druk bezig maatquote:Op maandag 21 februari 2022 16:57 schreef AirwiN het volgende:
Zorg je nog voor een pic in de OP die past bij de TT?
quote:Op maandag 21 februari 2022 16:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tegenwoordig voel ik een drempel om het woord te gebruiken. Dat was een tijdje terug niet het geval.
Het goede nieuws is dat ik voldoende autist ben om die gevoelens te negeren en als vanouds te handelen.quote:
FTFYquote:
Ik bedoelde toch echt "in" als, geef nooit toequote:
Zie mijn eerdere opmerking over autist zijn.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik bedoelde toch echt "in" als, geef nooit toe.
Alsof er op FOK! ook niet-autisten zittenquote:Op maandag 21 februari 2022 17:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie mijn eerdere opmerking over autist zijn.
En als die er wel is:quote:Op maandag 21 februari 2022 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof er op FOK! ook niet-autisten zitten.
He's*quote:Op maandag 21 februari 2022 17:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En als die er wel is:
[ afbeelding ]
You can let yourself out nowquote:Op maandag 21 februari 2022 17:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
He's*
Taalpurisme is ook een vorm van autisme.
Oh, die mislukte quote uit Galaxy Quest bedoel je?quote:
Neuh, die was erop geinspireerd, want ik bedoelde oprecht to give in, niet upquote:Op maandag 21 februari 2022 17:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, die mislukte quote uit Galaxy Quest bedoel je?
FTFY #autistquote:Op maandag 21 februari 2022 17:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, die was erop geinspireerd, want ik bedoelde oprecht to give in, niet up.
Je moet namelijk nooit toegeven bij wokies, het is nooit genoeg, maak je excuses vinden ze wel weer iets anders dat je moet aanpassen. En AirwiN had toegeven aan de druk.
Ik meen dit oprecht, ik zat er nog aan te denken om het aan te passen maar ik had al een tikfout in toegegeven (toegeven) gemaakt en moest die herstellen.quote:
"Op een schaal van 0 tot HeatWave; hoever zit jij op het spectrum?"quote:Op maandag 21 februari 2022 17:43 schreef HeatWave het volgende:
Er is altijd iemand autistischer dan jij
Lijkt me een prima schaal zo, meteen invoeren in de geestelijke zorgquote:Op maandag 21 februari 2022 17:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Op een schaal van 0 tot HeatWave; hoever zit jij op het spectrum?"
Toch nog een nalatenschap, en dat zonder crotch goblins te veroorzakenquote:Op maandag 21 februari 2022 17:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me een prima schaal zo, meteen invoeren in de geestelijke zorg.
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten natuurlijkquote:Op maandag 21 februari 2022 17:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Toch nog een nalatenschap, en dat zonder crotch goblins te veroorzaken
Nu vraag je teveelquote:Op maandag 21 februari 2022 17:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten natuurlijk.
Ik vraag helemaal niets, ik regel dingen zoals altijd wel voor mezelfquote:
Dit klint eenzaam. Succes met fapje machen.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vraag helemaal niets, ik regel dingen zoals altijd wel voor mezelf.
Dit is waar het mis ging.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:57 schreef Tegan het volgende:
Zit je rustig te werken, een heel topic vol?! Rustig!
Gezelschap kan (moet) je ook zelf regelen.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit klint eenzaam. Succes met fapje machen.
quote:Op maandag 21 februari 2022 16:57 schreef AirwiN het volgende:
Zorg je nog voor een pic in de OP die past bij de TT?
Vroeger, toen dit nog onbeperkt mocht. Toen FOK! nog niet woke was.quote:
Vroegah toen FOK! nog een schier onuitputbare bron was om dit gewoon IRL te hosselenquote:Op maandag 21 februari 2022 18:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger, toen dit nog onbeperkt mocht. Toen FOK! nog niet woke was.
Ook dat.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vroegah toen FOK! nog een schier onuitputbare bron was om dit gewoon IRL te hosselen.
Goede tijdquote:Op maandag 21 februari 2022 18:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vroegah toen FOK! nog een schier onuitputbare bron was om dit gewoon IRL te hosselen.
Breek me de bek niet openquote:
die tijd heb ik nooit meegemaaktquote:Op maandag 21 februari 2022 18:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open.
Er is echt een periode geweest dat er letterlijk 2 meets per week waren waar ik bij was, en dan geen kleine meets, tientallen bezopen FOK!kers en FOK!sters.
Alleen al de tijd dat ik in de SamSam werkte hadden we soms echt 60 FOK!kers in de tent. En dan heb ik het nog niet over de tientallen Stairway meets gehad.quote:Op maandag 21 februari 2022 19:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die tijd heb ik nooit meegemaakt
of ik ging gewoon niet
over welk tijdperk hebben we het dan?quote:Op maandag 21 februari 2022 19:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alleen al de tijd dat ik in de SamSam werkte hadden we soms echt 60 FOK!kers in de tent. En dan heb ik het nog niet over de tientallen Stairway meets gehad.
Maar dat is inmiddels wel echt een tijd terug ja, geen idee wanneer jij het meeste gemeet hebt.
2005-2010 zoiets.quote:Op maandag 21 februari 2022 19:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
over welk tijdperk hebben we het dan?
en nee, ik heb nooit gemeet.
Pfff, het is een hele lange periode geweest eigenlijk, mijn eerste meet was ergens in 2001 ofzo, maar het is groot geweest tot wat zal het zijn 8-10 jaar terug?quote:Op maandag 21 februari 2022 19:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
over welk tijdperk hebben we het dan?
en nee, ik heb nooit gemeet.
ik kwam pas in 2010 op fokquote:
Je was er nog niet klaar voorquote:Op maandag 21 februari 2022 19:11 schreef Tegan het volgende:
Ik heb wel wat mensen gemeet, een op een en in groepsverband, maar nooit gedate ofzo via Fok. Of ik viel gewoon altijd tegen bij een meet.
Stairway meetsquote:Op maandag 21 februari 2022 19:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alleen al de tijd dat ik in de SamSam werkte hadden we soms echt 60 FOK!kers in de tent. En dan heb ik het nog niet over de tientallen Stairway meets gehad.
Maar dat is inmiddels wel echt een tijd terug ja, geen idee wanneer jij het meeste gemeet hebt.
Aardig wat meets gehad en als mensen zeiden dat ze tegen zouden vallen, hadden ze uiteindelijk de grootste lolquote:Op maandag 21 februari 2022 19:11 schreef Tegan het volgende:
Ik heb wel wat mensen gemeet, een op een en in groepsverband, maar nooit gedate ofzo via Fok. Of ik viel gewoon altijd tegen bij een meet.
Heel de tent overnemen, en die tent was hugequote:
Ze zeiden stairway meetsquote:
Hahaha, eentje van gehad geloof ik?quote:
Ik dacht 2 of 3 eigenlijkquote:Op maandag 21 februari 2022 20:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahaha, eentje van gehad geloof ik?
En dan nog een paar andere
Jij? Of ik?quote:
quote:
Lokjequote:Op maandag 21 februari 2022 20:27 schreef Lokasenna het volgende:
Laatste meet waar ik was, was denk ik die in het vondelpark, vet lang geleden alweer.
Die bbq? Die was wel epic jaquote:Op maandag 21 februari 2022 20:27 schreef Lokasenna het volgende:
Laatste meet waar ik was, was denk ik die in het vondelpark, vet lang geleden alweer.
Ja met die reiger, volgens mij hebben we nog samen een jointje gerookt toenquote:Op maandag 21 februari 2022 20:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lokje
Daar was ik ook, dacht ik.
Met de reiger die een worstje van de bbq gapte en 'm deepthroatte
Weet het ook niet meerquote:Op maandag 21 februari 2022 20:30 schreef HeatWave het volgende:
Ik zou echt bij godsnaam niet meer precies weten waar ik allemaal wel en niet bij ben geweest, het waren er zo achterlijk veel.
Ik heb jouw woning nog van binnen gezien toendertijdquote:Op maandag 21 februari 2022 20:30 schreef HeatWave het volgende:
Ik zou echt bij godsnaam niet meer precies weten waar ik allemaal wel en niet bij ben geweest, het waren en zo achterlijk veel.
Ik moest denken aan Yv die onder gescheten werd door een meeuwquote:Op maandag 21 februari 2022 20:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lokje
Daar was ik ook, dacht ik.
Met de reiger die een worstje van de bbq gapte en 'm deepthroatte
Dat denk ik wel jaquote:Op maandag 21 februari 2022 20:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja met die reiger, volgens mij hebben we nog samen een jointje gerookt toen
Hey Thijs!quote:Op maandag 21 februari 2022 20:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb jouw woning nog van binnen gezien toentertijd
[..]
Ik moest denken aan Yv die onder gescheten werd door een meeuw
Ik heb echt nog duizenden foto's maar die zijn ook allemaal zo'n beetje in de map FOK!meets gemieterd, dus wat, waar wanneer, geen ideequote:
Hahahaha, echt? Ik kan dat me niet herinnerenquote:Op maandag 21 februari 2022 20:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb jouw woning nog van binnen gezien toendertijd
[..]
Ik moest denken aan Yv die onder gescheten werd door een meeuw
Ja, wie niet?quote:Op maandag 21 februari 2022 20:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb jouw woning nog van binnen gezien toendertijd
[..]
quote:
En er ging nog iemand op zijn platte, geen ideequote:Op maandag 21 februari 2022 20:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahahaha, echt? Ik kan dat me niet herinneren
T was niet mijn beste tijd, destijds, dus heel veel weet ik niet meerquote:Op maandag 21 februari 2022 20:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
En er ging nog iemand op zijn platte, geen idee
Daar kwam ik jou tegen, niet?quote:Op maandag 21 februari 2022 20:35 schreef Moeraskat het volgende:
Laatste grote meet die ik me kan herinneren is parkpop denk ik
Per ongeluk? Ja zou goed kunnen.quote:
Yes, volgens mij was dat diequote:Op maandag 21 februari 2022 20:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Per ongeluk? Ja zou goed kunnen.
Toen we nog naar het strand wilde maar we gingen niet ?quote:
Hebben wij elkaar gezien?quote:Op maandag 21 februari 2022 20:37 schreef HeatWave het volgende:
Parkpopmeets ben ik ook wel geweest, geen idee uit mijn hoofd welke jaren.
Ja, hostiquote:Op maandag 21 februari 2022 20:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
En er ging nog iemand op zijn platte, geen idee
quote:
Ik heb werkelijk waar geen flauw ideequote:
Watquote:Op maandag 21 februari 2022 20:38 schreef Dqod het volgende:
De ergste was toch wel van een niet nader te noemen, duuster subforumpje
Nee, dat was 'm echt NIETSuper awkward imo
Och ja, natuurlijk lolquote:
Ik weet soms niet meer welk hoofd bij welke FOK!'er hoordequote:Op maandag 21 februari 2022 20:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen flauw idee.
Een paar jaar geleden was wel/niet gemeet nog wel vers in het geheugen, maar inmiddels vervaagt dat wel een tikje.
Jou heb ik wel gezien, meen ik.quote:Op maandag 21 februari 2022 20:39 schreef El_Thijs het volgende:
Leuke tijden waren dat, die meets
Kringgesprek op Utrecht Centraal
Was dat bij iemand in de kelder?quote:Op maandag 21 februari 2022 20:38 schreef Dqod het volgende:
De ergste was toch wel van een niet nader te noemen, duuster subforumpje
Nee, dat was 'm echt NIETSuper awkward imo
1.92m met een bril en kort haar, moeilijk te missenquote:Op maandag 21 februari 2022 20:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jou heb ik wel gezien, meen ik.
Ook dat niet altijd meer nee, al komt de nick soms wel bovendrijven als ik foto's zie. Maar al die tientallen echte namen die ik ooit geweten hebquote:Op maandag 21 februari 2022 20:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik weet soms niet meer welk hoofd bij welke FOK!'er hoorde
quote:Op maandag 21 februari 2022 20:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Was dat bij iemand in de kelder?
Ja, want daar is er maar één vanquote:Op maandag 21 februari 2022 20:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
1.92m met een bril en kort haar, moeilijk te missen
Je was de grens over?quote:
Dat mag ik nietquote:
Snap ik ook wel.quote:
Ik weet alweer waar ik jou gezien hebquote:Op maandag 21 februari 2022 20:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
1.92m met een bril en kort haar, moeilijk te missen
Maar het was altijd wel leukquote:
Zeer zekerquote:
Spareribsquote:Op maandag 21 februari 2022 20:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zeer zeker
Altijd naar m'n zin gehad
Eigenlijk was het HW die dit heeft veroorzaaktquote:Op maandag 21 februari 2022 20:51 schreef scrupuleus het volgende:
Wow de tt brengt echt iedereen bij elkaar
Zoals zo veel ellendequote:Op maandag 21 februari 2022 20:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Eigenlijk was het HW die dit heeft veroorzaakt
O niet gelezenquote:Op maandag 21 februari 2022 20:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Eigenlijk was het HW die dit heeft veroorzaakt
Ja, ook bij die meet. Ik weet precies hoe je eruit zietquote:Op maandag 21 februari 2022 20:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik weet alweer waar ik jou gezien heb
Ik kan me niet herinneren dat ik jou gezien heb, of mijn geheugen laat me in de steekquote:
Jawel, bij iemand thuisquote:Op maandag 21 februari 2022 20:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik jou gezien heb, of mijn geheugen laat me in de steek
quote:Op maandag 21 februari 2022 20:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, ook bij die meet. Ik weet precies hoe je eruit ziet
Heel raar ditquote:Op maandag 21 februari 2022 20:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik jou gezien heb, of mijn geheugen laat me in de steek
quote:Op maandag 21 februari 2022 20:58 schreef HeatWave het volgende:
Sommigen herinner ik me ook beter dan anderen.
Sommigen herinner ik me wel heel erg goed.
Vaagjes, je vrouw helder als glasquote:
Ik snap dit.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vaagjes, je vrouw helder als glas.
Volgens mij bespeur ik hier een patroon.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:05 schreef AirwiN het volgende:
Ik herinner mij Samzz ook beter van die bewuste avond.
Ik herinner mij ook nog een vrouw, geen FOK!ker, die heel snel weg was nadat Miss binnen kwam.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Volgens mij bespeur ik hier een patroon.
Dit detail is mij ontschoten, geen idee waar je het over hebtquote:Op maandag 21 februari 2022 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik herinner mij ook nog een vrouw, geen FOK!ker, die heel snel weg was nadat Miss binnen kwam.
Die zat er al de hele avond en geloofde niet zo dat je een relatie kan hebben en zonder je partner uitgaat.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit detail is mij ontschoten, geen idee waar je het over hebt.
Ah ok, ja, dat klinkt als jouquote:Op maandag 21 februari 2022 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die zat er al de hele avond en geloofde niet zo dat je een relatie kan hebben en zonder je partner uitgaat.
Die was dus wat opgelaten nadat ze de halve avond had zitten flirten en die relatie geen verzinsel bleek.
Transparant en integerquote:
Verbeter maar hoor.quote:
Ik zou niet durven, ik ben niet van het rellenquote:
Drink beer, not warquote:Op maandag 21 februari 2022 21:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou niet durven, ik ben niet van het rellen
Zie nu dat het een verkeerde quote isquote:
Dat is correct en tevens juist.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zie nu dat het een verkeerde quote is
Was die ene meet niet bij H_J thuis toevallig?
Dan weet ik weer hoe je eruit zietquote:Op dinsdag 22 februari 2022 06:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist.
Geen Moeraskat tempeltje hebben thuis om haar dagelijks te kunnen aanbidden.quote:
Beetje laat maar alsnog gefeliciteerdquote:Op maandag 21 februari 2022 21:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb dat sixpack dat ik vrijdag gekregen heb nog in de koelkast staan.
Delen wij een verjaardag of wat?quote:Op maandag 21 februari 2022 21:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb dat sixpack dat ik vrijdag gekregen heb nog in de koelkast staan.
Oh wauw, nja dan is hij vast richting DH gevlogen. Misschien kan Air tijdens zijn lunchommetje even langs het strand zoeken.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Sowieso. Maar blijkbaar vond hij het een goed idee om naar Texel te gaan
Ik dacht dat de wind naar het noorden wegtrok?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh wauw, nja dan is hij vast richting DH gevlogen. Misschien kan Air tijdens zijn lunchommetje even langs het strand zoeken.
Den Haag heeft 11 kilometer strand. Hoe bedoel je 'even'?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:28 schreef Yvie_lu het volgende:
Oh wauw, nja dan is hij vast richting DH gevlogen. Misschien kan Air tijdens zijn lunchommetje even langs het strand zoeken.
Dat mag geen ommetje meer heten. Dat is gewoon een mini-vakantie tijdens je werkdag.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik dacht dat de wind naar het noorden wegtrok?
Maar ik geloof jou![]()
Klinkt wel ideaal, tijdens de lunch even over het strand wandelend
Elke dag een stukje. Thijs heeft vast wel wat reservesquote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Den Haag heeft 11 kilometer strand. Hoe bedoel je 'even'?
Noem je Thijs nu dik?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Elke dag een stukje. Thijs heeft vast wel wat reserves
Ja wrijf het er nog maar ff inquote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat mag geen ommetje meer heten. Dat is gewoon een mini-vakantie tijdens je werkdag.
* wrijftquote:
Nou, dat wordt rennen voor je.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Den Haag heeft 11 kilometer strand. Hoe bedoel je 'even'?
Rennen doe ik niet aan.quote:
Ook niet als er een ijsbeer achter je aan zit? Zou voor mij toch wel een krachtige motivator zijn.quote:
Nee, dat win je toch niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:59 schreef Barbusse het volgende:
Ook niet als er een ijsbeer achter je aan zit? Zou voor mij toch wel een krachtige motivator zijn.
Die beesten halen tot 40 km/u. Dan ben ik niet defaitistisch, maar realistisch.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:03 schreef Barbusse het volgende:
Wat defaitistisch van je, Air. Had ik niet achter je gezocht.
Is dat niet hetzelfde tegenwoordig, in deze 'live laugh love' maatschappij? Of klink ik nu teveel als Q?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die beesten halen tot 40 km/u. Dan ben ik niet defaitistisch, maar realistisch.
Q. is vooral van de dood, doem en onheil. Dat klinkt niet als live, laugh, love.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:10 schreef Barbusse het volgende:
Is dat niet hetzelfde tegenwoordig, in deze 'live laugh love' maatschappij? Of klink ik nu teveel als Q?
Nou ja, ieder z'n kink toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Q. is vooral van de dood, doem en onheil. Dat klinkt niet als live, laugh, love.
En zo zijn we weer ontopic. Tetten.quote:
TETTENquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En zo zijn we weer ontopic. Tetten.
Nee, al scheelde het niet veelquote:
Behoorlijk wat jaquote:
Is het dan nog wel spontaan?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:53 schreef TaMieke het volgende:
Ik was aan het bedenken of we binnenkort naar het strand kunnen. Maar geen tijd. Net als dat spontane weekend weg wat we wilde plannen
Die ben ik al een heel eind kwijtquote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Elke dag een stukje. Thijs heeft vast wel wat reserves
Zin in motorboaten nu.quote:
ja nee maar als we moeten wachten tot we een weekend niets hebben, kunnen we wachten tot we een ons wegen en/of zit alles vol.quote:
Maar, dat weekend niets hebben kan je gewoon zelf fixen toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
ja nee maar als we moeten wachten tot we een weekend niets hebben, kunnen we wachten tot we een ons wegen en/of zit alles vol.
Ja dat zou kunnen maar in maart gaat dat niet meer lukken en vanaf april wordt vanalles weer duurder omdat het geen winterseizoen meer is.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar, dat weekend niets hebben kan je gewoon zelf fixen toch?
Nee zeggen tegen andere dingen en dan je weekend weg plannen?
Ja i know. Waarom denk je dat we nog niets geregeld hebbenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:18 schreef Debsterr het volgende:
Ik hoor wel veel mitsen en maren hoor @:TaMieke
Ik heb mijn vakanties allang gepland. Kan jij ook!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:26 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja i know. Waarom denk je dat we nog niets geregeld hebben
Komt vast wel, een keer.
Zomervakantie moeten we ook nog plannen
Ja ik heb vrij gevraagd. Maar baan waar ik aan het solliciteren ben, heeft een opleidingstraject en dan mag je 8 weken niet op vakantie. En laat mn vakantie nu net in die laatste week vallen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb mijn vakanties allang gepland. Kan jij ook!
Afgelopen weekend, in augustus nog een lang weekend, en in de herfst een midweek. Klaar
Pics van je zusjequote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:43 schreef gcjoel het volgende:
Vakanties plannen
Volgende maand 2x naar Spanje
Meteen voor hemelvaart even de camping in Frankrijk geregeld
oktober nog 2 weken Spanje
Beetje Spanje overkill, maar dat krijg je met een zusje daar.
Niets mis meequote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon gcjoel maar dan gebruind door de zon.
De post waarvan je wist dat die zou komenquote:
Na 22 jaar FOK! is de originaliteit er niet altijd meer, truequote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De post waarvan je wist dat die zou komen
Life goalsquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er drie stuks in totaal.
If it ain't broke, don't try to fix it.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Na 22 jaar FOK! is de originaliteit er niet altijd meer, true.
Oh it's broken, trust mequote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
If it ain't broke, don't try to fix it.
Ook pics van de andere twee danquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom posten we hier?quote:
Ik vrees het.quote:
3 Stuks GCJoel, en ik maar denken dat ik zo uniek benquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat jullie IRL niet dezelfde voornaam hebbenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
3 Stuks GCJoel, en ik maar denken dat ik zo uniek ben
Ben jij de shiny?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Daar hebben ze medicijnen voor!quote:
Daar is het hier wel het weer voor ja!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:35 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan maar 3 andere stukken...
'Spesjul'quote:
De voordelen wegen nog net op tegen de nadelenquote:
Tot in de kistquote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jij bent ook maar een alcoholist he?
Ik.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tot in de kistMoet van Q he? #peerpressure
Kan ik bij jou een nieuwe lever declareren?quote:
De boog kan niet altijd gespannen staan. Deze week de teugels los en er gewoon van genieten en volgende week weer sporten.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:49 schreef TaMieke het volgende:
Zin in chips.
Maar 1x sporten deze week en carnaval... Top week
#fattie4life
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De boog kan niet altijd gespannen staan. Deze week de neukteugels los en er gewoon van genieten en volgende week weer sporten.
Sjeezes wat platvloers.quote:
Zo nut dun opde foks! anno 2022quote:
Als iedereen gecancelled is, is niemand meer gecancelledquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij was toch al een ... citizen erased.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:01 schreef Barbusse het volgende:
You're gonna let yourself out now, I presume? Don't forget your sunglasses
Alsof je je er ooit voor geschaamd hebt.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:04 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben al jaren opgehouden me te schamen voor mijn "dad"jokes.
quote:
Hey, al mijn jaren is ook "jaren"quote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof je je er ooit voor geschaamd hebt.
Jij bent dan ook de Maria Von Trapp van dit topic.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:04 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben al jaren opgehouden me te schamen voor mijn "dad"jokes.
Tell me you're a boomer without saying you're a boomerquote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij bent dan ook de Maria Von Trapp van dit topic.
Jij hebt tijdens je studententijd geen chickies gehosseld tijdens de Sound of Music sing-a-long voorstellingen in Bellevue? Gemiste kans johquote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tell me you're a boomer without saying you're a boomer.
Nee, gelukkig niet, ik ben gek op vrouwen, maar er zijn grenzen wat ik voor ze over hebquote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij hebt tijdens je studententijd geen chickies gehosseld tijdens de Sound of Music sing-a-long voorstellingen in Bellevue? Gemiste kans joh
Ik vond het hilarischquote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet, ik ben gek op vrouwen, maar er zijn grenzen wat ik voor ze over heb
Ik haat, en dan ook haat met een passie, musicals. Ik ben 1 keer met een fokster naar The Phantom of the Opera geweest en dat vond ik al een helquote:
Het gegarandeerd neuken na afloop was onvoldoende compensatie?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik haat, en dan ook haat met een passie, musicals. Ik ben 1 keer met een fokster naar The Phantom of the Opera geweest en dat vond ik al een hel.
Mwah, dat deden we sowieso al een tijdjequote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het gegarandeerd neuken na afloop was onvoldoende compensatie?
Het was dus nog een soort van vrijwillig dus ook ipv enkel opportunistisch?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, dat deden we sowieso al een tijdje.
Soms kan ik me wel eens opofferen hoor, ik ben geen totaal onmensquote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het was dus nog een soort van vrijwillig dus ook ipv enkel opportunistisch?
Jamaar das ook veels te serieuze Andrew Lloyd Webber shit, daar krijg ik ook jeuk vanquote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik haat, en dan ook haat met een passie, musicals. Ik ben 1 keer met een fokster naar The Phantom of the Opera geweest en dat vond ik al een hel.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Soms kan ik me wel eens opofferen hoor, ik ben geen totaal onmens.
En het was gratis, incl luxe diner en borrel achteraf.
Ik doe dat dan liever in the Waterhole met een van de geweldige coverbands die ze daar hadden. Pul bier en meebleren met Bon Jovi en Iron Maiden etcquote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar das ook veels te serieuze Andrew Lloyd Webber shit, daar krijg ik ook jeuk van
Meebleren met musicals als the Sound of Music of Singing in the Rain, met net genoeg drank op en een leuke meid aan je arm; das het echte werk
Ach, het was een leuke chick en ze wou zo graagquote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En die borrel verklaart een hoop natuurlijk.
Ik heb er nu helemaal niks meer mee. Laatste keer dat ik karaoke ging doen dacht ik ook "wtf you're doing, idiot?" Dus ik hou het maar bij barhangenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik doe dat dan liever in the Waterhole met een van de geweldige coverbands die ze daar hadden. Pul bier en meebleren met Bon Jovi en Iron Maiden etc.
Ja, ik doe dat ook niet meer wekelijks hoor. Maar af en toe word ik nog wel eens meegesleept door het barpersoneel van mijn stamkroeg na hun shifts ofzo.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb er nu helemaal niks meer mee. Laatste keer dat ik karaoke ging doen dacht ik ook "wtf you're doing, idiot?" Dus ik hou het maar bij barhangen
NWS / Overval/gijzeling Apple Store Amsterdam #2quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:46 schreef Barbusse het volgende:
Haha, HW gaat naar apple stores!
Zoiets bedoel je?
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
NWS / Overval/gijzeling Apple Store Amsterdam #2
Mag ik geen grap maken?quote:
Nou ja zei niet, heb het lef niet, ik zei dat ik ze voor wasquote:
Ja, oke. Maar goed, nu is wel m'n moment voorbijquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja zei niet, heb het lef niet, ik zei dat ik ze voor was.
Crisis avertedquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, oke. Maar goed, nu is wel m'n moment voorbij
Het is weer ochtendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ja!quote:Op woensdag 23 februari 2022 08:33 schreef Yvie_lu het volgende:
Goedemorgen liefjes
Vandaag mooi weer![]()
IT BURNS!quote:Op woensdag 23 februari 2022 08:33 schreef Yvie_lu het volgende:
Goedemorgen liefjes
Vandaag mooi weer![]()
quote:
Oh, huizenjacht? Leuk!quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja!
en wij logeren paar dagen bij schoonmoeder in verband met de bezichtigingen, ik zit nu in haar werkkamer met prachtig uitzicht over de zonnige tuin
Er staan er zeker een hoop gepland. Doen jullie dichte biedingen en dan de hoogste kiezen?quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja!
en wij logeren paar dagen bij schoonmoeder in verband met de bezichtigingen, ik zit nu in haar werkkamer met prachtig uitzicht over de zonnige tuin
Al gekocht, dit zijn bezichtigingen in ons huisquote:
21 stuks, dus inderdaad je max bieden en dan kiezen wij de mooistequote:Op woensdag 23 februari 2022 10:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Er staan er zeker een hoop gepland. Doen jullie dichte biedingen en dan de hoogste kiezen?
Oh! Gefeliciteerdquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Al gekocht, dit zijn bezichtigingen in ons huis
[..]
21 stuks, dus inderdaad je max bieden en dan kiezen wij de mooiste
Waarschijnlijk 29 maart al. Was eigenlijk 29 april maar de verkoper wilde vervroegen. Dus als onze hypotheek rond is kunnen we plannenquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh! GefeliciteerdWat leuk zeg.
Wanneer krijgen jullie de sleutel?
Oh wat lekker! Ik hoop dat jullie dat snel rondkrijgen. Dan zit je met de zomer ( weet niet hoeveel je moet klussen natuurlijk ) waarschijnlijk lekker geïnstalleerd.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 29 maart al. Was eigenlijk 29 april maar de verkoper wilde vervroegen. Dus als onze hypotheek rond is kunnen we plannen
Ja wel veel klussen maar sowieso van de zomer lekker genieten van de grote tuinquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh wat lekker! Ik hoop dat jullie dat snel rondkrijgen. Dan zit je met de zomer ( weet niet hoeveel je moet klussen natuurlijk ) waarschijnlijk lekker geïnstalleerd.
Ik kan hond toch wel meenemen naar de house-warming?quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja wel veel klussen maar sowieso van de zomer lekker genieten van de grote tuin
Wat een fijn vooruitzicht zeg.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja wel veel klussen maar sowieso van de zomer lekker genieten van de grote tuin
Gaat snel!quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 29 maart al. Was eigenlijk 29 april maar de verkoper wilde vervroegen. Dus als onze hypotheek rond is kunnen we plannen
Ja hoor!quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan hond toch wel meenemen naar de house-warming?
Dat is toch geen vraag? Alle hondjesquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan hond toch wel meenemen naar de house-warming?
Zijn die ooit ergens niet welkom dan?quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:17 schreef Barbusse het volgende:
Zijn tequila, coke en strippers ook welkom?
Laatst in de kerk hadden ze bezwaren. Waarschijnlijk omdat de strippers meerderjarig waren.quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zijn die ooit ergens niet welkom dan?.
En vrouw ipv man/jongen?quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:21 schreef Barbusse het volgende:
Laatst in de kerk hadden ze bezwaren. Waarschijnlijk omdat de strippers meerderjarig waren.
Badumtssjj.gif
I'll let myself out
Fair, maar wie gaat er nou vrijwillig naar een kerk en musicals?quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Laatst in de kerk hadden ze bezwaren. Waarschijnlijk omdat de strippers meerderjarig waren.
Badumtssjj.gif
I'll let myself out
Ik wachtte buiten bij de ingang, want ik ben bang dat ik spontaan vlam vat als ik 1 voet over de drempel zetquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fair, maar wie gaat er nou vrijwillig naar een kerk en musicals?.
Dus ben je stiekem ook nog gelovig?!quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wachtte buiten bij de ingang, want ik ben bang dat ik spontaan vlam vat als ik 1 voet over de drempel zet
Jouw grootste zonde is dat je een sucker bent voor jaren 60 jazz op vinyl.quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wachtte buiten bij de ingang, want ik ben bang dat ik spontaan vlam vat als ik 1 voet over de drempel zet
Nee, ben toch echt wel atheist hoorquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus ben je stiekem ook nog gelovig?!.
Waar is die gif van dat omgetrokken standbeeld als je hem nodig hebt?!.
Shit. Betrapt. En niks mis met jazz op vinyl. Gaat goed samen met een goed kostuum en een single malt scotch en een mooie vrouwquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jouw grootste zonde is dat je een sucker bent voor jaren 60 jazz op vinyl.Verre van voldoende om jezelf af te schilderen als een ultieme bad boy.
I knowquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ben toch echt wel atheist hoorMaar vind kerken en cathedralen architectonisch gezien gewoon vaak mooi.
[..]
Shit. Betrapt. En niks mis met jazz op vinyl. Gaat goed samen met een goed kostuum en een single malt scotch en een mooie vrouw
Pita gebraden beenham met honing mosterdsaus.quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pita gebraden beenham met honing mosterdsaus.
Gewoon willekeurig, geen idee hoe ik er op kom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |