Wel buiten de baan met Hannequote:
Alle energie daarin gestopt?quote:
Niet daarom maar ze weten dat Jorrut toch wel gaat rijden.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:25 schreef DeLuna het volgende:
Ik geloof er helemaal niks van die iedereen naar de Nederlandse mannen kijktwat hebben die nou gewonnen de laatste tijd
Áltijd tegen mij.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:24 schreef Slobeend het volgende:
Wel irritant dat ze allemaal op Bergsma letten.
Zoveel ervaring, perfect uitgekiend.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:25 schreef Toby56 het volgende:
Net als Kramer heel koeltjes gereden. LOL.
Ik heb gewoon op nieuw deel gekliktquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:19 schreef Salina het volgende:
@:AgnesGru je hebt niet gereekst.
Flopshow.
Je zag toch heel duidelijk dat iedereen naar Bergsma keek ook omdat Bergsma de enige gevaarlijke aanvaller is in een peleton vol met pure sprinters.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:25 schreef DeLuna het volgende:
Ik geloof er helemaal niks van die iedereen naar de Nederlandse mannen kijktwat hebben die nou gewonnen de laatste tijd
Dan moet je die sprinters laten rijden.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:22 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Bergsma kan niet sprinten, de rest wel
Niet alleen energiequote:
Weinig energie verspeeld.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:25 schreef wimderon het volgende:
Ja Erik, Bergsma heeft dit allemaal zorgvuldig berekend
Ze weten dat ze gaan demarreren, dus gaan ze op ze rijden.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:25 schreef DeLuna het volgende:
Die winnen niet zo veel meer omdat heel veel anderen hen in de gaten houden.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:25 schreef DeLuna het volgende:
Als hij die twee niet binnen bereik had gehouden had hij het dus niet gehaaldquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom Bergsma nu op kop zit te rijden snap ik echt niet. Al zal niks werken nu.
Een REKENWONDERquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:25 schreef Montov het volgende:
0.06 voorsprong op de nummer 7. Precies genoeg.
Maar ze weten toch ook dat hij niet wegkomt op deze manier? En dat ze hem wel pakken in de sprintquote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je zag toch heel duidelijk dat iedereen naar Bergsma keek ook omdat Bergsma de enige gevaarlijke aanvaller is in een peleton vol met pure sprinters.
Ah, ik zie het nu. Leek er even op van niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:25 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik heb gewoon op nieuw deel geklikt
Mantia was ook wel matig in de sprint.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 08:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als hij die twee niet binnen bereik had gehouden had hij het dus niet gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |