SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdNo mercy for animal abusers
En de laatste was natuurlijk niet echt een populariteits poll die salar opnoemdequote:Op maandag 21 februari 2022 08:52 schreef rinardo het volgende: [..] Ja, denk wel dat we dat gaan merken, gaat ze nog hysterischer doen dan dat ze al doet, stiekem weten wij , dat dat juist haar ondergang wordt hahahaha
Bijna onmogelijkquote:Op maandag 21 februari 2022 08:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik kan me ook moeilijk voorstellen dat dat brood binnen 24 uur al niet meer lekker zou zijn.
Waarschijnlijk gort droog omdat er geen conserveringsmiddelen in zittenquote:Op maandag 21 februari 2022 08:54 schreef Kodiak100 het volgende:
quote][ afbeelding ] Op maandag 21 februari 2022 08:52 schreef greysbones het volgende:
Wat is er nu mis met dat brood dat je het niet gewoon kunt eten.
Neequote:Op maandag 21 februari 2022 08:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Klagen dat ze weinig appels hebben.
Julio : Ik heb het al 2x aangevraagd... maar niemand luistert naar me in dit huis..
Melk in een glas .. vind ik sowieso belachelijk .quote:Op maandag 21 februari 2022 08:57 schreef Joyce-43 het volgende:
Brood kan toch gewoon gegeten worden zonder dat vieze olie gerooster.
En melk uit een champagne glas kom op zeg![]()
Zo snel gaat dat nietquote:Op maandag 21 februari 2022 08:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gort droog omdat er geen conserveringsmiddelen in zitten
Zo snel gaat dat nietquote:Op maandag 21 februari 2022 08:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gort droog omdat er geen conserveringsmiddelen in zitten
Ik zie julio ook wel als plant als je in Grace terminologie wil pratenquote:Op maandag 21 februari 2022 08:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Over figuranten gesproken .. er zit ook nog steeds een plant bij de laatste 8
Ja ik neem ook beker altijdquote:Op maandag 21 februari 2022 08:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Melk in een glas .. vind ik sowieso belachelijk .
Even gegoogled kan er niks over vindenquote:Op maandag 21 februari 2022 09:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Heeft hij nu al 3 verteld
Tobias lult altijd veel, maar komt vaak op hetzelfde neer.
Ja lekker saai de laatste 48 dagen inquote:Op maandag 21 februari 2022 09:03 schreef 5thencounter het volgende:
Verrék, er zijn er 2 weg.. zie ik nu pas![]()
Regie is snel aan het afruimen dus
Maar een prima keus verder,,, Friemelkutje en LeeLowquote:Op maandag 21 februari 2022 09:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja lekker saai de laatste 48 dagen in
Joepie
Zie liever anderen vertrekkenquote:Op maandag 21 februari 2022 09:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar een prima keus verder,,, Friemelkutje en LeeLow
Mooi toch,2 per week dan is het lekker snel afgelopenquote:Op maandag 21 februari 2022 09:03 schreef 5thencounter het volgende:
Helemaal met je eens kwark enzo is nu wel genoegquote:Op maandag 21 februari 2022 09:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Vindt dat hele basics gedoe ook wel klaar nu.
Geef ze kaas, boter eieren en beleg.
Gewoon nog minderquote:Op maandag 21 februari 2022 09:06 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Helemaal met je eens kwark enzo is nu wel genoeg
Tis de Nick van deze BBquote:Op maandag 21 februari 2022 09:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuh,, het gaat goed zo, ik lach me rot dat ze Queen Sleepy er zolang in laten
Precies en door.quote:Op maandag 21 februari 2022 09:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Zaterdag gewoon 4 eruit en hup finaleweek.
Niksquote:Op maandag 21 februari 2022 09:08 schreef Moeraskat het volgende:
We mochten afgelopen week toch kiezen wat er in de minimarkt lag?
Ben benieuwd wat ze daar vandaag aantreffen.
Wat hebben jullie gekozen?
Niksquote:Op maandag 21 februari 2022 09:08 schreef Moeraskat het volgende:
Ja is toch goor zoals die week met spruiten, lekker hoor smiddags en savonds spruitenquote:Op maandag 21 februari 2022 09:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon nog minder![]()
Laat ze maar klooien .. ze eten bijna 3 x per dag warm
Ze moeten allemaal een maagzweer krijgen van al die oliequote:Op maandag 21 februari 2022 09:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja is toch goor zoals die week met spruiten, lekker hoor smiddags en savonds spruiten![]()
quote:
Ook al nietquote:
Ik heb niet gestemdquote:Op maandag 21 februari 2022 09:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[..]
Ook al niet![]()
Ik wist niets, dus ook niks ingevoerd
Doe is liefquote:Op maandag 21 februari 2022 09:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze moeten allemaal een maagzweer krijgen van al die olie
Ik vind het vervelend dat het via instagram moet. Waarom niet gewoon via de website, of desnoods een popup bij de livestream.quote:Op maandag 21 februari 2022 09:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb niet gestemd
Ben er wel klaar mee🤣🤣🤣
Dat je uberhaupt nog hebt gestemdquote:Op maandag 21 februari 2022 09:11 schreef 5thencounter het volgende:
Dat niveau van "De kijkers kiest" is ook weer van likmevessie
We zien toch nooit vooraf wat voor spellen en wij moet zg kiezen wie moet gaan doen, weer zo'n faal
[ afbeelding ]
Nee ik bedoel dat ze een maagzweer moeten krijgen van al die olie.. is niet mijn wens . Maar dit is toch hartstikke ongezondquote:
Juist olie om de leidingen op gang te houden.quote:Op maandag 21 februari 2022 09:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze moeten allemaal een maagzweer krijgen van al die olie
Hij is best bang volgens mij dat hij niet meer populair isquote:Op maandag 21 februari 2022 09:14 schreef Benny het volgende:
Tobias weer klagen dat hij maar zo weinig in de dagboekkamer is geweest. Het zit hem hoog
quote:Op maandag 21 februari 2022 09:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh te stom, we krijgen zoiezo nooit sowieso weinig spellen te zien
Ik denk dat het ook wel raar voelt als iedereen meermaals per dag naar de DBK moet behalve jijzelfquote:Op maandag 21 februari 2022 09:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij is best bang volgens mij dat hij niet meer populair is
Niks. Dat kiezen was zeker op Instagram.quote:Op maandag 21 februari 2022 09:08 schreef Moeraskat het volgende:
Ja, daar word ik echt debiel van. Ik kwam er ook pas heel laat achter dat ''we'' daar ook zo nu en dan iets mochten kiezen.quote:Op maandag 21 februari 2022 09:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Niks. Dat kiezen was zeker op Instagram.
Ik hoop Julioquote:Op maandag 21 februari 2022 09:16 schreef greysbones het volgende:
Melk in champagne glazen
En wie wast er af ???
dat stelde toch ook helemaal niets voor, dat corveerooster, Dat was gewoon verzonnen om leroy nog een beetje bestaansrecht te geven, een laatste verhaallijntjequote:Op maandag 21 februari 2022 09:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy is weg, en volgens mij is het corvee rooster ook gelijk bij het grof vuil gezet.
Geloof het direct. Heb zelf geen idee, bak zelf nooit brood.quote:
Dat was alleen omdat hij te laf was om te zeggen wie hij eigenlijk bedoelde. Zelf maakte ook alleen koffie.quote:Op maandag 21 februari 2022 09:26 schreef Verida het volgende:
[..]
dat stelde toch ook helemaal niets voor, dat corveerooster, Dat was gewoon verzonnen om leroy nog een beetje bestaansrecht te geven, een laatste verhaallijntje
quote:Op maandag 21 februari 2022 09:29 schreef Li0nHeart het volgende:
We mogen deze week meespelen !!!! via twitter
BB-livestream kijken is een niet-medische manier om de bevalling in te leiden.quote:Op maandag 21 februari 2022 09:36 schreef Moeraskat het volgende:
Ik las net op Twitter dat iemand tijdens haar bevalling vanavond de livestream van BB op gaat zetten.
Ben nu alweer klaar met Twitter
quote:Op maandag 21 februari 2022 09:24 schreef Rhosyn het volgende:
Die bewoners hebben, stuk voor stuk, in hun eigen leven het een stuk beter dan ze nu ervaren in het BB huis.
Ze beginnen het armoe te vinden.
Kan ze geen ongelijk geven.....heeft lang genoeg geduurd.....quote:Op maandag 21 februari 2022 09:24 schreef Rhosyn het volgende:
Die bewoners hebben, stuk voor stuk, in hun eigen leven het een stuk beter dan ze nu ervaren in het BB huis.
Ze beginnen het armoe te vinden.
quote:Op maandag 21 februari 2022 09:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
BB-livestream kijken is een niet-medische manier om de bevalling in te leiden.
Dus weer de halve dag SLquote:Op maandag 21 februari 2022 09:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Vanochtend dus de top-4 challenge, waarbij 1 iemand een pin krijgt en 1 iemand auto-nominatie. Hoop dat dat een keer iemand verrassend is ... Tobi of zo.
En logisch dat wij dan ook meer negatief wordenquote:Op maandag 21 februari 2022 09:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Kan ze geen ongelijk geven.....heeft lang genoeg geduurd.....
De wasmuntjes 3 voor 1 week
Geen beleg geen bakboter of smeerboter. Geen drinken alleen melk. hele week hetzelfde eten. Geen standaard warm water....
Het is duidelijk geen feest om daar te zitten. Weinig afwisseling. Gewoon de dag doorbrengen wachtend op een klein beetje actie.....
Haast niks meer om over te praten. Alles is al zo'n beetje gezegd......logisch dat ze in herhaling vallen.
Wie zijn er vanochtend naar de DBK geweest?quote:Op maandag 21 februari 2022 09:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Vanochtend dus de top-4 challenge, waarbij 1 iemand een pin krijgt en 1 iemand auto-nominatie. Hoop dat dat een keer iemand verrassend is ... Tobi of zo.
quote:Op maandag 21 februari 2022 09:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En logisch dat wij dan ook meer negatief wordenWant wij zitten natuurlijk ook alweer 52 dagen met hetzelfde beeld opgescheept
Misschien daarom dat ze vaak zo luidruchtig zijn.quote:Op maandag 21 februari 2022 09:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Kan ze geen ongelijk geven.....heeft lang genoeg geduurd.....
De wasmuntjes 3 voor 1 week
Geen beleg geen bakboter of smeerboter. Geen drinken alleen melk. hele week hetzelfde eten. Geen standaard warm water....
Het is duidelijk geen feest om daar te zitten. Weinig afwisseling. Gewoon de dag doorbrengen wachtend op een klein beetje actie.....
Haast niks meer om over te praten. Alles is al zo'n beetje gezegd......logisch dat ze in herhaling vallen.
Daar heeft Julio vast wel een complottheorie voor.quote:Op maandag 21 februari 2022 09:44 schreef Rhosyn het volgende:
De challenge is maar voor 4 personen.
Dat zullen ze wel raar vinden.
En grace heeft immuniteit deze weekquote:Op maandag 21 februari 2022 09:03 schreef 5thencounter het volgende:
Verbaast me nix.. dat ShowPoppetje levert nog wat op voor Achterquote:Op maandag 21 februari 2022 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En grace heeft immuniteit deze week
Salar ook.quote:Op maandag 21 februari 2022 09:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wie zijn er vanochtend naar de DBK geweest?
Grace, Tobias, Kristof en Nouchine??
Dat waren mijn eerste vier voor die challenge.
Nee. Geheime missie met Kristoff.quote:Op maandag 21 februari 2022 09:55 schreef zodeju het volgende:
Grace heeft dus wel regels mogen maken als Little Brother.....
Of ingefluisterd gekregen....weg met de hele dag in bh en broek of op bed....Julio ook verplicht douchen.
Ik vind het sowieso wel wonderlijk om sommige dingen er soms zijn of gebeurd zijn.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:04 schreef zodeju het volgende:
Ik weet dat we niet alles zien, maar twee keer per dag de toiletten schoonmaken moeten we toch wel is iemand met een emmer met sop rond zien lopen daar.
En die grond moet toch ook gekoolteerd zijn is in al die weken nog geen dweil overheen geweestquote:Op maandag 21 februari 2022 10:04 schreef zodeju het volgende:
Ik weet dat we niet alles zien, maar twee keer per dag de toiletten schoonmaken moeten we toch wel is iemand met een emmer met sop rond zien lopen daar.
denk je?quote:Op maandag 21 februari 2022 10:07 schreef spapaars het volgende:
Zitten ze dan in het pokkenweer.
Niets aan te doen, staat nu eenmaal in het draaiboek.
[ afbeelding ]
Ja ze praat niet echt goed Nederlands, dat is mij al vaker opgevallen.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:00 schreef Moeraskat het volgende:
''Kondelijke bal, Kondelijke lunch''![]()
Okey, Grace.
Je gaat bijna denken dat er snachts een schoonmaakploeg daar binnen is.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:08 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
En die grond moet toch ook gekoolteerd zijn is in al die weken nog geen dweil overheen geweest
Grappig is het soms, wat ze ervan maakt.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze praat niet echt goed Nederlands, dat is mij al vaker opgevallen.
Ja kan er soms wel om lachen, maar vind haar ook vaak vermoeiend door de manier waarop ze praat.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Grappig is het soms, wat ze ervan maakt.
Dat is zeker waar. Soms vraag ik me af of ze het een beetje expres doet.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kan er soms wel om lachen, maar vind haar ook vaak vermoeiend door de manier waarop ze praat.
Is dat dan tijdens de SL ofzo want moet toch zeggen day we soms hele dag zitten te kijken en dan nog zie je ze idd niet schoonmaken enzo hoe kan dat danquote:Op maandag 21 februari 2022 10:05 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso wel wonderlijk om sommige dingen er soms zijn of gebeurd zijn.
Big Brother gaat niet meer om wat je wel ziet, maar wat je niet te zien krijgt
Daar ben ik het niet mee eens eigenlijk. Ik ken erg veel puber die beter Nederlands spreken dan dat zij doet, tevens ook mensen met een roots die elders ligt. Maar dat ligt aan het referentiekader waarschijnlijk.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:21 schreef chufi het volgende:
Ze praat beter Nederlands dan menig andere buitenlandse en ook dan menig puber hier in de buurt...
Dat zei ik vorig jaar al, denk ook echt dat dat zo is, dat in hun gebruiksaanwijzing staat dat ze moeten stoffen en zuigen en dat er snachts gedweild wordt, heb ook al paar keer in de voorraadkamer gezien dat hun handdoeken gewassen terug komen, en hun nette kleding ziet er elke keer heel gestreken uit. ik denk dat ze hun ondergoed tshirts en spijkerbroeken zelf wassen , voor de schijn, want echt, met 3 wasmuntjes, dat alles van 10 bewoners wassen? de kookplaat wordt toch ook snachts gerepareerd, er gebeurd daar meer dan wij denkenquote:Op maandag 21 februari 2022 10:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je gaat bijna denken dat er snachts een schoonmaakploeg daar binnen is.
Dat kan ook nog. Ik heb ook geen idee hoelang ze al in Nederland is eigenlijk.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Soms vraag ik me af of ze het een beetje expres doet.
Ze heeft het wel een keer verteld, ik geloof ergens vanaf haar tienerjaren.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan ook nog. Ik heb ook geen idee hoelang ze al in Nederland is eigenlijk.
Je hoort er ook geen gesprekken over. Alleen soms over het afwassen.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Is dat dan tijdens de SL ofzo want moet toch zeggen day we soms hele dag zitten te kijken en dan nog zie je ze idd niet schoonmaken enzo hoe kan dat dan
Vanaf 16 jaar.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze heeft het wel een keer verteld, ik geloof ergens vanaf haar tienerjaren.
Maar ze heeft er zelf al één dus geloof niet dat ze die gaat kiezen.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Pizza, bitterballen, donuts, aardbeien hebben ze gezien.
Pin die 120 kost in beeld.
er wordt ook voor ze gewassen en gestreken, handdoeken zijn altijd voorradig, beddengoed ook En het zou mij niets verbazen als er 's nachts wat kabouters rondlopen om de boel schoon te maken.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:05 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso wel wonderlijk om sommige dingen er soms zijn of gebeurd zijn.
Big Brother gaat niet meer om wat je wel ziet, maar wat je niet te zien krijgt
Van 1 muntje kunnen ze 3 wassen doenquote:Op maandag 21 februari 2022 10:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat zei ik vorig jaar al, denk ook echt dat dat zo is, dat in hun gebruiksaanwijzing staat dat ze moeten stoffen en zuigen en dat er snachts gedweild wordt, heb ook al paar keer in de voorraadkamer gezien dat hun handdoeken gewassen terug komen, en hun nette kleding ziet er elke keer heel gestreken uit. ik denk dat ze hun ondergoed tshirts en spijkerbroeken zelf wassen , voor de schijn, want echt, met 3 wasmuntjes, dat alles van 10 bewoners wassen? de kookplaat wordt toch ook snachts gerepareerd, er gebeurd daar meer dan wij denken
Van mij had ze er ook al lang uitgemogen. Samen met Nawel. Ik vind geen dames leuk die er nu nog inzittenquote:Op maandag 21 februari 2022 10:21 schreef engine het volgende:
Ik vind bijna alles aan Grace irritant
En vergeten vorig jaar moesten ze wel de handdoeken zelf wassen, want ze werden er soms helemaal gek van zoveel handdoeken in de was,quote:Op maandag 21 februari 2022 10:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat zei ik vorig jaar al, denk ook echt dat dat zo is, dat in hun gebruiksaanwijzing staat dat ze moeten stoffen en zuigen en dat er snachts gedweild wordt, heb ook al paar keer in de voorraadkamer gezien dat hun handdoeken gewassen terug komen, en hun nette kleding ziet er elke keer heel gestreken uit. ik denk dat ze hun ondergoed tshirts en spijkerbroeken zelf wassen , voor de schijn, want echt, met 3 wasmuntjes, dat alles van 10 bewoners wassen? de kookplaat wordt toch ook snachts gerepareerd, er gebeurd daar meer dan wij denken
¤10,00 voor aardbeien ppff dat is nogal wat.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:27 schreef 5thencounter het volgende:
Sjahh Toob.. hoe weet jij dat aardbeien ¤10 zijn?
inflatie hequote:Op maandag 21 februari 2022 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
¤10,00 voor aardbeien ppff dat is nogal wat.
dat is echt natte vingerwerk, die prijzen in de minimall.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En winter seizoen.quote:
Tobiasquote:Op maandag 21 februari 2022 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij had ze er ook al lang uitgemogen. Samen met Nawel. Ik vind geen dames leuk die er nu nog inzitten
Van mij mogen Tobias of Kristof winnen
Vind der wel mooi zo, en die wenkbrauwen zijn hele verbetering met hoe het was. Dago krijgt een heel ander knap meisje terug hahaquote:Op maandag 21 februari 2022 10:30 schreef lonneberga het volgende:
Wat is Nouchine opgemaakt,zeker met de achtergelaten make-up van Vera
Ik denk ook dat Nouch niet meer leuk is mocht Salar vertrekken.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:44 schreef engine het volgende:
[..]
Tobias![]()
Chagrijnig mannetje.
Vind Nouch wel leuk omdat ze zoveel lol heeft met Salar.
In de winkel zullen ze ook duur wezen, is geen aardbeien tijd.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan gaat ze waarschijnlijk weer heel veel bij Nawel hangen/zitten/liggen.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Nouch niet meer leuk is mocht Salar vertrekken.
en niet te vretenquote:Op maandag 21 februari 2022 10:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
In de winkel zullen ze ook duur wezen, is geen aardbeien tijd.
Handoeken moeten ze zelf uitwassenquote:Op maandag 21 februari 2022 10:31 schreef Verida het volgende:
[..]
er wordt ook voor ze gewassen en gestreken, handdoeken zijn altijd voorradig, beddengoed ook En het zou mij niets verbazen als er 's nachts wat kabouters rondlopen om de boel schoon te maken.
en voor de leuke tv beelden lopen ze zelf af en toe met een sopdoekje of wandelen met de stofzuiger rond.
edit, spuit 11![]()
Nou dan blijven wat mij betreft in de schappen liggenquote:
Een hoop geld voor een paar aardbeitjes. Hoorde ik nu dat ze geen koffie en suiker had gekocht?quote:Op maandag 21 februari 2022 10:42 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is echt natte vingerwerk, die prijzen in de minimall.
Als ze maar 45 euro hadden verdiend zouden de aardbeien waarschijnlijk veel minder kosten
was er nietquote:Op maandag 21 februari 2022 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een hoop geld voor een paar aardbeitjes. Hoorde ik nu dat ze geen koffie en suiker had gekocht?
Zo zie ik hem niet, misschien kijk ik niet op de momenten dat hij sjaggie isquote:Op maandag 21 februari 2022 10:44 schreef engine het volgende:
[..]
Tobias![]()
Chagrijnig mannetje.
Vind Nouch wel leuk omdat ze zoveel lol heeft met Salar.
Het is geen lelijke vrouw, ze heeft van die sprankelende ogenquote:Op maandag 21 februari 2022 10:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Vind der wel mooi zo, en die wenkbrauwen zijn hele verbetering met hoe het was. Dago krijgt een heel ander knap meisje terug haha
Mijn dochter zei inderdaad dat ze duur waren van de week ¤5,00 een bakje. Vind ik ook te duur,quote:Op maandag 21 februari 2022 10:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
In de winkel zullen ze ook duur wezen, is geen aardbeien tijd.
Ik vertrouw haar voor geen cent......quote:Op maandag 21 februari 2022 10:52 schreef Joyce-43 het volgende:
Zou die pot snoep maar van Noush afpakken nu
1 diepvries pizzaquote:Op maandag 21 februari 2022 10:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Nutella, paprika, spaan bier, prei, aardbeien, mango, 1 diepvriespizza, eieren, avocado, spaans bier, mayonaise en snoepjes.
Ik heb der niet lelijk genoemd alleen dat dit der mooi staat en der wenkies waren heel dik en breed en nu zijn ze mooiquote:Op maandag 21 februari 2022 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is geen lelijke vrouw, ze heeft van die sprankelende ogen
Niet met snoep nee hahaquote:Op maandag 21 februari 2022 10:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik vertrouw haar voor geen cent......
Exact hetzelfde dacht ik dus ookquote:Op maandag 21 februari 2022 10:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 diepvries pizza![]()
![]()
![]()
ze kunnen zelf pizza maken![]()
![]()
man3quote:
De kijker heeft bepaald wat er in de winkel stond, dus ik denk ook dat er veel onzin was. We gaan het zien morgen.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
man3
onzinnige keuzes
tumtummetjes
bier diepvriespizza
ik denk ook deels dat Grace rare keuzes heeft gemaaktquote:Op maandag 21 februari 2022 10:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De kijker heeft bepaald wat er in de winkel stond, dus ik denk ook dat er veel onzin was. We gaan het zien morgen.
Als voorbeeld.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk ook deels dat Grace rare keuzes heeft gemaakt
wat heb je aan 1 diepvriespizza
even laten weten dat de familie van Nawel Julio leuk vindtquote:Op maandag 21 februari 2022 10:58 schreef FreshFruit het volgende:
Verplichte 1 op 1 gesprekjes buiten?
Ja en dan zijn waarschijnlijk nog spaanse ook, nee is totaal de tijd niet voor nuquote:Op maandag 21 februari 2022 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn dochter zei inderdaad dat ze duur waren van de week ¤5,00 een bakje. Vind ik ook te duur,
Dit moet ook verboden worden.quote:Op maandag 21 februari 2022 10:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
even laten weten dat de familie van Nawel Julio leuk vindt
wat ze in het arabisch zaten te smoezen
Kristofquote:Op maandag 21 februari 2022 11:02 schreef Joyce-43 het volgende:
Wat is tobias met de tijd aan het doen?
Neequote:Op maandag 21 februari 2022 11:02 schreef Ireth het volgende:
Klok in beeld? Staat er wel iemand onder de douche??
Ja wil het al wijzigen maar lukt me niet op telefoon, maar hij zal wel opdracht hebben want niemand doucht en de tijd loopt nuquote:
Nee dat zeg ik ook niet dat jij dat gezegd hebtquote:Op maandag 21 februari 2022 10:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ik heb der niet lelijk genoemd alleen dat dit der mooi staat en der wenkies waren heel dik en breed en nu zijn ze mooi
leek met de hottub bezig te zijnquote:Op maandag 21 februari 2022 11:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja wil het al wijzigen maar lukt me niet op telefoon, maar hij zal wel opdracht hebben want niemand doucht en de tijd loopt nu
degene die laatste staat is automatisch genomineerdquote:Op maandag 21 februari 2022 11:08 schreef freaky40 het volgende:
Is deze opdracht al geweest? Staat nog steeds open: "Rangschik de bewoners & bepaal wie het spel mag spelen."
Nog niet gewesst.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:08 schreef freaky40 het volgende:
Is deze opdracht al geweest? Staat nog steeds open: "Rangschik de bewoners & bepaal wie het spel mag spelen."
Warm water pakken voor hottub?quote:Op maandag 21 februari 2022 11:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
leek met de hottub bezig te zijn
Dat was voor boodschappengeld.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:09 schreef freaky40 het volgende:
Dacht even aan die zangopdracht van gisteren middag, maar niet dus.
Dat is vriendschap hahaaquote:
O die heb ik dan gemist, volgens mij gaat er een hoop via instragram of niet?quote:Op maandag 21 februari 2022 10:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De kijker heeft bepaald wat er in de winkel stond, dus ik denk ook dat er veel onzin was. We gaan het zien morgen.
het is hier echt baggerweerquote:Op maandag 21 februari 2022 11:11 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik zit te wachten tot het droog weer word, voor de boodschappen, maar kan lang wachten denk ik
Ze is in staat om ze te verstoppen.quote:
quote:Op maandag 21 februari 2022 11:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze is in staat om ze te verstoppen.
geen idee hoe zij is met ouderenquote:Op maandag 21 februari 2022 11:15 schreef zodeju het volgende:
Salar pakt het af.......zal ze bij die oudjes ook zo zijn. Weet dat het gemeen klinkt maar als mijn moeder nog zou leven had ik toch graag een ander gehad die haar verzorging geeft.
Haar gedrag is nu niet echt reclame voor haar.
Dat pikken niet??quote:Op maandag 21 februari 2022 11:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee hoe zij is met ouderen
vind ik dit ook geen goede graadmeter voor
Dit kun je toch niet vergelijken met haar mogelijke houding op't werk?quote:Op maandag 21 februari 2022 11:15 schreef zodeju het volgende:
Salar pakt het af.......zal ze bij die oudjes ook zo zijn. Weet dat het gemeen klinkt maar als mijn moeder nog zou leven had ik toch graag een ander gehad die haar verzorging geeft.
Die als eerste afvalt in de challenge.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
degene die laatste staat is automatisch genomineerd
Bedoel ook niet het kinderachtigequote:Op maandag 21 februari 2022 11:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit kun je toch niet vergelijken met haar mogelijke houding op't werk?
Ik kan me ook heel kinderachtig en los gedragen thuis, terwijl dit echt niet kan op mijn werk in de meeste situaties.
nee niet echtquote:
Dat van de snoeppot valt er ook onder.quote:
Uithoudingsvermogen opdrachtje in coming dus...quote:Op maandag 21 februari 2022 11:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die als eerste afvalt in de challenge.
Hoe ze als eerste de la van Vera wilde, Salar die al zegt heb je zelf eigenlijk wat meegenomen. In begin al gelijk de snoeppot op haar kamer verstopte....toen ze er pas in zat....quote:Op maandag 21 februari 2022 11:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee niet echt
het is in een huiselijke setting
vind nous ook geen favoriet
wel ego met dat soort dingen
zie haar het niet bij oudjes doen
vind haar meer ego daarinquote:Op maandag 21 februari 2022 11:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe ze als eerste de la van Vera wilde, Salar die al zegt heb je zelf eigenlijk wat meegenomen. In begin al gelijk de snoeppot op haar kamer verstopte....toen ze er pas in zat....
Het kan een gewoonte zijn he.....
Ik heb nog steeds +300 folderpakketten in de gang staanquote:Op maandag 21 februari 2022 11:11 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik zit te wachten tot het droog weer word, voor de boodschappen, maar kan lang wachten denk ik
De onderbroek van Leroy.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe ze als eerste de la van Vera wilde, Salar die al zegt heb je zelf eigenlijk wat meegenomen. In begin al gelijk de snoeppot op haar kamer verstopte....toen ze er pas in zat....
Zou je gisteren toch doen?quote:Op maandag 21 februari 2022 11:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds +300 folderpakketten in de gang staan
het meedoen op zich zou bij mij toch al wat vragen oproepenquote:Op maandag 21 februari 2022 11:15 schreef zodeju het volgende:
coole uiquote:Op maandag 21 februari 2022 11:23 schreef Hieraldo het volgende:
[..]
het meedoen op zich zou bij mij toch al wat vragen oproepen
quote:
Is dat zeker, wat moet ze met een heren onderbroek?? Het zou me niet verbazen in ieder geval....quote:
wat moet je met een onderbroek die iemand anders aan heft gehadquote:Op maandag 21 februari 2022 11:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Is dat zeker, wat moet ze met een heren onderbroek?? Het zou me niet verbazen in ieder geval....
Het is nog steeds niet droog.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja als het een keer droog werd![]()
3 raden...
Dat is zeker.Werd besproken toen Leroy net weg was door Hanne en Nawel,die wisten het.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Is dat zeker, wat moet ze met een heren onderbroek?? Het zou me niet verbazen in ieder geval....
ze heeft ook de m&m's gejat die netjes verdeeld waren. Ze liep dan even de slaapkamer in en jatte een paar van die m&m'squote:Op maandag 21 februari 2022 11:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
pppfffff........terwijl hij duidelijk vroeg of iemand zijn dure onderbroek had gezien.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is zeker.Werd besproken toen Leroy net weg was door Hanne en Nawel,die wisten het.
geen idee wat ze met vlokken bedoeldquote:Op maandag 21 februari 2022 11:27 schreef Ireth het volgende:
Zei Hanne nu dat er echt dikke vlokken zijn? Sneeuwt het daar???
chocoladevlokken misschien? voor op brood?quote:Op maandag 21 februari 2022 11:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee wat ze met vlokken bedoeld
maar kan me bijna niet voorstellen dat het daar kouder is dan hier
het jatten om de kickquote:Op maandag 21 februari 2022 11:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
pppfffff........terwijl hij duidelijk vroeg of iemand zijn dure onderbroek had gezien.![]()
Maar ja het is een ziekte, rijke die met de kleinste dingen de winkel uitlopen zonder te betalen.
Ze heeft ook niet veel last van bescheidenheid.quote:
Het is wel gezegd dat er een klein beetje natte sneeuw uit de lucht kon vallen. Maar dacht meer aan het noorden.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee wat ze met vlokken bedoeld
maar kan me bijna niet voorstellen dat het daar kouder is dan hier
Dat kan zij niet moet echt bij kapper surinaamsequote:Op maandag 21 februari 2022 11:26 schreef greysbones het volgende:
zal grace dat nep haar er nog een keer uithalen??
En als je er wat van zegt gilt ze: Neeeeheeee, doe normaal"quote:Op maandag 21 februari 2022 11:28 schreef Verida het volgende:
[..]
ze heeft ook de m&m's gejat die netjes verdeeld waren. Ze liep dan even de slaapkamer in en jatte een paar van die m&m's
Geen fijne eigenschap
Klopt,dan gaat ze overschreeuwen terwijl ze een rooie kop krijgt.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En als je er wat van zegt gilt ze: Neeeeheeee, doe normaal"
quote:Op maandag 21 februari 2022 11:27 schreef Ireth het volgende:
Stofvlokken uit Grace's haar waarschijnlijk.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:27 schreef Ireth het volgende:
er zijn wel meer kappers die dat kunnenquote:Op maandag 21 februari 2022 11:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Dat kan zij niet moet echt bij kapper surinaamse
Om in te vluchten....quote:
gaaf hou daar van!quote:Op maandag 21 februari 2022 11:38 schreef Hieraldo het volgende:
[..]
hier gevonden ooit
https://patakk.tumblr.com/
Geen idee welke merken dit zijn hoorquote:
Ik dacht iets heel anders te lezen waar je dan géén omeprazol bij moet duwenquote:Op maandag 21 februari 2022 11:55 schreef Harry het volgende:
Hanne denkt dat haar maagvlies geïrriteerd is.
Nouchine adviseert Omeprazol (of Pantoprazol).
Nouchine heeft wat mij betreft kennis van zaken.
Het zijn middelen om NSAID's te compenseren.
Ook de reden waarom een maagzweer eigenlijk niet meer bestaat.
de schampoo wil graag anoniem blijvenquote:
quote:Op maandag 21 februari 2022 11:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen idee welke merken dit zijn hoor
maagdvliesquote:Op maandag 21 februari 2022 11:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik dacht iets heel anders te lezen waar je dan géén omeprazol bij moet duwen
dat heeft Kristof dan goed gedaanquote:
Ik ookquote:Op maandag 21 februari 2022 11:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik dacht iets heel anders te lezen waar je dan géén omeprazol bij moet duwen
Neequote:Op maandag 21 februari 2022 12:04 schreef Sestra666 het volgende:
heb t geluid uit staan, maar hebben ze meteen gezegd dat het een geheime missie was??
Omdat Kristof koning van de sfeer is.quote:
Een huis zonder Kristof... ik moet er niet aan denkenquote:Op maandag 21 februari 2022 12:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Omdat Kristof koning van de sfeer is.
deze vrouw weetquote:Op maandag 21 februari 2022 12:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Omdat Kristof koning van de sfeer is.
Heel fb en twitter wil hem naar huis hebbenquote:Op maandag 21 februari 2022 12:12 schreef Yolk het volgende:
[..]
Een huis zonder Kristof... ik moet er niet aan denken
we wisten al langer dat die niet wijs warenquote:Op maandag 21 februari 2022 12:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heel fb en twitter wil hem naar huis hebben
quote:Op maandag 21 februari 2022 12:12 schreef Yolk het volgende:
[..]
Een huis zonder Kristof... ik moet er niet aan denken
quote:
Ik denk dat zijn geluk is dat hij de enige overgebleven Vlaamse man is, en dat BB het zo zal willen sturen dat hij er nog wel een paar weken in blijftquote:Op maandag 21 februari 2022 12:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heel fb en twitter wil hem naar huis hebben
quote:Op maandag 21 februari 2022 12:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn geluk is dat hij de enige overgebleven Vlaamse man is, en dat BB het zo zal willen sturen dat hij er nog wel een paar weken in blijft
Ik hoop't dit keer ja. En om die mensen op FBTwit te irriterenquote:Op maandag 21 februari 2022 12:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn geluk is dat hij de enige overgebleven Vlaamse man is, en dat BB het zo zal willen sturen dat hij er nog wel een paar weken in blijft
Dat was Nawel, die ze uit de pot van Peter of Julio heeft gepaktquote:Op maandag 21 februari 2022 11:28 schreef Verida het volgende:
[..]
ze heeft ook de m&m's gejat die netjes verdeeld waren. Ze liep dan even de slaapkamer in en jatte een paar van die m&m's
Geen fijne eigenschap
Ik heb het ook nouchine zien doenquote:Op maandag 21 februari 2022 12:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat was Nawel, die ze uit de pot van Peter of Julio heeft gepakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |