SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Klinkt voor mij eerder als dat ze haar secret mission heeft gehoord.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:11 schreef engine het volgende:
Grace heeft een berichtje van Vera gehoord.
Neequote:
Nouquote:Op zondag 20 februari 2022 14:12 schreef JDB94 het volgende:
Dan maar afwassen toch? wat een zwaktebod zeg
Hoeveel kaarten heb je nogquote:
Dat heeft hij niet gezegd. Hij had een algemene oproep aan de bedhangers.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Blijkbaar heeft BB tegen Salar gezegd nu er uit anders verhoog ik de prijs van de haarlak in de mini mall
Salar had het er net overquote:Op zondag 20 februari 2022 14:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat heeft hij niet gezegd. Hij had een algemene oproep aan de bedhangers.
U heeft vandaag de negativiteitsprijs gevonden. Nominatie naar keuzequote:Op zondag 20 februari 2022 14:17 schreef czvt het volgende:
Men weet nu reeds wie gaat winnen. De 7 overblijvende bewoners zijn voor de rest van hun verblijf hun tijd aan ‘t verkwisten. Brood en spelen voor de kijkers. Wat een schijnvertoning!
quote:Op zondag 20 februari 2022 14:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat heeft hij niet gezegd. Hij had een algemene oproep aan de bedhangers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het wordt wel eenzijdig allemaal zo, zeker nu er 2 uit zijn gegaan gisteren. Tijd voor nieuwe dynamiek in de groep!quote:Op zondag 20 februari 2022 14:17 schreef czvt het volgende:
Men weet nu reeds wie gaat winnen. De 7 overblijvende bewoners zijn voor de rest van hun verblijf hun tijd aan ‘t verkwisten. Brood en spelen voor de kijkers. Wat een schijnvertoning!
Tobi wil vast even voor controle,en dan een paar daagjes hotel.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:20 schreef Silves het volgende:
Fuck it,nooit meer feest vieren met slingers, zit Tobi nog altijd te zeiken over zijn streepje..die blijft steeds in alles hangen...ook zo,n zwak persoon...hij staat in de fik...ijdeltuitje.
Zal wel moeten. Het is aan hun om er wat van te maken.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Als productie zijnde zou ik heroverwegen of dit nog eens 50 dagen moet duren.....
Even tot zichzelf komenquote:Op zondag 20 februari 2022 14:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tobi wil vast even voor controle,en dan een paar daagjes hotel.
Wij zeggen dan hier in huis :"Hij draagt het als een man"quote:Op zondag 20 februari 2022 14:20 schreef Silves het volgende:
Fuck it,nooit meer feest vieren met slingers, zit Tobi nog altijd te zeiken over zijn streepje..die blijft steeds in alles hangen...ook zo,n zwak persoon...hij staat in de fik...ijdeltuitje.
hij gaat weer flauw vallen..een klein wondje van het wrijven de loser..quote:Op zondag 20 februari 2022 14:20 schreef engine het volgende:
Er is iets heel ergs aan de hand met tobias zijn voorhoofd.
Nawel tot winnaar uitroepen en een nieuwe bende erinquote:Op zondag 20 februari 2022 14:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Als productie zijnde zou ik heroverwegen of dit nog eens 50 dagen moet duren.....
Moet kunnen toch?quote:
Allergische reactie.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:22 schreef Hendrik83 het volgende:
Dit heeft denk ik wat irritaties op zijn huid veroorzaakt gisteravond.
[ afbeelding ]
Dat liet een afdruk achter en dat heeft hij nogal hard lopen wegschrobben.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:22 schreef Hendrik83 het volgende:
[ afbeelding ]
De realiteit is wat ze is. Wil je dit inzien of niet hangt af van je eigen inzicht versus utopie.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
U heeft vandaag de negativiteitsprijs gevonden. Nominatie naar keuze
Dat mag nietquote:Op zondag 20 februari 2022 14:26 schreef Silves het volgende:
Hij is er klaar mee, hij gaat in bed liggen..hoe zielig kun je zijn..
Ze hebben weer genoeg content voor de uitzending van morgen.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Goed buiten het verven, en later de bekendmaking van LB verder dus niks vandaag.
quote:Op zondag 20 februari 2022 14:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze hebben weer genoeg content voor de uitzending van morgen.
Ja tobi meent de koning te worden, de koekwaus met zijn ellende en met zijn innerlijke woede..dat masker is aan het verslijten...heeft mss weer verloren met iets...quote:
Zal hij ook wel weer over zeurenquote:
Kloofjes en irritatie van het afwaswater.quote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 14:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kloofjes en irritatie van het afwaswater.
quote:Op zondag 20 februari 2022 14:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kloofjes en irritatie van het afwaswater.
die heeft de hele nacht, statements zitten posten op S.mediaquote:Op zondag 20 februari 2022 14:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou Leroy vanmorgen een boterham met pindakaas hebben gegeten, van de meegenomen pindakaas, of zal hij deze moeten hebben inleveren.
Ik ben zo niet weet je welquote:Op zondag 20 februari 2022 14:33 schreef Silves het volgende:
[..]
die heeft de hele nacht, statements zitten posten op S.media
Die is bezig met de inschrijving voor 90 days fiancée, met een van zijn Russische vriendinnetjesquote:Op zondag 20 februari 2022 14:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou Leroy vanmorgen een boterham met pindakaas hebben gegeten, van de meegenomen pindakaas, of zal hij deze moeten hebben inleveren.
Zal hij wel hulp van de PR afdeling van BB bij nodig hebben gehad.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:34 schreef Silves het volgende:
[..]
klopt...weet je ik ben geen gluurder...
quote:Op zondag 20 februari 2022 14:36 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Die is bezig met de inschrijving voor 90 days fiancée, met een van zijn Russische vriendinnetjes
Wat is er gebeurd dan?quote:Op zondag 20 februari 2022 14:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Geen alcohol meer dus voor Salar, heeft wel laten zien dat hij er niet tegen kan.
tjonge jonge, wat een aansteller zeg.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:26 schreef Silves het volgende:
Hij is er klaar mee, hij gaat in bed liggen..hoe zielig kun je zijn..
Ik zeg ook niet dat je wel of geen gelijk hebt. Maar ik vind je gewoon zo liefnegatief.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:25 schreef czvt het volgende:
[..]
De realiteit is wat ze is. Wil je dit inzien of niet hangt af van je eigen inzicht versus utopie.
True. Maar volgens mij maakt het niet uit van welk geslacht je bent. Alleen of het BE-NL is.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:29 schreef mangalie het volgende:
Als er twee keer M/V B/N over moeten blijven zijn Grace en Kristoff al save.
quote:Op zondag 20 februari 2022 14:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je wel of geen gelijk hebt. Maar ik vind je gewoon zo liefnegatief.
Als hij lacht, is het ook een soort grimas, zijn gezicht beweegt niet mee en zijn ogen blijven hard.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:28 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja tobi meent de koning te worden, de koekwaus met zijn ellende en met zijn innerlijke woede..dat masker is aan het verslijten...heeft mss weer verloren met iets...
Zoveel eer.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:39 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Wat mij betreft een nominatie voor het woord van BB 2022
En vanmorgen zat er een roze streep die niet met wassen er af ging.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:22 schreef Hendrik83 het volgende:
[ afbeelding ]
De kijker beslist toch deze week.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:41 schreef Ireth het volgende:
Als je het geluid van een electrische tandenborstel verkiest boven een zingende noush...
Je hebt hier echt gelijk in Verida!quote:Op zondag 20 februari 2022 14:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Als hij lacht, is het ook een soort grimas, zijn gezicht beweegt niet mee en zijn ogen blijven hard.
Als je dat vergelijkt met Salar, die is ook knap om te zien, maar heeft ook een hele leuke mimiek in zijn gezicht. Tobias niet, hard en berekenend vind ik Tobias in zijn gezicht. En zijn praten is altijd met een soort rem erop, alsof hij een woedeuitbarsting aan het onderdrukken is.
Geen spontaan persoon in ieder geval, en dat druk ik me nog voorzichtig uit.
Ze willen nog minder kijkersquote:Op zondag 20 februari 2022 14:43 schreef Ireth het volgende:
2x zingende noush... het is een comploter is een addertje...
Ze is,,,, de mol🤣quote:Op zondag 20 februari 2022 14:43 schreef Ireth het volgende:
2x zingende noush... het is een comploter is een addertje...
Ik weet niet of het zijn normen of waarden zijn.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je hebt hier echt gelijk in Verida!
Al moet ik nog steeds wel toegeven dat ik Tobias echt een sterk persoon vind. Hij blijft bij z'n normen en waarden.
Ik zou ook soms wel eens wat meer mijn gevoelens etc. willen kunnen onderdrukken.
Sterk persoon? zit in bed te huilen omdat hij een schaafwondje heeft, zit al dagen te zeiken dat hij meer eten wil, en maar blijven zeggen dat hij een sober iemand is..quote:Op zondag 20 februari 2022 14:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je hebt hier echt gelijk in Verida!
Al moet ik nog steeds wel toegeven dat ik Tobias echt een sterk persoon vind. Hij blijft bij z'n normen en waarden.
Ik zou ook soms wel eens wat meer mijn gevoelens etc. willen kunnen onderdrukken.
Ik weet niet je vannacht gekeken had, maar Tobias had vannacht enorm hard en lang met een washandje lopen boenen op zijn gezicht ( Grace zei steeds wasmandjequote:Op zondag 20 februari 2022 14:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En vanmorgen zat er een roze streep die niet met wassen er af ging.
Toen ging Grace met een watje met een of andere substantie het kleurtje verwijderen.
Toen ging het nog goed.
Maar.
Ten ging Tobias in de hot tube. En daarna ging het branden? En na de Aloe vera ging het nog meer branden.
Nu is Tobias boos en zielig.
Wat was die substantie? Aceton?
Overtuigd van eigen goed zijnquote:Op zondag 20 februari 2022 14:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik weet niet of het zijn normen of waarden zijn.
Ik denk meer tegendraads, eigenwijs oftewel recalcitrant.
lopt helemaal, soms vind ik zn ogen echt eng nare harde uitstralingquote:Op zondag 20 februari 2022 14:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Als hij lacht, is het ook een soort grimas, zijn gezicht beweegt niet mee en zijn ogen blijven hard.
Als je dat vergelijkt met Salar, die is ook knap om te zien, maar heeft ook een hele leuke mimiek in zijn gezicht. Tobias niet, hard en berekenend vind ik Tobias in zijn gezicht. En zijn praten is altijd met een soort rem erop, alsof hij een woedeuitbarsting aan het onderdrukken is.
Geen spontaan persoon in ieder geval, en dat druk ik me nog voorzichtig uit.
en dan kiest hij voor de meest ordi persoon daarquote:Op zondag 20 februari 2022 14:45 schreef Verida het volgende:
[..]
Overtuigd van eigen goed zijn
Hij voelt zich denk ik verheven boven de rest.
Oké buiten dit incident danquote:Op zondag 20 februari 2022 14:44 schreef Silves het volgende:
[..]
Sterk persoon? zit in bed te huilen omdat hij een schaafwondje heeft, zit al dagen te zeiken dat hij meer eten wil, en maar blijven zeggen dat hij een sober iemand is..
Toen met Kitty zag ik wel heel veel respect naar haar, terwijl hij het misschien ook niet eens was met haar. Hij had ook veel geduld.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik weet niet of het zijn normen of waarden zijn.
Ik denk meer tegendraads, eigenwijs oftewel recalcitrant.
makkelijke prooi. en zo happig is hij niet meer hoorquote:Op zondag 20 februari 2022 14:47 schreef Thorelf het volgende:
[..]
en dan kiest hij voor de meest ordi persoon daar
Stream 2 is in de keukenquote:Op zondag 20 februari 2022 14:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan al dat gezang niet meer hebben, maar even wat anders kijken
Oh. Ik schakelde over naar 2 omdat Grace begon te zingen. En na 50 dagen ben ik dat ook wel een beetje zat.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:50 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]waren ze net ook aan het zingen.
Ik hoef geen gelijk te hebben. Ik heb ook geen favoriet persoon in het huis noch stem ik voor hun. Ik bekijk BB objectief en vergeleken met vorig jaar zie ik meer en meer manipulatie. Ik zou graag officiële stemming cijfers zien die gevalideerd zijn door een gerechtsdeurwaarder zoals BB in België destijds. Is dit positief of negatief? Ik zou graag een eerlijk verloop van BB zien en dat is juist mijn opmerking. Denk jijzelf dat dit een eerlijk verloop is?quote:Op zondag 20 februari 2022 14:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je wel of geen gelijk hebt. Maar ik vind je gewoon zo liefnegatief.
No noquote:Op zondag 20 februari 2022 14:52 schreef czvt het volgende:
[..]
Ik hoef geen gelijk te hebben. Ik heb ook geen favoriet persoon in het huis noch stem ik voor hun. Ik bekijk BB objectief en vergeleken met vorig jaar zie ik meer en meer manipulatie. Ik zou graag officiële stemming cijfers zien die gevalideerd zijn door een gerechtsdeurwaarder zoals BB in België destijds. Is dit positief of negatief? Ik zou graag een eerlijk verloop van BB zien en dat is juist mijn opmerking. Denk jijzelf dat dit een eerlijk verloop is?
Had je deze gelezen?quote:Op zondag 20 februari 2022 14:52 schreef czvt het volgende:
[..]
Ik hoef geen gelijk te hebben. Ik heb ook geen favoriet persoon in het huis noch stem ik voor hun. Ik bekijk BB objectief en vergeleken met vorig jaar zie ik meer en meer manipulatie. Ik zou graag officiële stemming cijfers zien die gevalideerd zijn door een gerechtsdeurwaarder zoals BB in België destijds. Is dit positief of negatief? Ik zou graag een eerlijk verloop van BB zien en dat is juist mijn opmerking. Denk jijzelf dat dit een eerlijk verloop is?
Ik zou vooral graag uitleg willen hebben over hoe ze tot bepaalde uitslagen komen. Het voelt voor mij makkelijk om te zeggen dat het niet eerlijk gaat. Want wat mij betreft kan ik daar geen oordeel over geven omdat ik niet weet hoe het in elkaar steekt.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:52 schreef czvt het volgende:
[..]
Nawee heeft veel fb fans, ik zag gisteren een post voorbij komen op een fanpagina, van iemand die 20x op haar gestemd heeft, en daar dus ook 20 acounts voor heeft aanmaken, met 20 emailadressen. Daar kan je zeker wat van vinden, maar als al haar fans zo doorgeslagen zijn, heeft dat natuurlijk wel effect gehad, met het nomineren. Als er van haar fans minstens 20 procent meerdere acounts voor haar heeft aangemaakt, is dat, denk ik, wel meer dan genoeg. Al vind ik eigenlijk dat RTL en Endemolshine het aantal aan te maken acounts pp aan banden moet leggenquote:Op zondag 20 februari 2022 14:52 schreef czvt het volgende:
[..]
Soms denk ik dat Tobias in Grace een stukje thuis ziet. Een vertrouwdheid met haar voorkomen en afkomst.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:47 schreef Thorelf het volgende:
[..]
en dan kiest hij voor de meest ordi persoon daar
Bij deze bevestiging van mijn stelling.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had je deze gelezen?![]()
[ afbeelding ]
Zou kunnen ja!quote:Op zondag 20 februari 2022 14:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Soms denk ik dat Tobias in Grace een stukje thuis ziet. Een vertrouwdheid met haar voorkomen en afkomst.
Die vergelijkbaar is met de vrouw van zijn broer.
Hij vertelde al eerder over hoe thuis hij zich voelt bij hun. Over de feestjes met Afrikaanse traditie.
En ook een vriend die woont in vergelijkbare cultuur.
Ik roep maar wat.
Niet slaan.
Als heel de marokaanse elite in belgië op haar stemt, kunnen we het wel vergeten. Is hier intussen de meerderheid aan het worden in belgië.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:58 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Nawee heeft veel fb fans, ik zag gisteren een post voorbij komen op een fanpagina, van iemand die 20x op haar gestemd heeft, en daar dus ook 20 acounts voor heeft aanmaken, met 20 emailadressen. Daar kan je zeker wat van vinden, maar als al haar fans zo doorgeslagen zijn, heeft dat natuurlijk wel effect gehad, met het nomineren. Als er van haar fans minstens 20 procent meerdere acounts voor haar heeft aangemaakt, is dat, denk ik, wel meer dan genoeg. Al vind ik eigenlijk dat RTL en Endemolshine het aantal aan te maken acounts pp aan banden moet leggen
Op facebook zijn het vooral hollandse Gerda'squote:Op zondag 20 februari 2022 15:00 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als heel de marokaanse elite in belgië op haar stemt, kunnen we het wel vergeten. Is hier intussen de meerderheid aan het worden in belgië.
Elite?quote:Op zondag 20 februari 2022 15:00 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als heel de marokaanse elite in belgië op haar stemt, kunnen we het wel vergeten. Is hier intussen de meerderheid aan het worden in belgië.
Maar dat is niet zo, want er zijn er genoeg die haar een ''slechte'' moslima vinden. Al betwijfel ik of de mensen die streng gelovig zijn, dit programma überhaupt kijken.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:00 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het wel altijd snel vind gaan. Als het sein 'de lijnen zijn dicht' wordt gegeven op zaterdag door Peter of Geraldine is vrij kort daarna al de uitslag. Als er echt onderzocht wordt of de uitslag wel klopt moet dat zeker langer duren.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is toch bij al die programma's waarbij je moet/kan stemmen?quote:Op zondag 20 februari 2022 15:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het wel altijd snel vind gaan. Als het sein 'de lijnen zijn dicht' wordt gegeven op zaterdag door Peter of Geraldine is vrij kort daarna al de uitslag. Als er echt onderzocht wordt of de uitslag wel klopt moet dat zeker langer duren.
Ik denk dat ze een paar minuten voor die mededeling al de meeste stemmen, op dat moment, al geteld hebbenquote:Op zondag 20 februari 2022 15:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het wel altijd snel vind gaan. Als het sein 'de lijnen zijn dicht' wordt gegeven op zaterdag door Peter of Geraldine is vrij kort daarna al de uitslag. Als er echt onderzocht wordt of de uitslag wel klopt moet dat zeker langer duren.
Gerda's ???quote:Op zondag 20 februari 2022 15:01 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Op facebook zijn het vooral hollandse Gerda's
jup, dat ei weet nog niet dat er geen rechtdeurwaarder/ notaris bij betrokken isquote:Op zondag 20 februari 2022 14:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan kan het dus ook niet eerlijk verlopen want dan zijn er altijd nog stemmen die binnen komen...quote:Op zondag 20 februari 2022 15:03 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een paar minuten voor die mededeling al de meeste stemmen, op dat moment, al geteld hebben
Ja, en als er iemand met 5000k stemmen voor staat. Lijkt het me niet realistisch als de 2e er dan nog heel snel 6k bij krijgt binnen een paar minuten.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:03 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een paar minuten voor die mededeling al de meeste stemmen, op dat moment, al geteld hebben
quote:Op zondag 20 februari 2022 15:05 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vandaag opgepakt, vanavond weer vrij. Dat type.
Klopt, maar dan is het nog best wel in te schatten, welke bewoner geen kans meer maakt om te blijvenquote:Op zondag 20 februari 2022 15:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan kan het dus ook niet eerlijk verlopen want dan zijn er altijd nog stemmen die binnen komen...
Hoe BB "Het Verloop" bepaald is ook we duidelijkquote:Op zondag 20 februari 2022 14:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Burning man.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:08 schreef engine het volgende:
Het voorhoofd staat nog altijd in de fik.
Viewers-Week dacht ikquote:Op zondag 20 februari 2022 15:09 schreef 5thencounter het volgende:
Is er al een nieuwe Fake-Week bekent eigenlijk?
Hij heeft last van zijn enkel. Teveel gedanst gisteren. Had vanmorgen ook hoofdpijn. Gewoon brak.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:05 schreef Rhosyn het volgende:
Kijk Tobias zitten. Met zijn manke poot, die hij weer normaal kan gebruiken, voor zich uit, en die rode streep op zijn voorhoofd.
Ja het is 'Vieuwers Week', wij mogen 'alles' beslissen deze week...quote:Op zondag 20 februari 2022 15:09 schreef 5thencounter het volgende:
Viewers week.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:09 schreef 5thencounter het volgende:
quote:Op zondag 20 februari 2022 15:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja het is 'Vieuwers Week', wij mogen 'alles' beslissen deze week...
Ging over een brief van haar on/of lover. Niet gekregen maar kennelijk wel gestuurd.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:11 schreef Ireth het volgende:
Nawel staat iets te fluisteren tegen grace over gisteren, ".....en toen moesten ze weg!!"
Grace helemaal blij voor nawel... die heeft dus waarschijnlijk iets gehoord wat ze kan gebruiken/misbruiken..
Op Twitter zijn het voornamelijk "Turkse tandjes/nephaar" fans...quote:Op zondag 20 februari 2022 15:01 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Op facebook zijn het vooral hollandse Gerda's
Ik maak me geen illusies maar wie weet valt het daardoor wel mee...voor een keer.quote:
Heel juiste samenvatting. De winnaar van vorig jaar was een fossiel met, althans volgens mij een een persoon met een beperkt IQ, die geen klop deed en toch omwille van subjectieve social media volgers kon winnen. Het zal dit jaar niet anders zijn! De echte winnaar dient volgens mij verkozen te worden door de bewoners zelf aangezien zij 24/7 samen leven. Toegang tot social media is dubieus voor stemming maar gezien deze uitzending commercieel is is dat de gekozen weg. Brood en spelen is een deugd voor onze huidige maatschappij. Denk maar even hoe men de bewoners geselecteerd heeft. Ik wil deze deelnemers de kost niet eens geven.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:00 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ja zou idd best kunnen dat die last heeftquote:Op zondag 20 februari 2022 15:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij heeft last van zijn enkel. Teveel gedanst gisteren. Had vanmorgen ook hoofdpijn. Gewoon brak.
Bij BB Australië worden 2 bewoners genomineerd door de winnaar van een spel. Daarna stemmen de bewoners op deze 2 wie er naar huismoet. Komt geen kijker (of livestream) aan te pas..quote:Op zondag 20 februari 2022 15:16 schreef czvt het volgende:
[..]
Heel juiste samenvatting. De winnaar van vorig jaar was een fossiel met, althans volgens mij een een persoon met een beperkt IQ, die geen klop deed en toch omwille van subjectieve social media volgers kon winnen. Het zal dit jaar niet anders zijn! De echte winnaar dient volgens mij verkozen te worden door de bewoners zelf aangezien zij 24/7 samen leven. Toegang tot social media is dubieus voor stemming maar gezien deze uitzending commercieel is is dat de gekozen weg. Brood en spelen is een deugd voor onze huidige maatschappij. Denk maar even hoe men de bewoners geselecteerd heeft. Ik wil deze deelnemers de kost niet eens geven.
Dat was idd ook een leuke rls, misschien kunnen ze dat beter volgend jaar weer eens doen in plaats van nog een BBquote:Op zondag 20 februari 2022 15:17 schreef freaky40 het volgende:
Ik verlang soms erg naar de tijden van Secret Story. Ik ben dat weer aan het herkijken op YT. En dat tegen het daglicht van BB van nu te leggen, dat was nog best een verschil. En daar keken nog minder kijkers naar dan naar dit BB. Het zat wel leuker in elkaar met die geheimen. Zaten ook wel goede types tussen zoals Gerard. Wat een gast was dat!
Ja dat was leuk idd!quote:Op zondag 20 februari 2022 15:17 schreef freaky40 het volgende:
Ik verlang soms erg naar de tijden van Secret Story. Ik ben dat weer aan het herkijken op YT. En dat tegen het daglicht van BB van nu te leggen, dat was nog best een verschil. En daar keken nog minder kijkers naar dan naar dit BB. Het zat wel leuker in elkaar met die geheimen. Zaten ook wel goede types tussen zoals Gerard. Wat een gast was dat!
Nawel is van Marokkaanse afkomst.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Op Twitter zijn het voornamelijk "Turkse tandjes/nephaar" fans...
Heb je wel eens die illusie gehad dat op G0-Play ingevulde WieMagWat hebben ook daadwerkelijk uitgevoerd werd?quote:Op zondag 20 februari 2022 15:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik maak me geen illusies maar wie weet valt het daardoor wel mee...voor een keer.
Weet niet meer of het nog van Endemol/Shine is. Toen wel en het was de opvolger van BB en werd in 2011 uitgezonden. En wordt nog steeds uitgezonden in Frankrijk waar het erg populair is.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat was idd ook een leuke rls, misschien kunnen ze dat beter volgend jaar weer eens doen in plaats van nog een BB
Precies, zo gaat dat bij tv tallentenjachten ook. Die gaan ook niet, pas als de lijnen gesloten zijn, tellenquote:Op zondag 20 februari 2022 15:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, en als er iemand met 5000k stemmen voor staat. Lijkt het me niet realistisch als de 2e er dan nog heel snel 6k bij krijgt binnen een paar minuten.
Ze wiebelt dat hoofd ook de hele tijd. En haar bovenlijf.quote:
zodat ze ze volgende vrijdag opnieuw kan vullenquote:Op zondag 20 februari 2022 14:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
NeeIk wil dat Nawel eerst haar koffer weer uitpakt
Dat weet ik, maar haar tandjes zijn Turksquote:Op zondag 20 februari 2022 15:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nawel is van Marokkaanse afkomst.
En op Instagram?
Belgische Elvira's?
Ja, dat was leuke tv. Gerard en Karimquote:Op zondag 20 februari 2022 15:17 schreef freaky40 het volgende:
En de mooie Laura.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:23 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, dat was leuke tv. Gerard en Karim
Kan ook niet omdat dat allemaal opgenomen is en pas een half jaar later uitgezonden wordt.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bij BB Australië worden 2 bewoners genomineerd door de winnaar van een spel. Daarna stemmen de bewoners op deze 2 wie er naar huismoet. Komt geen kijker (of livestream) aan te pas..
Mjah, het basis concept zou wel kunnen. Woensdag spel, winnaar donderdag nomineren en dan zaterdag tijdens de live stemmen de bewonersquote:Op zondag 20 februari 2022 15:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Kan ook niet omdat dat allemaal opgenomen is en pas een half jaar later uitgezonden wordt.
Maar het concept dat de winnaar van een spel mag nomineren spreekt mij wel aan voor BB hier
Ah zo!quote:Op zondag 20 februari 2022 15:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar haar tandjes zijn Turks
Ik herinner me vooral een strea,lock van ongeveer 3 uur, nadat de bewoners ruzi de hadden gekregen met productie, toen uitkwam dat de geheimen in het vliegtuig, nogal open en bloot in het vizier lagen, en het geheim van die stripper, door een van de andere kandidaten gelezen kon worden. Dikke faalquote:Op zondag 20 februari 2022 15:17 schreef freaky40 het volgende:
Is dan ook maar een tijdelijk job voor Thomas die niet weet wat werken is.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:27 schreef czvt het volgende:
Is er hier ook maar iemand die denkt dat er ook maar één iemand aan BB meedoet niet voor het geld? Voor wat dan wel? Toekomstige job zoals Thomas, de fossiel?
Verwarming op standje crematorium en hij waant zich op ibizaquote:Op zondag 20 februari 2022 15:27 schreef Verida het volgende:
Waarom loopt Julio de hele dag in die korte broek? Het is nog steeds winter
Juist. HOEFT NIET MEER UITLEG.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:28 schreef Jockari het volgende:
[..]
Is dan ook maar een tijdelijk job voor Thomas die niet weet wat werken is.
Crematorium en Julio ligt gevoelig.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Verwarming op standje crematorium en hij waant zich op ibiza
BB=Nawel fanboy....nou dat...quote:Op zondag 20 februari 2022 15:30 schreef HiDiHo het volgende:
Iemand hier een idee hoe het kan dat Nawel er nog in zit?
oh heel makkelijk hoor, favoriet van BB ;-)quote:Op zondag 20 februari 2022 15:30 schreef HiDiHo het volgende:
Keuze van BB.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:30 schreef HiDiHo het volgende:
Verknipte uitzendingenquote:Op zondag 20 februari 2022 15:30 schreef HiDiHo het volgende:
quote:Op zondag 20 februari 2022 15:30 schreef HiDiHo het volgende:
Tot zover dat de kijkers bepalen.......quote:
Ik begrijp uw reactie Koos, maar ik was dus ook Vera-fan natuurlijk.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:31 schreef Koos1958 het volgende:
Echt de zemel julio zit er nog en vera moest wel. De vrouwelijkheid is het huis uit gegaan
Ike niet begrijpenquote:Op zondag 20 februari 2022 15:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]![]()
HiDi.... sjeezus man.. Nawee is het Lieverdje van Achter, Febo houdt van haar, alle kijkers houden van haar...
Dat onderdeel wel.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Kan ook niet omdat dat allemaal opgenomen is en pas een half jaar later uitgezonden wordt.
Maar het concept dat de winnaar van een spel mag nomineren spreekt mij wel aan voor BB hier
Omdat zij op de bank zat met mensen die minder populair waren. 4xquote:Op zondag 20 februari 2022 15:30 schreef HiDiHo het volgende:
Kijkers en Cossers bepalen duidelijk niets. Ook vorig jaar niet. Ik stem dus ook niet meer mee met eender welke stemronde.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tot zover dat de kijkers bepalen.......
Dat dus...ik ben er ook wel een beetje klaar meequote:Op zondag 20 februari 2022 15:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Kijkers en Cossers bepalen duidelijk niets. Ook vorig jaar niet. Ik stem dus ook niet meer mee met eender welke stemronde.
Ik wel, Nawee is een Allemanskutje iedereen is Lievvvv in haar ogen, en iedereen mag gewoon niet nomineren.. dan gaat Nawee ZIelig Huiilli doen en waaromwaarom huilenquote:
Dan ben ik zeker de enige die haar niet meer aan kan horenquote:Op zondag 20 februari 2022 15:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik wel, Nawee is een Allemanskutje iedereen is Lievvvv in haar ogen, en iedereen mag gewoon niet nomineren.. dan gaat Nawee ZIelig Huiilli doen en waaromwaarom huilen
Zo werk dat
Drukke middag dusquote:Op zondag 20 februari 2022 15:36 schreef Thorelf het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 20 februari 2022 15:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Heeft het geteisem al iets uitgevoerd?
Naast verven
op bed gelegen chips gegeten cola gedronken geroddeld...best veel hoor
Ik heb daar mijn twijfels bij. Maar laten we voor de discussie aannemen dat dat waar is...quote:Op zondag 20 februari 2022 15:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Omdat zij op de bank zat met mensen die minder populair waren. 4x
Vera, Leroy, Peter, Evelyn en Amy.
Joanna leuker? Alleen wel gelachen toen ze met de handboeien aan Gerard vast zatquote:Op zondag 20 februari 2022 15:32 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Die kon niet dansen,Joanna was veel leuker
Ow nee hoor, maar wel 1 van de weinige die nog hoop heeft dat ze eruit gaatquote:Op zondag 20 februari 2022 15:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan ben ik zeker de enige die haar niet meer aan kan horen
BB: Nawel, pak je koffer en verlaat het huis.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:38 schreef Tuinfluitert het volgende:
Hanne tegen zender: Is het mogelijk, dat ik iets voor de misselijkheid kan krijgen? Dank u.
Ze moet haar TikTik-Achterban mooie en lieve onkreukbare slijmbeelden blijven voeren...quote:Op zondag 20 februari 2022 15:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan ben ik zeker de enige die haar niet meer aan kan horen
Salar, ouwe dealert dat je d'r bentquote:Op zondag 20 februari 2022 15:38 schreef humpty het volgende:
Lees net dat Julio last van zijn rug heeft en geen pijnstillers heeft
Vanmorgen had hij heel erg (ahum) last van zijn schouder en heeft
pijnstillers geslikt die Salar hem gaf
Beetje een hittepetit.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:32 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Die kon niet dansen,Joanna was veel leuker
Ik heb mij er al bij neergelegdquote:Op zondag 20 februari 2022 15:38 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ow nee hoor, maar wel 1 van de weinige die nog hoop heeft dat ze eruit gaat
Gewoon niet van die in olie gebakken zooi eten.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:38 schreef Tuinfluitert het volgende:
Hanne tegen zender: Is het mogelijk, dat ik iets voor de misselijkheid kan krijgen? Dank u.
Ik denk soms stiekem dat BB zo'n flop is qua kijkcijfers dat ze in ieder geval de sociale media achterban van Nawel nodig hebben om het niet helemaal in te laten kakken.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze moet haar TikTik-Achterban mooie en lieve onkreukbare slijmbeelden blijven voeren...
En het werkt, ook Febo trapt erin , ze mag alles, ze krijgt alles, NAwee is de Grote BestelQueeen in BB
ik wil mij er niet bij neerleggen!quote:Op zondag 20 februari 2022 15:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb mij er al bij neergelegd![]()
Kut programma
Kan ik gelijk even melden dat ik heel blij met je ben, kutprogramma of nietquote:Op zondag 20 februari 2022 15:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb mij er al bij neergelegd![]()
Kut programma
Nawel heeft alleen maar van die Mocro (Maffia) en Tunis-stemmers en de rest van links Vlaanderen.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:41 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik denk soms stiekem dat BB zo'n flop is qua kijkcijfers dat ze in ieder geval de sociale media achterban van Nawel nodig hebben om het niet helemaal in te laten kakken.
*aluminium hoedje weer af zet*
Ik ook hoor...mooi zakcentjequote:Op zondag 20 februari 2022 15:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kan ik gelijk even melden dat ik heel blij met je ben, kutprogramma of niet( einde slijmmodus)
Ze heeft aan het begin een geheime missie gehad. De 1e BBbewoner zijn, die slapend BB wint.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:31 schreef 5thencounter het volgende:
HiDi.... sjeezus man.. Nawee is het Lieverdje van Achter, Febo houdt van haar, alle kijkers houden van haar...
ze hebben Salar mogen schilderen. en Salar ook zichzelf.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:42 schreef Jockari het volgende:
Is er vandaag eigenlijk al iets gebeurd? Fantasie van BB-thomas is op denk ik.
Dat was zeker een hoogtepunt.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:37 schreef mangalie het volgende:
[..]
Joanna leuker? Alleen wel gelachen toen ze met de handboeien aan Gerard vast zat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
quote:Op zondag 20 februari 2022 15:44 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ga er gewoon steeds reklame ingooien als Nawel in beeld is
Druk ik wel pauzeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En de hoogbegaafde janksessiesquote:Op zondag 20 februari 2022 15:46 schreef Flow3r het volgende:
Ik weet alleen nog de neuksessies van Mike en Monique in Secret story
Ik ga uit van het "Jeroentje-Effect" iedereen doet zijn uiterste best de Regie te pleasen met GiebelkuttenShowes.. en het Dooie Lulletje wint ...quote:
Dat warm water is nog wel leuk.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:49 schreef Koos1958 het volgende:
De bewoners zijn ook ondertussen dat sobere eten zat. Geen koffie elke dag, niet gewoon kunnen douchen wanneer je wil. Elke dag kiwi appel pindakaas en kwark. En een hele week elke dag dezelfde warme maaltijd eten. Ze zijn er echt in doorgeslagen en dat maakt de bewoners ook lamlendig
Is gelukkig in de gameroomquote:Op zondag 20 februari 2022 15:50 schreef Koos1958 het volgende:
Geld verdienen met zingen. Moeten wij de stream maar weer afsluiten. Bah
De kijker moet beslissen wie het mooist heeft gezongen, dus weet niet hoe ze dit gaan doen.quote:
Dat is zo'n knuppel met zijn verkeerde aannames constant.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:51 schreef Koos1958 het volgende:
Julio die altijd zegt van goed luisteren naar BB heeft nu zelf niet goed geluisterd
Ik vind hem zo nep in zijn gedrag. Niets spontaans aan en alles maar in het belang van zullen ze me kiezen als presentator bij de tv.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:52 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is zo'n knuppel met zijn verkeerde aannames constant.
Nouch en Nawel gelijk opmaken en hun haar doen.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:53 schreef Kodiak100 het volgende:
BB zegt blijf op de bank zitten en wat doen ze. Rennen rond als kippen zonder kop
Hij wordt nooit een presentator. Met alle respect maar heeft zijn uiterlijk en karakter niet echt mee.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik vind hem zo nep in zijn gedrag. Niets spontaans aan en alles maar in het belang van zullen ze me kiezen als presentator bij de tv.
Zeker weten van niet, echt ik vond hem zo een fijne vent de eerste paar dagen, maar wat een tegenvaller is dat gebleken met zijn ik ben een entertainer. Hij heeft nog nop nada noppes aan entertaiment gedaan. Zijn hoogte punt daar is het zeiken over anderen en als teemzever advies geven die zo uit een libelle kunnen komen.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:54 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij wordt nooit een presentator. Met alle respect maar heeft zijn uiterlijk en karakter niet echt mee.
Coach hequote:Op zondag 20 februari 2022 15:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zeker weten van niet, echt ik vond hem zo een fijne vent de eerste paar dagen, maar wat een tegenvaller is dat gebleken met zijn ik ben een entertainer. Hij heeft nog nop nada noppes aan entertaiment gedaan. Zijn hoogte punt daar is het zeiken over anderen en als teemzever advies geven die zo uit een libelle kunnen komen.
+1quote:Op zondag 20 februari 2022 15:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik vind hem zo nep in zijn gedrag. Niets spontaans aan en alles maar in het belang van zullen ze me kiezen als presentator bij de tv.
Al 3 dagen,was gisteravond weinig van te merken.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Hanne voelt zich nog steeds beroerd. Afvoeren dus en Vera terug.
Dat zal lastig worden.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Hanne voelt zich nog steeds beroerd. Afvoeren dus en Vera terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 februari 2022 15:58 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Dat zal lastig worden.Oei, nu moeten ze praten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 februari 2022 15:58 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Dat zal lastig worden.Als dat geen wurgseks wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Een krolse.quote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 16:05 schreef danilel het volgende:
goelio weet al precies hoe het loopt,,
"hou op met me"
Graag een boycot van Julio op de streams. Wat ben ik die man zat met zijn fake gedragquote:Op zondag 20 februari 2022 16:05 schreef Hendrik83 het volgende:
Kunnen we een "Mute Julio" knop krijg.
quote:
quote:
Max.15 minuten.quote:
Had je anders verwacht?quote:Op zondag 20 februari 2022 16:09 schreef HiDiHo het volgende:
Hele dag vreselijk saai. Nu is er wat en weer geen beeld
Ja waar betaal ik voor?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |