SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [Belgi๋]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 19-02-2022 21:18:49 ]
Nieuwe hell weekquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:09 schreef greysbones het volgende:
Grace sluit aan bij nawel
dan wordt het hell
Die jas. Prince de Galle met patchwork mouwen...quote:
Huilstruik.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:11 schreef Stargazing het volgende:
Nee dat kan inderdaad niet. Big Brother heeft je gekozen Nawel, niet de kijkers.
Met familie en vrienden in de gameroom ook nog. Dat wordt sowieso een SL.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
"kijk de livestream"
ja ja hier trappen we niet meer in
Ditquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Vorig jaar werd er door BB geen enkele aandacht besteed aan de verjaardagen van de bewoners. Nu gewoon een prive feest voor Nawel. BB concept is stuk.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:12 schreef spapaars het volgende:
Zou haar familie ook de test uit eigen zak hebben betaald?
oh die doe ik toch snel uitquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die jas. Prince de Galle met patchwork mouwen...
Wat had die ontwerper gerookt????
Iemand in dat huis moet dit toch kunnen bedenken?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:11 schreef Stargazing het volgende:
Nee dat kan inderdaad niet. Big Brother heeft je gekozen Nawel, niet de kijkers.
Maar hoe dan? Met het scherm ertussen dat bij Salar ook stond?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:12 schreef Kinga het volgende:
[..]
Met familie en vrienden in de gameroom ook nog. Dat wordt sowieso een SL.
Nou BB heeft gekozen om vera op de bank te zetten met hun 5 genomineerden en salar te laten kiezen. Het kan nooit en te nimmer zo zijn geweest dat de onderste 3 een gelijk aantal stemmen heeft gekregen van de kijkers. Dit is echt gemanipuleerd. Ze wilde geen risico lopen dat kristof eruit zou gaan. En dat snap ik dan ook wel weer. Maar om dan iemand anders op te offeren is echt te idioot voor woorden.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:11 schreef Stargazing het volgende:
Vooral bij vera, met pijn in het hartquote:
Ze heeft gewoon ้cht veel fans.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Enige wat ik kan bedenken is dat er te weinig Belgen zouden zijn moest Nawel het huis verlaten
Wil je niet op mij overgeven alstublieft?quote:
Was ook niet voor jou bedoeld, maar die Nouchine en Nawel en hun idiote gedragquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wil je niet op mij overgeven alstublieft?
Dat denk ik ook. Net als Grace. En als ik moest kiezen, mocht Nawel winnen van Grace.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon ้cht veel fans.
Oh. okey.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:16 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Was ook niet voor jou bedoeld, maar die Nouchine en Nawel en hun idiote gedrag
die kan meteen door naar R&Pquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ohja, hoe gaan we dit vertellen aan mario390
Mischien even aan coach Julio vragenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 21:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ohja, hoe gaan we dit vertellen aan mario390
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |