SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Klinkt voor mij eerder als dat ze haar secret mission heeft gehoord.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:11 schreef engine het volgende:
Grace heeft een berichtje van Vera gehoord.
Neequote:
Nouquote:Op zondag 20 februari 2022 14:12 schreef JDB94 het volgende:
Dan maar afwassen toch? wat een zwaktebod zeg
Hoeveel kaarten heb je nogquote:
Dat heeft hij niet gezegd. Hij had een algemene oproep aan de bedhangers.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Blijkbaar heeft BB tegen Salar gezegd nu er uit anders verhoog ik de prijs van de haarlak in de mini mall
Salar had het er net overquote:Op zondag 20 februari 2022 14:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat heeft hij niet gezegd. Hij had een algemene oproep aan de bedhangers.
U heeft vandaag de negativiteitsprijs gevonden. Nominatie naar keuzequote:Op zondag 20 februari 2022 14:17 schreef czvt het volgende:
Men weet nu reeds wie gaat winnen. De 7 overblijvende bewoners zijn voor de rest van hun verblijf hun tijd aan ‘t verkwisten. Brood en spelen voor de kijkers. Wat een schijnvertoning!
quote:Op zondag 20 februari 2022 14:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat heeft hij niet gezegd. Hij had een algemene oproep aan de bedhangers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het wordt wel eenzijdig allemaal zo, zeker nu er 2 uit zijn gegaan gisteren. Tijd voor nieuwe dynamiek in de groep!quote:Op zondag 20 februari 2022 14:17 schreef czvt het volgende:
Men weet nu reeds wie gaat winnen. De 7 overblijvende bewoners zijn voor de rest van hun verblijf hun tijd aan ‘t verkwisten. Brood en spelen voor de kijkers. Wat een schijnvertoning!
Tobi wil vast even voor controle,en dan een paar daagjes hotel.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:20 schreef Silves het volgende:
Fuck it,nooit meer feest vieren met slingers, zit Tobi nog altijd te zeiken over zijn streepje..die blijft steeds in alles hangen...ook zo,n zwak persoon...hij staat in de fik...ijdeltuitje.
Zal wel moeten. Het is aan hun om er wat van te maken.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Als productie zijnde zou ik heroverwegen of dit nog eens 50 dagen moet duren.....
Even tot zichzelf komenquote:Op zondag 20 februari 2022 14:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tobi wil vast even voor controle,en dan een paar daagjes hotel.
Wij zeggen dan hier in huis :"Hij draagt het als een man"quote:Op zondag 20 februari 2022 14:20 schreef Silves het volgende:
Fuck it,nooit meer feest vieren met slingers, zit Tobi nog altijd te zeiken over zijn streepje..die blijft steeds in alles hangen...ook zo,n zwak persoon...hij staat in de fik...ijdeltuitje.
hij gaat weer flauw vallen..een klein wondje van het wrijven de loser..quote:Op zondag 20 februari 2022 14:20 schreef engine het volgende:
Er is iets heel ergs aan de hand met tobias zijn voorhoofd.
Nawel tot winnaar uitroepen en een nieuwe bende erinquote:Op zondag 20 februari 2022 14:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Als productie zijnde zou ik heroverwegen of dit nog eens 50 dagen moet duren.....
Moet kunnen toch?quote:
Allergische reactie.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:22 schreef Hendrik83 het volgende:
Dit heeft denk ik wat irritaties op zijn huid veroorzaakt gisteravond.
[ afbeelding ]
Dat liet een afdruk achter en dat heeft hij nogal hard lopen wegschrobben.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:22 schreef Hendrik83 het volgende:
[ afbeelding ]
De realiteit is wat ze is. Wil je dit inzien of niet hangt af van je eigen inzicht versus utopie.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
U heeft vandaag de negativiteitsprijs gevonden. Nominatie naar keuze
Dat mag nietquote:Op zondag 20 februari 2022 14:26 schreef Silves het volgende:
Hij is er klaar mee, hij gaat in bed liggen..hoe zielig kun je zijn..
Ze hebben weer genoeg content voor de uitzending van morgen.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Goed buiten het verven, en later de bekendmaking van LB verder dus niks vandaag.
quote:Op zondag 20 februari 2022 14:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze hebben weer genoeg content voor de uitzending van morgen.
Ja tobi meent de koning te worden, de koekwaus met zijn ellende en met zijn innerlijke woede..dat masker is aan het verslijten...heeft mss weer verloren met iets...quote:
Zal hij ook wel weer over zeurenquote:
Kloofjes en irritatie van het afwaswater.quote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 14:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kloofjes en irritatie van het afwaswater.
quote:Op zondag 20 februari 2022 14:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kloofjes en irritatie van het afwaswater.
die heeft de hele nacht, statements zitten posten op S.mediaquote:Op zondag 20 februari 2022 14:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou Leroy vanmorgen een boterham met pindakaas hebben gegeten, van de meegenomen pindakaas, of zal hij deze moeten hebben inleveren.
Ik ben zo niet weet je welquote:Op zondag 20 februari 2022 14:33 schreef Silves het volgende:
[..]
die heeft de hele nacht, statements zitten posten op S.media
Die is bezig met de inschrijving voor 90 days fiancée, met een van zijn Russische vriendinnetjesquote:Op zondag 20 februari 2022 14:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou Leroy vanmorgen een boterham met pindakaas hebben gegeten, van de meegenomen pindakaas, of zal hij deze moeten hebben inleveren.
Zal hij wel hulp van de PR afdeling van BB bij nodig hebben gehad.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:34 schreef Silves het volgende:
[..]
klopt...weet je ik ben geen gluurder...
quote:Op zondag 20 februari 2022 14:36 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Die is bezig met de inschrijving voor 90 days fiancée, met een van zijn Russische vriendinnetjes
Wat is er gebeurd dan?quote:Op zondag 20 februari 2022 14:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Geen alcohol meer dus voor Salar, heeft wel laten zien dat hij er niet tegen kan.
tjonge jonge, wat een aansteller zeg.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:26 schreef Silves het volgende:
Hij is er klaar mee, hij gaat in bed liggen..hoe zielig kun je zijn..
Ik zeg ook niet dat je wel of geen gelijk hebt. Maar ik vind je gewoon zo liefnegatief.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:25 schreef czvt het volgende:
[..]
De realiteit is wat ze is. Wil je dit inzien of niet hangt af van je eigen inzicht versus utopie.
True. Maar volgens mij maakt het niet uit van welk geslacht je bent. Alleen of het BE-NL is.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:29 schreef mangalie het volgende:
Als er twee keer M/V B/N over moeten blijven zijn Grace en Kristoff al save.
quote:Op zondag 20 februari 2022 14:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je wel of geen gelijk hebt. Maar ik vind je gewoon zo liefnegatief.
Als hij lacht, is het ook een soort grimas, zijn gezicht beweegt niet mee en zijn ogen blijven hard.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:28 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja tobi meent de koning te worden, de koekwaus met zijn ellende en met zijn innerlijke woede..dat masker is aan het verslijten...heeft mss weer verloren met iets...
Zoveel eer.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:39 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Wat mij betreft een nominatie voor het woord van BB 2022
En vanmorgen zat er een roze streep die niet met wassen er af ging.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:22 schreef Hendrik83 het volgende:
[ afbeelding ]
De kijker beslist toch deze week.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:41 schreef Ireth het volgende:
Als je het geluid van een electrische tandenborstel verkiest boven een zingende noush...
Je hebt hier echt gelijk in Verida!quote:Op zondag 20 februari 2022 14:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Als hij lacht, is het ook een soort grimas, zijn gezicht beweegt niet mee en zijn ogen blijven hard.
Als je dat vergelijkt met Salar, die is ook knap om te zien, maar heeft ook een hele leuke mimiek in zijn gezicht. Tobias niet, hard en berekenend vind ik Tobias in zijn gezicht. En zijn praten is altijd met een soort rem erop, alsof hij een woedeuitbarsting aan het onderdrukken is.
Geen spontaan persoon in ieder geval, en dat druk ik me nog voorzichtig uit.
Ze willen nog minder kijkersquote:Op zondag 20 februari 2022 14:43 schreef Ireth het volgende:
2x zingende noush... het is een comploter is een addertje...
Ze is,,,, de mol🤣quote:Op zondag 20 februari 2022 14:43 schreef Ireth het volgende:
2x zingende noush... het is een comploter is een addertje...
Ik weet niet of het zijn normen of waarden zijn.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je hebt hier echt gelijk in Verida!
Al moet ik nog steeds wel toegeven dat ik Tobias echt een sterk persoon vind. Hij blijft bij z'n normen en waarden.
Ik zou ook soms wel eens wat meer mijn gevoelens etc. willen kunnen onderdrukken.
Sterk persoon? zit in bed te huilen omdat hij een schaafwondje heeft, zit al dagen te zeiken dat hij meer eten wil, en maar blijven zeggen dat hij een sober iemand is..quote:Op zondag 20 februari 2022 14:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je hebt hier echt gelijk in Verida!
Al moet ik nog steeds wel toegeven dat ik Tobias echt een sterk persoon vind. Hij blijft bij z'n normen en waarden.
Ik zou ook soms wel eens wat meer mijn gevoelens etc. willen kunnen onderdrukken.
Ik weet niet je vannacht gekeken had, maar Tobias had vannacht enorm hard en lang met een washandje lopen boenen op zijn gezicht ( Grace zei steeds wasmandjequote:Op zondag 20 februari 2022 14:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En vanmorgen zat er een roze streep die niet met wassen er af ging.
Toen ging Grace met een watje met een of andere substantie het kleurtje verwijderen.
Toen ging het nog goed.
Maar.
Ten ging Tobias in de hot tube. En daarna ging het branden? En na de Aloe vera ging het nog meer branden.
Nu is Tobias boos en zielig.
Wat was die substantie? Aceton?
Overtuigd van eigen goed zijnquote:Op zondag 20 februari 2022 14:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik weet niet of het zijn normen of waarden zijn.
Ik denk meer tegendraads, eigenwijs oftewel recalcitrant.
lopt helemaal, soms vind ik zn ogen echt eng nare harde uitstralingquote:Op zondag 20 februari 2022 14:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Als hij lacht, is het ook een soort grimas, zijn gezicht beweegt niet mee en zijn ogen blijven hard.
Als je dat vergelijkt met Salar, die is ook knap om te zien, maar heeft ook een hele leuke mimiek in zijn gezicht. Tobias niet, hard en berekenend vind ik Tobias in zijn gezicht. En zijn praten is altijd met een soort rem erop, alsof hij een woedeuitbarsting aan het onderdrukken is.
Geen spontaan persoon in ieder geval, en dat druk ik me nog voorzichtig uit.
en dan kiest hij voor de meest ordi persoon daarquote:Op zondag 20 februari 2022 14:45 schreef Verida het volgende:
[..]
Overtuigd van eigen goed zijn
Hij voelt zich denk ik verheven boven de rest.
Oké buiten dit incident danquote:Op zondag 20 februari 2022 14:44 schreef Silves het volgende:
[..]
Sterk persoon? zit in bed te huilen omdat hij een schaafwondje heeft, zit al dagen te zeiken dat hij meer eten wil, en maar blijven zeggen dat hij een sober iemand is..
Toen met Kitty zag ik wel heel veel respect naar haar, terwijl hij het misschien ook niet eens was met haar. Hij had ook veel geduld.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik weet niet of het zijn normen of waarden zijn.
Ik denk meer tegendraads, eigenwijs oftewel recalcitrant.
makkelijke prooi. en zo happig is hij niet meer hoorquote:Op zondag 20 februari 2022 14:47 schreef Thorelf het volgende:
[..]
en dan kiest hij voor de meest ordi persoon daar
Stream 2 is in de keukenquote:Op zondag 20 februari 2022 14:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan al dat gezang niet meer hebben, maar even wat anders kijken
Oh. Ik schakelde over naar 2 omdat Grace begon te zingen. En na 50 dagen ben ik dat ook wel een beetje zat.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:50 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]waren ze net ook aan het zingen.
Ik hoef geen gelijk te hebben. Ik heb ook geen favoriet persoon in het huis noch stem ik voor hun. Ik bekijk BB objectief en vergeleken met vorig jaar zie ik meer en meer manipulatie. Ik zou graag officiële stemming cijfers zien die gevalideerd zijn door een gerechtsdeurwaarder zoals BB in België destijds. Is dit positief of negatief? Ik zou graag een eerlijk verloop van BB zien en dat is juist mijn opmerking. Denk jijzelf dat dit een eerlijk verloop is?quote:Op zondag 20 februari 2022 14:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je wel of geen gelijk hebt. Maar ik vind je gewoon zo liefnegatief.
No noquote:Op zondag 20 februari 2022 14:52 schreef czvt het volgende:
[..]
Ik hoef geen gelijk te hebben. Ik heb ook geen favoriet persoon in het huis noch stem ik voor hun. Ik bekijk BB objectief en vergeleken met vorig jaar zie ik meer en meer manipulatie. Ik zou graag officiële stemming cijfers zien die gevalideerd zijn door een gerechtsdeurwaarder zoals BB in België destijds. Is dit positief of negatief? Ik zou graag een eerlijk verloop van BB zien en dat is juist mijn opmerking. Denk jijzelf dat dit een eerlijk verloop is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |