Ik wilde het net posten, lig echt dubbel hierquote:Op woensdag 11 mei 2022 11:49 schreef koffieleuk het volgende:
Een Justin Bieber-nummer klonk nog nooit zo goed.
Dat 'Yum 'Yum yum yum yum yum yum' staat op tape.quote:Op woensdag 11 mei 2022 13:28 schreef ebke het volgende:
Zit dit net eens terug te kijken op youtube en eerlijk gezegd: het lijkt wel alsof ze niet live zingen?![]()
Het klinkt net iets te goed ofzo..
Ik kan het me haast niet voorstellen dat dat mag, dus het zal wel niet.
(Moet er even bijzeggen dat ik het gisteren voor het eerst gehoord heb en tot gisteren nog niet in dit subforum ben geweest. Ben er weer helemaal blanco ingestapt dit jaar, misschien is dit als eens opgemerkt dus.)
Het is jammer van de act, die zit het goede liedje voor mij zelfs in de weg. Laat staan voor de mensen die het festival amper volgen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:16 schreef Evenstar het volgende:
Volgens mij denkt iedereen bij het zien van hun act al dat het niks is en luisteren niet eens meer naar het liedje. Wat ontzettend jammer is. Het is echt een prima nummer en zit beter in elkaar dan 75% van de inzendingen. Natuurlijk is het ook iets wat ze zelf doen, maar toch jammer dat men zo snel afhaakt.
Ook lijkt iedereen verbaasd te zijn over hoe zuiver ze klinken live. Krijgen ze wat mij betreft niet genoeg credits voor. Waar de ene na de andere uit de bocht vloog waren het volgens mij alleen Nederland, IJsland en Noorwegen waar alles echt zuiver was.
Heb het altijd jammer gevonden dat A1 hier in Nederland niet echt iets geworden is. Heb ze 1 keer live gezien, ze waren echt leukquote:Op woensdag 11 mei 2022 11:59 schreef Momo het volgende:
Sowieso dat deze gasten superveel lol hebben. Zoveel beter dan de boyband carriere van Ben Adams nu.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |