Rustaaaaghquote:
Een ronde puzzelquote:
Moeilijkquote:
Ik denk dat het me wel gaat lukken, het is geen hogere wiskundequote:
Wauw!quote:Op maandag 21 februari 2022 16:03 schreef marcb1974 het volgende:
Iets bijzonders met een vulkaan:
https://www.hln.be/video/(...)ische-bliksem-285010
Mooiquote:Op maandag 21 februari 2022 16:03 schreef marcb1974 het volgende:
Cool!quote:Op maandag 21 februari 2022 16:03 schreef marcb1974 het volgende:
Ik kom er wel eens ja. Het kan daar hard waaien.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:11 schreef marcb1974 het volgende:
Kent iemand hier het regenboogfietspad in Utrecht
Zo ja, daar was ook een woei en onhandige fietsers
Dat is op meer plekke zo toch?quote:Op maandag 21 februari 2022 16:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik kom er wel eens ja. Het kan daar hard waaien.
Extra rond hoge gebouwenquote:
Ik zie alleen een regenboogfietspad, dus ze moeten gewoon op hun fiets blijven zittenquote:
quote:Op maandag 21 februari 2022 16:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zie alleen een regenboogfietspad, dus ze moeten gewoon op hun fiets blijven zitten
Daar was niets van te zien, dit kan zomaar heul ergens anders zijnquote:
Wat jij wilquote:Op maandag 21 februari 2022 16:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar was niets van te zien, dit kan zomaar heul ergens anders zijn![]()
En dan vooral als de wind in de lengterichting van de Heidelberglaan waait, dus west of oost.quote:
Moet je even over het regenboogpad fietsenquote:
Afschaffen die dingenquote:
En daarvoor naar utreg? Denk dat ik toch wel bier dichterbij kan krijgenquote:Op maandag 21 februari 2022 16:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Moet je even over het regenboogpad fietsen
Hier begint het mee te vallen, eindelijk.quote:
Vanmorgen regen en wind in de middag ineens natte sneeuwquote:
Ik durf er niks meer over te voorspellen tegenwoordigquote:Op maandag 21 februari 2022 17:03 schreef Mrsloveable het volgende:
Ach over een maand hopelijk betere weer en temperaturen
Is dat de carnavals naam van Roosendaal?quote:Op maandag 21 februari 2022 17:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
Vanmorgen activiteit moeten onderbreken wegens de harde wind.
Oud papier moest dus wachten.
Volgende week halve dag. Carnaval Roosendaal meer bepaald Leutmart.
Ik wel lente komt er echt wel aanquote:Op maandag 21 februari 2022 17:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik durf er niks meer over te voorspellen tegenwoordig
Nee. Das Tullepetaon.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Is dat de carnavals naam van Roosendaal?
Op papier wel ja ...quote:Op maandag 21 februari 2022 17:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik wel lente komt er echt wel aan
Dat klinkt IJslandsquote:
Woensdag is het lente, men verwacht wat zonquote:
Komend weekend ookquote:Op maandag 21 februari 2022 17:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Woensdag is het lente, men verwacht wat zon
quote:
Ik las dat er weer storm komt,wil jullie feestvreugde niet bederven.quote:
Niet nog meer storm hoorquote:Op maandag 21 februari 2022 17:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik las dat er weer storm komt,wil jullie feestvreugde niet bederven.
Storm 3 was gister en vandaag alquote:Op maandag 21 februari 2022 17:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wanneer?quote:Op maandag 21 februari 2022 17:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vrijdag weer.quote:
Zie het toch nergens terug,quote:
Misschien alleen in Frieslandquote:Op maandag 21 februari 2022 17:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zie het toch nergens terug,
Knmi zegt: De kans op de uitgifte van waarschuwingen is na dinsdag voorlopig klein.
Je bedoelt Drenthe na teveel bruine bonenquote:Op maandag 21 februari 2022 17:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien alleen in Friesland
Kan ook nog, zolang het maar niet Groningen isquote:Op maandag 21 februari 2022 17:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Je bedoelt Drenthe na teveel bruine bonen
Zodra je daar de stad uit bent is het allemaal niksquote:Op maandag 21 februari 2022 17:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan ook nog, zolang het maar niet Groningen is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Mwahquote:Op maandag 21 februari 2022 17:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Eigenlijk heeft elke stad wel iets of dorp vind ik
In Limbabwequote:Op maandag 21 februari 2022 17:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah
Gelukkig hebben we ook ruimte nodig om vuil te dumpen etc.
Jij snapt het ... Gelukkig nog net voor zonsondergangquote:Op maandag 21 februari 2022 18:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Altijd handig, als t donker wordt/is
Nee dat helaas nietquote:
Kan je het meteen gebruikenquote:Op maandag 21 februari 2022 18:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij snapt het ... Gelukkig nog net voor zonsondergang
Mee eensquote:Op maandag 21 februari 2022 17:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Of hun eigen afval niet zelf willen opruimenquote:Op maandag 21 februari 2022 18:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mee eens![]()
Mensen die alles afzeiken wat ze niet kennen zijn nogal sneu.
Hou sowieso niet echt van zeiken, behalve op de wcquote:Op maandag 21 februari 2022 18:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mee eens![]()
Mensen die alles afzeiken wat ze niet kennen zijn nogal sneu.
Helemaal mooiquote:Op maandag 21 februari 2022 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
yep in elkaar gezet en gaan en hij luistert ook al
Missquote:Op maandag 21 februari 2022 18:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hou sowieso niet echt van zeiken, behalve op de wc
Mjah, heb niets in huis, moet dus of bestellen of nog naar de winkel.quote:
Keuzesquote:Op maandag 21 februari 2022 18:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, heb niets in huis, moet dus of bestellen of nog naar de winkel.
Prei is wel lekker, maar eet het bijna nooit, heel vreemdquote:Op maandag 21 februari 2022 18:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Stamppot prei met speklapjes gegeten
Iets bestellen en morgen boodschappen doenquote:Op maandag 21 februari 2022 18:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, heb niets in huis, moet dus of bestellen of nog naar de winkel.
Toch maar eens kopen en eten..quote:Op maandag 21 februari 2022 18:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Prei is wel lekker, maar eet het bijna nooit, heel vreemd
Moeilijke welquote:Op maandag 21 februari 2022 18:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Keuzes![]()
Ik heb altijd wel iets in huis.
Ga ik zeker doen. Meestal doe ik het wel door de nasi/macaroni etc....maar nooit stamppot.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Toch maar eens kopen en eten..
Nasi en pasta sws. normaal meestal bij aardappels en vlees, heel soms dus stamppotquote:Op maandag 21 februari 2022 18:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen. Meestal doe ik het wel door de nasi/macaroni etc....maar nooit stamppot.
In de vriezer heb ik altijd wel wat liggen en ook genoeg potten etc..quote:Op maandag 21 februari 2022 18:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moeilijke wel
Ik over het algemeen ook. Maar de afgelopen tijd minder schapboten gedaan door het weer.
En vandaag liep er wat anders tussendoor te kloten.
Met stukjes appelquote:Op maandag 21 februari 2022 18:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nasi en pasta sws. normaal meestal bij aardappels en vlees, heel soms dus stamppot
Stamppot rodelkool wil ik ook nog een keer proberen
Das ook best verstandig wel jaquote:Op maandag 21 februari 2022 18:32 schreef aloa het volgende:
[..]
In de vriezer heb ik altijd wel wat liggen en ook genoeg potten etc..
Hoogstens voor in de soepquote:Op maandag 21 februari 2022 18:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Prei is wel lekker, maar eet het bijna nooit, heel vreemd
Waarom niet?quote:Op maandag 21 februari 2022 18:45 schreef chufi het volgende:
Maar prei als hoofdgroente ... nee daar begin ik niet aan
Er is genoeg gezond. Dus tenzij je alle groente niet wil is er niets aan de hand toch?quote:Op maandag 21 februari 2022 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar tis natuurlijk wel gezond vermoed ik
Nee .. genoeg alternatievenquote:Op maandag 21 februari 2022 18:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is genoeg gezond. Dus tenzij je alle groente niet wil is er niets aan de hand toch?
Het verschil. Zowel verse als ingevroren groenten verliezen kort na oogsten vocht, waardoor er ook een verlies van voedingsstoffen optreedt. Het gaat hier met name om vitaminen en antioxidanten. Qua voedingsstoffen is gebleken dat diepvriesgroenten gelijk zijn aan verse groenten.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:53 schreef aloa het volgende:
Blikgroente of ingevroren groente schijnt zelfs gezonder te zijn dan vers.
Dat idd.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelijk dus. Al zal vers harder achteruit gaan als je het iets langer laat liggen.
Lees op een andere site dat vers 2 tot 5 dagen mag liggen.quote:
Hoe lang zal het duren voordat het vanaf het land in de winkel ligt?quote:Op maandag 21 februari 2022 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lees op een andere site dat vers 2 tot 5 dagen mag liggen.
De volgende dag volgens Hakquote:Op maandag 21 februari 2022 19:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Hoe lang zal het duren voordat het vanaf het land in de winkel ligt?
Niet al te lang gok ik. Tenzij import natuurlijk.quote:Op maandag 21 februari 2022 19:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Hoe lang zal het duren voordat het vanaf het land in de winkel ligt?
Ik geloof ze.quote:
Dan zal het langer duren idd.quote:Op maandag 21 februari 2022 19:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet al te lang gok ik. Tenzij import natuurlijk.
Die bolle is niet te vertrouwen, Martine volgens mij ook niet.quote:
En dat schaap?quote:Op maandag 21 februari 2022 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die bolle is niet te vertrouwen, Martine volgens mij ook niet.
Martine is niet meer dus ja zeker weten doe ik het nu niet meerquote:Op maandag 21 februari 2022 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die bolle is niet te vertrouwen, Martine volgens mij ook niet.
Op een koele donkere plek iddquote:Op maandag 21 februari 2022 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lees op een andere site dat vers 2 tot 5 dagen mag liggen.
Tragisch was dat.quote:Op maandag 21 februari 2022 19:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Martine is niet meer dus ja zeker weten doe ik het nu niet meer
Heel verstandig.quote:Op maandag 21 februari 2022 19:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Martine is niet meer dus ja zeker weten doe ik het nu niet meer
Ik denk dat het gaat tegenvallenquote:
Omdat één avond in de week grappig/leuk zijn iets anders is als vier avonden in de week. Dat is best veel zendtijd om te vullen.quote:Op maandag 21 februari 2022 19:15 schreef aloa het volgende:
[..]
We gaan het zien.
Waarom denk je dat dan?
Ik ben benieuwd idd. Is ook maar een half uur.quote:Op maandag 21 februari 2022 19:25 schreef engine het volgende:
[..]
Omdat één avond in de week grappig/leuk zijn iets anders is als vier avonden in de week. Dat is best veel zendtijd om te vullen.
Maar we gaan zien ja
Bohquote:Op maandag 21 februari 2022 19:05 schreef Domnivoor het volgende:
Croissants met roombrie en honing. Boerenomelet met champignons, puntpaprika en zwarte peper
Ja hoor en met jou?quote:Op maandag 21 februari 2022 19:30 schreef Aoibhin het volgende:
![]()
Ik ben er nu even wat minder, maar hoop dat alles goed gaat met jullie
Even wat minder, maar dat komt uiteindelijk wel goedquote:
OK.. sterktequote:Op maandag 21 februari 2022 19:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Even wat minder, maar dat komt uiteindelijk wel goed
Als het maar niet te min gaat...quote:Op maandag 21 februari 2022 19:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Helemaal eens.Vooral wanneer je er geweest bent.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Die gaat Jinek zo verslaan.quote:
quote:Op maandag 21 februari 2022 19:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 februari 2022 19:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Helemaal eens.Vooral wanneer je er geweest bent.
Heer aloa.quote:
Ik ga ze wel beide kijken.quote:
quote:
Thanksquote:
quote:Op maandag 21 februari 2022 19:30 schreef Aoibhin het volgende:
![]()
Ik ben er nu even wat minder, maar hoop dat alles goed gaat met jullie
2 deurknoppen?quote:Op maandag 21 februari 2022 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
kan ook decoratie zijn de andere kant is niet zichtnbaar
Broodje hamburgerquote:
Nog nooit geweestquote:
Bij mijn ouders in de keuken zit een handvat in het aanrecht bij de gootsteen, alsof daar een la zit.quote:
Kijk.. je weet het maar nooitquote:Op maandag 21 februari 2022 19:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bij mijn ouders in de keuken zit een handvat in het aanrecht bij de gootsteen, alsof daar een la zit.
Gewoon ter decoratie.
Een echt duinendorpquote:
Wat gemeenquote:Op maandag 21 februari 2022 19:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bij mijn ouders in de keuken zit een handvat in het aanrecht bij de gootsteen, alsof daar een la zit.
Gewoon ter decoratie.
quote:
Niemand ooit een pols uit de kom getrokken met het idee "dat moet een la zijn"?quote:Op maandag 21 februari 2022 19:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gewoon ter decoratie.
Ik kom er door op weg naar den Haag en doe er dan wel eens lunch hehequote:
Wel geweest, maar geen 6 minuten volgehouden naar dat filmpje te kijkenquote:
Ik dacht in eerste instantie aan een situatie tussen die juf en die jongen en wat zij qua aanpak verkeerd zou doen in dit plaatjequote:
Ik heb mijn neefjes en nichtjes wel eens gevraagd wat er in dat laadje zitquote:Op maandag 21 februari 2022 20:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niemand ooit een pols uit de kom getrokken met het idee "dat moet een la zijn"?
Ik ben gemeen jaquote:
Gemene oom, met gelukkig slimme neefjes en nichtjesquote:Op maandag 21 februari 2022 20:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb mijn neefjes en nichtjes wel eens gevraagd wat er in dat laadje zit![]()
Maar daar trappen ze niet meer in.
Hij past wel voor de kameleon opquote:Op maandag 21 februari 2022 20:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gemene oom, met gelukkig slimme neefjes en nichtjes
De neefjes en nichtjes weten dan ook vast dat hij goed voor de kameleon gaat zorgen!quote:
Omdat is een Ninja Turtle is in een duister leven ?quote:Op maandag 21 februari 2022 20:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De neefjes en nichtjes weten dan ook vast dat hij goed voor de kameleon gaat zorgen!
Iddquote:Op maandag 21 februari 2022 20:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Wel geweest, maar geen 6 minuten volgehouden naar dat filmpje te kijken
Geen idee, maar dat is een theorie om zondag achter te komen!quote:Op maandag 21 februari 2022 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat is een Ninja Turtle is in een duister leven ?
die kleine jaquote:Op maandag 21 februari 2022 21:57 schreef FreshFruit het volgende:
De zevende dwerg kennen jullie al wel toch?
Als je nou eerst het plaatje had gepost…quote:Op maandag 21 februari 2022 21:57 schreef FreshFruit het volgende:
Dan had u het geraden.quote:Op maandag 21 februari 2022 21:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als je nou eerst het plaatje had gepost…
Ik ken hem al. Anderen hadden kunnen raden.quote:
Perron 0 moet je zijn om het duidelijker te krijgen.quote:
Die met de zeefquote:Op maandag 21 februari 2022 21:57 schreef FreshFruit het volgende:
* Aoibhin brengt Chufi weer op de railsquote:
Graciasquote:Op maandag 21 februari 2022 22:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
* Aoibhin brengt Chufi weer op de rails
De grote boze uilquote:
Beentjes over elkaarquote:
De kleermakers zitquote:
IK dacht vanmorgen nog aan jou toen ik de krant lasquote:
GC / ‘Aanstootgevend’ en ‘godslasterlijk’, maar De Tong keert terug......quote:Op dinsdag 22 februari 2022 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK dacht vanmorgen nog aan jou toen ik de krant las![]()
‘Aanstootgevend’ en ‘godslasterlijk’, maar De Tong keert dit jaar terug langs A6 bij Lelystad
De Tong, voorheen De Tong van Lucifer, wordt eind dit jaar teruggeplaatst aan de Knardijk langs de A6. Een hevige storm deed het beeld van Rudi van de Wint twee jaar terug wankelen, waarop christelijke partijen het werk vanwege godslasterlijke kenmerken het liefst een extra zetje hadden gegeven. Nu staat restauratie echter op punt van beginnen. Kosten: 200.000 euro.
https://www.destentor.nl/(...)j-lelystad~ab7632f5/
Mij een beetje te vroeg voor kibbeling,quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:44 schreef tong80 het volgende:
Kibbeling rond deze tijd van de dinsdag mert is heerlijk. En het wekelijkse praatje stimulerend.
Aftoppen met een jenevertje.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:44 schreef tong80 het volgende:
Kibbeling rond deze tijd van de dinsdag mert is heerlijk. En het wekelijkse praatje stimulerend.
Dat was met carnaval (woensdag) en haring ipv kibbeling.quote:
Fijne combi is dat.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was met carnaval (woensdag) en haring ipv kibbeling.
Ik weet niet wat er precies is, maar hoop dat het goed komtquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:00 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ben best zenuwachtig voor morgen
Je hoeft alleen maar te gaan slapen toch ?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:00 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ben best zenuwachtig voor morgen
quote:
quote:
Middagquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:48 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga straks dit bakken:
https://www.ah.nl/allerha(...)lliseerde-hazelnoten
Om mijn eerste EMDR sessie te vieren
Ging goed!quote:
Fijn om te horen!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ging goed!Zo vlak erna ging ik me al wel wat beter voelen, minder gespannen in ieder geval. Ik ben er nu nog niet na deze ene sessie, maar ik denk wel dat het wat kan helpen.
Zo dat zijn een hoop lekkere zoete calorietjequote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:48 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga straks dit bakken:
https://www.ah.nl/allerha(...)lliseerde-hazelnoten
Om mijn eerste EMDR sessie te vieren
Thanks!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Fijn om te horen!En een goed vooruitzicht.
Ja had ik gewoon zin inquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo dat zijn een hoop lekkere zoete calorietje
Dat ie smaken mag ... maak je wel ff een foto als ie gelukt is ?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
Ja had ik gewoon zin in
Zeker!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ie smaken mag ... maak je wel ff een foto als ie gelukt is ?
Baas in eigen bunkerquote:
En in glazen pot dan?quote:Op maandag 21 februari 2022 18:53 schreef aloa het volgende:
Blikgroente of ingevroren groente schijnt zelfs gezonder te zijn dan vers.
En dan wil je mee eten?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mensen die fotos van voedsel gaan plaatsen zal ik persoonlijk komen opzoeken
Wanneer heb jij voor het laatst een FOK!er gezien?quote:
Nooitquote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst een FOK!er gezien?
(En dan bedoel ik niet de stok.)
Dat weet jij helemaal niet zeker natuurlijkquote:
Loop je weer te snoepen?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:09 schreef Aoibhin het volgende:
Ik keek net in de spiegel en schrok van mijn chocoladegezicht
Ahh snoepie tochquote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:09 schreef Aoibhin het volgende:
Ik keek net in de spiegel en schrok van mijn chocoladegezicht
Ik ben een chocolade/notencake aan het bakkenquote:
Je weet dat je daarbij in theorie geen chocolade op je gezicht krijgt toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben een chocolade/notencake aan het bakken
Jullie staan er niet tussen?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:38 schreef FreshFruit het volgende:
@:Pullup
Wat klopt hier niet?
[ afbeelding ]
Een been weggephotoshopt?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:38 schreef FreshFruit het volgende:
@:Pullup
Wat klopt hier niet?
[ afbeelding ]
Foshi.quote:
Je bent close. Check de voeten.quote:
Ah, ik zie hem.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je bent close. Check de voeten.
lolquote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:45 schreef Deisyy het volgende:
Het is weer eens wat anders dan 2 linker handen hebben
Ik wel, want er moet ondertussen geproefd worden en kommen uitgeliktquote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet dat je daarbij in theorie geen chocolade op je gezicht krijgt toch?
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:45 schreef Deisyy het volgende:
Uh huh, zeg dan gewoon dat je zin hebt in chocolade en er voor de sier een taart bij baktquote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wel, want er moet ondertussen geproefd worden en kommen uitgelikt
Iemand moet het doen…quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wel, want er moet ondertussen geproefd worden en kommen uitgelikt
Ja dat is eigenlijk wel zoquote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh huh, zeg dan gewoon dat je zin hebt in chocolade en er voor de sier een taart bij bakt
Is het in het Nederlands ook een uitdrukking om te zeggen dat iemand niet kan dansen? In het Engels is het dan "he/she has got 2 left feet"quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:45 schreef Deisyy het volgende:
In Nederland kennen we alleen de twee linker handen versie, blijkbaar kunnen alle Nederlanders goed dansenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is het in het Nederlands ook een uitdrukking om te zeggen dat iemand niet kan dansen? In het Engels is het dan "he/she has got 2 left feet"
Helemaal mee eens!!!quote:
Nederlanders kunnen op klompen dansenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In Nederland kennen we alleen de twee linker handen versie, blijkbaar kunnen alle Nederlanders goed dansen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |