abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203736495
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 12:39 schreef Harlekien2 het volgende:

[..]
Dikgedrukte stukje herken ik inderdaad goed.
Een alternatief is er inderdaad niet echt, maar ik denk dat een persoon als Poetin ook niet snel een goede opvolger zou kunnen krijgen.

Dat stukje met journalisten is natuurlijk een terecht punt. Zelf heb ik er nooit echt onderzoek naar gedaan, wellicht ga ik dat nog even uitpluizen. Heb je wellicht nog interessante zaken hier over?
Een leider die niet continu buurlanden binnenvalt is al een verbetering natuurlijk.
pi_203736503
twitter

Bent u ook zo verbaasd?
zie email 27 oktober
pi_203736512
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 12:40 schreef Solstice1 het volgende:

[..]
Een leider die niet continu buurlanden binnenvalt is al een verbetering natuurlijk.
Een leider die zijn volk ten alle tijden probeert te beschermen, zijn eigen volk op één zet. Dat is hoe veel Russen kijken naar Poetin. Je zou je het in Nederland amper kunnen voorstellen.
  zaterdag 19 februari 2022 @ 12:42:31 #254
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203736518
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 12:24 schreef Confetti het volgende:

[..]
Je moet natuurlijk ook kijken naar de geschiedenis van een land en regime. Rusland is een gangsterstaat die wordt gerund door maffioso die in het verleden al false flags hebben uitgevoerd en grote, bizarre leugens hebben verspreid. Dit past dan ook bij het beeld.

Als het nou Zweden was.
Zweden?
quote:
In 1788, the head tailor at the Royal Swedish Opera received an order to sew a number of Russian military uniforms. These were then used by the Swedes to stage an attack on Puumala, a Swedish outpost on the Russo-Swedish border, on 27 June 1788. This caused an outrage in Stockholm and impressed the Riksdag of the Estates, the Swedish national assembly, who until then had refused to agree to an offensive war against Russia. The Puumala incident allowed King Gustav III of Sweden, who lacked the constitutional authority to initiate unprovoked hostilities without the Estates' consent, to launch the Russo-Swedish War (1788–1790).
are we infinite or am I alone
pi_203736525
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 12:41 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Bent u ook zo verbaasd?
Geschokt.
pi_203736529
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 12:38 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Tuurlijk joh, echte rechtsstaat dat Rusland. Voorbeeld voor alle andere landen

En natuurlijk onder leiding van een ongelofelijke visionair! Precies op tijd zijn leger op de juiste plaats wanneer die verfoeilijke Oekraïners die arme rusjes in de donbass willen aanvallen.

En iedereen weet dat rusjes niets dan goed in de zin hebben. Vraag het de Georgiërs, de Tsjetsjenen, de Hongaren, de Tsjechen, de Afghanen, de Polen en zo nog wat andere volkeren
Zoals gister en vandaag is gebeurt helaas.
pi_203736530
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 12:24 schreef Harlekien2 het volgende:

[..]
Waarom dan?
Snap je dat niet?
pi_203736540
Deze gast geniet wel een beetje van de sensatie, maar er is een (vermoedelijk Oekraïnse) shell geland op Russisch grondgebied
pi_203736541
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 12:43 schreef tuinkabouter50000 het volgende:

[..]
Snap je dat niet?
Nope, leg eens uit.
pi_203736542
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 12:41 schreef Harlekien2 het volgende:

[..]
Een leider die zijn volk ten alle tijden probeert te beschermen, zijn eigen volk op één zet. Dat is hoe veel Russen kijken naar Poetin. Je zou je het in Nederland amper kunnen voorstellen.
Ow je bent er zo eentje die denkt dat Rusland als een soort Gallisch dorpje in zijn eentje dapper weerstand biedt tegen de grote boze woke dictatuur. Dat verklaart ineens een hele hoop.
  zaterdag 19 februari 2022 @ 12:44:52 #261
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203736545
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 12:41 schreef Harlekien2 het volgende:

[..]
Kan het me niet voorstellen dat wij ooit zo naar Putin zouden kijken nee :D . Propaganda doet een hoop, zeker als je in een shithole woont. Arme Ruski's.
pi_203736562
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 12:44 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Ow je bent er zo eentje die denkt dat Rusland als een soort Gallisch dorpje in zijn eentje dapper weerstand biedt tegen de grote boze woke dictatuur. Dat verklaart ineens een hele hoop.
Ja, en ik stem FVD en ik bel iedere avond stiekem met Putin als mijn vriendin ligt te slapen.

Kunnen we kappen met mij steeds in een hokje te plaatsen omdat ik van mening verschil?
pi_203736563
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 12:44 schreef Harlekien2 het volgende:

[..]
Nope, leg eens uit.
Zoek eerst even het begrip “fase flag” op via google oid. In de bronnen die je ziet verschijnen staat toch vrij ondubbelzinnig uitgelegd wat een false flag operatie is.
pi_203736575
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 12:46 schreef tuinkabouter50000 het volgende:

[..]
Zoek eerst even het begrip “fase flag” op via google oid. In de bronnen die je ziet verschijnen staat toch vrij ondubbelzinnig uitgelegd wat een false flag operatie is.
Ik ben bekend met false flags, maar er wordt geroepen dat de Russen deze uitvoeren om een reden te hebben om Oekraïne binnen te vallen. Wat als ze dat niet gaan doen?
pi_203736590
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 12:44 schreef Solstice1 het volgende:

[..]
Kan het me niet voorstellen dat wij ooit zo naar Putin zouden kijken nee :D . Propaganda doet een hoop, zeker als je in een shithole woont. Arme Ruski's.
Zeker waar, wij worden al wekenlang verteld dat Rusland Oekraïne binnen gaat vallen. Begin van de Olympische spelen? Tijdens de ceremonie? Nee toch de 16de. Ohnee, de 20ste. Morgen gaan ze echt binnenvallen hoor!
  zaterdag 19 februari 2022 @ 12:49:08 #267
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_203736591
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 12:43 schreef Harlekien2 het volgende:

[..]
Zoals gister en vandaag is gebeurt helaas.
Dat zeg ik! Visionair van niveau hitler! https://en.wikipedia.org/wiki/Gleiwitz_incident
pi_203736599
Nu die separatisten zich de laatste dagen zo roeren zie ik de bui wel hangen.

"Onze broeders en zusters in Oekraïne hebben onze hulp hard nodig", zo zal het uiteindelijk wel mooi verkocht worden door Moskou.

Uiteindelijk kopen 'wij' doorgaans de Amerikaanse praatjes ook wel.

Miljoenen jaren zinloze oorlogen.
Miljoenen jaren niets geleerd.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_203736603
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 09:53 schreef Breekfast het volgende:
Toch, als Poetin besluit om binnen te vallen, dan snap ik echt niet waarom hij voor zo'n lange aanloopfase heeft gekozen. Dit heeft het Westen alle tijd gegeven om te waarschuwen en een gezamenlijke reactie voor te bereiden voor als het eenmaal zover is. Biden heeft alle tijd gekregen om alle Europese kippen in het hok te krijgen.

De annexatie van de Krim kwam als een verrassing, werd snel en buiten het zicht uitgevoerd, en voordat Europa met een reactie kon komen was was het eigenlijk al een voldongen feit.

Wat ik ook niet snap is zijn geformuleerde eisenpakket: 1) geen lidmaatschap van Oekraïne tot de NAVO 2) geen NAVO troepen meer in heel Oost-Europa.

Hij had natuurlijk wel ingecalculeerd dat het Westen daar niet mee akkoord zou gaan. Maar de 2e eis is zo extreem dat je weet dat je een gezamenlijk Westers front creëert omdat zelfs de grootste duiven (Duitsland) dit zullen afwijzen.

Had hij enkel geëist dat Oekraïne geen lid zou worden van de NAVO, dan had dat binnen Europa denk ik voor veel discussie gezorgd. Want een groot deel van Europa zou dat een prima oplossing vinden.
In z'n eisenpakket mogen ook Finland en Zweden nooit lid worden.
pi_203736606
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 12:49 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Dat zeg ik! Visionair van niveau hitler! https://en.wikipedia.org/wiki/Gleiwitz_incident
Dit is denk ik meer iets voor BNW.
pi_203736613
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 12:49 schreef Toby56 het volgende:
Nu die separatisten zich de laatste dagen zo roeren zie ik de bui wel hangen.

"Onze broeders en zusters in Oekraïne hebben onze hulp hard nodig", zo zal het uiteindelijk wel mooi verkocht worden door Moskou.

Uiteindelijk kopen 'wij' doorgaans de Amerikaanse praatjes ook wel.

Miljoenen jaren zinloze oorlogen.
Miljoenen jaren niets geleerd.
Deze broeders en zuster in Oekraïne hebben ook hulp nodig, sterker nog ze vragen er om. (Op minuut 10)
Arme mensen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2022 12:52:00 ]
pi_203736616
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 12:47 schreef Harlekien2 het volgende:

[..]
Ik ben bekend met false flags, maar er wordt geroepen dat de Russen deze uitvoeren om een reden te hebben om Oekraïne binnen te vallen. Wat als ze dat niet gaan doen?
Je weet dus wel wat een fase flag is? Moet je dan nog steeds antwoord op je vraag :?

Een operatie uitgevoerd door Rusland, maar op een manier waardoor het lijkt alsof dit door Oekraïne is gedaan, is een false flag, ongeacht of Rusland daarna Oekraïne wel of niet binnenvalt.

Ik vraag me echt serieus af waarom het nodig is om dit aan je uit te leggen.
pi_203736629
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 12:51 schreef tuinkabouter50000 het volgende:

[..]
Je weet dus wel wat een fase flag is? Moet je dan nog steeds antwoord op je vraag :?

[b]Een operatie uitgevoerd door Rusland, maar op een manier waardoor het lijkt alsof dit door Oekraïne is gedaan, is een false flag, ongeacht of Rusland daarna Oekraïne wel of niet binnenvalt.
[/b]
Ik vraag me echt serieus af waarom het nodig is om dit aan je uit te leggen.
Waarom zou Rusland dit dan doen?
  zaterdag 19 februari 2022 @ 12:53:28 #274
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203736640
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 12:27 schreef Solstice1 het volgende:

[..]
Klopt, daardoor worden ze ook steeds makkelijker te herkennen. Zeker als je het zo onverfijnd doet als de Russen op het moment.
Als de Russen verantwoordelijk zijn. Misschien zijn de rebellen het wachten beu, en proberen ze Moskou onder druk te zetten.
are we infinite or am I alone
pi_203736644
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 12:52 schreef Harlekien2 het volgende:

[..]
Waarom zou Rusland dit dan doen?
Weet ik veel. Dat is niet relevant in relatie tot je oorspronkelijke vraag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')