Ik krijg NU een NL-Alert dat ik binnen moet blijven.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:07 schreef GGMM het volgende:
Het is inmiddels 17:00 geweest en er staat nog steeds wind
@:lange_lans graag uitleg
terechtquote:
Snert.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe nasi.
MSM. Totaal ongeloofwaardig dus.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:07 schreef GGMM het volgende:
Het is inmiddels 17:00 geweest en er staat nog steeds wind
@:lange_lans graag uitleg
Heb je meer van dit soort anekdotes?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:15 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik deed net me raam in de keuken even open
ik kreeg hem bijna niet meer dicht gvd
voorlopig nietquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb je meer van dit soort anekdotes?
Wow, ik ook!quote:
Ik kijk ernaar uit.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:18 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
voorlopig niet
maar dat kan veranderen
dat weet je
Lekkerder dan een gehaktbal speciaal.quote:
Inderdaad, ongeveer even lekker als een berehap.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lekkerder dan een gehaktbal speciaal.
Bij mijn schoonouders zijn inmiddels 3 bomen omgewaaid.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:19 schreef klaasweetalles het volgende:
het is maar goed dat ik gisterenavond nog even boodschappen gedaan heb
anders had ik nu niets te eten gehad
want met dit weer ga ik niet naar buiten
dat is niet zo mooiquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bij mijn schoonouders zijn inmiddels 3 bomen omgewaaid.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Zo even lekker stukje hardlopen en daarna uit eten.
Benieuwd of er iemand de weg opgaat voor je.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat is niet zo mooi
ik wil eigenlijk een pizza bestellen...gewoon omdat het kan
kijken of die vandaag nog aankomt
Limburger gespotquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Zo even lekker stukje hardlopen en daarna uit eten.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat is niet zo mooi
ik wil eigenlijk een pizza bestellen...gewoon omdat het kan
kijken of die vandaag nog aankomt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |