Ze was o.a. getrouwd met John Ieuwbank.....quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ken haar niet, maar die heeft veel geluk gehad...
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
[..]
WIE EEN LEUKE TT WEET, GA JE GANG!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Natuurlijk komt dat nog.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Toch schijnt het hoogtepunt nog te komen
Ik wilde dus reageren met dat ik haar ook al niet ken en ook die kok of zo (Chanel schreef dat?) en John dinges ook nie.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze was o.a. getrouwd met John Ieuwbank.....
Waarom noemen jullie dat, met wie ze getrouwd was? (Niet alleen jij dus).quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga eens naar de kapper.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik wilde dus reageren met dat ik haar ook al niet ken en ook die kok of zo (Chanel schreef dat?) en John dinges ook nie.
* SolidasRock en ja solid leeft onder steen
ik wist niks leuks en wil ook niet steeds topicjes openen, als een ander een keileuk idee heeft (ja pullup dus niet) mag hij/zij van mij ervoor gaanquote:
Die ken ik dan wel weerquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij doen dat omdat we haar daarvan kennen, geen idee of ze andere kwaliteiten heeftquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom noemen jullie dat, met wie ze getrouwd was? (Niet alleen jij dus).
Die zie ik altijd in de badkamer, aardige gast. Doet mijn haar precies zoals ik wil, en mijn baardje.quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik wilde dus reageren met dat ik haar ook al niet ken en ook die kok of zo (Chanel schreef dat?) en John dinges ook nie.
* SolidasRock en ja solid leeft onder steen
Vind het juist opvallend, als dat haar leven is.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij doen dat omdat we haar daarvan kennen, geen idee of ze andere kwaliteiten heeft
Ik heb altijd leuke TT'squote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
ik wist niks leuks en wil ook niet steeds topicjes openen, als een ander een keileuk idee heeft (ja pullup dus niet) mag hij/zij van mij ervoor gaan
Met het risico dan iemand dan opent met dezelfde tt, wees daar van bewust.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
ik wist niks leuks en wil ook niet steeds topicjes openen, als een ander een keileuk idee heeft (ja pullup dus niet) mag hij/zij van mij ervoor gaan
Dat is nu Ellemiekequote:
heeft het toch nut gehad, zie je wel @marc1926quote:
Ook met die?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |