Het is dan ook een beetje dom van de VS en UK om te zeggen dat ze bij een escalatie overgaan op 'full-force'quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:28 schreef Discombobulate het volgende:
Rusland zal Oekraïne dan met de grond gelijk maken, maar die nucleaire escalatie gaat echt niet komen. Zo dom is Poetin echt niet. En dat weet hij ook dondersgoed. Wij hebben niets te vrezen, echt niet. En de NAVO moet niet zo achterlijk zijn om zelf troepen te sturen, maar dat gaan ze ook echt niet doen.
Rusland is in die regio (en niet alleen de Oekraine) al aardig de aggressor hoor.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:25 schreef Harlekien2 het volgende:
En weet je wat mij echt stoort?
Er worden hier hele false flag operaties uitgedacht. Theorieën bedacht wat Rusland wel allemaal niet van plan zou zijn.
En als iemand dan met tegenargumenten komt dan gaat het al heel gauw naar "Russian trolls" of "Russische propaganda"
Heel makkelijk om zelf met allemaal vage theorieën te komen en dan iets anders af te doen als bovenstaande.
PS: Als je echt denkt dat je nu voedsel en water in moet slaan, dan ben je echt niet goed bij je hoofd.
Jij zegt dat er ergens afspraken gemaakt zijn tegen de uitbreiding van de NAVO in de richting van Rusland. Waar staat dat dan?quote:
Die van mij komt van de officiële Censuses in Ukrainequote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:29 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
"Mijn info klopt altijd en die van jou is Russische propaganda"-niveautje dit
Waarom zou dat dom zijn? Die staan gewoon in hun recht om Oekraïne te helpen tegen de agressor.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:29 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het is dan ook een beetje dom van de VS en UK om te zeggen dat ze bij een escalatie overgaan op 'full-force'
Denk je echt dat Putin die regio's gaat evacueren, om daarna wat explosies te laten gaan als false flag en dan Oekraïne binnenvalt?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:30 schreef Montagui het volgende:
[..]
Rusland is in die regio (en niet alleen de Oekraine) al aardig de aggressor hoor.
In die onzin trap ik niet. In het Oekraïense parlement zit 1 partij met 1 zetel (van de 450 zetels) die dubieus is. De Oekraïense president is democratisch verkozen en Joods. Je spuit alleen maar Russische propaganda. Je loyaliteit is met Rusland. Dat denk ik. Misschien dat ik mij bedenk als je in je toekomstige berichten iets meer begrip toont voor de Nederlandse gevoelens in deze zaak.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:22 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Bullshit.
[..]
Mijn loyaliteit ligt bij Nederland. Maar door onbegrijpelijke keuzes en verloedering van dit land vraag ik me inderdaad wel eens af waarom. Met als klap op de vuurpijl het leveren van wapens aan Oekraïne. Vergeet niet dat het leger van Oekraïne voor grote delen uit neo-nazis bestaan.
Ze lullen zichzelf op die manier een oorlog in. Maar het kan ook tactiek zijn natuurlijk om Putin terug in z'n kooi te krijgen. Maar je kunt moeilijk niets doen als Putin daadwerkelijk de invasie doorzet. En 'Full-force' zegt dan wel ietsquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:31 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Waarom zou dat dom zijn? Die staan gewoon in hun recht om Oekraïne te helpen tegen de agressor.
Google maar even. Is algemeen bekend. Plus je vroeg het één keer en toen gaf ik je hetzelfde antwoordquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Jij zegt dat er ergens afspraken gemaakt zijn tegen de uitbreiding van de NAVO in de richting van Rusland. Waar staat dat dan?
Google jij het maar even, en dan post je het hier. Dan houden wij erover opquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:32 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Google maar even. Is algemeen bekend. Plus je vroeg het één keer en toen gaf ik je hetzelfde antwoord
Was jij niet die gast die me in DM bepaalde ziektes toewenste? Wil je dat nog even toelichten?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:31 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Waarom zou dat dom zijn? Die staan gewoon in hun recht om Oekraïne te helpen tegen de agressor.
Het kan ook de bedoeling zijn dat ze zichzelf een oorlog in lullen. Zou niet de eerste keer zijn. Of de tweede..quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:32 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ze lullen zichzelf op die manier een oorlog in. Maar het kan ook tactiek zijn natuurlijk om Putin terug in z'n kooi te krijgen. Maar je kunt moeilijk niets doen als Putin daadwerkelijk de invasie doorzet. En 'Full-force' zegt dan wel iets
Google zelf maar even. Ik ben je assistent niet. Kijk eens wat interviews van Putin over de NATO, daar komt het al heel gauw naar voren. En anders is het een minuutje googlen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:33 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Google jij het maar even, en dan post je het hier. Dan houden wij erover op
Dus dat betekent dat deze etnische Oekraïners zich niet kunnen identificeren als Rus?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat er in de meeste gebieden, zelfs in het oosten, vooral etnische Oekraïners wonen.
Zou kunnen... Maar dit is niet een zandbakoorlog waar ze de afgelopen decennia hun oorlogswaanzin hebben uitgeoefendquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:33 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Het kan ook de bedoeling zijn dat ze zichzelf een oorlog in lullen. Zou niet de eerste keer zijn. Of de tweede..
Je bent mijn assistent wel Vladimir! Geef me die link!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:34 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Google zelf maar even. Ik ben je assistent niet. Kijk eens wat interviews van Putin over de NATO, daar komt het al heel gauw naar voren. En anders is het een minuutje googlen.
Je weet het nooit. Poetin wil per se dat Rusland een wereldmacht is. En hij is alleenheerser. Het is een heel andere situatie dan in China, waar de Partij nog steeds het grootste machtsvehikel is, zoals vroeger ook in de Sovjetunie.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:28 schreef Discombobulate het volgende:
Rusland zal Oekraïne dan met de grond gelijk maken, maar die nucleaire escalatie gaat echt niet komen. Zo dom is Poetin echt niet. En dat weet hij ook dondersgoed. Wij hebben niets te vrezen, echt niet. En de NAVO moet niet zo achterlijk zijn om zelf troepen te sturen, maar dat gaan ze ook echt niet doen.
Ik sluit niets uit.. In conflicten op deze schaal is niemand te vertrouwen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:35 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zou kunnen... Maar dit is niet een zandbakoorlog waar ze de afgelopen decennia hun oorlogswaanzin hebben uitgeoefend
https://www.lrt.lt/en/new(...)a-not-to-expand-eastquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:32 schreef Harlekien2 het volgende:
en. Is algemeen bekend. Plus je vroeg het één keer en toen gaf ik je het
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Jij zegt dat er ergens afspraken gemaakt zijn tegen de uitbreiding van de NAVO in de richting van Rusland. Waar staat dat dan?
https://nos.nl/collectie/(...)r-een-heet-hangijzerquote:Het was de Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken James Baker die in 1990 tegen hem de historische woorden sprak dat de NAVO "geen inch" naar het oosten zou opschuiven. Op dat moment gold dat vooral voor Oost-Duitsland. Uitbreiding van de NAVO naar andere landen was niet aan de orde, en Gorbatsjov kreeg die geruststellende boodschap in die dagen keer op keer te horen van diverse westerse gesprekspartners.
https://en.wikipedia.org/wiki/Azov_Battalionquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:32 schreef Jojoke het volgende:
[..]
In die onzin trap ik niet. In het Oekraïense parlement zit 1 partij met 1 zetel (van de 450 zetels) die dubieus is. De Oekraïense president is democratisch verkozen en Joods. Je spuit alleen maar Russische propaganda. Je loyaliteit is met Rusland. Dat denk ik. Misschien dat ik mij bedenk als je in je toekomstige berichten iets meer begrip toont voor de Nederlandse gevoelens in deze zaak.
Ik vraag me wel af waarom we die Russische ambassadeur die liep te dreigen met een kernbomaanval bij die talkshow nog niet het land uit hebben geschoptquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je weet het nooit. Poetin wil per se dat Rusland een wereldmacht is. En hij is alleenheerser. Het is een heel andere situatie dan in China, waar de Partij nog steeds het grootste machtsvehikel is, zoals vroeger ook in de Sovjetunie.
En alleenheersers doen wel eens gekke dingen. In de Koude Oorlog waren er ook altijd aan beide kanten haviken te vinden onder de generaals die een nucleaire oorlog "winnable" achtten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |