Moet je even met het klachtennummer bellen 112quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:13 schreef BasEnAad het volgende:
Ik krijg hier gvd 3 NL ALERT achter elkaar, tyf s op
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:16 schreef JohnWickPic het volgende:
2 uur buiten geweest, even lekker eten gehaald en met de auto vol in de wind 700 metertjes van de kustlijn af. Helemaal niks niet aan de hand, zelfs nog twee herten gezien die het ook prachtig vonden.
Ik sta inderdaad wel steviger in mijn schoenen ja. Maar ik denk het er meer mee te maken heeft dat dit voor mij niet iets nieuws is en ik geen kwetsbare millennial ben.quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:25 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Ik sta inderdaad wel steviger in mijn schoenen ja. Maar ik denk het er meer mee te maken heeft dat dit voor mij niet iets nieuws is en ik geen kwetsbare millennial ben.
Tot je in het koude water beland. En daar zo harde wind is dat je zwemskills ook niet veel meer doen.quote:
Inderdaad, goeie ouwe tijd. Het treurige aan zo'n storm zijn al jankerds die helemaal niets gewend zijn en al in paniek raken bij een whatsapp storing.quote:
Stoere jongen ben jij, jij bent duidelijk de echte John Wickquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:32 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Inderdaad, goeie ouwe tijd. Het treurige aan zo'n storm zijn al jankerds die helemaal niets gewend zijn en al in paniek raken bij een whatsapp storing.
Niet alleen boomers hoor, ook millenials. Ik kan me ook nog goed herinneren dat hier tien jaar geleden amper een probleem van werd gemaakt.quote:
Het is eigenlijk wel gewoon zo.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:32 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Inderdaad, goeie ouwe tijd. Het treurige aan zo'n storm zijn al jankerds die helemaal niets gewend zijn en al in paniek raken bij een whatsapp storing.
Ik ben geen jongen, en als je dit stoer vindt dan mankeert er iets aan je wereldbeeld. John Wick bestaat trouwens niet, stap ff uit je droomwereldje.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:33 schreef KereldeGrote het volgende:
[..]
Stoere jongen ben jij, jij bent duidelijk de echte John Wick
Ha, auto. Gay!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:16 schreef JohnWickPic het volgende:
2 uur buiten geweest, even lekker eten gehaald en met de auto vol in de wind 700 metertjes van de kustlijn af. Helemaal niks niet aan de hand, zelfs nog twee herten gezien die het ook prachtig vonden.
Dat daar een vrouw in zat is geen nieuwsquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:28 schreef StephanL het volgende:
[ twitter ]
In die Mini zat Ellemieke Vermolen![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)e-dood-tijdens-storm
Hey das plagiaat. Ik ga aangifte doen. Er komt een tribunaal!!quote:
quote:
Mwa het zag er prima gecontroleerd uitquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat zou de hartslag zijn van degene die zo'n kist aan de grond moet zetten?
Precies, het is niet eens zo heel lang geleden dat ook dat veranderd is.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:37 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Niet alleen boomers hoor, ook millenials. Ik kan me ook nog goed herinneren dat hier tien jaar geleden amper een probleem van werd gemaakt.
Tien á twintig jaar? Zelfde met sneeuw enzo.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:40 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Precies, het is niet eens zo heel lang geleden dat ook dat veranderd is.
Zo ongeveer. Ik weet ook niet waar dat aan ligt. Is het allemaal nieuw voor ze of vinden ze het eng, komen ze hier niet vandaan?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:43 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Tien á twintig jaar? Zelfde met sneeuw enzo.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:37 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Niet alleen boomers hoor, ook millenials. Ik kan me ook nog goed herinneren dat hier tien jaar geleden amper een probleem van werd gemaakt.
Ik zat eerder te denken dat als hij nog hoger was gekomen; een meter of 20 of zo. Wat doe je dan? Laat je dan los of laat je je nog verder meevoeren. Lijkt me doodeng als je per ongeluk zo hoog zou komenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Tot je in het koude water beland. En daar zo harde wind is dat je zwemskills ook niet veel meer doen.
Waarom zijn er zoveel mensen die problemen gewoon opzoeken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |