Paul Ricard twee keer.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gewoon weer lekker naar Portimao gaan dan
Hoe ligt Estoril erbij tegenwoordig eigenlijk? En Jerez?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gewoon weer lekker naar Portimao gaan dan
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoe ligt Estoril erbij tegenwoordig eigenlijk? En Jerez?
Jerez denk ik wel goed gezien daar ook de MotoGP wordt verreden.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoe ligt Estoril erbij tegenwoordig eigenlijk? En Jerez?
Nope ouderwets op autosport.com de tijden in de gaten houdenquote:Op woensdag 23 februari 2022 08:40 schreef Automatic_Rock het volgende:
Geen live-stream van het testen in Barcelona?
Dat ging met name over de plaatsing van de cockpit toen werd gespeculeerd dat RB er voor zou kiezen om die naar voren te plaatsen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat een extreme undercut bij de sidepods!![]()
Zoiets heb ik nog nooit gezien.
Users die stellig beweerden dat het bij afwijkingen tov de FIA Mule om "millimeterwerk" zou gaan.
Hier ook hoor. Maar ιcht radicaal in de categorie dubbele diffuser hebben we ook weer niet gezien.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat ging met name over de plaatsing van de cockpit toen werd gespeculeerd dat RB er voor zou kiezen om die naar voren te plaatsen.
Maar, toegegeven, de onderlinge verschillen zijn groter dan ik had verwacht. De vraag is natuurlijk wel of die verschillen ook heel veel onderlinge invloed hebben, of dat het vooral methoden zijn om tot vergelijkbare resultaten te komen.
Ja.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat een extreme undercut bij de sidepods!![]()
Zoiets heb ik nog nooit gezien.
Users die stellig beweerden dat het bij afwijkingen tov de FIA Mule om "millimeterwerk" zou gaan.
Gezien de FIA mule een designer's interpretatie is, en de RB18 een engineer's interpretatie.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat ging met name over de plaatsing van de cockpit toen werd gespeculeerd dat RB er voor zou kiezen om die naar voren te plaatsen.
Maar, toegegeven, de onderlinge verschillen zijn groter dan ik had verwacht. De vraag is natuurlijk wel of die verschillen ook heel veel onderlinge invloed hebben, of dat het vooral methoden zijn om tot vergelijkbare resultaten te komen.
Is RBR hun schermen vergeten?quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
Ham komt ook maar even een kijkje nemen.
Zijn die niet verboden inmiddels?quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is RBR hun schermen vergeten?
Mag niet meer.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is RBR hun schermen vergeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |