quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:41 schreef Meridiaan het volgende:
Geweldig voor Krol, maar ik had idd wel Nuis ook willen zien
Heel hard schaatsenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:42 schreef Nober het volgende:
Tactische zet van de Canadees.#werkenbijdenos
Buitenbaan heeft voorrangquote:
In dit scenario met Dubreuil wel maar de laatste tijd rijdt Verbij vaak de beste slotrondes tegenwoordig.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:41 schreef wimderon het volgende:
Het volle rondje van Verbij was ook gewoon niet snel genoeg, opening was nog prima.
We zagen het allemaal niet echt, want er moest midden in de beslissende race naar iemand op het middenterrein gekeken worden.quote:
Ja die tijd viel mee... het leek alsof-ie tempo 1:12 reed.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Pavel was nog best dicht bij brons.
Net als 20 jaar geleden.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:43 schreef AgnesGru het volgende:
Straks allemaal jongetjes die naar Thomas vernoemd worden
Dan had je waars. val Otterspeer voorspeld.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:43 schreef SilverEyes het volgende:
1-10-laatst.
Als je dat had voorspelt heb je nu een leuk feestje
Annet heeft een geweldige kledingkeuze.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:43 schreef de_boswachter het volgende:
Annet heeft het tafelkleed van oma aan
@Caland heeft het iq van een @Scrummiequote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is ook niet zo joh, bij de nos werken mensen met het iq van @:caland
Dan ben je dus niet snel genoegquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:40 schreef Zorro het volgende:
Eigenlijk wel een kansloze sport dat je je kans verliest omdat je iemand moet voorlaten
Dat had voor de 1000 geen verschil gemaakt hequote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:44 schreef TheVulture het volgende:
Misschien moeten we ook maar eens van die Olympische trials afstappen. Als iemand het jaar ervoor een medaille pakt op een WK afstanden ben je gekwalificeerd. Want het zijn vaak dezelfde schaatsers die het op het moment supreme WEL kunnen laten zien en wie niet. En dan bedoel ik niet een wedstrijdje met kerst in december waardoor je piek ook anders moet liggen in een seizoen.
Nee, moest het laten lopen bij de kruisingquote:
Eerlijk is eerlijk, OKT is ook gewoon een moment suprême. En met een andere opzet ga je honderd procent zeker nóg meer discussie krijgen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:44 schreef TheVulture het volgende:
Misschien moeten we ook maar eens van die Olympische trials afstappen. Als iemand het jaar ervoor een medaille pakt op een WK afstanden ben je gekwalificeerd. Want het zijn vaak dezelfde schaatsers die het op het moment supreme WEL kunnen laten zien en wie niet. En dan bedoel ik niet een wedstrijdje met kerst in december waardoor je piek ook anders moet liggen in een seizoen.
Iets met een landingsbaan...quote:
Ja dat dacht ik ook te zien.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, moest het laten lopen bij de kruising
quote:
Ik heb gelukkig TOTAAL geen verstand van schaatsenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
@:caland heeft het iq van een @:scrummie
Ja Polen had ook nog geen medaille, zuur voor ze.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:44 schreef Zorro het volgende:
Ik vind het wel jammer dat Michalski net buiten het podium valt.
Feyenoord on tourquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
@:caland heeft het iq van een @:scrummie
Had Otterspeer vorig jaar een medaille op de WK Afstanden?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat had voor de 1000 geen verschil gemaakt he
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:44 schreef TheVulture het volgende:
Dan had Nuis gewoon harder moeten rijden. Er zijn geen excuses.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:44 schreef TheVulture het volgende:
Tot 2010 werkten we nog met de aanwijsplekken toch? mensen die dan alleen maar top 5 op OKT hoefden te finishen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, OKT is ook gewoon een moment suprême. En met een andere opzet ga je honderd procent zeker nóg meer discussie krijgen.
Ook niet van voetbal.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig TOTAAL geen verstand van schaatsen
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:44 schreef TheVulture het volgende:
Ja maar het is toch nog wel net een andere druk dan een WK afstanden denk ik....quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, OKT is ook gewoon een moment suprême. En met een andere opzet ga je honderd procent zeker nóg meer discussie krijgen.
Hoeft niet. Tegenstander kan ook door de snelle start kapot zijn en de laatste ronde instorten. De loting is gewoon veel te belangrijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dan ben je dus niet snel genoeg
Hij zat er letterlijk naast, hij was er tegenaan gebeukt.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:46 schreef maan_man het volgende:
Verbij is een aardige jongen, maar geen teamspeler. Hij had een diskwalificatie moeten pakken om goud bij de wissel al zeker te stellen.
Je mag ook gewoon voor, maar als het krap wordt kan je DSQ krijgen als je vanuit de binnenbocht voorrang neemt en de tegenstander hindertquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:45 schreef Isane het volgende:
Hier ging de noor toch ook voor (binnenbaan?)
Nee, alleen Verbij, dus was het alsnog op het OKT beslistquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Had Otterspeer vorig jaar een medaille op de WK Afstanden?
Kjeld Nuis had zich in 2021 ook al niet geplaatst op de 1000m.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:44 schreef TheVulture het volgende:
Niet kloten met Annettequote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:43 schreef de_boswachter het volgende:
Annet heeft het tafelkleed van oma aan
quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan had Nuis gewoon harder moeten rijden. Er zijn geen excuses.
Ik merk dat ik nog wat meer moet overtuigenquote:
Sowieso heb je dan weer te maken met trials voor dát wereldkampioenschap. En met schaatsers die een jaar later lang niet zo goed zijn als het jaar ervoor.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat had voor de 1000 geen verschil gemaakt he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |