SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdGoedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door DGK_Tegengas op 21-02-2022 12:46:10 ].
Die moet de rest van de dag straks liggen, dan is ze zooooooooo moequote:Op maandag 21 februari 2022 12:24 schreef Jockari het volgende:
[..]
De bewoners zijn vol lof over Nawel, die al een uur vertikaal door het huis beweegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op op alles is opquote:
Grace heeft boodschapjes gedaan.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
BB-vdValk? Waar hebben ze dat weer aan verdiend?
En dan de rest van de week weer klagen.quote:
Ohhw.. vandaar, nu&lekker , korte termijn visie?quote:Op maandag 21 februari 2022 12:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Grace heeft boodschapjes gedaan.
Eindelijk is een normale lunch.....kan me voorstellen dat maar de rest van de week weer minder.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan de rest van de week weer klagen.
Vroeg het me ook al af......quote:Op maandag 21 februari 2022 12:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Eten Hanne en Nouchine niet mee?
Moeten nog omkleden.quote:
Dus die zijn af.quote:
Wat Engine post: Op op ,alles is op.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw.. vandaar, nu&lekker , korte termijn visie?
Om die oranje blob een snijden zie ik wel vaker.. dan moet die blob in één keer naar binnenquote:Op maandag 21 februari 2022 12:43 schreef engine het volgende:
En het dan nog fout opeten ook![]()
[ afbeelding ]
Dat deed mijn vader ook altijd, geen idee waarom. Ik prik hem door als hij op brood ligt en laat het eigeel dan over de rest lopenquote:Op maandag 21 februari 2022 12:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Om die oranje blob een snijden zie ik wel vaker.. dan moet die blob in één keer naar binnen
quote:Op maandag 21 februari 2022 12:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat deed mijn vader ook altijd, geen idee waarom. Ik prik hem door als hij op brood ligt en laat het eigeel dan over de rest lopen
Ik doop met droog sneetje brood in eigeelquote:Op maandag 21 februari 2022 12:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat deed mijn vader ook altijd, geen idee waarom. Ik prik hem door als hij op brood ligt en laat het eigeel dan over de rest lopen
Het lekkerste stuk voor het laatst.....heerlijk....quote:Op maandag 21 februari 2022 12:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Om die oranje blob een snijden zie ik wel vaker.. dan moet die blob in één keer naar binnen
Ook heel lekkerquote:Op maandag 21 februari 2022 12:47 schreef FreshFruit het volgende:
Julio gaat voor een broodje mayo.
[ afbeelding ]
in olie gebakken brood met een ei erop?quote:Op maandag 21 februari 2022 12:51 schreef Benny het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik door hun nu een uitsmijter voor mezelf sta te maken
Ik ga straks lekker lunchen in de stad, bestel er dan ook één denk ik ...quote:Op maandag 21 februari 2022 12:51 schreef Benny het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik door hun nu een uitsmijter voor mezelf sta te maken
straks???quote:Op maandag 21 februari 2022 12:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik ga straks lekker lunchen in de stad, bestel er dan ook één denk ik ...
De olie laat ik links staanquote:Op maandag 21 februari 2022 12:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
in olie gebakken brood met een ei erop?
Ik had altijd als als ze friet gingen bakken, wilde ik ook .. vooral in die Utopia tijdquote:Op maandag 21 februari 2022 12:51 schreef Benny het volgende:
Vergeet de guacamole niet.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
in olie gebakken brood met een ei erop?
Bij Bas?quote:Op maandag 21 februari 2022 12:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik ga straks lekker lunchen in de stad, bestel er dan ook één denk ik ...
Ja, kan hier terecht voor lunch tot een uurtje of vijf ..... dank jequote:Op maandag 21 februari 2022 12:53 schreef greysbones het volgende:
straks???
late lunch?
eet smakelijk in ieder geval
Dan mag jij morgen de lunch voorbereidenquote:Op maandag 21 februari 2022 12:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan wel wat lekkerders bedenken
quote:Op maandag 21 februari 2022 12:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, denk het niet. Volgens mij is die trouwens gesloten op maandag ....
Nawel is niet voor niets een influencer!quote:Op maandag 21 februari 2022 12:51 schreef Benny het volgende:
ik las ( begreep ) het verkeerdquote:Op maandag 21 februari 2022 09:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat ze een maagzweer moeten krijgen van al die olie.. is niet mijn wens . Maar dit is toch hartstikke ongezond
Shoutout voor Nawel. Oneluv <3 !!1!quote:Op maandag 21 februari 2022 13:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nawel is niet voor niets een influencer!
Like & subscribe.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:03 schreef Benny het volgende:
[..]
Shoutout voor Nawel. Oneluv <3 !!1!
ik vermoed dat het er echt niet veel zijn die dat kunnen dit zit aan haar haar helemaal verweven hequote:Op maandag 21 februari 2022 11:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn wel meer kappers die dat kunnen
voor thuisquote:Op maandag 21 februari 2022 12:56 schreef engine het volgende:
[..]
Dan mag jij morgen de lunch voorbereiden
tegenwoordig welquote:Op maandag 21 februari 2022 13:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik vermoed dat het er echt niet veel zijn die dat kunnen dit zit aan haar haar helemaal verweven he
Hij zal dit uit zijn eigen kledingkast getrokken hebben, maar je mag er iets van vinden.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:49 schreef freaky40 het volgende:
Die kleding van Julio, ik vind daar wat van. Wat is hij toch altijd smoezelig gekleed met uit de tijd shirtjes, net of hij zo uit een B-film uit de jaren 80 is komen lopen. En dat tegenover de kledingstijl van de andere bewoners...
Ik weet het niet. Voor mij hoeft het niet, heb hem al gezien. Wat mij betreft mogen ze de Amerikaanse BB van vorig jaar er nu wel op zetten.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:08 schreef Joyce-43 het volgende:
zo heb de regen getrotseerd de schappen zijn binnenalleen nog de hond uitlaten in dit weer hahah
Oja vorig jaar hebben we met sommige van hier ook Ausie BB gekeken krijg je die dit jaar ook weer op videoland? en is dat dan al die ene van het filmpje van die scaryoke?
nou heb van mezelf al genoeg hoofdpijn hahahquote:Op maandag 21 februari 2022 13:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
tegenwoordig wel
omdat het ook steeds meer gedaan wordt
je moet alleen wel een week met hoofdpijn willen lopen
Dat is inderdaad het volgende seizoen. BB AU kwam vorig jaar na afloop van BB NLBE erop, dus zou maar zo kunnen.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:08 schreef Joyce-43 het volgende:
zo heb de regen getrotseerd de schappen zijn binnenalleen nog de hond uitlaten in dit weer hahah
Oja vorig jaar hebben we met sommige van hier ook Ausie BB gekeken krijg je die dit jaar ook weer op videoland? en is dat dan al die ene van het filmpje van die scaryoke?
heb jij online ergens al meegekeken live zoals nu met dezequote:Op maandag 21 februari 2022 13:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Voor mij hoeft het niet, heb hem al gezien. Wat mij betreft mogen ze de Amerikaanse BB van vorig jaar er nu wel op zetten.
Nee niet live omdat BB Aus nooit live is. Die van vorig jaar was nog beter dan die van 2020 die op Videoland staat moet ik zeggen. Goede cast. En let op Danny!quote:Op maandag 21 februari 2022 13:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heb jij online ergens al meegekeken live zoals nu met deze
nou vond die van vorig jaar ook wel aardig, heb het normaal nooit zo op buitenlandse BB of überhaupt buitenlandse versies van nederlandse programmas
en Kristoff je bent bloed irritant ~!!!!
zou wel leuk zijn in combi met hier dan hahaquote:Op maandag 21 februari 2022 13:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het volgende seizoen. BB AU kwam vorig jaar na afloop van BB NLBE erop, dus zou maar zo kunnen.
Crashquote:Op maandag 21 februari 2022 13:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee joh .. laat ze maar crashen
ik ga nu niet kijken haha nee als na deze er 1 komt en er gaan van hier paar kijken dan welquote:Op maandag 21 februari 2022 13:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee niet live omdat BB Aus nooit live is. Die van vorig jaar was nog beter dan die van 2020 die op Videoland staat moet ik zeggen. Goede cast. En let op Danny!
Ja die heb ik ook gezien. Maar die haalt het niet bij die van vorig jaar. En de nieuwe van dit jaar komt er al weer bijna aan. Die is al gedraaid.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik ga nu niet kijken haha nee als na deze er 1 komt en er gaan van hier paar kijken dan wel
en vorig jaar na BB hebben we die Aussie gezien met Angela die in de white roomging ook
beetje lol is wel leukquote:
Binnenkort ook 1Million island.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook gezien. Maar die haalt het niet bij die van vorig jaar. En de nieuwe van dit jaar komt er al weer bijna aan. Die is al gedraaid.
nu snap ik er niets meer van, die met Angela was toch van vorig jaarquote:Op maandag 21 februari 2022 13:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook gezien. Maar die haalt het niet bij die van vorig jaar. En de nieuwe van dit jaar komt er al weer bijna aan. Die is al gedraaid.
Ook nog ja en ER donderdag. Het wordt druk! Wel jammer, maar 1x per week.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Binnenkort ook 1Million island.
ER verheug ik me ook op met oude strijders erin ook weer alle winnaarsquote:Op maandag 21 februari 2022 13:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ook nog ja en ER donderdag. Het wordt druk! Wel jammer, maar 1x per week.
Nou zegquote:Op maandag 21 februari 2022 13:26 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Goed ik moet toch eens op zoek naar die block functie
Dat is zeker jammer.Had dit wel graag op stream gekeken.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ook nog ja en ER donderdag. Het wordt druk! Wel jammer, maar 1x per week.
Was maar een grapje hé en wat is ZUU?quote:Op maandag 21 februari 2022 13:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou zegDan moet je maar lekker vragen of ZUU open mag
Technisch moet dat gewoon mogelijk zijn, streams vanaf/op een eiland.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is zeker jammer.Had dit wel graag op stream gekeken.
quote:Op maandag 21 februari 2022 13:29 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Was maar een grapje hé en wat is ZUU?
ja die draagt ze geloof ik de hele LB periode hahaquote:
quote:Op maandag 21 februari 2022 13:33 schreef Moeraskat het volgende:
ZUU was ooit héél kort een plek voor ex- FOK! crew die oud en verzuurd waren. Maar dat is gesloten omdat mensen daar zo zuur waren
quote:Op maandag 21 februari 2022 13:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja die draagt ze geloof ik de hele LB periode haha
Is niet eerlijk weet je welquote:Op maandag 21 februari 2022 13:35 schreef Ireth het volgende:
Ah wat leuk, een ode aan leroy! Ze spelen schaar, steen, papier!
Ook in de hottub? Of is die weer gesloten?quote:Op maandag 21 februari 2022 13:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja die draagt ze geloof ik de hele LB periode haha
dat weet ik niet of ze hem dan draagt neem aan van nietquote:Op maandag 21 februari 2022 13:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ook in de hottub? Of is die weer gesloten?
Met douchen had ze de cape ook af.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat weet ik niet of ze hem dan draagt neem aan van niet
Er zijn er zo te zien hier al veel afgehaakt.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:40 schreef Jockari het volgende:
Als dit de sfeer voor de volgende weken wordt in BB, ga ik de finale niet halen denk ik.
Benieuwd of ze moet afwassen vanavond.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Nature is healing .. Nawel ligt weer op bed.
aaaaaaah moet ze even alleen terug trekkenquote:
Ze heeft het ook wel heel zwaar.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
aaaaaaah moet ze even alleen terug trekken
Ik ben er nog en ik blijf!!quote:Op maandag 21 februari 2022 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn er zo te zien hier al veel afgehaakt.
Ik denk dat het steeds saaier gaat worden als er minder mensen in zitten.
Gezellig, ik blijf ookquote:Op maandag 21 februari 2022 13:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben er nog en ik blijf!!![]()
Niet omaat ik BB zo leuk vind... maar omdat ik BB+COS zo leuk vind
Het bad is ook te groot.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Speeltoestel voor kind moet weg, is een te groot gevaarte. Houd Hanne niet van
Arm kind
quote:Op maandag 21 februari 2022 13:55 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zo het niet kunnen dat Hanne eigenlijk te klein is ?
Niemand daar die het ook even zegt.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:55 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zo het niet kunnen dat Hanne eigenlijk te klein is ?
Vind de cos juist steeds minder worden. Ook een reden dat ik er weinig ben.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Vindt de COS ook nog te leuk om af te haken.
Zou ik wel leuk vinden, eens kijken wie het publiek wil houden.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Grace zou het rot vinden wanneer Kristof en Salar tegenover elkaar zouden staan.
Daarom juist moet je vaker komen om een feestje te bouwen maat.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vind de cos juist steeds minder worden. Ook een reden dat ik er weinig ben.
quote:Op maandag 21 februari 2022 13:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Sallar denk ik.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:57 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zou ik wel leuk vinden, eens kijken wie het publiek wil houden.
Corona beetje achter der rug, krijg je een oorontsteking. Ben er wel even klaar mee. Cos moet even afleiding zijn, maar dat is het niet.quote:Op maandag 21 februari 2022 13:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daarom juist moet je vaker komen om een feestje te bouwen maat.
Bah bah oorontsteking,heb je veel pijn?quote:Op maandag 21 februari 2022 14:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Corona beetje achter der rug, krijg je een oorontsteking. Ben er wel even klaar mee. Cos moet even afleiding zijn, maar dat is het niet.
Beterschapquote:Op maandag 21 februari 2022 14:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Corona beetje achter der rug, krijg je een oorontsteking. Ben er wel even klaar mee. Cos moet even afleiding zijn, maar dat is het niet.
quote:Op maandag 21 februari 2022 14:03 schreef Silves het volgende:
OiOi wat zijn ze weer lam...kijkersweek= mislukt?
Mwah... geloof dat we best wel gespreksstof kunnen vindenquote:Op maandag 21 februari 2022 13:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig, ik blijf ook![]()
Maar als er weinig te beleven valt op de streams is er ook zo weinig te cossen
dieptepunt van BBquote:Op maandag 21 februari 2022 14:10 schreef FreshFruit het volgende:
Een camera op een camera.
[ afbeelding ]
Duurt gelukkig maar tot woensdag.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:03 schreef Silves het volgende:
OiOi wat zijn ze weer lam...kijkersweek= mislukt?
Schijtend door het huis ?quote:Op maandag 21 februari 2022 14:09 schreef Sestra666 het volgende:
hanne vindt dat noes op haar lijkt toen ze jonger was (qua karakter)hoe dan
Je merkt amper dat Vera weg is, het was een muurbloempje.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:10 schreef C.A.I het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel kijkers BB links zullen laten liggen vanavond want geloof me dat zijn er heeeeeel veel sinds die twist dat Veertje eruit moest gezien de reacties mede van twitter en andere socials denk ik dat BB zich
hiermee flink in de vingers heeft gesneden en ze niet door hadden dat dit alles zo negatieve sfeer zal zijn dat ze Vera weg hebben gestuurd want hiermee is wel de positieve sfeer en liefheid weg uit het huis dat lees je overal de liefheid en oprechtheid is weg
Door zaterdagavond het vertrek van twee bewoners en het al van te voren geregelde feestje voor nawel is bij mij het kijk plezier verdwenen. Ik heb gister even de streams gekeken max 2 uur en vandaag alleen nog hier gelezen.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:15 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Je merkt amper dat Vera weg is, het was een muurbloempje.
Denk niet dat ze door zovelen gemist wordt hoor
Zolang Julio en Hanne er nog zijn vind ik dat niet leukquote:Op maandag 21 februari 2022 13:57 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zou ik wel leuk vinden, eens kijken wie het publiek wil houden.
Okequote:Op maandag 21 februari 2022 14:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Door zaterdagavond het vertrek van twee bewoners en het al van te voren geregelde feestje voor nawel is bij mij het kijk plezier verdwenen. Ik heb gister even de streams gekeken max 2 uur en vandaag alleen nog hier gelezen.
Wat staat je tegen?quote:Op maandag 21 februari 2022 13:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Precies dat Koos en dat lees je vooral nu op de socials en dat alles gemeen is etc daarom denk ik dat dit wel degelijk gevolg heeft voor de kijkcijfers en ze spijt zullen hebben maar we gaan het zien alleen ik kijk nier meerquote:Op maandag 21 februari 2022 14:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Door zaterdagavond het vertrek van twee bewoners en het al van te voren geregelde feestje voor nawel is bij mij het kijk plezier verdwenen. Ik heb gister even de streams gekeken max 2 uur en vandaag alleen nog hier gelezen.
Ik merk niet dat Vera weg isquote:Op maandag 21 februari 2022 14:10 schreef C.A.I het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel kijkers BB links zullen laten liggen vanavond want geloof me dat zijn er heeeeeel veel sinds die twist dat Veertje eruit moest gezien de reacties mede van twitter en andere socials denk ik dat BB zich
hiermee flink in de vingers heeft gesneden en ze niet door hadden dat dit alles zo negatieve sfeer zal zijn dat ze Vera weg hebben gestuurd want hiermee is wel de positieve sfeer en liefheid weg uit het huis dat lees je overal de liefheid en oprechtheid is weg
Ook jammer om de taart weg te gooien, was een grote taart, dus maar even van genieten dan.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:19 schreef Silves het volgende:
Net gegeten, en ze gaan weer aan de taart..en nog zeiken dat ze zo weinig hebben.
Daarna zijn ze nog lammer, tot zondagquote:Op maandag 21 februari 2022 14:11 schreef Jockari het volgende:
[..]
Duurt gelukkig maar tot woensdag.
Dit is dus wat ik niet hoor, als de taart op is, vragen ze om een burger van de mac, nu hebben ze chocopasta, maar nu willen ze hagelslag of vlokken hebben, zo niet content wat ze wel hebben..quote:Op maandag 21 februari 2022 14:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ook jammer om de taart weg te gooien, was een grote taart, dus maar even van genieten dan.
Ja inderdaad, ze zat er vaak gewoon bij, met een kussen op schoot en af en toe hoorde je ''echt hequote:Op maandag 21 februari 2022 14:21 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ik dus ook niet. Ze was geen aanwezige bewoner, was beeldvulling maar viel amper op.
Nicequote:Op maandag 21 februari 2022 14:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ze zat er vaak gewoon bij, met een kussen op schoot en af en toe hoorde je ''echt he''. Dat was het dan voor de komende paar uur
quote:Op maandag 21 februari 2022 14:24 schreef Rhosyn het volgende:
Kijk ik ff zitten ze goffer de goffer taart te eten.
En ik moet nog boodschappen doen.
Fuck sla en tomaat. Ik neem cake.
Kijk naar de nationaliteiten, en man vrouw verhouding, dan weet je genoeg.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
De BB week is alweer doormiddenquote:Op maandag 21 februari 2022 14:11 schreef Jockari het volgende:
[..]
Duurt gelukkig maar tot woensdag.
En alsnog kijk ik honderd keer liever naar veertje met kussen dan naar Julio.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ze zat er vaak gewoon bij, met een kussen op schoot en af en toe hoorde je ''echt he''. Dat was het dan voor de komende paar uur
Ja best wel. Zit nu in de wachtkamer bij de huisarts. Even kijken wat ze er mee gaan doen.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bah bah oorontsteking,heb je veel pijn?
Beterschappies.....quote:Op maandag 21 februari 2022 14:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ja best wel. Zit nu in de wachtkamer bij de huisarts. Even kijken wat ze er mee gaan doen.
quote:Op maandag 21 februari 2022 14:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ja best wel. Zit nu in de wachtkamer bij de huisarts. Even kijken wat ze er mee gaan doen.
Dat is wel zoquote:Op maandag 21 februari 2022 14:27 schreef engine het volgende:
[..]
En alsnog kijk ik honderd keer liever naar veertje met kussen dan naar Julio.
maar zelf wel de vingers in iemands kruis pierenquote:Op maandag 21 februari 2022 14:31 schreef Silves het volgende:
[..]
Echt waar he..ook zo,n kut stopzinnetje
Neee niet moet de pin krijgen nawel genomineerd haahquote:Op maandag 21 februari 2022 14:32 schreef Silves het volgende:
Please Tobi moet eens worden genomineerd!!
nee Tobi niet winnenquote:Op maandag 21 februari 2022 14:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Neee niet moet de pin krijgen nawel genomineerd haah
Precies.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee Tobi niet winnen
laat Salar maar winnen
Tobi die verliest geeft goede streams![]()
Ik gun haar wel voor de zoveelste keer op een rij een nominatie jaquote:Op maandag 21 februari 2022 14:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Is ook gezegd waarom deze 4?quote:Op maandag 21 februari 2022 14:33 schreef Ireth het volgende:
Nouchine, salar, Tobias en Nawel!
1 winnaar = immuniteit!
1 verliezer = genomineerd!
Begint zo saai te worden..Tobi kan niet tegen zijn verlies..is ook weer eens leuk als hij ook eens op die bank zit.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja eensch, weer manipulatie van bbquote:Op maandag 21 februari 2022 14:36 schreef spapaars het volgende:
Als het om een nominatie gaat, is het belachelijk dat een aantal niet hoeven te spelen.
Was toch die wij als kijker mochten kiezen wie het spel ging doen voor immuniteit en nominatie?quote:Op maandag 21 februari 2022 14:36 schreef spapaars het volgende:
Als het om een nominatie gaat, is het belachelijk dat een aantal niet hoeven te spelen.
we noemen het de kijker beslist maar ondertussen manipuleren we de boel zo dat we de gewenste uitkomst krijgenquote:Op maandag 21 februari 2022 14:36 schreef spapaars het volgende:
Precies mijn probleem....quote:Op maandag 21 februari 2022 13:54 schreef Kodiak100 het volgende:
die hebben wij gekozen door stemmen met die lijst die we moesten makenquote:
quote:Op maandag 21 februari 2022 14:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij nav die ranking die we moesten maken..
De kijker kiest, BB beslist.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:37 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Was toch die wij als kijker mochten kiezen wie het spel ging doen voor immuniteit en nominatie?
dat dusquote:Op maandag 21 februari 2022 13:54 schreef Kodiak100 het volgende:
En een blinde Zeeuwse schone past niet meer in het plaatje van nu het moet allemaal: Turks: Italiaanse en uit Verwegistan zijn. Nederlanders zijn er niet meer.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kijk naar de nationaliteiten, en man vrouw verhouding, dan weet je genoeg.
Pijnlijk, weet er alles van! Beterschap!quote:Op maandag 21 februari 2022 14:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
zit er een turk en italiaan in?>?quote:Op maandag 21 februari 2022 14:39 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
En een blinde Zeeuwse schone past niet meer in het plaatje van nu het moet allemaal: Turks: Italiaanse en uit Verwegistan zijn. Nederlanders zijn er niet meer.
Ga ergens anders zulke domme teksten verkondigen.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:39 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
En een blinde Zeeuwse schone past niet meer in het plaatje van nu het moet allemaal: Turks: Italiaanse en uit Verwegistan zijn. Nederlanders zijn er niet meer.
En dan Kris mss vrijstellen alweer..quote:Op maandag 21 februari 2022 14:38 schreef Ireth het volgende:
Tobi of Noush verliezen graag! En Salar mag wel weer de pin krijgen
Ik zit onder het streamen en cossen te hakenquote:Op maandag 21 februari 2022 13:54 schreef Kodiak100 het volgende:
nee dit hebben wij moeten stemmen van die lijst op de site op volgorde hoe je het wilde hebbenquote:Op maandag 21 februari 2022 14:37 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ja eensch, weer manipulatie van bb
Salar winnenquote:
Hij is inmiddels mijn minst favoriete bewonerquote:Op maandag 21 februari 2022 14:39 schreef greysbones het volgende:
Julio gaat er weer een hele theorie op loslaten wat de kijker beslist heeft
kunnen ze zo weergeven als ze willenquote:Op maandag 21 februari 2022 14:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee dit hebben wij moeten stemmen van die lijst op de site op volgorde hoe je het wilde hebben
Ja Hanne is half Italiaanse en Salar is toch van Turkse afkomst.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
zit er een turk en italiaan in?>?
waar??????
Salar is Iraansquote:Op maandag 21 februari 2022 14:41 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Ja Hanne is half Italiaanse en Salar is toch van Turkse afkomst.
Hoezo? Een samenleving bestaat toch uit diverse groeperingen?quote:Op maandag 21 februari 2022 14:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ga ergens anders zulke domme teksten verkondigen.
Salar zijn ouders zijn geboren in Iran.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:41 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
haar ex is een Italiaan, Salar een irakees ..quote:Op maandag 21 februari 2022 14:41 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
ftfyquote:Op maandag 21 februari 2022 14:42 schreef Silves het volgende:
[..]
haar ex is een Italiaan, Salar een iranees
Niet janken, kon ook de danschallenge doen en sowieso hossen en dansen.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias zich gelijk indekken : Ik hoop dat ik wel normaal kan spelen *kijkend naar z'n enkel*
ik blijf naïef en geloven dat wij het gekozen hebbenquote:Op maandag 21 februari 2022 14:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
kunnen ze zo weergeven als ze willen
Mij niets…quote:Op maandag 21 februari 2022 14:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Salar is Iraans
en al ben je half mongools wat maakt dat uit???
Zo te zien zit hij bij de meeste kijkers goed, anders had hij denk ik niet bij de bovenste 4 gehoord.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:40 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Hij is inmiddels mijn minst favoriete bewoner
nee ik niet alles is gestuurdquote:Op maandag 21 februari 2022 14:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik blijf naïef en geloven dat wij het gekozen hebben![]()
Van mij ook, samen met Hanne en Nawelquote:Op maandag 21 februari 2022 14:40 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Vast wel helaas... Prinses krijgt alles voor elkaar. Ik snap niet dat er mensen zijn die haar leuk vinden. Het is een manipulatieve vrouw die er 20 jaar ouder uitziet dan ze is en die zacht en lief probeert te praten maar toch erg dwingend is in haar wil bij anderen opleggen.quote:
Die lijstjes zeggen helemaal niets, anders zou vera er nog zittenquote:Op maandag 21 februari 2022 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo te zien zit hij bij de meeste kijkers goed, anders had hij denk ik niet bij de bovenste 4 gehoord.
Ik neem tenminste aan dat de onderste 4 het spel moeten spelen.
Salar is van Iranese afkomstquote:Op maandag 21 februari 2022 14:41 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Ze lag net alweer op bedquote:Op maandag 21 februari 2022 14:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kan ze de rest van de week in bed gaan liggen.
Daar heb je inderdaad een punt.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:44 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Die lijstjes zeggen helemaal niets, anders zou vera er nog zitten
Das ook waar ben benieuwdquote:Op maandag 21 februari 2022 14:45 schreef greysbones het volgende:
Als dat Nawel ballen in een baan moet houden
dat wordt niks
die is echt a sportief
dat zou erg mooi zijnquote:
Wat is Kristoffee dan gestegen, die stond onderaan, waarna hij spontaan werd gered door Salar.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo te zien zit hij bij de meeste kijkers goed, anders had hij denk ik niet bij de bovenste 4 gehoord.
Dat zie ik Tobi met zijn voet niet winnen.quote:
heb dit bericht niet gezienquote:Op maandag 21 februari 2022 14:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ik niet alles is gestuurd
8 finalisten
4 nederlanders
4 belgen
4 mannen
4 vrouwen
goh
Nee, bovenste 4. Maar denk dat Grace eruit gehaald is, omdat ze LB is.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is nawel ruimschoots gepasseerd op de irritatielijst wat mij betreftquote:Op maandag 21 februari 2022 14:40 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
ik denk dat de bovenste 4 mogen spelenquote:Op maandag 21 februari 2022 14:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat is Kristoffee dan gestegen, die stond onderaan, waarna hij spontaan werd gered door Salar.
Ik stem nooit meer!
quote:Op maandag 21 februari 2022 14:47 schreef greysbones het volgende:
Julio houd je kop toch eens met al je speculaas
quote:Op maandag 21 februari 2022 14:47 schreef greysbones het volgende:
Julio houd je kop toch eens met al je speculaas
Zal toch niet gebeuren dat Tobias eruit moet en Julio in de finale zit.....quote:Op maandag 21 februari 2022 14:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ik niet alles is gestuurd
8 finalisten
4 nederlanders
4 belgen
4 mannen
4 vrouwen
goh
Die slapjanus heeft geen pijn meer, hij heeft alleen pijn, als hij heeft verloren.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:47 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Dat zie ik Tobi met zijn voet niet winnen.
timenquote:
Sterkte gewenst.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
nee johquote:Op maandag 21 februari 2022 14:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zal toch niet gebeuren dat Tobias eruit moet en Julio in de finale zit.....Dan wordt het Nawel en Julio Nous en Salar.
Nee jammer hé...quote:Op maandag 21 februari 2022 14:47 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Dat zie ik Tobi met zijn voet niet winnen.
Echt vreselijk,en dan de hele dag door.quote:
En die laatste 2 zijn uiteindelijk de echte finalisten, wanneer er nog 2 over zijn.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zal toch niet gebeuren dat Tobias eruit moet en Julio in de finale zit.....Dan wordt het Nawel en Julio Nous en Salar.
wel zelf constant klieren maar zodra Salar wat terug doet beginnen te schreeuwenquote:Op maandag 21 februari 2022 14:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt vreselijk,en dan de hele dag door.
ja die was vorig jaar die heb ik gezienquote:
Ik denk dat velen Vera niet veel aan vonden hoor.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb je inderdaad een punt.
Blijf het raar vinden dat Nawel er steeds opgezet wordt, maar ook steeds gespaard wordt.
Het rijmt allemaal niet met elkaar
Ik denk dat het zo is het, het is niet gezegd.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat is Kristoffee dan gestegen, die stond onderaan, waarna hij spontaan werd gered door Salar.
Ik stem nooit meer!
Nawel en Salarquote:Op maandag 21 februari 2022 14:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
En die laatste 2 zijn uiteindelijk de echte finalisten, wanneer er nog 2 over zijn.
Ik mag dan hopen dat in dat geval Salar wintquote:Op maandag 21 februari 2022 14:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Thnxquote:Op maandag 21 februari 2022 14:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, bovenste 4. Maar denk dat Grace eruit gehaald is, omdat ze LB is.
Niet zolang er geen paal en perk wordt gesteld aan haar fans.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:51 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik mag dan hopen dat in dat geval Salar wint
Tja wie heeft de meeste volgers? het draait hier niet meer om de kijkcijfers, maar de actie op S.Media.quote:
Je mocht stemmen op wie jij die challange gunde dus wie kans maakt op nominatie en vrijstelling.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik stem nooit meer!
Nous en Salarquote:
Salarquote:Op maandag 21 februari 2022 14:52 schreef Silves het volgende:
[..]
Tja wie heeft de meeste volgers? het draait hier niet meer om de kijkcijfers, maar de actie op S.Media.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |