Even de teaser quoten, hebben we weer wat te doen:quote:Op donderdag 24 november 2022 21:24 schreef QIXL het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)lossen-zijn-a4149202
Ik krijg er weer zin in.
En het volgende artikel pas op 10 december, dus zoals gebruikelijk rond 13 december de puzzel, hopelijk.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | DE REKENING Bij de AIVD op kantoor Het bonnetje is deze week een puzzel. Wie goed kijkt, vindt nog een zevende ding dat bij de lunch geserveerd werd. glas aardbeiensap 1, 25 pistolet pesto/tomaat 3, 32 sinaasappel 3, 45 pistolet kaas 3, 01 appel 2, 45 glas appel-ananassap 4, 37 |
Dat je zoiets onthoudt vind ik best knap. Mijn ogen zijn bij dat soort dingen vooral op het bier gefocust.quote:Op vrijdag 25 november 2022 00:25 schreef MarianneS het volgende:
Leuk interview, zie zo dat kamertje weer voor me. En het 7e product hadden ze daar toen ook..
Hoi Marianne, ik zoek ook al jaren een puzzelmaatje, maar merk vaak dat het communiceren toch wel lastig is. Toch weerhoudt mij dat er niet van nog een poging te wagenquote:Op vrijdag 25 november 2022 10:24 schreef MarianneS het volgende:
Ik zoek voor dit jaar nog een puzzelmaatje. Jarenlang alleen gepuzzeld, maar had vorig jaar een maatje en dat was erg leuk. Alleen maatje kan dit jaar niet helaas. Dus ...
Die kan ik niet helemaal thuisbrengen..quote:Op vrijdag 25 november 2022 23:49 schreef mister_xxx het volgende:
Voor 0,28 had ik er best een bordje groenvoer bij gelust! En na deze lunch alweer veel zin in het diner
Super leuk artikel, ik wilde 'm ook net posten!quote:Op donderdag 24 november 2022 21:24 schreef QIXL het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)lossen-zijn-a4149202
Ahh vandaar dat je zo vroeg weg wasquote:Op vrijdag 25 november 2022 10:21 schreef thabit het volgende:
[..]
Dat je zoiets onthoudt vind ik best knap. Mijn ogen zijn bij dat soort dingen vooral op het bier gefocust.
Nee.quote:Op zondag 4 december 2022 20:40 schreef CathyCathy het volgende:
Ik bedoel had die pistolet kaas niet 4,01 moeten zijn?
Ben benieuwd wat voor gedachtegang je hierbij hebt. Er zit geen fout in de opgave.quote:Op zondag 4 december 2022 20:40 schreef CathyCathy het volgende:
Ik bedoel had die pistolet kaas niet 4,01 moeten zijn?
De kleur: de beschrijving in het artikel komt inderdaad niet 100% overeen met de gegevens + oplossing. Dus negeer het artikel maarquote:Op zondag 4 december 2022 21:29 schreef CathyCathy het volgende:
Ehm, zonder onbedoeld te hinten. Je moet toch verder tellen dan 9… en waar laat je die 1 van de 10 dan?
Daarbij, de kleur klopt niet. Of denk ik weer te moeilijk…
Omdat 3,01 al duur genoeg is.quote:Op zondag 4 december 2022 21:53 schreef CathyCathy het volgende:
Waarom hebben ze niet gewoon gekozen voor de pistolet appelstroop van 3,91?
Ik vind het allemaal maar verdacht
quote:Op zondag 4 december 2022 22:00 schreef thabit het volgende:
[..]
Omdat 3,01 al duur genoeg is.. Maar ik mis de link met kleuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |