abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 maart 2022 @ 17:11:06 #176
478909 molloot200
alles muziek.
pi_204102875
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 16:29 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Gelijk hebben en het krijgen zijn twee dingen. Uiteraard klopt wat je zegt, maar als Zweden nog eens wint, sluit ik niet uit dat we nog wat financieel extra interessant vermaak krijgen, met bijvoorbeeld de semi’s op zaterdag en zondag en ‘andra chansen’ op woensdag voor de nummers 8-13 uit de semi’s. En dan op zaterdag de finale, met na de puntentelling nog een extra stemgelegenheid in de superfinale van de Top 3. :'(

En voor wat betreft de fanfilmpjes, dat is uiteraard concurrentie voor het officiële kanaal, en je hebt de inhoud ervan niet zelf in de hand.
Als ze dat gaan doen, met meer dan 3 shows, ben ik er wel een beetje klaar mee :@ Je moet ook beseffen hoeveel zendtijd alle landen dan vrij moeten maken, en dat zou betekenen dat alle landen nóg langer vrij moeten maken om in het gastland te zitten. Nee, ik zie het niet gebeuren en ik hoop het ook van harte niet. Juist dat het systeem vrij simpel is maakt het ESF zo toegankelijk.
  woensdag 16 maart 2022 @ 17:14:01 #177
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204102918
instagram
  Moderator woensdag 16 maart 2022 @ 17:29:40 #178
375570 crew  Cyan9
pi_204103038
Soon.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_204103164
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 17:11 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Als ze dat gaan doen, met meer dan 3 shows, ben ik er wel een beetje klaar mee :@ Je moet ook beseffen hoeveel zendtijd alle landen dan vrij moeten maken, en dat zou betekenen dat alle landen nóg langer vrij moeten maken om in het gastland te zitten. Nee, ik zie het niet gebeuren en ik hoop het ook van harte niet. Juist dat het systeem vrij simpel is maakt het ESF zo toegankelijk.
Ik verwacht het ook niet (hoewel ik denk dat TV-zenders best oren hebben naar dit soort vrij goedkope en goed bekeken programma’s).

Maar tien jaar terug had ik ook niet verwacht dat ze gingen rommelen met de puntentelling, dat grote speler Rusland eruit gegooid zou worden, dat de achtergrondzangers op een bandje staan, dat er een Amerikaanse spin-off is, dat Nederland een standaard van kwaliteit is en dat Matt en zijn vrienden niet meer welkom zijn, dus wat dat betreft maak ik liever geen voorspellingen :P
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 16 maart 2022 @ 18:26:38 #180
163650 Greys
pi_204103591
quote:
9s.gif Op woensdag 16 maart 2022 17:29 schreef Cyan9 het volgende:
Soon.
Is dat Duncan-soon of soon-soon?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 16 maart 2022 @ 18:28:06 #181
163650 Greys
pi_204103620
En de volgende vraag:

Waarom communiceert Eurovision dat dan zelf niet en mot dat via Oikotimes?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 16 maart 2022 @ 18:32:13 #182
375570 crew  Cyan9
pi_204103681
quote:
10s.gif Op woensdag 16 maart 2022 18:26 schreef Greys het volgende:

[..]
Is dat Duncan-soon of soon-soon?
Ik hoop niet dat eerste, want dan moeten we nog een jaartje wachten.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_204104299
Waarom taggen ze Abba Voyage? :')
pi_204104358
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 19:11 schreef NailQueen het volgende:
Waarom taggen ze Abba Voyage? :')
En Eurovisionwithoutrussia ?

En emafres2021. 2021? :o :D
  woensdag 16 maart 2022 @ 19:37:03 #185
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_204104748
En Oikotimes is ook nog niet de betrouwbaarste. Op ESCforum lees ik dat ze binnen een paar weken pas het “floor plan” finaliseren, en waardoor de ticket sale pas medio april zou starten. Zonder bron overigens, maar diegene die het post is meestal goed ingelicht.
Just do it »
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 16 maart 2022 @ 19:49:28 #186
163650 Greys
pi_204105003
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 19:37 schreef Niels93 het volgende:
En Oikotimes is ook nog niet de betrouwbaarste. Op ESCforum lees ik dat ze binnen een paar weken pas het “floor plan” finaliseren, en waardoor de ticket sale pas medio april zou starten. Zonder bron overigens, maar diegene die het post is meestal goed ingelicht.
Zoiets stond ook in de ogae mail van laatst. Dat ze eind maart geloof ik pas weten hoe het zit met coronamaatregelen en dus dan pas dat iets van aantallen weten en daarna pas tickets gaan verkopen. En dat is ook helemaal niet zo gek, begrijpelijk zelfs, maar COMMUNICEER DAT DAN REGELMATIG VIA DE OFFICIËLE KANALEN ZODAT NIET ONDER ELKE INZENDING OP TWITTER "tickets when" wordt gegild door Jan en alleman.

Of zoals zo mooi bovenaan die mail van OGAE stond:

"Met nog minder dan 70 dagen te gaan voordat het los gaat in Turijn, volgt hier een update over… eigenlijk niets."

:D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_204105325
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2022 19:49 schreef Greys het volgende:

[..]
Zoiets stond ook in de ogae mail van laatst. Dat ze eind maart geloof ik pas weten hoe het zit met coronamaatregelen en dus dan pas dat iets van aantallen weten en daarna pas tickets gaan verkopen. En dat is ook helemaal niet zo gek, begrijpelijk zelfs, maar COMMUNICEER DAT DAN REGELMATIG VIA DE OFFICIËLE KANALEN ZODAT NIET ONDER ELKE INZENDING OP TWITTER "tickets when" wordt gegild door Jan en alleman.

Of zoals zo mooi bovenaan die mail van OGAE stond:

"Met nog minder dan 70 dagen te gaan voordat het los gaat in Turijn, volgt hier een update over… eigenlijk niets."

:D
Volgens een gerucht op OnEurope mag er met de huidige Coronaregels maar 65% van de bezetting worden aangeboden. Na aftrek van sponsoren en genodigden zou er dan nagenoeg niets overblijven (< 500 kaarten per show) voor de publieksverkoop.

Dus ze zullen wel op versoepelingen wachten.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  woensdag 16 maart 2022 @ 20:07:26 #188
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204105348
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2022 20:06 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Volgens een gerucht op OnEurope mag er met de huidige Coronaregels maar 65% van de bezetting worden aangeboden. Na aftrek van sponsoren en genodigden zou er dan nagenoeg niets overblijven (< 500 kaarten per show) voor de publieksverkoop.

Ik zie nu voor mij hetzelfde publiek als bij San Remo, allemaal in galajurk of driedelig pak, een grote VIP ruimte.
pi_204105357
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 20:07 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik zie nu voor mij hetzelfde publiek als bij San Remo, allemaal in galajurk of driedelig pak, een grote VIP ruimte.
Allemaal met een mondkapje.
pi_204105484
Hier zie je ook dat ze in ieder geval al rekening hebben gehouden met geen staanplaatsen. Ze zijn in Italië geloof ik ook nog wel wat strenger nog met concerten dan hier.
twitter
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 16 maart 2022 @ 20:45:33 #191
163650 Greys
pi_204105937
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2022 20:06 schreef Fred_B het volgende:

[..]

En dat snap ik helemaal. Maar. Roep dan even 'mensen we wachten op eventuele versoepelingen want dan hebben jullie meer kans op een kaart en we hebben meerdere draaiboeken enzo en we zijn voorbereid bla bla even geduld nog want covid'. Zoals vorig jaar zo netjes gebeurde. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 17 maart 2022 @ 13:43:14 #192
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_204113680
quote:
9s.gif Op woensdag 16 maart 2022 18:28 schreef Greys het volgende:
En de volgende vraag:

Waarom communiceert Eurovision dat dan zelf niet en mot dat via Oikotimes?
Oikotimes is een berucht platform wat vaak dingen lekt en ook zich bewust opstelt als brutaaltje in de ESC wereld. Ze zijn ook niet erg geliefd 😎
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  donderdag 17 maart 2022 @ 13:56:38 #193
478909 molloot200
alles muziek.
pi_204113806
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 20:15 schreef Em31 het volgende:
Hier zie je ook dat ze in ieder geval al rekening hebben gehouden met geen staanplaatsen. Ze zijn in Italië geloof ik ook nog wel wat strenger nog met concerten dan hier.
[ twitter ]
Vind ik niet zo'n probleem :@ Ik ga er zelf toch niet heen, en ik vond het vorig jaar echt heeeerlijk dat op het beeld niet constant vlaggen aan het wapperen waren voor de gezichten van de deelnemers. Ik snap dat de vlaggen bij het ESF horen, maar dat kan prima in de tussenshots nadat een optreden af is gelopen. Gebeurde vorig jaar ook goed ^O^
pi_204113893
quote:
9s.gif Op woensdag 16 maart 2022 17:29 schreef Cyan9 het volgende:
Soon.
Hoi Duncan. :W
pi_204114020
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 13:56 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Vind ik niet zo'n probleem :@ Ik ga er zelf toch niet heen, en ik vond het vorig jaar echt heeeerlijk dat op het beeld niet constant vlaggen aan het wapperen waren voor de gezichten van de deelnemers. Ik snap dat de vlaggen bij het ESF horen, maar dat kan prima in de tussenshots nadat een optreden af is gelopen. Gebeurde vorig jaar ook goed ^O^
Daardoor zagen de optredens er veel mooier uit ja :Y
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 17 maart 2022 @ 14:52:42 #196
163650 Greys
pi_204114401
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 13:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]
Oikotimes is een berucht platform wat vaak dingen lekt en ook zich bewust opstelt als brutaaltje in de ESC wereld. Ze zijn ook niet erg geliefd 😎
Ja maar ik bedoel meer:
WAAR BLIJFT DE COMMUNIEKEESJUN OVER TICKETS VANUIT EUROVISION ZELF. :D Ze kunnen zelf ook even netjes uitleggen waarom het langer duurt. Zoals bv in NL wel gebeurde met die verschillende Draaiboeken enzo. Dan is er veel meer begrip voor vertraging.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_204130673
Op eurovision.tv een artikel over de persaccreditatie (vrij globaal, gaat niet dieper in op de klachten die hier en op Twitter voorbij zijn gekomen)

https://eurovision.tv/fan-community-media-arrangements-for-2022
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 18 maart 2022 @ 20:34:30 #198
163650 Greys
pi_204131190
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 20:00 schreef Nashipeer het volgende:
Op eurovision.tv een artikel over de persaccreditatie (vrij globaal, gaat niet dieper in op de klachten die hier en op Twitter voorbij zijn gekomen)

https://eurovision.tv/fan-community-media-arrangements-for-2022
Hartstikke leuk dat er nog steeds net zo veel fanmedia naar binnen mag als vorig jaar, maar als ze alle bekenden zoals Wiwi en Matt z'n team en de vele anderen allemaal beperken tot 1, dan krijgt er dus een hele kudde nieuwe mensen nu accreditatie. En dat is óók prima (want wij mochten vorig jaar en eeuwig dankbaar) maar wat heb je aan allemaal verschillende hele kleine clubjes die dus nooit die geweldige content kunnen maken die je wilt in hun eentje? Het kan niet, alleen. Of amper.

En tevens, WIE krijgen dan wel al die online accreditaties in dat vernieuwde online press center als iedereen die we kennen zoals Songfestivalweblog en heel veel anderen van Aussievision en al die bekende gezichten het niet kregen? Krijgen we dan een enorme berg youtubers bv? Niks ten nadele van youtubers maar die maken vooral content die over hen zelf gaat met hen zelf in beeld.

En nogmaals: dit is geen zuurheid wegens afgewezen want ik heb niks aangevraagd of ingediend want ik redde het financieel toch niet dit jaar. Maar ik snap er geen kont van en ik baal van al die onzekere en teleurgestelde bekenden uit alle landen die amper nog toegang krijgen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 18 maart 2022 @ 20:57:51 #199
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204131480
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 20:34 schreef Greys het volgende:

[..]
Hartstikke leuk dat er nog steeds net zo veel fanmedia naar binnen mag als vorig jaar, maar als ze alle bekenden zoals Wiwi en Matt z'n team en de vele anderen allemaal beperken tot 1, dan krijgt er dus een hele kudde nieuwe mensen nu accreditatie. En dat is óók prima (want wij mochten vorig jaar en eeuwig dankbaar) maar wat heb je aan allemaal verschillende hele kleine clubjes die dus nooit die geweldige content kunnen maken die je wilt in hun eentje? Het kan niet, alleen. Of amper.

En tevens, WIE krijgen dan wel al die online accreditaties in dat vernieuwde online press center als iedereen die we kennen zoals Songfestivalweblog en heel veel anderen van Aussievision en al die bekende gezichten het niet kregen? Krijgen we dan een enorme berg youtubers bv? Niks ten nadele van youtubers maar die maken vooral content die over hen zelf gaat met hen zelf in beeld.

En nogmaals: dit is geen zuurheid wegens afgewezen want ik heb niks aangevraagd of ingediend want ik redde het financieel toch niet dit jaar. Maar ik snap er geen kont van en ik baal van al die onzekere en teleurgestelde bekenden uit alle landen die amper nog toegang krijgen.
YouTubers zoals mensen die reactie video's maken? Je heb er een paar die veel specifiek voor songfestival zaken vooral zijn maar veel mensen doen het ook gewoon om het views oplevert. Die eerste groep zou ik misschien nog begrijpen als ze een redelijke engagement hebben. Misschien TikTokkers en Italiaanse influencers ofzo?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 18 maart 2022 @ 20:59:39 #200
163650 Greys
pi_204131496
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 20:57 schreef Momo het volgende:

[..]
YouTubers zoals mensen die reactie video's maken? Je heb er een paar die veel specifiek voor songfestival zaken vooral zijn maar veel mensen doen het ook gewoon om het views oplevert. Die eerste groep zou ik misschien nog begrijpen als ze een redelijke engagement hebben. Misschien TikTokkers en Italiaanse influencers ofzo?
Ben benieuwd. Als het maar niet voornamelijk mensen zijn die zélf willen shinen in hun videomateriaal. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')