Dat was een vraagquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:21 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Zei jij net niet dat je dingen in moest slaan? Dan ben je echt niet goed hoor.
Je bent goed op de hoogte van zijn intenties. Spreek je hem vaak?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Putin is daar niet 'bang' voor. Hij ziet het hoogstens als het dwarsbomen van zijn plannen om de Russische invloed in de regio uit te breiden. Maar hij is echt niet bang voor een Westerse invasie hoor.
Hij gebruikt dat narratief puur om ex-Sovjetrepublieken binnen te vallen.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:20 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Oekraïne moet de DPR en LPR met rust laten. Deze inwoners hebben duidelijk geen interesse om zich te bewegen onder de vlag van Oekraïne. Rusland heeft helemaal geen interesse in Kiev of de rest van Oekraïne. Alleen het oosten omdat deze mensen zich voornamelijk identificeren als Russen.
Geef daar eens een bron voor!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:17 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Volgens de Russen is dat wel toegezegd.
Koeienstrontquote:
Een westerse invasie gaat er ook nooit komen, maar Putin weet dondersgoed dat hij niet op kan tegen de NAVOquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Putin is daar niet 'bang' voor. Hij ziet het hoogstens als het dwarsbomen van zijn plannen om de Russische invloed in de regio uit te breiden. Maar hij is echt niet bang voor een Westerse invasie hoor.
Hij gebruikt dat narratief puur om ex-Sovjetrepublieken binnen te vallen.
Dan alsnog een absurde vraag. Dan ben je echt niet goed. Misschien iets minder naar het nieuws kijken.quote:
Mwah, eens per maand vroeger. Maar hij heeft het wat druk nu.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:24 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Je bent goed op de hoogte van zijn intenties. Spreek je hem vaak?
Natuurlijk moeten we ons niet mengen hierin, hoe beroerd ik het vind voor de Oekrainers. Je zal maar de pech hebben gehad dat je in zo'n oorlogsgebied geboren bent. Deprimerend gewoon.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:20 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dan mag Rusland Oekraïne gerust hebben van mij. Wat boeit mij dat pauperland voor een geopolitiek spelletje? En ik denk ontzettend veel mensen. Wij aan de bak? Ik mag hopen dat we ons er niet in gaan mengen.
Er zijn referenda gehouden die deze percentages tegenspreken.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:24 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor die nog geen 40 procent moet de rest het maar slikken dat Rusland het overneemt? Doneren wij dan ook De Schilderswijk aan Marokko?
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mwah, eens per maand vroeger. Maar hij heeft het wat druk nu.
Niet dat decennialange Russische migratie daar iets van doen heeft....quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:20 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Oekraïne moet de DPR en LPR met rust laten. Deze inwoners hebben duidelijk geen interesse om zich te bewegen onder de vlag van Oekraïne. Rusland heeft helemaal geen interesse in Kiev of de rest van Oekraïne. Alleen het oosten omdat deze mensen zich voornamelijk identificeren als Russen.
RussenInOekraine.Ru ?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:26 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Er zijn referenda gehouden die deze percentages tegenspreken.
Jij komt helemaal niet met tegenargumenten. Ik heb je al 3x gevraagd om een bron van een simpel aan te tonen 'wet', maar daar kom je niet meequote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:25 schreef Harlekien2 het volgende:
En weet je wat mij echt stoort?
Er worden hier hele false flag operaties uitgedacht. Theorieën bedacht wat Rusland wel allemaal niet van plan zou zijn.
En als iemand dan met tegenargumenten komt dan gaat het al heel gauw naar "Russian trolls" of "Russische propaganda"
Heel makkelijk om zelf met allemaal vage theorieën te komen en dan iets anders af te doen als bovenstaande.
PS: Als je echt denkt dat je nu voedsel en water in moet slaan, dan ben je echt niet goed bij je hoofd.
Even Googlen. Zijn diverse interviews gegeven door Putin hierover.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Geef daar eens een bron voor!
Wat zou jij er eigenlijk van vinden als Rusland over gaat tot wapengekletter in de Oekraïne?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:25 schreef Harlekien2 het volgende:
En weet je wat mij echt stoort?
Er worden hier hele false flag operaties uitgedacht. Theorieën bedacht wat Rusland wel allemaal niet van plan zou zijn.
En als iemand dan met tegenargumenten komt dan gaat het al heel gauw naar "Russian trolls" of "Russische propaganda"
Heel makkelijk om zelf met allemaal vage theorieën te komen en dan iets anders af te doen als bovenstaande.
PS: Als je echt denkt dat je nu voedsel en water in moet slaan, dan ben je echt niet goed bij je hoofd.
Ja door Putinquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:28 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Even Googlen. Zijn diverse interviews gegeven door Putin hierover.
Deze snap ik even niet, kun je dat toelichten?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:27 schreef Montagui het volgende:
[..]
Niet dat decennialange Russische migratie daar iets van doen heeft....
Maar desalnetteminm zou ik als Oekraine nog steeds zelfbeschikking willen hebben m.b.t. tot de betrekkingen die ze als land willen onderhouden.
Laat het Oosten en de Krim aan de Russen, en dan geen gezeik verder meer he, want dan is elk Oekrains verzet met hulp -van wie dan ook- gelegitimeerd.
Welke wet?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:27 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Jij komt helemaal niet met tegenargumenten. Ik heb je al 3x gevraagd om een bron van een simpel aan te tonen 'wet', maar daar kom je niet mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |