgende:
Oplossing .
Gewapende post bezorgers .
Er is natuurlijk iets anders aan de hand. Waarschijnlijk is er iets besteld maar wilt besteller niet dat zijn werkelijke naam of adres bekend wordt dus heeft hij het op iemand anders zijn naam + adres laten bezorgen. Hij dacht het makkelijk te onderscheppen en dat viel tegen.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:55 schreef damsco het volgende:
Je zou maar een pakketje verwachten en nu dag langer moeten wachten door die flapdrol die zijn handen niet kon thuislaten
Geen idee.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:49 schreef Het_Bokje het volgende:
Maargoed, los van dat. Wat de hell zou iemand zo kunnen bewegen om dit te doen? Voorraad drugs op ofzo?
Ik zag op de foto's 2-hoog bouw. Zouden dat 'opgeknapte' jaren 50/60 woondozen zijn? Misschien: "Hey postbode, geen pakketje voor mij?" "-Ja, misschien, eerst ff de andere kant van de straat doen" "WAAAAT GRRRRR!!!"quote:Op maandag 21 februari 2022 22:53 schreef the-eye het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik had pas zoiets en toen was het geen probleem om het pakketje mee te krijgen. Maarja.... is denk ik ook wel een iets andere buurt hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |