Laat even weten als je er uit bentquote:Op zondag 20 februari 2022 12:20 schreef Tagliano het volgende:
Ik overweeg Zwolle tot favoriet voor deze wedstrijd te bombarderen
Te Wierik, Strand Larsen. En ga maar door.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:59 schreef Tagliano het volgende:
Suslov is een van de meest irritante voetballers die rondloopt in de Eredivisie
Wat een team he. Wat een team van Danny Buijsquote:Op zondag 20 februari 2022 14:05 schreef MC-M het volgende:
[..]
Te Wierik, Strand Larsen. En ga maar door.
Allemaal vervelende lui met koppen om op te slaan.
Mwaquote:Op zondag 20 februari 2022 14:07 schreef MC-M het volgende:
[..]
Hallo GGMM, ook zo aan het genieten van PEC - FC Groningen?
Dat! Zeer irritant elftal.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:05 schreef MC-M het volgende:
[..]
Te Wierik ook wel jaquote:Op zondag 20 februari 2022 14:05 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ben je aanwezig? Ik heb even geen zin meer in uitwedstrijden zolang die idiote trainer van ons weigert met 11 man te spelen.quote:Op zondag 20 februari 2022 10:51 schreef Paul het volgende:
Utrecht - Vitesse kan leuk worden, ook niet
Ik ben misschien een beetje beïnvloed door de Cor Potcast.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Te Wierik ook wel ja
Strand Larsen heb ik geen moeite mee eigenlijk
quote:Op zondag 20 februari 2022 14:12 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ik ben misschien een beetje beïnvloed door de Cor Potcast.
Dit klinkt nogal angstig Yats.quote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 14:36 schreef GGMM het volgende:
Het HONDSTROUWE publiek van Feyenoord zit massaal thuis als het regent.
Het is erg noodzakelijk dat er een nieuw stadion met meer zitplaatsen komt.quote:
AZ doet het in topwedstrijden de laatste jaren wel goed.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:38 schreef El-Stinho het volgende:
Hopelijk wint Feyenoord vandaag en delen ze volgende week een gevoelige tik uit aan het walgelijke AZ.
Erg gezelligquote:Op zondag 20 februari 2022 14:40 schreef R-woud93 het volgende:
Geen zorgen, ik kijk vanaf nu ook mee!
Hallo ik ben Jerry en ben 27 jaar oud.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Welkom hier!
Misschien kun je je even voorstellen
quote:
Hier klopt iets niet.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gelijk weer lekkerder kijken met een vol stadion.
De degradatiezone komt weer in de buurt. Dat gun ik Go Ahead niet.quote:
Het valt wel op ja...quote:Op zondag 20 februari 2022 14:36 schreef GGMM het volgende:
Het HONDSTROUWE publiek van Feyenoord zit massaal thuis als het regent.
In elk geval 1 doelpunt.quote:Op zondag 20 februari 2022 14:49 schreef GGMM het volgende:
Gelukkig heeft Trauner nauwelijks iets gekost
@:caland
Ik vind het allebei weinig om naar te kijken, eigenlijkquote:Op zondag 20 februari 2022 14:38 schreef El-Stinho het volgende:
Hopelijk wint Feyenoord vandaag en delen ze volgende week een gevoelige tik uit aan het walgelijke AZ.
Pauperquote:Op zondag 20 februari 2022 14:51 schreef R-woud93 het volgende:
Ik zie de goal nu pas, mijn stream loopt érg achter merk ik
Kon ie geen zak aan doen met dat windjequote:Op zondag 20 februari 2022 14:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Trauner kan er ook geen reet van.
Je prioriteiten liggen verkeerdquote:Op zondag 20 februari 2022 14:51 schreef R-woud93 het volgende:
Ik zie de goal nu pas, mijn stream loopt érg achter merk ik
quote:Op zondag 20 februari 2022 14:52 schreef Cara het volgende:
[..]
Kon ie geen zak aan doen met dat windje
Wat lekker!quote:Op zondag 20 februari 2022 14:53 schreef Tagliano het volgende:
Ik nip overigens voorzichtig van mijn kopje Autumn Storm thee
Van wie?quote:Op zondag 20 februari 2022 14:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bij Jahanbahksh moet ik telkens denken aan die uitspraken dat hij beter zou zijn dan Berghuis.
Ja Sinisterra is beter dan Antony. Ofzo.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:01 schreef Heeinz het volgende:
Dribbelkoning van de Eredivisie? Hoorde ik dat nou goed?
Onmogelijk met al die lege plekkenquote:Op zondag 20 februari 2022 14:55 schreef Tagliano het volgende:
DE KUIP SCHUDT
Ik ben deze act na 24 minuten weer moe
Nee, Kamphuis is gewoon onpartijdig slecht.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:05 schreef PSVCL het volgende:
Hij fluit wel heel makkelijk voor eyenoord
15:40 uur hier weer droog, moet ook!quote:Op zondag 20 februari 2022 15:08 schreef GGMM het volgende:
Ik moet eigenlijk nog boodschappen doen, maar het regent hier heel hard.
Oke, dan wacht ik nog even tot 15:40quote:Op zondag 20 februari 2022 15:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
15:40 uur hier weer droog, moet ook!
Het is hier ook ALWEER kut, regen en wind.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:08 schreef GGMM het volgende:
Jeetje, sterkte ermee!quote:Op zondag 20 februari 2022 15:08 schreef GGMM het volgende:
In zit in dezelfde spagaat.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:08 schreef GGMM het volgende:
Wel een auto maar te beroerd voor een abo op ESPNquote:Op zondag 20 februari 2022 15:11 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb als ik de deur uit moet gewoon een auto.
Kan je beter inruilen voor een fietsquote:Op zondag 20 februari 2022 15:11 schreef R-woud93 het volgende:
Ik zelfs twee, maar ik denk dat de supermarktmanager het niet relaxed vindt als ik een van beiden naar binnen rijd.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:11 schreef R-woud93 het volgende:
Zodra dat tuig een online-only abo hebben, ga ik weer betalen.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wel een auto maar te beroerd voor een abo op ESPN
Ik weet voldoende
Vindt hij het wel oke als je met je fiets naar binnen rijdt?quote:Op zondag 20 februari 2022 15:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik zelfs twee, maar ik denk dat de supermarktmanager het niet relaxed vindt als ik een van beiden naar binnen rijd.
Zag laatst wel zo'n hipster op een elektrische step door de winkel scheurenquote:Op zondag 20 februari 2022 15:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vindt hij het wel oke als je met je fiets naar binnen rijdt?
Interessant! Hoe werkt dan dan? Ik heb ook een auto als ik niet de deur uit hoef.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:11 schreef R-woud93 het volgende:
Nee dat kan nietquote:Op zondag 20 februari 2022 15:13 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zag laatst wel zo'n hipster op een elektrische step door de winkel scheuren
Scherpquote:Op zondag 20 februari 2022 15:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Interessant! Hoe werkt dan dan? Ik heb ook een auto als ik niet de deur uit hoef.
Of bedoel je een taxi?
Was ie zwart met van dat rare haar, en liep er dan zo'n blond vrouwtje achteraan?quote:Op zondag 20 februari 2022 15:13 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Schijnt dat die dingen regelmatig gejat worden.quote:Op zondag 20 februari 2022 15:13 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 20 februari 2022 15:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Was ie zwart met van dat rare haar, en liep er dan zo'n blond vrouwtje achteraan?
Oh dan verstopt ie zich dus nog steeds.quote:
Ah, goal van Go Ahead dus.quote:
Wanneer speelt eyenoord weer eens tegen een fatsoenlijke tegenstander? Heel makkelijk programma de laatste wekenquote:Op zondag 20 februari 2022 15:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, Kamphuis is gewoon onpartijdig slecht.
Hm, gezien het tijdstip verwacht ik eerder een mislukte aftrapquote:
Dolce Vita genotquote:
Nee zit lekker binnenquote:Op zondag 20 februari 2022 14:12 schreef yats het volgende:
[..]
Ben je aanwezig? Ik heb even geen zin meer in uitwedstrijden zolang die idiote trainer van ons weigert met 11 man te spelen.
Dat is lekker zeg, geniet ervanquote:Op zondag 20 februari 2022 15:55 schreef KingRoland het volgende:
Ik drink nu gekaramaliseerde vanille thee.
Ik hoop dat je je verslikt!quote:Op zondag 20 februari 2022 15:55 schreef KingRoland het volgende:
Ik drink nu gekaramaliseerde vanille thee.
We schijnen weer met Houwen te starten. Gefeliciteerd vast!quote:
Hoe sneller die Duitser oprot, hoe beter!quote:Op zondag 20 februari 2022 16:07 schreef Oriente het volgende:
Hopelijk sloopt het Heerenveen van @:MC-M het PSV van @:Coco straks even
Eens, maar ik gun Heerenveen het licht in de ogen nietquote:Op zondag 20 februari 2022 16:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoe sneller die Duitser oprot, hoe beter!
Give the cup to Ajax!quote:Op zondag 20 februari 2022 16:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoe sneller die Duitser oprot, hoe beter!
Lekker hoor, past ook prima bij dit weerbeeld!quote:Op zondag 20 februari 2022 16:17 schreef KingRoland het volgende:
ik eet vanavond een lekkere rookworst met kool
Waarom zou ik? Twente boeit me niet. Al hebben ze over geluk weer niet te klagen.quote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 16:19 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Twente boeit me niet. Al hebben ze over geluk weer niet te klagen.
Ik heb me er al lang bij neergelegd dat we die #$%#play-offs weer in moeten. AZ word gewoon 4e.quote:
Is dat echt een regel?quote:Op zondag 20 februari 2022 16:23 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Keertje extra wegens hoofdletsel.
Wat denk jij, dat er onzin wordt gepraat in VBL ofzoquote:
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 20 februari 2022 16:24 schreef KingRoland het volgende:
wegens de storm ben ik vandaag niet naar de kerk geweest
Ik hoop met je mee, maat. Heb er alleen een snoeihard hoofd in.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:07 schreef Oriente het volgende:
ik hoop het ookquote:Op zondag 20 februari 2022 16:07 schreef Oriente het volgende:
Met van Beek erbij hoef je niet eens zelf te scorenquote:Op zondag 20 februari 2022 16:30 schreef De_Kraam het volgende:
Mulder en Van Beek.
PSV gefeliciteerd met de drie punten.
God zal je hiervoor straffen.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:24 schreef KingRoland het volgende:
wegens de storm ben ik vandaag niet naar de kerk geweest
Linssen moet gewoon kapoetquote:Op zondag 20 februari 2022 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ach, Linssen.
Klaasweetalles zit nu te schuimbekken.
LIGHTTOWN MADNESSquote:Op zondag 20 februari 2022 16:44 schreef De_Kraam het volgende:
Lichtshow aids.
Bombardement op Eindhoven.
5-0quote:Op zondag 20 februari 2022 16:45 schreef Tagliano het volgende:
Erwin Mulder spreekt de groep toe
Ik weet genoeg
Dit kan PSV echt niet anders dan met een goaltje of 3-4 verschil winnenquote:
OpportunismeGodquote:Op zondag 20 februari 2022 14:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Trauner kan er ook geen reet van.
quote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 16:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit kan PSV echt niet anders dan met een goaltje of 3-4 verschil winnen
Slecht veld, regen. Feyenoord en Ajax waren ook niet vooruit te branden.quote:
Ohquote:Op zondag 20 februari 2022 16:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Slecht veld, regen. Feyenoord en Ajax waren ook niet vooruit te branden.
Reageer er gewoon niet op. Dan blijft topic bij mij netjes gevrijwaard van Pietjepukkedquote:Op zondag 20 februari 2022 16:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh
Ja als Feyenoord en Ajax niet vooruit te branden waren, dan wordt PSV-Heerenveen vast 0-0!!
Als ik dit soort dingen weet ben ik juist geneigd het wel te doenquote:Op zondag 20 februari 2022 16:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Reageer er gewoon niet op. Dan blijft topic bij mij netjes gevrijwaard van Pietjepukked
Dan zal ik je helaas ook op shitlist moeten zettenquote:Op zondag 20 februari 2022 16:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als ik dit soort dingen weet ben ik juist geneigd het wel te doen
quote:Op zondag 20 februari 2022 16:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan zal ik je helaas ook op shitlist moeten zetten
Wie staan daar allemaal op?quote:Op zondag 20 februari 2022 16:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan zal ik je helaas ook op shitlist moeten zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op zondag 20 februari 2022 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie staan daar allemaal op?div[data-member=klaasweetalles] {SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
display:none !important;
}
div[data-member=Sunri5e] {
}
div[data-member=Haags] {
}
div[data-member=Rozevla] {
}
div[data-member=Vollenhoven] {
}
div[data-member=BansheeBoy] {
}
div[data-member=PzKpfw] {
}
div[data-member=bianconeri] {
}
div[data-member=Gruj0] {
}
div[data-member=VeX-] {
}
div[data-member=Newone82] {
}
div[data-member=Paul] {
}
div[data-member=Shreyas] {
}
div[data-member=PietjePuk2000] {
}
Sunri5e, dat was die user waar ik een hele tijd niet op kon komenquote:Op zondag 20 februari 2022 16:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
div[data-member=klaasweetalles] {
}
}
div[data-member=Haags] {
}
}
}
}
}
}
div[data-member=Gruj0] {
}
div[data-member=VeX-] {
}
}
div[data-member=Paul] {
}
}
}
Ohja Sunri5equote:Op zondag 20 februari 2022 16:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
}
}
div[data-member=Haags] {
}
}
}
}
}
}
div[data-member=Gruj0] {
}
div[data-member=VeX-] {
}
}
div[data-member=Paul] {
}
}
}
Volgens mij heb ik die een VBL-ban aan weten te smeren zes jaar terug. Die goede oude tijd.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja Sunri5e
Dat was ook ooit een vermoeiende act.
Utrecht is extreem slecht al maanden, dus.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:03 schreef yats het volgende:
[..]
We schijnen weer met Houwen te starten. Gefeliciteerd vast!
Ze kunnen het dan ook alleen tegen Ajax.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Utrecht is extreem slecht al maanden, dus.
quote:Op zondag 20 februari 2022 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze kunnen het dan ook alleen tegen Ajax.
Ik niet? Wat lief!quote:Op zondag 20 februari 2022 16:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
}
}
div[data-member=Haags] {
}
}
}
}
}
}
div[data-member=Gruj0] {
}
div[data-member=VeX-] {
}
}
div[data-member=Paul] {
}
}
}
Wij ook...quote:Op zondag 20 februari 2022 16:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Utrecht is extreem slecht al maanden, dus.
Erg mooiquote:Op zondag 20 februari 2022 17:00 schreef PowerLoungen het volgende:
Heerenveen gaat volgend seizoen degraderen
Ik sluit zelfs dit seizoen niet helemaal uitquote:Op zondag 20 februari 2022 17:00 schreef PowerLoungen het volgende:
Daar had ik volgens mij ook redelijk wat gedoe mee, even de notes checkenquote:Op zondag 20 februari 2022 16:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die een VBL-ban aan weten te smeren zes jaar terug. Die goede oude tijd.
Nee joh, dat blijft gewoon nog jarenlang aanmodderen in de middenmoot.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:00 schreef PowerLoungen het volgende:
Erg nipte ontsnapping al moeten ze vrezen voor bijv PECquote:Op zondag 20 februari 2022 17:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik sluit zelfs dit seizoen niet helemaal uit
Ze staan (na de inhaalwedstrijd tussen Fortuna en Sparta) nog 4-5 punten los van playoffsquote:Op zondag 20 februari 2022 17:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Erg nipte ontsnapping al moeten ze vrezen voor bijv PEC
lol
Ze kunnen niet bezig blijven met het noodgedwongen verkopen van hun beste spelers.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh, dat blijft gewoon nog jarenlang aanmodderen in de middenmoot.
RIPquote:Op zondag 20 februari 2022 17:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ze staan (na de inhaalwedstrijd tussen Fortuna en Sparta) nog 4-5 punten los van playoffs
Dat moeten vrijwel alle clubs in Nederland.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze kunnen niet bezig blijven met het noodgedwongen verkopen van hun beste spelers.
Maar Heerenveen moet het om niet gelijk failliet te gaan . En nu hebben ze geen goede spelers meer .quote:Op zondag 20 februari 2022 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat moeten vrijwel alle clubs in Nederland.
Die Sarr schijnt toch wel een talentje te zijn?quote:Op zondag 20 februari 2022 17:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar Heerenveen moet het om niet gelijk failliet te gaan . En nu hebben ze geen goede spelers meer .
Ik had echt mooi verwacht dat Schreuder dit op de rit kon krijgenquote:Op zondag 20 februari 2022 17:03 schreef El-Stinho het volgende:
Nu PEC Zwolle opeens een fatsoenlijke trainer heeft, is Heerenveen de meest Nederlandse ploeg in de competitie.
quote:Op zondag 20 februari 2022 17:05 schreef Tagliano het volgende:
@:paul probeert @:yats uit de tent te lokken
Ik ga er wat popcorn bij zoeken
Vitesse heeft altijd de scheids mee als het hele stadion er achter gaat staan.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:05 schreef Tagliano het volgende:
Schijnt vooralquote:Op zondag 20 februari 2022 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Sarr schijnt toch wel een talentje te zijn?
* 1/3 stadionquote:Op zondag 20 februari 2022 17:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[..]
Vitesse heeft altijd de scheids mee als het hele stadion er achter gaat staan.
Oh, spelen we nog? Ik ben wat anders aam het doen.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:05 schreef Tagliano het volgende:
quote:Op zondag 20 februari 2022 17:09 schreef yats het volgende:
[..]
Oh, spelen we nog? Ik ben wat anders aam het doen.
Doe even rustig zegquote:Op zondag 20 februari 2022 17:13 schreef Paul het volgende:
RELLEN STRAKING BIJ UTRECHT
VUURWERK VANUIT VITESSE UITVAK NAAR VAK U!!!!!!!!!!!
Toch knap dat ze dat brandend krijgen met dit weer.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:13 schreef yats het volgende:
Utrecht krijgt hun vuurwerk van eerder in Arnhem weer terug
Ohjaquote:Op zondag 20 februari 2022 17:13 schreef yats het volgende:
Utrecht krijgt hun vuurwerk van eerder in Arnhem weer terug
quote:Op zondag 20 februari 2022 17:09 schreef yats het volgende:
[..]
Oh, spelen we nog? Ik ben wat anders aam het doen.
Kopie van wat er eerder in Arnhem gebeurde door het utrechtpubliek.quote:
Dan brand er tenminste nog ietsquote:Op zondag 20 februari 2022 17:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Toch knap dat ze dat brandend krijgen met dit weer.
Dat kreeg Utrecht eerder ook niet. En dat was zwaarder vuurwerk.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:16 schreef GGMM het volgende:
Vitesse mag heel blij zijn als ze hier geen puntaftrek voor krijgen
quote:Op zondag 20 februari 2022 17:17 schreef yats het volgende:
[..]
Dat kreeg Utrecht eerder ook niet. En dat was zwaarder vuurwerk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |