SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I feel your pain.quote:Op dinsdag 13 december 2022 19:53 schreef MScript het volgende:
Eindelijk! Ik kijk hier serieus al maanden naar uit!
Succes allemaal!
Ps. Bij 1a en 1b voel ik nu al dat ik niet alles zie wat ik zou moeten zien 😣
True. Ook last gehad met die laatste ?quote:Op dinsdag 13 december 2022 21:33 schreef FlipModeSquad het volgende:
vraag 8 is echt tof om te doen!
Het is eerder ook geen probleem geweest. Maar misschien is dat juist de hint, omdat de puzzel de laatste jaren zeer weinig repetitie laat zien...quote:Op dinsdag 13 december 2022 19:53 schreef MScript het volgende:
Eindelijk! Ik kijk hier serieus al maanden naar uit!
Succes allemaal!
Ps. Bij 1a en 1b voel ik nu al dat ik niet alles zie wat ik zou moeten zien 😣
Ik ben bij Stap 2 al drie keer op een tegenspraak uitgekomen.quote:Op woensdag 14 december 2022 13:37 schreef timebug het volgende:
opgave 23, cool. heb 3 van de zetten bij stap 1... Vragen over linksboven tho
Linksboven had ik juist als eerste en heeft bij mij geen enkele vraag opgeroepen (maar dat kan ook betekenen dat ik iets mis natuurlijk :p). Ik zit juist te kloten met linksonder alleenquote:Op woensdag 14 december 2022 13:37 schreef timebug het volgende:
Strikt genomen klopt linksboven niet. Althans, je weet het niet zeker. Maar logischerwijs is de goede oplossing wel te achterhalen.quote:Op woensdag 14 december 2022 13:37 schreef timebug het volgende:
Die heeft toch een sluitende en enige mat-in-2?quote:Op woensdag 14 december 2022 16:04 schreef QIXL het volgende:
[..]
Strikt genomen klopt linksboven niet. Althans, je weet het niet zeker. Maar logischerwijs is de goede oplossing wel te achterhalen.
Dat idee heb ik ook ja...quote:Op woensdag 14 december 2022 16:58 schreef pzl het volgende:
[..]
Die heeft toch een sluitende en enige mat-in-2?
Als je aanneemt dat er een mat-in-2 in zit, is-ie uniek. Maar je kunt niet bewijzen dat het mat-in-2 daadwerkelijk bestaat.quote:Op woensdag 14 december 2022 16:58 schreef pzl het volgende:
[..]
Die heeft toch een sluitende en enige mat-in-2?
Nou, meer met de derde, zit daar niet een foutje in?quote:Op dinsdag 13 december 2022 21:50 schreef pzl het volgende:
[..]
True. Ook last gehad met die laatste ?
Je kunt de puzzelmakers mailen als je denkt dat er ergens een fout in zit. Ze reageren op elke mail.quote:Op woensdag 14 december 2022 17:25 schreef ryr het volgende:
[..]
Nou, meer met de derde, zit daar niet een foutje in?
SPOILER: 23 stap 1 linksbovenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit op hetzelfde punt vast…quote:Op woensdag 14 december 2022 12:59 schreef MScript het volgende:
Wederom verder met de eerste frustratie.
1a en b even laten liggen in de hoop dat ik met de oplossing van 1c en verband zie.
Maar dan 1c. Ik heb stap één en zie iets opvallend, maar dan...
Waarom vind ik dit ook weer leuk?
de donkere dagen zijn nog lang hè als je elke dag 5% doet ben je voor de deadline klaarquote:Op woensdag 14 december 2022 19:05 schreef billiebob123 het volgende:
Ik meld mij ook weer aan voor sparsessies en/of uitwisselen van intrigerende hints. Maar daar waar ik vorig jaar snel de indruk had dat ik wel eens meer dan 50% zou kunnen oplossen, zit ik nu ongeveer op 5%.
Ik ga maar voor 100% in de Junioreditie
Ja, denk aan:quote:Op woensdag 14 december 2022 17:08 schreef WitteIris het volgende:
Zullen we stoppen met opgaves in te veel detail bespreken?
quote:Huisregels in dit topic
- Plaats nooit (gedeeltelijke) antwoorden op de puzzels, zelfs niet na de uiterste inleverdatum
- Hints plaatsen mag, maar met mate en in spoilertags. Hints mogen niet direct tot de oplossing leiden: er moet altijd nog wat te puzzelen blijven
Ik bedoel niet dat ik nu 'al' 5% heb. Het is mijn schatting van wat ik denk op te kunnen lossen in totaalquote:Op woensdag 14 december 2022 19:23 schreef Puzzlefreak het volgende:
De
[..]
de donkere dagen zijn nog lang hè als je elke dag 5% doet ben je voor de deadline klaar
Loop jij bij het invullen van de antwoorden ook tegen een probleem aan?quote:Op donderdag 15 december 2022 05:46 schreef Rearviewmirror het volgende:
Ik puzzel ook (weer) mee. Meestal lees ik alleen, wat jullie schrijven, maar wie weet heb ik jullie hulp nog nodig.
Vraag 19 was een leuke treinrit naar m'n werk en terug, nu istie af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AIVD puzzel 2024:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 13, 14abc, 15, 16, 17, 18a, 19, 22, 24abc, 25abc, 27
quote:Op donderdag 15 december 2022 09:15 schreef jurjen3000 het volgende:
[..]
Loop jij bij het invullen van de antwoorden ook tegen een probleem aan?Lijkt me geen spoiler maar een technisch probleem? Ik probeerde dit net om te kijken of ik het kon reproduceren met twee willekeurige antwoorden (heb nog niet naar deze opgave gekeken) en ik kon het niet reproduceren, maar ik gebruik ook niet hun voorgestelde pdf-editor. Gebruik je Adobe en heb je al andere programma's geprobeerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan bevestigen dat de pdf die ik hier heb in Acrobat Reader hetzelfde probleem heeft. Waarmee ik niet bevestig dat ik de oplossing heb.quote:Op donderdag 15 december 2022 09:15 schreef jurjen3000 het volgende:
[..]
Loop jij bij het invullen van de antwoorden ook tegen een probleem aan?
Het is wel een kleine spoilerquote:Op donderdag 15 december 2022 10:37 schreef WitteIris het volgende:
[..]
Lijkt me geen spoiler maar een technisch probleem? Ik probeerde dit net om te kijken of ik het kon reproduceren met twee willekeurige antwoorden (heb nog niet naar deze opgave gekeken) en ik kon het niet reproduceren, maar ik gebruik ook niet hun voorgestelde pdf-editor. Gebruik je Adobe en heb je al andere programma's geprobeerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AIVD puzzel 2024:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 13, 14abc, 15, 16, 17, 18a, 19, 22, 24abc, 25abc, 27
Ondertussen antwoord gekregen van de puzzelmakers:quote:Op donderdag 15 december 2022 10:39 schreef mbo_osese het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat de pdf die ik hier heb in Acrobat Reader hetzelfde probleem heeft. Waarmee ik niet bevestig dat ik de oplossing heb.
Gedaan, en vraag 8c is gewoon goedquote:Op woensdag 14 december 2022 17:36 schreef WitteIris het volgende:
[..]
Je kunt de puzzelmakers mailen als je denkt dat er ergens een fout in zit. Ze reageren op elke mail.
quote:Op donderdag 15 december 2022 09:15 schreef jurjen3000 het volgende:
[..]
Loop jij bij het invullen van de antwoorden ook tegen een probleem aan?Ik ben nog niet zo ver, dat ik het antwoordenformulier al invul. Eerst maar eens kijken of ik überhaupt meer op kan lossen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klein tipje van de sluier?quote:Op woensdag 14 december 2022 18:34 schreef jurjen3000 het volgende:
Woehoe, wordle is opgelost hier, eerste volledige vraag afgestreept.
quote:
quote:Op donderdag 15 december 2022 15:39 schreef WitteIris het volgende:
[..]Ik weet wat Wordle isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bedoelde meer over je werkwijze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |