abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203776173
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 01:03 schreef Werkman het volgende:
Daarom zijn al die service en klantgerichte beroepen zoals bezorger of conducteur niks voor mij. Ik zou altijd wat bij me dragen om mijn huid duur te verkopen.
Onder het mom liever in de cel dan in een ziekenhuisbed.
Jamaar Tiel is dan ook wel echt gevaarlijk met al die mafketels daar :o
afspraak tandarts verzetten
pi_203776177
quote:
13s.gif Op maandag 21 februari 2022 19:30 schreef Chandler het volgende:
Wat een ziek figuur zeg... ik ben voor om dit soort mensen op zelfde voet te bestraffen maar dan maal vele malen..

Dus deze man zo keihard afranselen dat hij het nooit meer in z'n bolle hoofd haalt....
Zo hard mollen dat 'ie gewoon nooit meer haren op z'n kop ken laten groeien.
afspraak tandarts verzetten
pi_203776416
quote:
14s.gif Op maandag 21 februari 2022 22:35 schreef MichaelScott het volgende:
Tsja, Hoogvliet.

Pauperdorp
Boomgaardsehoek is best aardig. Maar voor de rest heb je gelijk. Wij waren toen op zoek naar een huis en Hoogvliet (evenals Spijkenisse) werd gelijk van het lijstje geschrapt.

Je moet tegenwoordig uitkijken met pakketjes. Wij hebben een paar keer te maken gehad met pakketfraude. Er kwamen pakketjes van Zalando bij ons, maar niet op onze naam. Op een gegeven moment werd er voor de tweede keer een pakket bezorgd en terwijl de bezorger nog aan onze deur stond en vriend hem uitlegde dat dit pakketfraude is, liep er een man langs met de vraag of het pakketje niet voor hem was. Gelukkig liep hij bij negatief antwoord verder, maar mensen zijn zo gehaaid. Pakketje bestellen op een random adres en achteraf 'betalen'.

Zalando heeft het account wat erbij hoorde opgeschort.
pi_203776437
Ah weer een mooi haatbaardje op slippers. Totaal onverwacht.
pi_203776459
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 18:22 schreef Ama het volgende:

[..]
[..]

Er staat nergens dat de man ook op het adres woont....
  dinsdag 22 februari 2022 @ 08:23:49 #56
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203776700
Omdat zn vrouw of zus alleen thuis was. Die mogen dat geen contact hebben met andere mannen.

Ook niet voor een pakketje.
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
pi_203778198
quote:
4s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 00:59 schreef SpaceOddity het volgende:
Ik heb Elden Ring gepreordered. De eerste de beste die er ook maar aan denkt om mijn pakket bezorger pootje te haken, zal ik eigenhandig vierendelen.
Je krijgt de software per post toegestuurd? Maat van me in WoW gaat het ook spelen maar die gaat hem dacht ik gewoon downloaden, zoals alles tegenwoordig te downloaden is. Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst een schijfje met sofware erop in mijn handen heb gehad.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_203778249
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 10:33 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Houd je smoel eens, man.
Is dit nu werkelijk alles wat je te zeggen hebt?
Geen veroordeling van deze laffe daad?

Met je zinloze en karakterloze opmerking, zorg je nu echt zelf voor bevestiging van de negatieve beeldvorming he, just saying...
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_203778331
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 10:57 schreef RamboDirk het volgende:
Iemand al een omschrijving van de dader?
@:Halcon
pi_203779558
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 10:48 schreef Hathor het volgende:

[..]
Je krijgt de software per post toegestuurd? Maat van me in WoW gaat het ook spelen maar die gaat hem dacht ik gewoon downloaden, zoals alles tegenwoordig te downloaden is. Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst een schijfje met sofware erop in mijn handen heb gehad.
Ik krijg m nog old skool op een ''media drager'' ja. O+
pi_203779714
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 18:21 schreef Bocaj het volgende:
Wilde die getinte man het pakket aannemen voor de bewoners? (Stond die getinte man op slippers op de wacht?)
Nee je mag tegenwoordig ook niet meer de beschrijving lichtgetint bij de dader van zo'n ernstig geweldsmisdrijf gebruiken dat heet discriminatie. Belachelijk gewoon en door dit verzwijgen en het weglaten van de afkomst van deze criminelen wordt de werkelijke ernst en achtergronden van de misdaad epidemie in de samenleving verbloemd
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
  dinsdag 22 februari 2022 @ 13:20:10 #62
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_203780591
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 19:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Onderbuik heeft weer eens gelijk.

Maar okay wellicht niet eerlijk in een stad met meer dan de helft van niet westerse afkomst.
Zoals Amsterdam met zijn 58.6% allochtoon.
De bezorger waarschijnlijk ook dus.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_203783861
Feiten mag je niet meer benoemen,,hij is toch licht getint of niet...zwart mag niet ...wit of blank..

people of color, trapt iemand naar de kanker....zo dan mag het dan wel ?
  dinsdag 22 februari 2022 @ 18:23:55 #64
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_203783925
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 18:18 schreef Geerd het volgende:
people of color, trapt iemand naar de kanker....zo dan mag het dan wel ?
Nee, want dat is meervoud.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_203784337
Meer of minder?
pi_203784670
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 12:39 schreef fubaaar22 het volgende:

[..]
Nadeel is wel dat tegenwoordig door de corona veel meer kunnen thuiswerken.
Die merken opeens hoe fijn het wonen is op het platteland.

Gewoon lekker uitgaan zonder dat je in elkaar word gemept. Je auto word niet gejat. Je dochter word niet verkracht en je homofiele zoon word niet met een betonschaar bewerkt.

Het is echt bizar hoeveel westerlingen richting het oosten komen opeens
Je moet het natuurlijk wel willen tussen al die lompe boeren op klompen die je nauwelijks kunt verstaan.
-
  dinsdag 22 februari 2022 @ 20:17:13 #67
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_203786633
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 19:10 schreef quo_ het volgende:

[..]
Je moet het natuurlijk wel willen tussen al die lompe boeren op klompen die je nauwelijks kunt verstaan.
Beter dan lompe mocro's op slippers die je nauwelijks kunt verstaan.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_203787231
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 10:52 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]
Is dit nu werkelijk alles wat je te zeggen hebt?
Geen veroordeling van deze laffe daad?

Met je zinloze en karakterloze opmerking, zorg je nu echt zelf voor bevestiging van de negatieve beeldvorming he, just saying...
Trek jij ook je bek open bij die hooligans in Alkmaar? Veroordeel je dat ook? Gtfo. Waarom moet ik dit veroordelen? Omdat het iemand met een donker uiterlijk is?
pi_203792348
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 20:38 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Trek jij ook je bek open bij die hooligans in Alkmaar? Veroordeel je dat ook? Gtfo. Waarom moet ik dit veroordelen? Omdat het iemand met een donker uiterlijk is?
:')
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_203792369
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 12:39 schreef fubaaar22 het volgende:

[..]
Nadeel is wel dat tegenwoordig door de corona veel meer kunnen thuiswerken.
Die merken opeens hoe fijn het wonen is op het platteland.

Gewoon lekker uitgaan zonder dat je in elkaar word gemept. Je auto word niet gejat. Je dochter word niet verkracht en je homofiele zoon word niet met een betonschaar bewerkt.

Het is echt bizar hoeveel westerlingen richting het oosten komen opeens
Het platteland is ook niet veilig. Rondtrekkende roofbendes met pipo-cultuur die boeren bestelen. Onder druk je schuur moeten vullen met zooi. Maar da's wel een voordeel van thuiswerken, je bent vaker thuis om de boel in de gaten te houden.

Je bent welkom... ehm... Neeheee!
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  woensdag 23 februari 2022 @ 08:04:42 #71
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_203792569
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 12:47 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Marokkanen zitten vaak in een lagere sociaal/economische klasse. Dan is misdaad een wat logischere keuze.
Ik denk dat er een groot deel van het verhaal mist als je het simpelweg wegschrijft aan het zich bevinden in een lagere socio-economische klasse.

Dat werkt misschien in de VS waar het sociale vangnet bijna niet bestaat maar in Nederland waar je qua zorg en uitkering en subsidies met alles geholpen wordt... valt dat excuus een beetje weg.

If you can't make it here, you can't make it anywhere. Zeg maar.

quote:
Moet ook zeggen dat ze over algemeen allemaal een kort lontje hebben.
Een belangrijke factor die mensen vergeten als het aankomt op mensen uit de maghreb is dat neef/nicht huwelijken kinderen produceren die mentale aandoeningen hebben. Een van de veelvoorkomende uitingen daarvan is agressie.

Daarnaast is het voor de mensen uit deze culturen vrij normaal om je kinderen door de straat te laten opvoeden. Niks mis met kinderen die lief (of soms zelfs een beetje ondeugend) buiten spelen maar het gaat hier over groepjes jongeren die tot 3 uur 's nachts leeftijden 7 tot 25 op straat elkaar opvoeden en elkaar lopen aan te steken. Alles omdat de verwachting bij moeders' en vaders' is dat de mensen op straat hun kinderen wel corrigeren.

Maar dat doen autochtonen niet. Jouw kind, jouw probleem. Dus die kinderen groeien op zonder correctie en maken elkaar gek.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  woensdag 23 februari 2022 @ 09:51:20 #72
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_203793419
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 08:04 schreef SpecialK het volgende:

[..]
Ik denk dat er een groot deel van het verhaal mist als je het simpelweg wegschrijft aan het zich bevinden in een lagere socio-economische klasse.

Dat werkt misschien in de VS waar het sociale vangnet bijna niet bestaat maar in Nederland waar je qua zorg en uitkering en subsidies met alles geholpen wordt... valt dat excuus een beetje weg.

[..]
Een belangrijke factor die mensen vergeten als het aankomt op mensen uit de maghreb is dat neef/nicht huwelijken kinderen produceren die mentale aandoeningen hebben. Een van de veelvoorkomende uitingen daarvan is agressie.

Daarnaast is het voor de mensen uit deze culturen vrij normaal om je kinderen door de straat te laten opvoeden. Niks mis met kinderen die lief (of soms zelfs een beetje ondeugend) buiten spelen maar het gaat hier over groepjes jongeren die tot 3 uur 's nachts leeftijden 7 tot 25 op straat elkaar opvoeden en elkaar lopen aan te steken. Alles omdat de verwachting bij moeders' en vaders' is dat de mensen op straat hun kinderen wel corrigeren.

Maar dat doen autochtonen niet. Jouw kind, jouw probleem. Dus die kinderen groeien op zonder correctie en maken elkaar gek.
Dit is een vrij accurate beschrijving van de situatie inderdaad.
  woensdag 23 februari 2022 @ 10:13:49 #73
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_203793674
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 08:04 schreef SpecialK het volgende:

[..]

[..]

je zou als blanke Nederlander ook wel een doodswens moeten hebben om een mocro,laat staan een groep aan te spreken :X
pi_203793827
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 18:35 schreef Bocaj het volgende:
Pakketjes moeten standaard meteen maar naar lokaal depot (veelal in lokaal winkelcentrum)... scheelt veel trammelant!
Alleen nog normale post rond laten brengen tot aan huis!
Of zoals in China in kluisjes in de wandkasten aan de muren van de flatgebouwen. Je krijgt van je postbezorger de code die je moet intoetsen om jouw kluisje van dat moment te kunnen openen.

En de normale post kan wel in twee keer, hooguit drie keer per week worden langsgebracht
pi_203793896
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 00:51 schreef BMW1993 het volgende:
Hoogvliet was in de jaren 90 al het afvoerputje van Nederland, net zoals Schiedam eigenlijk.
Nu is het in Rotterdam Zuid waar ik woon nog wel erger. Zodra ik uit de Wajong kan, dan verhuis ik uit deze verschrikkelijke stad naar een leuk dorp ergens in Zeeland, waar nog vriendelijkheid en beschaving te vinden is. _O_

Ik kom zelf uit Schiedam. Er zijn daar inderdaad vreselijke wijken, maar niet alles is zo slecht. Zelf woonde ik in een goede wijk gelukkig.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')