SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdGodmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
jep! maar dat was al een tijdjequote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nouchine is een schetterwijf, ben je nu ook tegen mij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Dat boeit die mensen nietquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet het
maar waar is de lijst van Grace
en de lijst van Nouch?
dus....quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
jep! maar dat was al een tijdje
dappere dodo hoor, tegen Uto zeggen dat het een grapje is maar tegen een andere user zeggen : ik kots op jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hoeft mij niet te overtuigen hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus....
dan weet je dat er opzet is
om iemand onderuit te halen
Voor mij top 3quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:43 schreef Sofia35 het volgende: Hoe kan iemand nouchine niet leuk vinden. Altijd lachen en leuk/ positief.
Dus datquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:49 schreef Verida het volgende:
[..]
dappere dodo hoor, tegen Uto zeggen dat het een grapje is maar tegen een andere user zeggen : ik kots op jou
Tiktok zijn meestal pubers die daar een dansje vertonen toch?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier geen idee
op twitter
het tiktok volk![]()
![]()
Je behoort ook tot dat groepje hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:49 schreef Verida het volgende:
[..]
dappere dodo hoor, tegen Uto zeggen dat het een grapje is maar tegen een andere user zeggen : ik kots op jou
nee valt heel erg meequote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Tiktok zijn meestal pubers die daar een dansje vertonen toch?
inderdaadquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee valt heel erg mee
zit ook echt tussen de 25 en 80 op tiktok
ook veel 40-ers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |