Rustaaaaghquote:
Een ronde puzzelquote:
Moeilijkquote:
Ik denk dat het me wel gaat lukken, het is geen hogere wiskundequote:
Wauw!quote:Op maandag 21 februari 2022 16:03 schreef marcb1974 het volgende:
Iets bijzonders met een vulkaan:
https://www.hln.be/video/(...)ische-bliksem-285010
Mooiquote:Op maandag 21 februari 2022 16:03 schreef marcb1974 het volgende:
Cool!quote:Op maandag 21 februari 2022 16:03 schreef marcb1974 het volgende:
Ik kom er wel eens ja. Het kan daar hard waaien.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:11 schreef marcb1974 het volgende:
Kent iemand hier het regenboogfietspad in Utrecht
Zo ja, daar was ook een woei en onhandige fietsers
Dat is op meer plekke zo toch?quote:Op maandag 21 februari 2022 16:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik kom er wel eens ja. Het kan daar hard waaien.
Extra rond hoge gebouwenquote:
Ik zie alleen een regenboogfietspad, dus ze moeten gewoon op hun fiets blijven zittenquote:
quote:Op maandag 21 februari 2022 16:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zie alleen een regenboogfietspad, dus ze moeten gewoon op hun fiets blijven zitten
Daar was niets van te zien, dit kan zomaar heul ergens anders zijnquote:
Wat jij wilquote:Op maandag 21 februari 2022 16:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar was niets van te zien, dit kan zomaar heul ergens anders zijn![]()
En dan vooral als de wind in de lengterichting van de Heidelberglaan waait, dus west of oost.quote:
Moet je even over het regenboogpad fietsenquote:
Afschaffen die dingenquote:
En daarvoor naar utreg? Denk dat ik toch wel bier dichterbij kan krijgenquote:Op maandag 21 februari 2022 16:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Moet je even over het regenboogpad fietsen
Hier begint het mee te vallen, eindelijk.quote:
Vanmorgen regen en wind in de middag ineens natte sneeuwquote:
Ik durf er niks meer over te voorspellen tegenwoordigquote:Op maandag 21 februari 2022 17:03 schreef Mrsloveable het volgende:
Ach over een maand hopelijk betere weer en temperaturen
Is dat de carnavals naam van Roosendaal?quote:Op maandag 21 februari 2022 17:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
Vanmorgen activiteit moeten onderbreken wegens de harde wind.
Oud papier moest dus wachten.
Volgende week halve dag. Carnaval Roosendaal meer bepaald Leutmart.
Ik wel lente komt er echt wel aanquote:Op maandag 21 februari 2022 17:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik durf er niks meer over te voorspellen tegenwoordig
Nee. Das Tullepetaon.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Is dat de carnavals naam van Roosendaal?
Op papier wel ja ...quote:Op maandag 21 februari 2022 17:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik wel lente komt er echt wel aan
Dat klinkt IJslandsquote:
Woensdag is het lente, men verwacht wat zonquote:
Komend weekend ookquote:Op maandag 21 februari 2022 17:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Woensdag is het lente, men verwacht wat zon
quote:
Ik las dat er weer storm komt,wil jullie feestvreugde niet bederven.quote:
Niet nog meer storm hoorquote:Op maandag 21 februari 2022 17:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik las dat er weer storm komt,wil jullie feestvreugde niet bederven.
Storm 3 was gister en vandaag alquote:Op maandag 21 februari 2022 17:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wanneer?quote:Op maandag 21 februari 2022 17:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vrijdag weer.quote:
Zie het toch nergens terug,quote:
Misschien alleen in Frieslandquote:Op maandag 21 februari 2022 17:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zie het toch nergens terug,
Knmi zegt: De kans op de uitgifte van waarschuwingen is na dinsdag voorlopig klein.
Je bedoelt Drenthe na teveel bruine bonenquote:Op maandag 21 februari 2022 17:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien alleen in Friesland
Kan ook nog, zolang het maar niet Groningen isquote:Op maandag 21 februari 2022 17:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Je bedoelt Drenthe na teveel bruine bonen
Zodra je daar de stad uit bent is het allemaal niksquote:Op maandag 21 februari 2022 17:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan ook nog, zolang het maar niet Groningen is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Mwahquote:Op maandag 21 februari 2022 17:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Eigenlijk heeft elke stad wel iets of dorp vind ik
In Limbabwequote:Op maandag 21 februari 2022 17:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah
Gelukkig hebben we ook ruimte nodig om vuil te dumpen etc.
Jij snapt het ... Gelukkig nog net voor zonsondergangquote:Op maandag 21 februari 2022 18:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Altijd handig, als t donker wordt/is
Nee dat helaas nietquote:
Kan je het meteen gebruikenquote:Op maandag 21 februari 2022 18:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij snapt het ... Gelukkig nog net voor zonsondergang
Mee eensquote:Op maandag 21 februari 2022 17:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Eigenlijk heeft elke stad wel iets of dorp vind ik
Of hun eigen afval niet zelf willen opruimenquote:Op maandag 21 februari 2022 18:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mee eens![]()
Mensen die alles afzeiken wat ze niet kennen zijn nogal sneu.
Hou sowieso niet echt van zeiken, behalve op de wcquote:Op maandag 21 februari 2022 18:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mee eens![]()
Mensen die alles afzeiken wat ze niet kennen zijn nogal sneu.
Helemaal mooiquote:Op maandag 21 februari 2022 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
yep in elkaar gezet en gaan en hij luistert ook al
Missquote:Op maandag 21 februari 2022 18:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hou sowieso niet echt van zeiken, behalve op de wc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |