SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdGodmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
jep! maar dat was al een tijdjequote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nouchine is een schetterwijf, ben je nu ook tegen mij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Dat boeit die mensen nietquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet het
maar waar is de lijst van Grace
en de lijst van Nouch?
dus....quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
jep! maar dat was al een tijdje
dappere dodo hoor, tegen Uto zeggen dat het een grapje is maar tegen een andere user zeggen : ik kots op jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hoeft mij niet te overtuigen hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus....
dan weet je dat er opzet is
om iemand onderuit te halen
Voor mij top 3quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:43 schreef Sofia35 het volgende: Hoe kan iemand nouchine niet leuk vinden. Altijd lachen en leuk/ positief.
Dus datquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:49 schreef Verida het volgende:
[..]
dappere dodo hoor, tegen Uto zeggen dat het een grapje is maar tegen een andere user zeggen : ik kots op jou
Tiktok zijn meestal pubers die daar een dansje vertonen toch?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier geen idee
op twitter
het tiktok volk![]()
![]()
Je behoort ook tot dat groepje hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:49 schreef Verida het volgende:
[..]
dappere dodo hoor, tegen Uto zeggen dat het een grapje is maar tegen een andere user zeggen : ik kots op jou
nee valt heel erg meequote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Tiktok zijn meestal pubers die daar een dansje vertonen toch?
inderdaadquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee valt heel erg mee
zit ook echt tussen de 25 en 80 op tiktok
ook veel 40-ers
waar je op kotst?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je behoort ook tot dat groepje hoor
hoe weet je dit?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:42 schreef FreshFruit het volgende:
Nouch heeft dus de onderbroek van Leroy.
Liefst thuisquote:
Het spel is pas eerlijk als er echt naar de kijkers wordt gekeken. Dus geen bal aantrekken of het nu NL of BE is.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar het spel word nog steeds eerlijk gespeeld. Nu een Belg en een Nederlander om en om. Maar het spel word nog steeds eerlijk gespeeld. Echt waar.
Beide hebben weinig gedaan.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:51 schreef mario390 het volgende:
dann heb je niet gekijkt
vera heeft laatste 2 weken gekokt
en de luiuie nawel heeft geslapen
ze hadden het beterquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:51 schreef Rhosyn het volgende:
Ze komen in opstand.
Hanne moet naar de DBK.
Hoor Salar ea zeggen: jaaa, als we nu naar DBK moeten komen stoppen we er mee. Doe de poort maar open.
![]()
Snap ik wel:
Bij elke gebeurtenis moeten ze vragen beantwoorden:
Hoe vind je dit.
Wat voel je.
Wat zou jij doen.
blablabla
Helaas niet. Ik heb ook collega's van 40+ die op TikTok zitten, en ook daadwerkelijk fimpjes maken...quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:51 schreef mario390 het volgende:
dann heb je niet gekijkt
Ik voel je pijn mario, vera was ook mijn favoriet.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:51 schreef mario390 het volgende:
dann heb je niet gekijkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zelfs de Japanse series bieden soms veel meer dan dit...quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:39 schreef Koos1958 het volgende:
Salar zegt wordt heel heftig. Nou ik denk dat er bij BB al vast staat wie de laatste 4 zijn. Heb er na dit wat er van de week is gebeurd geen vertrouwen meer in dat het eerlijk is. Bederft kijk plezier dus kan weer meer tijd aan netflix gaan besteden op de avonden
Okayquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee valt heel erg mee
zit ook echt tussen de 25 en 80 op tiktok
ook veel 40-ers
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Ik voel je pijn mario, vera was ook mijn favoriet.
Allemaal een gebrek aan mensenkennis.
Stelletjes randdebielen die op Nawel hebben gestemd
Daar kots ik nu eens ECHT op
Ze moeten dan een Belgische winnaar en een NL winnaar aanduiden, 2 winnaarsquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:52 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Het spel is pas eerlijk als er echt naar de kijkers wordt gekeken. Dus geen bal aantrekken of het nu NL of BE is.
Hoe kan je nu eerlijk stemmen krijgen als er 2BE en 2NL moeten overblijven??? Gemanipuleerde outcome is meer juist.
Het zal maar je vader of moeder zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Helaas niet. Ik heb ook collega's van 40+ die op TikTok zitten, en ook daadwerkelijk fimpjes maken...
Gênant he.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:54 schreef engine het volgende:
[..]
Het zal maar je vader of moeder zijn
nouchine is belgquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:54 schreef Rhosyn het volgende:
Vera weg en Grace ligt in de armen van Tobias. Zo hebben ze nog niet eerder gezeten? Toch?
Die willen natuurlijk de 2 nederlanders zijn die over blijven.
Van Julio winnen ze wel. Van Nouchine is nog de vraag.
Een ding is wel zeker: hij is niet met Oma's Hummer.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:54 schreef freaky40 het volgende:
Er is een Oostenrijker in de buurt van het BB huis gesignaleerd met een kettingzaag....
gesteund door een belg met een capuchon!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:54 schreef freaky40 het volgende:
Er is een Oostenrijker in de buurt van het BB huis gesignaleerd met een kettingzaag....
Salar is de 4de Nederlander. Nouchine is een Belg.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:54 schreef Rhosyn het volgende:
Vera weg en Grace ligt in de armen van Tobias. Zo hebben ze nog niet eerder gezeten? Toch?
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Kom op meiden, schaartijd!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Maar we moeten nu niet net zo doen alsof dit niet bekend is. Bij elke RLS wordt de kijker voor de gek gehouden. De regie bepaald wie er blijft of niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:52 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Het spel is pas eerlijk als er echt naar de kijkers wordt gekeken. Dus geen bal aantrekken of het nu NL of BE is.
Hoe kan je nu eerlijk stemmen krijgen als er 2BE en 2NL moeten overblijven??? Gemanipuleerde outcome is meer juist.
Ja, nu weten we het wel dat je op domme arrogante tokkies valtquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:54 schreef Rhosyn het volgende:
Van Julio winnen ze wel. Van Salar is nog de vraag.
Ik denk dat je goed zit.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:56 schreef Flow3r het volgende:
Finale
Salar en Nouchine
Tobi en Nawel
Grace zal zeker ook de finale halenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:56 schreef Flow3r het volgende:
Finale
Salar en Nouchine
Tobi en Nawel
Knap hoor.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:56 schreef freaky40 het volgende:
Ik heb wel gelijk gekregen; dubbele exit vanavond. Schreef het eind van de middag al.
Leroy is nu weg... wie weet is er nu wat hoop voor Nawel om in de positieve vibe te blijven. Zolang sneaky Nous maar niet te veel terug stof doet opwaaien bij Nawel (want die is ook beïnvloedbaar). Nous ziet al een hele week niet om naar Nawel... nu gaat ze ineens het toffe vriendinnetje uithangen en al lade's van Vera ligt open te doen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:39 schreef greysbones het volgende:
tis te hopen dan Tobi eens wakker wordt en samen met Salar en kristof Nous en Nawel Julio erop zet
Ja, nu je het zegt, je hebt eindelijk eens een goede voorspelling gedaanquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:56 schreef freaky40 het volgende:
Ik heb wel gelijk gekregen; dubbele exit vanavond. Schreef het eind van de middag al.
Salar Kristofquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:56 schreef Flow3r het volgende:
Finale
Salar en Nouchine
Tobi en Nawel
Eindelijk jaaaaaquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja, nu je het zegt, je hebt eindelijk eens een goede voorspelling gedaan
Ik weet niet precies hoe in Oostenrijk de hazen lopen, maar hier beschikken de prinsessen en werken de lakeien.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:51 schreef mario390 het volgende:
dann heb je niet gekijkt
Ik heb op Nawel gestemd.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
zal er ook aan liggen hoe ze zich gaat gedragenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Grace zal zeker ook de finale halen
Eindelijk een keer gelijk gekregen....Goed van je hoor. Kusjeknuffel nu lekker slapen en dromen eroverquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:56 schreef freaky40 het volgende:
je kunt ook echt enorm overdrijven hequote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Leroy steekt net een peuk opquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Denk dat Leroy nu de eerste koffietent opzoekt ergens in de buurt van BB huis
Dat was te verwachten van jequote:
en peuken gaat kopenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Denk dat Leroy nu de eerste koffietent opzoekt ergens in de buurt van BB huis
Grace. Maar hoop Salar.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:57 schreef BB-King het volgende:
[..]
Knap hoor.
Wie gaat Big Brother winnen?
Kloptquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat was te verwachten van je
Nawel ziet er nog aantrekkelijk uit... Maar Nous met dat groen licht op de zijkant van haar gezicht komt precies uit de Mortuary. Ik hoor Vincent Price ergens op de achtergrond al lachenquote:
Hij zei zoveel of zo weinigquote:
Ja denk ik ookquote:
Wij zijn het een keer eens. Moet toch niet veel gekker worden.quote:
Dus je weet nu wat ik denk van mensen die op Nawel hebben gestemd.quote:
dus vorige keer een ned vrouw dus nu een belgische manquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Het was vorig keer een Nederlander, dus het moet nu weer een Belg zijn toch?
Kan sowieso niet. Er moet dit jaar een Belg winnen.quote:
Zo nep en zo weinig humor. Kan er niet echt meer naar kijken...soms nog even om mezelf lekker te irriteren.quote:
Ik snap werkelijk ook niet dat Kristof helemaal onderaan stond. Maar misschien ligt dat aan mij.quote:
Die mogen wel eens genomineerd worden. Komen overal mee weg. Vooral Tobias, ook een nietszeggend figuur met een mooie kop.quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wij zijn het een keer eens. Moet toch niet veel gekker worden.
Yep Kristoffquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kan sowieso niet. Er moet dit jaar een Belg winnen.
precies dit, ik hoop echt dat ze weer afgewezen wordt vanavond. Zelfs weer met drank opquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:02 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Grace heeft ook een plaat voor haar braziliaanse kop.
Vind die saaie uitgestreken kop alles behalve mooiquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die mogen wel eens genomineerd worden. Komen overal mee weg. Vooral Tobias, ook een nietszeggend figuur met een mooie kop.
Ik denk dat je Nawel moet ruilen met Grace. Grace wint het van Nawel.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:56 schreef Flow3r het volgende:
Finale
Salar en Nouchine
Tobi en Nawel
Ow echt?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dus je weet nu wat ik denk van mensen die op Nawel hebben gestemd.
En eigenlijk is Tobi ook helemaal niet zo knap, hij heeft zijn gezicht altijd in een soort masker en als hij praat beweegt zijn gezicht amper, totaal geen mimiek.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:02 schreef engine het volgende:
[..]
Zo nep en zo weinig humor. Kan er niet echt meer naar kijken...soms nog even om mezelf lekker te irriteren.
Ik trek haar wel. Ook al is ze uitdrukkelijk aanwezig.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:02 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Grace heeft ook een plaat voor haar braziliaanse kop.
Dat is niet gezegd.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die is behoorlijk gehaat op facebook en twitter. Begrijp ook niet waarom maar die gaat nooit winnen. Die is weg zodra hij genomineerd is.quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
keihard !quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:03 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
precies dit, ik hoop echt dat ze weer afgewezen wordt vanavond. Zelfs weer met drank op
kan niet, Nawel is Belg, Grace is NLquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:03 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Ik denk dat je Nawel moet ruilen met Grace. Grace wint het van Nawel.
Smaken kunnen natuurlijk verschillen he.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Vind die saaie uitgestreken kop alles behalve mooi
Tobias heeft daar nog geen pin gekregen, nog geen little brother helemaal niks waar komt hij dan mee weg.....quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die mogen wel eens genomineerd worden. Komen overal mee weg. Vooral Tobias, ook een nietszeggend figuur met een mooie kop.
Ik ga ervoor proberen te zorgen dat dit niet gebeurd. En hopelijk helpen dan veel mensen mee hier. TEAM KRISTOFquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:04 schreef engine het volgende:
[..]
Die is behoorlijk gehaat op facebook en twitter. Begrijp ook niet waarom maar die gaat nooit winnen. Die is weg zodra hij genomineerd is.
WOW... rustig blijven is de boodschap.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik kots ook van je reacties.
Tegen nouchine = Tegen ik
Waar een koning(in) is wint geen nar.quote:
Ach ze brengt vrolijkheid in dat huis. Maar je kunt daar ook een grens mee overgaan.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik trek haar wel. Ook al is ze uitdrukkelijk aanwezig.
Nou ja niet zo letterlijk. Maar ze kunnen natuurlijk wel een hoop manipuleren door juist dingen uit te zenden die iemand schaden en andersom.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar we moeten nu niet net zo doen alsof dit niet bekend is. Bij elke RLS wordt de kijker voor de gek gehouden. De regie bepaald wie er blijft of niet.
vorige keer was peter tochquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:02 schreef Thorelf het volgende:
[..]
dus vorige keer een ned vrouw dus nu een belgische man
Ik kom daar later even op terug, bespreek dat even met mijn meerderen hier.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tobias heeft daar nog geen pin gekregen, nog geen little brother helemaal niks waar komt hij dan mee weg.....
Dat is me duidelijk.....quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Smaken kunnen natuurlijk verschillen he.
Kan niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:03 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Ik denk dat je Nawel moet ruilen met Grace. Grace wint het van Nawel.
Best wel hequote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:01 schreef freaky40 het volgende:
Ze krijgen nog een feestje, maar duurt lang.
Top nog wel. Het houd niet over.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Belgen zijn slecht gecast dit jaar. Enkel Nouchine vind ik nog ok.
De Nederlanders van dit jaar, de Belgen van vorig jaar en je had een top Big Brother
Koning Salar mag van mij ook winnen, salar of kristof is primaquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waar een koning(in) is wint geen nar.
Dat is toch ook juist de bedoeling.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nou ja niet zo letterlijk. Maar ze kunnen natuurlijk wel een hoop manipuleren door juist dingen uit te zenden die iemand schaden en andersom.
Elke dag.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:54 schreef Rhosyn het volgende:
Oeis dat komt nederig overquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik kom daar later even op terug, bespreek dat even met mijn meerderen hier.
Als er tweemaal achtereen een Nederlander wint verdwijnt her Vlaamse draagvlak voor nog een coproductie.quote:
Nou ja "Een iets betere Big Brother"quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Top nog wel. Het houd niet over.
Met SLquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:08 schreef engine het volgende:
Eerst iedereen naar de DBK en daarna pas feestje dus
Nawel ook niet. Die mag nu wel een pin of 5 krijgen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tobias heeft daar nog geen pin gekregen, nog geen little brother helemaal niks waar komt hij dan mee weg.....
Ik geef ze wel gelijk. Ze hebben zelf al heel veel inzet geleverd om er wat leuks van te maken.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:08 schreef Koos1958 het volgende:
Tobias weer klagen dat BB niets aan de verjaardag van Nawel heeft gedaan en zegt wij maken het programma he, kristof zegt ik heb leuke ideeen. Tobias zegt ook het moet wel 2 kanten op gaan he. Je hoort ze steeds vaker klagen over hoe het nu gaat met BB
Ik weet mijn plek. Ik schijn een asso te zijn die op FVD stemt. Ik weet mijn plekquote:
je hebt het niet gemist komt nogquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:09 schreef Ireth het volgende:
Ik dacht dat ze een feestje zouden krijgen? Of was dat weer zo'n kinderpartijtje van een half uurtje en heb ik het al gemist??
Is nog niet geweest. Hoorde dat er familie in de Gameroom is om het feestje mee te vieren...#contactmetdebuitenwereldverboden my ass...quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:09 schreef Ireth het volgende:
Ik dacht dat ze een feestje zouden krijgen? Of was dat weer zo'n kinderpartijtje van een half uurtje en heb ik het al gemist??
klopt Nawel wint nietquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:09 schreef mangalie het volgende:
[..]
Er kan er maar 1 winnenEn dat is niet de nepqueen
Het is ook een groot verschil hoor.....bezuinigingen en bang voor verkeerde uitspraken.....quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:08 schreef Koos1958 het volgende:
Tobias weer klagen dat BB niets aan de verjaardag van Nawel heeft gedaan en zegt wij maken het programma he, kristof zegt ik heb leuke ideeen. Tobias zegt ook het moet wel 2 kanten op gaan he. Je hoort ze steeds vaker klagen over hoe het nu gaat met BB
Als het weer achter een SL hangt, haak ik af.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt het niet gemist komt nog
tel je zegeningen, op jou wordt niet gekotstquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik weet mijn plek. Ik schijn een asso te zijn die op FVD stemt. Ik weet mijn plek
en niet gevaccineerd isquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik weet mijn plek. Ik schijn een asso te zijn die op FVD stemt. Ik weet mijn plek
Betere. Het is toch een flopshow. Houd jezelf niet zo voor de gek.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nou ja "Een iets betere Big Brother"
Ja die soberheid is ook heel vervelend ondertussen. Ze maken het programma een beetje dood door al die beperkingen met eten en zo.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik geef ze wel gelijk. Ze hebben zelf al heel veel inzet geleverd om er wat leuks van te maken.
Kon daar onmogelijk op tijd geraken met die plotse twist.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:45 schreef Sofia35 het volgende:
Vera was lui die deed echt niks. En toen Leroy opperde een rooster te maken voor afwas trok ze een zure bek hahah. Nu lekker thuis. En dimi was ook nergens te bekennen
Dat is heel belangrijk als je je plek weetquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nawel gaat ook niet winnen maar finale is zeker mogelijk.quote:
Salarquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:09 schreef mangalie het volgende:
[..]
Er kan er maar 1 winnenEn dat is niet de nepqueen
me2quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:10 schreef B00STER het volgende:
[..]
Als het weer achter een SL hangt, haak ik af.
Stagiare is het helemaal vergeten..quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:09 schreef Ireth het volgende:
Kan je zo een paar namen noemen, die graag even over mij heen zouden willen kotsen hoor. Het mooie is, ik ook over hun.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:10 schreef Verida het volgende:
[..]
tel je zegeningen, op jou wordt niet gekotst
Die heeft genoeg voordelen gehad.....niet op bed liggen, niet ogen dicht....behalve de queen....quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nawel ook niet. Die mag nu wel een pin of 5 krijgen.
als er op jou gekotst wordt moeten ze eerst langs mijquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:10 schreef Verida het volgende:
[..]
tel je zegeningen, op jou wordt niet gekotst
Ja, het was even leuk. Even.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja die soberheid is ook heel vervelend ondertussen. Ze maken het programma een beetje dood door al die beperkingen met eten en zo.
Dat idee heb ik ook wel een beetje. Met dat splitsen van de groepen toen ook. Was zij de enige die zonder haar maatjes naar de andere kant ging. Nawel zat er met evelien met wie ze close was.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vind het wel sneu voor Vera, die is behoorlijk genaaid deze hele BB terwijl ze dat niet heeft verdiend ...
Geef hem geen ongelijk. Had ze een taart laten bakken. Deze klap en dan helemaal niks.quote:
Fam van Nawel was er anders ook.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:10 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Kon daar onmogelijk op tijd geraken met die plotse twist.
Peter heeft het gezegd in de live show Joycequote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:11 schreef Joyce-43 het volgende:
oh wat zijn jullie dom zeg vorig jaar waren er 2 jarig en jill vroeg alleen om ballonen en slinger en die kreeg ze ook niet
die verjaardagen werden ook niet gevierd, dus julio je kan wel zo lullen maar er komt geen feest hahaha
Dat ook nog. Ik denk dat ik maar voor het vuurpeloton ga staan. Ik verdien niet om te leven.quote:
Top BB nog wel..quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Belgen zijn slecht gecast dit jaar. Enkel Nouchine vind ik nog ok.
De Nederlanders van dit jaar, de Belgen van vorig jaar en je had een top Big Brother
Mee eens. Die heeft echt de meeste klappen moeten verwerken en eigenlijk ging ze daar best goed mee om.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook wel een beetje. Met dat splitsen van de groepen toen ook. Was zij de enige die zonder haar maatjes naar de andere kant ging. Nawel zat er met evelien met wie ze close was.
Erg jammer idd. En ook sneu voor haar.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vind het wel sneu voor Vera, die is behoorlijk genaaid deze hele BB terwijl ze dat niet heeft verdiend ...
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
als er op jou gekotst wordt moeten ze eerst langs mij
ja klopt, en haar als laatste een boodschap van Dimi geven , was echt triestquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zeker weten, even van slag maar zichzelf binnen het uur weer herpakken.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:13 schreef engine het volgende:
[..]
Mee eens. Die heeft echt de meeste klappen moeten verwerken en eigenlijk ging ze daar best goed mee om.
Ik vind jou een beetje een Mario 2.0quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik ben er nog steeds niet goed van dat veertje naar huis is
Er komt wel een feest want dat hebben ze aangekondigd tijdens de live.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:11 schreef Joyce-43 het volgende:
oh wat zijn jullie dom zeg vorig jaar waren er 2 jarig en jill vroeg alleen om ballonen en slinger en die kreeg ze ook niet
die verjaardagen werden ook niet gevierd, dus julio je kan wel zo lullen maar er komt geen feest hahaha
Ik kan alleen deze BB'squote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Top BB nog wel..
Jij hebt duidelijk BB5 en BB6 gemist.
je bent toch herstellende van Coronaquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat ook nog. Ik denk dat ik maar voor het vuurpeloton ga staan. Ik verdien niet om te leven.
oh ok heb niets gehoord sorryquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Peter heeft het gezegd in de live show Joyce
Geloof me die 2 komen echt niet op de nominatielijst. Zou eens kunnen dat Kristof volgende week de volgende isquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:11 schreef wolffie het volgende:
Volgende week Tobias en Grace op de nominatie, wordt tijd dat hun eens aangepakt worden. Salar blijft mijn favoriet.
Ja mooi. Nextquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik ben er nog steeds niet goed van dat veertje naar huis is
maar bedoelde de bewoners he met dom hahaquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Peter heeft het gezegd in de live show Joyce
Laat dat beetje maar wegquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:14 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ik vind jou een beetje een Mario 2.0
Inderdaad ipv doorlopen te zeuren en te zeiken om iets. Dat gaat nog wel verkeerd vallen bij de leiding. Ze doen de laatste dagen steeds vaker zeuren om ander etenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maak maar eens een statement Tobias, ga lekker naar bed fuck BB ....
Ow ja kloptquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:14 schreef just me het volgende:
[..]
je bent toch herstellende van Corona
Iedereen naar huis?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:15 schreef mijntjexx het volgende:
2 eruit is toch top gewoon! ik wil onverwachte dingen, dingen waarvan je denkt wow niet verwacht. Daar kijk ik BB voor, dus go BB ga zo door! Maak het nog heftiger aub
durft die zeurzak toch nietquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maak maar eens een statement Tobias, ga lekker naar bed fuck BB ....
Hoe vind ik dit : Oh geweldig BB jullie zijn helden...quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:51 schreef Rhosyn het volgende:
Ze komen in opstand.
Hanne moet naar de DBK.
Hoor Salar ea zeggen: jaaa, als we nu naar DBK moeten komen stoppen we er mee. Doe de poort maar open.
![]()
Snap ik wel:
Bij elke gebeurtenis moeten ze vragen beantwoorden:
Hoe vind je dit.
Wat voel je.
Wat zou jij doen.
blablabla
Was idd verrassend. Blij dat Nawel mocht blijven. Verdiend nu ook de overwinning.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:15 schreef mijntjexx het volgende:
2 eruit is toch top gewoon! ik wil onverwachte dingen, dingen waarvan je denkt wow niet verwacht. Daar kijk ik BB voor, dus go BB ga zo door! Maak het nog heftiger aub
En die gaat er niet uitquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:14 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Geloof me die 2 komen echt niet op de nominatielijst. Zou eens kunnen dat Kristof volgende week de volgende is
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Was idd verrassend. Blij dat Nawel mocht blijven. Verdiend nu ook de overwinning.
Waar blijft die kots
ik doe niet meequote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Je kan stemmen over wie de bewoners moeten schilderen
Soort van koffietafelquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:16 schreef engine het volgende:
Ik krijg het idee dat het feest morgenochtend gaat zijn
Is dit een grap?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Ja we missen Leroyquote:
Ik zie wat je doet, je probeert me uit te dagen, op stang te jagen. Maar het zal je niet lukkenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Was idd verrassend. Blij dat Nawel mocht blijven. Verdiend nu ook de overwinning.
Waar blijft die kots
Nu moet ik weer aan Riek denkenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:18 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ala GOT opeens iemand martelen ofzo?
Bodypainting?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Hun lijf beschilderen? Dan kies ik Grace. Die vind dat wel leuk.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:17 schreef Kodiak100 het volgende:
ok Marioquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik zie wat je doet, je probeert me uit te dagen, op stang te jagen. Maar het zal je niet lukken
Ooit De Gouden Kooi gezien?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik kan alleen deze BB's
Bij BB6 was ik 16 jaar ofzo. Toen boeide me dit helemaal niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Iemand die 4x de bank overleeft, mag van mij winnen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:17 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
niet op jou
wel dat nawel blijft
je hebt mij nog geen antwoord gegeven of ik ook tot het groepje behoor waar jij op kotst...quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik zie wat je doet, je probeert me uit te dagen, op stang te jagen. Maar het zal je niet lukken
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ooit De Gouden Kooi gezien?
Dan zou je wat ze nu BB durven noemen maar een tam zooitje vinden.
Die goeie goeie goeie ouwe tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is toch als er iemand is overledenquote:
neuhhhquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Iemand die 4x de bank overleeft, mag van mij winnen.
Winnen van Tobias en Grace lijkt me wel heerlijkquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kristof en Salar gestemd.quote:
4x de bank overleven als je tegen 1 persoon staat wel.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je kon toch maar 1x.. .omdat IPquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:19 schreef mario390 het volgende:
en op deze dag was mijn vater
jarig geweest
Ik jou uitdagen. Gast, daartoe verlaag ik mij niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
rtl en go playquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je kon toch maar 1x.. .omdat IP
Sterktequote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:19 schreef mario390 het volgende:
en op deze dag was mijn vater
jarig geweest
Oja, Was even Go Play vergetenquote:
1x bij RTL en 1x bij goplay gestemd. Hebt alleen een vpn nodig om bij beide een account aan te maken.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het boeit mij helemaal niet mop.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
neuhhh
ze mag van mij gewoon naar huis
RTL en goplayquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Neequote:
of 2 verschillende email adressenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:22 schreef engine het volgende:
[..]
1x bij RTL en 1x bij goplay gestemd. Hebt alleen een vpn nodig om bij beide een account aan te maken.
Na vandaag heb ik besloten om ook niet meer te stemmen heeft toch geen nut BB kan het zo draaien als zelf willen en hoe het ze uitkomtquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben een beetje een Tobias, ik stem niet meer.....
Wat denk je zelf. We zijn al een paar keer gebotst hequote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:19 schreef Verida het volgende:
[..]
je hebt mij nog geen antwoord gegeven of ik ook tot het groepje behoor waar jij op kotst...
goud is nog in de meerderheid.quote:
En dat vertel je dan in zowat-maart. Weet je hoeveel verschil ik in mijn eentje had kunnen maken.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
of 2 verschillende email adressen
Met die mensen die je kontlikken en je posts liken, nu voelen jullie je sterk hequote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik jou uitdagen. Gast, daartoe verlaag ik mij niet.
Ja dat heb ik soms ook wel. Maar meestal stem ik ook wel. Hoop wel dat je blijft kijken btw.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben een beetje een Tobias, ik stem niet meer.....
Dan heb je een grotere bank nodig, want dan zit je idd minder comfortabel. Scherp gezien.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
4x de bank overleven als je tegen 1 persoon staat wel.
Maar met drie op de bank voelt het toch anders aan.
mij ook nietquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het boeit mij helemaal niet mop.
Ik lees heel veel zielige dingen hier. Ogen doen ook continu pijn.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:21 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
We moeten het wel lezen, zielig voor mijn ogen
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:24 schreef B00STER het volgende:
[..]
En dat vertel je dan in zowat-maart. Weet je hoeveel verschil ik in mijn eentje had kunnen maken.
Ga jij Vera nu maar een fanbrief schrijven! Beter idee dan zo te doen hier!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Met die mensen die je kontlikken en je posts liken, nu voelen jullie je sterk he
Zal dit keer wel een jongen zijn....ligt zo in de lijn van BBquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:24 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
goud is nog in de meerderheid.
Dus Kristof - Nawel (BE) vsTobias & Grace (NL) Nawel blijft er sowieso in door haar aanhang.
En ik blijf herhalen dat ze dit jaar de diversiteitskaart naar boven toveren (nog steeds niet mis mee)... dus of Nawel of Grace of Nawel (Kristof eindigt 4e want finale wordt dan weer "zogezegd" door kijkers beslist)
Een beetje pijn is best lekker!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik lees heel veel zielige dingen hier. Ogen doen ook continu pijn.
Lief van je, ook al liggen we niet helemaal op een lijn.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat heb ik soms ook wel. Maar meestal stem ik ook wel. Hoop wel dat je blijft kijken btw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |