SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
[ Bericht 0% gewijzigd door Benny op 21-02-2022 15:38:45 ]Thinking is difficult, that’s why most people judge
Daar heb je ook weer een punt.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:51 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ik denk dat velen Vera niet veel aan vonden hoor.
Nawel heeft (helaas) veel fans dus ik zou deze uitslag best kunnen geloven.
Maar Nawel wordt toch wel genomineerd. Tobias of Nouchine zou veel leuker zijn. Of voor mijn part Salar.quote:
Ach en al is het o, ik blijf toch wel kijken.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heb dit bericht niet gezien
( ja ik weet het maar vind het zo jammer gewoon haha )
Ja.. die zocht ik eigenlijk .. ik denk dat het deze is.quote:
Dan wint Salar denk ik.....hoop ik.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nous en Salar
Nawel zorgt voor roering (de reden dat ze haar niet laten gaan) maar winnen zal ze niet.
die gaat huilie huilie doenquote:Op maandag 21 februari 2022 14:58 schreef Angelique61 het volgende:
Wil wel eens zien hoe Tobi is als ie genomineerd is
een groot chagrijn, kan niet tegen zijn verliesquote:Op maandag 21 februari 2022 14:58 schreef Angelique61 het volgende:
Nee ze wilden haar sparen omdat ze al zo vaak was genomineerd en omdat ze nu wat meer aanwezig was in de huiskamer. Dus please geef haar nu die nominatie maar via dat spel.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar Nawel wordt toch wel genomineerd. Tobias of Nouchine zou veel leuker zijn. Of voor mijn part Salar.
Volgers=sponsoren...en al die suikeroompjes..quote:Op maandag 21 februari 2022 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb je ook weer een punt.
Ze schijnt veel volgers te hebben.
True thatquote:Op maandag 21 februari 2022 14:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
een groot chagrijn, kan niet tegen zijn verlies
Tobias winnen, Nawel nominatiequote:
Dat zelfde geld voor Nous....ben ik heel benieuwd naar. Die heeft zoveel complimenten gehad van alle andere familieleden. Schatje liefie noem maar op.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:58 schreef Angelique61 het volgende:
Dat zou de enigste reden kunnen zijn, de nationaliteit.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan wint Salar denk ik.....hoop ik.
Hoef geen tweede Jil maar als er een Belg moet winnen aan de andere kant het kan ook zijn dat ze voor een man dit keer kiezen....Ben benieuwd hoe BB zijn balletje rolt.
kreeg het idee dat de familie van Nawel niet zo positief was over Nousquote:Op maandag 21 februari 2022 15:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat zelfde geld voor Nous....ben ik heel benieuwd naar. Die heeft zoveel complimenten gehad van alle andere familieleden. Schatje liefie noem maar op.
Nous schijt 100 snoepjes nuquote:Op maandag 21 februari 2022 15:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat zelfde geld voor Nous....ben ik heel benieuwd naar. Die heeft zoveel complimenten gehad van alle andere familieleden. Schatje liefie noem maar op.
EXIT terug Vera in the Gamequote:Op maandag 21 februari 2022 15:01 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Tobi terug naar het ziekenhuis straks?
Oh! Omdat Nous zo bij haar in beeld bleef toen de familie op het scherm was. Wang aan wang met Nawel.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
kreeg het idee dat de familie van Nawel niet zo positief was over Nous
erg he za Julio of Kris wezenquote:Op maandag 21 februari 2022 15:03 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
Wanneer is de finale? Want hoorde ik ze nou zegge dat ze op de helft zijn nu?
En wie fluit er daar zo irritant!!!!
Ik vond het nogal apart dat Nawel bevestiging wilde.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
kreeg het idee dat de familie van Nawel niet zo positief was over Nous
Nope Dimi komt morgen weer dies weer terug naar BE maar komt dinsdag weer naar Veraquote:Op maandag 21 februari 2022 15:03 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Die ligt te wippen met haar lieve vriendje Dii. Echte liefde heurrrrr
9 April volgens mij.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:03 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
Oh dan ligt ze vast bij te komen van haar eerste nacht met Dimiquote:Op maandag 21 februari 2022 15:05 schreef C.A.I het volgende:
[..]
Nope Dimi komt morgen weer dies weer terug naar BE maar komt dinsdag weer naar Vera
Het is haast niet voor te stellen maar op elk potje past een deksel.....quote:Op maandag 21 februari 2022 15:06 schreef Ireth het volgende:
Er is er 1 op fb helemaal blij ze zijn leroy tegen gekomen en die wilde wel op de foto met haar dochter
Waarschijnlijk gebruikt ie dat als smoes/reden als ie niet eerste is... hij gunde het een anderquote:Op maandag 21 februari 2022 15:06 schreef Silves het volgende:
Als Toby sportief is, hij weet dat hij nr 2 is in de ranking, laat hij een ander winnen goed voor zijn imago..( zeg ik dit nu echt?)
Ik hoop eigenlijk dat ie dan de sauna in elkaar trapt.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gebruikt ie dat als smoes/reden als ie niet eerste is... hij gunde het een ander
Vuilnis deksel mag ik hopenquote:Op maandag 21 februari 2022 15:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is haast niet voor te stellen maar op elk potje past een deksel.....
quote:Op maandag 21 februari 2022 15:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond het nogal apart dat Nawel bevestiging wilde.
Met zijn zere voetje?quote:Op maandag 21 februari 2022 15:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat ie dan de sauna in elkaar trapt.
Sprookje moet dus nog even voortgezet worden natuurlijk...quote:Op maandag 21 februari 2022 15:05 schreef C.A.I het volgende:
[..]
Nope Dimi komt morgen weer dies weer terug naar BE maar komt dinsdag weer naar Vera
Wat hij ook zegt het is nooit goed, als hij wint is hij onsportief als hij verliest jankt hij, of gebruikt een smoes.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gebruikt ie dat als smoes/reden als ie niet eerste is... hij gunde het een ander
je denkt toch niet dat BB daar nog enige sturing in heeft???quote:Op maandag 21 februari 2022 15:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Sprookje moet dus nog even voortgezet worden natuurlijk...
quote:Op maandag 21 februari 2022 15:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
goed gezegd heel goed zelfsquote:Op maandag 21 februari 2022 15:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat hij ook zegt het is nooit goed, als hij wint is hij onsportief als hij verliest jankt hij, of gebruikt een smoes.
Zonder Kristof wordt het daar wel heel saai. Luisteren naar Hanne met maagklachten en luisteren naar Julio met zijn zalvende gezever en kijken naar gezicht wrijven en neus pulken. Geef mij Kristof maar, goed voor de sfeerquote:
Ik vertrouw niets en niemand meer tegenwoordig in de media...quote:Op maandag 21 februari 2022 15:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat BB daar nog enige sturing in heeft???
En ook al als er geen sfeer te behalen valt, is hij degene die luistert, en altijd er zijn voor een ander....gewoon een sociaal iemand.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zonder Kristof wordt het daar wel heel saai. Luisteren naar Hanne met maagklachten en luisteren naar Julio met zijn zalvende gezever en kijken naar gezicht wrijven en neus pulken. Geef mij Kristof maar, goed voor de sfeer
Is niet helemaal eerlijk natuurlijk.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:01 schreef Yolk het volgende:
Tobias heeft last van zijn voet, dus als hij moet rennen, legt hij het verm. af tegen Salar
Mssn niet, maar dan had hij naar huis moeten gaan, als je niet meer mee kan doen.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is niet helemaal eerlijk natuurlijk.
Dacht tot begin april, er moeten er nog 6 uit en dan twee voor de finale (denk ik) nog zo 7 weken?quote:Op maandag 21 februari 2022 15:03 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
Precies. Weekje in een hotel, niet genomineerd worden, nog een weekje gepamperd want zielig en manken.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn niet, maar dan had hij naar huis moeten gaan, als je niet meer mee kan doen.
Ik kan er wel van genieten. Vind hem ook een prettig mens. En als je er helemaal een saaie bende van wilt hebben, moet je hem wegstemmen. Zelfde geldt voor Salar en Nouchine (samen) Ik zou nawel niet missen, Hanne en Julio ook nietquote:Op maandag 21 februari 2022 15:12 schreef Silves het volgende:
[..]
En ook al als er geen sfeer te behalen valt, is hij degene die luistert, en altijd er zijn voor een ander....gewoon een sociaal iemand.
Het begon op 3 Januari.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht tot begin april, er moeten er nog 6 uit en dan twee voor de finale (denk ik) nog zo 7 weken?
Eerst uitleg en oefenen denk ik .. en daarna nog wat shots maken als het spel al afgelopen is .. duurt wel evenquote:
Ja zo saai dit, ik hoor liever een goed gesprek of juist het konkelen, dan dit saaie gedoe te zien.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:13 schreef mangalie het volgende:
Slinger stream aan zitten ze spelletje te doen.
Vorig jaar waren er drie in de finale, Lieze Nick en Jill.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht tot begin april, er moeten er nog 6 uit en dan twee voor de finale (denk ik) nog zo 7 weken?
Mag Salar wel, samen met Kris, Nous is me echt te veel, de draaikont,schreeuwer, het was 1x leuk die 2 samen, en nu begint dit me te irriteren, altijd van het zelfde..poep, knijpen, nep lachen..ect.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik kan er wel van genieten. Vind hem ook een prettig mens. En als je er helemaal een saaie bende van wilt hebben, moet je hem wegstemmen. Zelfde geldt voor Salar en Nouchine (samen) Ik zou nawel niet missen, Hanne en Julio ook niet
Nee, maar om nou alle opdrachten af te stemmen op degene met een mankement..quote:Op maandag 21 februari 2022 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is niet helemaal eerlijk natuurlijk.
Dan blijft er weinig over.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:19 schreef Yolk het volgende:
[..]
Nee, maar om nou alle opdrachten af te stemmen op degene met een mankement..
Denk 3 in de finale uitzending.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
2de balquote:Op maandag 21 februari 2022 15:23 schreef Joyce-43 het volgende:
wat een trut die Nawel na beneden rennen zonder bal erop te leggen hahhaha
Ze snaptuh het niet snapte?quote:Op maandag 21 februari 2022 15:23 schreef Joyce-43 het volgende:
Volgens mij niet.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:23 schreef Sestra666 het volgende:
ze weten niet wie er gewonnen heeft?
Nawel verdient haar geld met tiktokken, in dat hoofd zal niet veel zitten om logisch mee na te denken.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:23 schreef Joyce-43 het volgende:
have fun ermee hahahahquote:
Dat wint Nouchine met twee vingers in Salars neus.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Hup hup .. Nouchine tegen Nawel !!! Please!!!
Dan kan ie beter naar BB AU gaanquote:Op maandag 21 februari 2022 15:23 schreef greysbones het volgende:
Tobias heeft alles gegeven en nu heeft ie auw
nah denk echt niet dat het een vetpot is wat ze vangt daarquote:Op maandag 21 februari 2022 15:25 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Nawel verdient haar geld met tiktokken, in dat hoofd zal niet veel zitten om logisch mee na te denken.
Maar ze zegt niks.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:28 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Kijk dat hoofd, omdat ze niet gewonnen heeft lijkt me
Salar wordt toch niet genomineerd als hij gewonnen heeft.?quote:Op maandag 21 februari 2022 15:25 schreef Rhosyn het volgende:
Nawel was een beetje dom.![]()
Ging lopen zonder bal. Die snapte het niet.![]()
Tobias een pin is een verloren pin want hij wordt niet genomineerd.
Salar wel.
Julio lijkt best populair te zijn .. Nawel tegen Julio wil ik ook wel zien ..quote:Op maandag 21 februari 2022 15:28 schreef Silves het volgende:
Vraagje, er moet toch genomineerd worden voor de 2de? Nawel tegen???? dan is Kristof de zak of Julio...
Geen idee of er genomineerd moet worden, niets over gehoord.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:28 schreef Silves het volgende:
Vraagje, er moet toch genomineerd worden voor de 2de? Nawel tegen???? dan is Kristof de zak of Julio...
Worden er echt wel weer 3 op de bankquote:Op maandag 21 februari 2022 15:28 schreef Silves het volgende:
die maakt denk ik geen schijn van kansquote:Op maandag 21 februari 2022 15:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Julio lijkt best populair te zijn .. Nawel tegen Julio wil ik ook wel zien ..
oh ok nah ook domquote:
Koning aanstellert weerquote:
De pin kan salar redden bij nominatie. Tobi zal niet genomineerd worden door de bewoners.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Salar wordt toch niet genomineerd als hij gewonnen heeft.?
Dat zou kunnen.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:30 schreef Gerrie_55 het volgende:
Lijkt of nouch beledigd is dat zij ook gekozen voor dat spel
Ik bedoelde dat een pin voor Salar zin heeft omdat hij wel genomineerd wordt. Door Grace, Nawel en Julio.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Salar wordt toch niet genomineerd als hij gewonnen heeft.?
Ik denk eerder dat ze baalt omdat haar vriendinnetje weer genomineerd isquote:Op maandag 21 februari 2022 15:30 schreef Gerrie_55 het volgende:
Lijkt of nouch beledigd is dat zij ook gekozen voor dat spel
michel ook zaten met ze 4en en toen werd michel als eerste eruit gestuurdquote:Op maandag 21 februari 2022 15:18 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Vorig jaar waren er drie in de finale, Lieze Nick en Jill.
Salar toch ook niet.....quote:Op maandag 21 februari 2022 15:30 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
De pin kan salar redden bij nominatie. Tobi zal niet genomineerd worden door de bewoners.
Nee joh, gewoon omdat ze zelf geen vrijstelling heeftquote:Op maandag 21 februari 2022 15:32 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze baalt omdat haar vriendinnetje weer genomineerd is
Nou ze wou weten wat de vraag aan publiek was hoorde ik haar zeggenquote:Op maandag 21 februari 2022 15:32 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze baalt omdat haar vriendinnetje weer genomineerd is
Dat weet ik dus niet, nu moet je ook al mag je die graag op elkaar stemmen gaan.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat een pin voor Salar zin heeft omdat hij wel genomineerd wordt. Door Grace, Nawel en Julio.
Tobias wordt toch niet genomineerd.
Grace is LB..quote:Op maandag 21 februari 2022 15:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Grace, Nawel en Julio. En misschien zelfs Hanne.
ik mis weer vanallesquote:Op maandag 21 februari 2022 15:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Discussie hoort in FB ... part 2, niet hier.
Misschien kan Tobias haar ook wel wegspelen.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:34 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Eigenlijk zou Tobias hem moeten krijgen.
Dan de ultieme showdown tussen Nawel en Salar.
Misschien de enige kans om Nawel weg te spelen.
Grace stemt al niet meer zo gauw op hem. Hanna denk ik ook niet. Ach ik weet het ook niet.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:34 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Heeft er toch ook al 3 (?)keer opgestaan?
Ze is al genomineerd.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:36 schreef Benny het volgende:
Ergens wel weer grappig... Ze wilden Nawel een keer niet nomineren. Is ze straks alsnog wel genomineerd
Voor de tweede week op rijquote:Op maandag 21 februari 2022 15:36 schreef Benny het volgende:
Ergens wel weer grappig... Ze wilden Nawel een keer niet nomineren. Is ze straks alsnog wel genomineerd
Wakker worden. Ze staat al genomineerdquote:Op maandag 21 februari 2022 15:36 schreef Benny het volgende:
Prachtig beeld. Zo zie ik haar het liefst.quote:
Ow zo bedoelde jequote:
2de keer op rij alquote:Op maandag 21 februari 2022 15:36 schreef Benny het volgende:
Ja klopt. Maar vorige week waren er ook al die zeiden Nawel niet te willen nomineren en toen deed de kijker het.quote:
Nee, Tobias is iemand die mag je of niet. Salar is een puppy en altijd aardig tegen iedereen. Heeft de lach op zijn handquote:Op maandag 21 februari 2022 15:35 schreef Yolk het volgende:
[..]
Misschien kan Tobias haar ook wel wegspelen.
2 nominaties.quote:
Dan hoeven ze niet te nomineren deze week.quote:
Nee.Gedeelde 3de en 4de plek.quote:
En dr porum op 2 streamsquote:Op maandag 21 februari 2022 15:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat een verwend nest is die Nawel ook .. die denkt echt dat de hele wereld om haar draait.
quote:Op maandag 21 februari 2022 15:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dan hoeven ze niet te nomineren deze week.![]()
Maar ik denk wel dat Nawel het verliest van Salar en Tobias.
die hadden er 3 tichquote:Op maandag 21 februari 2022 15:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Zo te horen was de NLBE versie dus eigenlijk onspeelbaar met meer dan 2 ballen... deden ze in AU (uiteraard) weer beter.
Ben benieuwd. Tobias is nog nooit genomineerd geweest, vind 't ook wel fair als hij er een keer opstaat ipv Salar weer.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, Tobias is iemand die mag je of niet. Salar is een puppy en altijd aardig tegen iedereen. Heeft de lach op zijn hand
Er valt toch ook niks te vieren?quote:Op maandag 21 februari 2022 15:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Feestelijker kun je het niet krijgen.
[ afbeelding ]
Groetjes van Mario.quote:
Logischerwijs is ze daar zelf wat minder happy mee. Snapte?quote:Op maandag 21 februari 2022 15:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De nominatie van onze Queen Bee !!!!![]()
![]()
![]()
Groetjes terug Marioquote:
Ze gaat het nog 100 keer vertellen zegt ze nu. Mooi, kan ik stoppen met tellenquote:Op maandag 21 februari 2022 15:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Feestelijker kun je het niet krijgen.
[ afbeelding ]
Ja dat welquote:Op maandag 21 februari 2022 15:45 schreef Yolk het volgende:
[..]
Wel mooi contrast met de versiersels
Urlaub.quote:
Een perfecte hattrickquote:Op maandag 21 februari 2022 15:46 schreef zodeju het volgende:
Die Nawel die heeft nu echt alles gehad......genomineerd door de bewoners
genomineerd door het publiek en genomineerd door haarzelf.![]()
Moet je je indenken hoe heftig die facelift is geweest.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:48 schreef Benny het volgende:
[..]
Die navelpiercing in haar tandvlees vind ik maar een raar ding
Zegt Nouch ook iedere week.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Nouchine : Ik heb ergens het gevoel dat het mijn laatste week is.
Ook een rare plek ,het is een Nawel piercing.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:48 schreef Benny het volgende:
[..]
Kun je haar mooi mee taseren.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:48 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat zei Vera ook...quote:Op maandag 21 februari 2022 15:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Zij voelt misschien irritatie bij andere bewoners? Waarom zou ze dat anders denken.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Zou ze ook een Dave Roelvink gebitje hebben onder die facings?quote:Op maandag 21 februari 2022 15:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Moet je je indenken hoe heftig die facelift is geweest.
En nog is dat mens niet tevreden.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:46 schreef zodeju het volgende:
Die Nawel die heeft nu echt alles gehad......genomineerd door de bewoners
genomineerd door het publiek en genomineerd door haarzelf.![]()
quote:Op maandag 21 februari 2022 15:49 schreef Benny het volgende:
[..]
Zou ze ook een Dave Roelvink gebitje hebben onder die facings?
quote:Op maandag 21 februari 2022 15:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
En nog is dat mens niet tevreden.
En zelfs hij heeft spijt.quote:
Yep, echte Turksequote:Op maandag 21 februari 2022 15:49 schreef Benny het volgende:
[..]
Niemand nog.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:52 schreef Flow3r het volgende:
wie zijn er nog meer genomineerd dan buiten Nawel ?
Rustig bloempje,het is pas maandag.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:52 schreef Flow3r het volgende:
wie zijn er nog meer genomineerd dan buiten Nawel ?
Ja, dit is echt hartstikke nep!quote:Op maandag 21 februari 2022 15:49 schreef Benny het volgende:
[..]
Nawel vroeg aan Nouchine om deze er uit te halen, maar Nouchine zei nee en trok een vies gezicht.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:48 schreef Benny het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 februari 2022 15:54 schreef humpty het volgende:
Nouche en Nawel denken dat ze voor talkshows worden gevraagd
Dat moest met een tang toch?quote:Op maandag 21 februari 2022 15:56 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Nawel vroeg aan Nouchine om te helpen deze er uit te halen, maar Nouchine zei nee en trok een vies gezicht.
Nawel is nu al genomineerdquote:Op maandag 21 februari 2022 15:57 schreef zodeju het volgende:
Mag little brother weer iemand saven????
Ik ben benieuwd als ze Nawel of Salar zou sparen.
Ze weet dat ze de boys dan tegen zich krijgt als ze Nawel kiest....
Heeft er mee moeten rennen.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Hoop gemist zo te lezen
Heeft Tobias zijn voet bezeerd bij het spel?
Het was een heel complex spel.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Hoop gemist zo te lezen
Nee maar dat was nog niet helemaal genezen dus het zal wat stijf worden door het rennenquote:Op maandag 21 februari 2022 15:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Hoop gemist zo te lezen
En Hanne.quote:
Was te fanatiek, wilde de immuniteitspin winnenquote:Op maandag 21 februari 2022 15:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Hoop gemist zo te lezen
Pas 1,5 dagquote:
Ik had ook vriendelijk bedankt.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:59 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Nawel ze dat het alleen maar een dopje los draaien was, maar hebben we wel een tang nodig.
Dat weten we niet maar daar lijkt het op.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus ze kan haar er niet meer bij afhalen.
Zeker, bah.quote:Op maandag 21 februari 2022 15:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had ook vriendelijk bedankt.
Sinds ze little brother is heeft ze een cape om en kroontje op. Zelfs mee geslapen.quote:
Bang dat ik dat Turkse glazuur van die tanden stoot.quote:
En gehuild.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:01 schreef engine het volgende:
[..]
Sinds ze little brother is heeft ze een cape om en kroontje op. Zelfs mee geslapen.
Das toch kei liefffffquote:Op maandag 21 februari 2022 16:01 schreef engine het volgende:
[..]
Sinds ze little brother is heeft ze een cape om en kroontje op. Zelfs mee geslapen.
Nee.quote:
Droom zou wel perfect zijn als ze zaterdag naar huis gaat.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:04 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
Nee Nawel, je hebt ons niet teleurgesteld hoor. Je hebt al onze verwachtingen waar gemaakt en onze droom dat je wederom genomineerd zou zijn uit laten komen.
quote:Op maandag 21 februari 2022 16:03 schreef Rhosyn het volgende:
Tjeezus wat een lelijke voet en tenen.
quote:Op maandag 21 februari 2022 16:03 schreef Rhosyn het volgende:
van wie, van wiequote:Op maandag 21 februari 2022 16:03 schreef Rhosyn het volgende:
Grace was ze aan het lakken. Het bestaat niet dat de voet die ik zag van een vrouw was.quote:
Tot nu is nawel genomineerd en grace vrijgesteld. Nu nog tobias of salar vrijgesteld, wie het spel gewonnen heeft.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:05 schreef Koos1958 het volgende:
Beetje vreemd zet net de streams aan dus nawel is met dat spel genomineerd en dan is nouchine vrijgesteld als ik het goed begrijp, dan straks met salar en tobias dus ook 1 genomineerd en vrij en ook grace is al vrij. Dus dan hoeven ze niet te stemmen denk ik deze week en hebben kristof, julio en hanne nog een week extra. Anders moeten de bewoners uit die drie er 1 kiezen dat is dan toch raar.
Klopt was van Kristof.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Grace was ze aan het lakken. Het bestaat niet dat de voet die ik zag van een vrouw was.
ja zal nog wel meer wordenquote:
Nee er is er 1 genomineerd Nawel en wie pin krijgt is nog niet bekend. Salar of Tobiasquote:Op maandag 21 februari 2022 16:05 schreef Koos1958 het volgende:
Beetje vreemd zet net de streams aan dus nawel is met dat spel genomineerd en dan is nouchine vrijgesteld als ik het goed begrijp, dan straks met salar en tobias dus ook 1 genomineerd en vrij en ook grace is al vrij. Dus dan hoeven ze niet te stemmen denk ik deze week en hebben kristof, julio en hanne nog een week extra. Anders moeten de bewoners uit die drie er 1 kiezen dat is dan toch raar.
oh gemistquote:Op maandag 21 februari 2022 16:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Grace was ze aan het lakken. Het bestaat niet dat de voet die ik zag van een vrouw was.
flauw hoorquote:Op maandag 21 februari 2022 15:45 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze gaat het nog 100 keer vertellen zegt ze nu. Mooi, kan ik stoppen met tellen
Nee dat begrijp je niet goed.quote:Op maandag 21 februari 2022 16:05 schreef Koos1958 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |