Utrecht speelt ook met 10 man (Van der Maarel doet mee).quote:Op zondag 20 februari 2022 19:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
wat een ruimte met 10 tegen 11 (lol)
Ik ben bang van niet, maar het zou wel het beste zijn.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is het mogelijk om Ajax twee Europese tickets te geven?
Voor het gevoel 4 graden.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:07 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom heeft Hans een ijsmuts op bij 10 graden?
Ik krijg updates. Mijn zwager zit daar nu. Ik had een kaartje maar heb gelukkig besloten niet te gaan.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:15 schreef MC-M het volgende:
@:paul start even een livestreampje bij het uitvak svp
Gelieve de updates met ons delen.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:16 schreef yats het volgende:
[..]
Ik krijg updates. Mijn zwager zit daar nu. Ik had een kaartje maar heb gelukkig besloten niet te gaan.
De politie heeft net iedereen verzocht onder het uitvak te wachten. Er staat veel ME, ze verwachten arrestaties.quote:
wen er maar aanquote:Op zondag 20 februari 2022 19:17 schreef yats het volgende:
[..]
De politie heeft net iedereen verzocht onder het uitvak te wachten. Er staat veel ME, ze verwachten arrestaties.
Ik denk zelfs tribunalen.quote:Op zondag 20 februari 2022 19:17 schreef yats het volgende:
[..]
De politie heeft net iedereen verzocht onder het uitvak te wachten. Er staat veel ME, ze verwachten arrestaties.
Die idioten in Den Haag moeten gewoon de voetbalwet van Engeland kopiëren en invoeren. Dan is al dat gedonder overal meteen voorbij.quote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 19:27 schreef MC-M het volgende:
@:VoetbalUltras aan het F5'en om @:yats zijn rondvliegende zwager te spotten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |