GA DAN!quote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:23 schreef Federer-fan het volgende:
Als iemand iets pijnlijkers kan vinden op LinkedIn dan dit dan maak ik een buiging:
[..]
Digitale nomade?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:23 schreef Federer-fan het volgende:
Als iemand iets pijnlijkers kan vinden op LinkedIn dan dit dan maak ik een buiging:
[..]
Die vinden ze morgen doodquote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, en het meest trots is hij natuurlijk op "Ik heb nog geen plan waar ik precies heen ga"quote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:25 schreef koemleit het volgende:
[..]
Heerlijk dit. lekker melden dat je gewoon gaat omdat je het zo voelt.
wel eerst even melden op Linkedin dat wel.
ga gewoon lekker joh, laat ons met rust.
Zo, die man weet er echt veel van.quote:Zonnepanelen.
Mooi weer en goed voor het milieu en de portemonnee.
Echter te veel prutsers in de wereld van de Zonnapanelen.
Vandaag staat een klant aan de deur met een aardlekschakelaar die defect schijnt te zijn want als ze hem inschakelen valt hij uit.
Zoals gewoonlijk de vraag bij een groep of direct of wat?
Nee ze zijn zonnepanelen aan het plaatsen en de monteur zegt dat hij defect is.
Ik zeg ik kom wel even kijken ( is om de hoek).
Ik tref een monteur aan die de meterkast aanpast en zegt dat hij defect is maar snap er niets van.
Hij laat zien wat hij gedaan heeft en ik zie al direct waar het misgaat de nul draden van de groepen achter de aardlekschakelaar, een nul draad van de automaten rechtstreeks op de hoofdschakelaar en een op aardlekschakelaar en wel een doorverbindingskam dus dat gaat mis(zoals de echte installateurs weten, want er onstaat een verschil).
Mijn vraag aan de monteur heb je hiervoor wel een opleiding/cursus gehad. Zijn antwoord ja een nen3140 cursus van 10 keer een halve dag.
Dus dat blijkt genoeg om in meterkasten te mogen werken volgens de grote zonnepanelen mensen.
Dan komt de vraag wil jij als ze klaar zijn even de zegels opnieuw zetten.
Zoals met dit soort dingen dus niet!!
Zegt de collega van de man dat regel [naam]. Dus niet!!
O ja dat doet het bedrijf waar wij voor werken. Ben benieuwd.
De klant hoor het aan en is het vertrouwen waarschijnlijk al wel kwijt nu.
Ik vraag dan ook aan hem via wie komen ze de panelen plaatsen en het antwoord collectief via de #rabobank.
De klant kun je niets kwalijk nemen want die koopt ter goeder trouw bij een partij die je zou kunnen vertrouwen.
Echter weet de #rabobank waarschijnlijk helemaal niet hoe de uitvoering gaat en zien die alleen een financieel voordeel.
Kort weg lijkt dit helemaal nergens op en hoop ik dat de klant een goede installatie krijg en als hij brand krijgt door de aanleg dat hij bij de #rabobank verzekerd is.
Waar komt die Rabobank ook opeens vandaanquote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:37 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb zelf al weer een kanshebbertje gevonden (de vetmaking is van mij):
[..]
Zo, die man weet er echt veel van.
Omdat het allemaal de schuld is van de Rabobank!quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:38 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Waar komt die Rabobank ook opeens vandaan
Begrijp er geen hol van. Kutverhaal.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat is dit voor geouwehoer verhaalquote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ook niet behalve dat het kritiek op een monteur is. Miss moeten we het opnieuw lezen maar alsnog wat een schrijfstijlquote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:10 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Begrijp er geen hol van. Kutverhaal.
Inderdaad een stijl van niks. Die moet z'n baan vooral niet opzeggen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:23 schreef Nieuwbouwwijk het volgende:
[..]
Ik ook niet behalve dat het kritiek op een monteur is. Miss moeten we het opnieuw lezen maar alsnog wat een schrijfstijl
Waarschijnlijk zonnepanelen gekocht via de Rabobank, zoals dat tegenwoordig kan via verzekeraars etc.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:38 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Waar komt die Rabobank ook opeens vandaan
quote:Mag ik Johan Derksen bedanken?
Voor het bloot leggen van hoe bepaalde mannen zich gedragen. En bedankt alle mannen die hem steun betuigen. Hij beweert dat iedere “man” wel zo een jeugdzonden heeft. Ik ontken dat. Ik distantieer me daar volledig van. Wat ik wel herken is de schade die dit gedrag heeft toegebracht aan talloze vrouwen die zich toen en nu nog steeds niet veilig voelen. Ik erken dat het gebeurde en nóg gebeurt.
Terugdenkend aan mijn jeugd voel ik het respect wat mijn ouders mij hebben meegegeven. Op school had ik al een hekel aan de jongens die spraken over meisjes in denigrerende zin met wellustige benamingen. Later in mijn studietijd reed ik op de taxi als bijbaan. Onder de chauffeurs ging het gesprek alleen over voetbal, auto’s en vrouwen. De eerste twee kregen veel meer respect en waardering en erkenning. Naïef dat ik was, dacht ik dat dat behoorde bij dat milieu en dat ik later er niet meer mee geconfronteerd zou worden. Niets minder waar.
In mijn daaropvolgende carrière richting bestuurskamer kwam ik het wederom tegen. En hoe. Terwijl ik zelf met respect leiding gaf aan grote afdelingen met veel dames, mannelijke managers wees op hun gedrag of ze zelfs daarom uitrangeerde, weet ik nog goed de opmerking van een collega directeur, je hebt die nieuwe dame vast aangenomen vanwege haar grote borsten. De walging over deze opmerking voel ik nog steeds.
Erger werd het op uitjes van directieteams waarbij vrouwelijke managers werden meegevraagd. Het groepsgedrag waarbij mannen zich boven vrouwen voelen en denken dat ze hun boekje te buiten kunnen gaan is zó afkeurenswaardig. Bij de bedrijven waar dit overigens gebeurde heb ik het niet lang volgehouden.
Zo tenenkrommend om te lezen hoe sommige mannen hun steun betuigen aan Johan Derksen. Hoe vreselijk dit gedrag. Nee, ook ik was niet altijd een heilig boontje én ik kende wél mijn grenzen. Kattenkwaad uithalen. Een ander wel eens verdriet aangedaan in de liefde, ja. Respectloos een ander zien als lustobjekt, nooit.
Respect aan een ieder, zo ben ik opgevoed en zo heb ik het doorgegeven. Dan maar geen lid van de “mannenclub”. Dan maar geen goedbetaalde directiefunctie in een bedrijf met de verkeerde cultuur. Ik pas er voor. Ik heb ronduit een hekel aan bepaalde mannen en dat zal zo blijven.
Mijn steunbetuiging aan alle vrouwen die zich onveilig voelen. Mijn steun aan alle vrouwen én mannen die hiervoor in het geweer komen, mijn medeleven aan alle vrouwen die ongewenst seksuele ervaringen hebben gehad. Alle waardering voor vrouwen, die de wereld vaak zo veel mooier maken. Tenslotte, ik geloof dat de bedoelde mannen nog steeds in de minderheid zijn én helaas wel vaak nog op invloedrijke functies. Laten we daar wat aan doen!
#respect
Wie postte dit? Die heb ik ook zien langs komen namelijkquote:Op zondag 8 mei 2022 19:00 schreef Viv het volgende:
Hoeveel cringe en how-can-I-make-this-about-me en zelfpijperij kan je in één post stoppen zeg, man man man
[..]
Verschrikkelijk - wat een draak van een vent. Maar ik begrijp dat de man homo is?quote:Op zondag 8 mei 2022 19:00 schreef Viv het volgende:
Hoeveel cringe en how-can-I-make-this-about-me en zelfpijperij kan je in één post stoppen zeg, man man man
[..]
Geen idee, iemand in mijn netwerk had het geliket.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Wie postte dit? Die heb ik ook zien langs komen namelijk![]()
Ja, dat dus.quote:net als 99% van de cringeworthy voorbeelden hier, omdat connecties erop gereageerd hadden... Ik moet duidelijk mijn LinkedIn connecties eens uitdunnen![]()
Haha, dan is het wel heel makkelijk om vrouwen niet als lustobject te zien.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Verschrikkelijk - wat een draak van een vent. Maar ik begrijp dat de man homo is?
linkje of screenshot graag.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:00 schreef Viv het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 mei 2022 20:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Wie postte dit? Die heb ik ook zien langs komen namelijk![]()
Toch nog teruggevonden:quote:
Dank! En:quote:Op maandag 9 mei 2022 01:16 schreef Viv het volgende:
[..]
[..]
Toch nog teruggevonden:
https://www.linkedin.com/(...)118109233741826-Tlhn
Mannen die dit soort dingen het hardst schreeuwen zijn zelf vaak smeerlappen.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:00 schreef Viv het volgende:
[..]
Great minds think alikequote:Op maandag 9 mei 2022 01:23 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Mannen die dit soort dingen het hardst schreeuwen zijn zelf vaak smeerlappen.
quote:Op zondag 8 mei 2022 20:59 schreef Viv het volgende:
Edit: als iemand zó ontzettend hard van de daken schreeuwt hoezeer hij deugt, dan denk ik juist dat hij iets ontzettend goors op zijn kerfstok heeft.![]()
Die dankbetuigingenquote:Op maandag 9 mei 2022 01:16 schreef Viv het volgende:
[..]
[..]
Toch nog teruggevonden:
https://www.linkedin.com/(...)118109233741826-Tlhn
Godverdomme wat zijn dit voor compleet gestoorde twitter communicerende idioten.quote:
Och, och, och. Die zit thuis zwaar onder de plak.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:00 schreef Viv het volgende:
[..]
Iemand die ik ken reageert en liked ook. Precies het soort type waar je het kan van verwachten: van die mensen die op social media alles mooi maken terwijl het in de werkelijkheid niets bijzonders is.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:36 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Godverdomme wat zijn dit voor compleet gestoorde twitter communicerende idioten.
Oh kijk nou... flashback to Lot.. *stil* Mooi.....quote:
Echt he. Krijg daar zo de kriebels van. Bijna plaatsvervangende schaamte zelfs, de manier waarop ze communiceren.quote:
Goh wel toevallig dat de schrijver ook ondernemer is in deze branche. Dat maakt het verhaal lekker geloofwaardigquote:Zaterdag 21.44 uur belt de arts: “Het gaat niet goed met Hester en wij vrezen voor de nacht”.
In die ene seconde staat de wereld stil. Ik sta letterlijk te boarden op het vliegveld om terug te vliegen naar Nederland en stap uit de rij, terwijl nadrukkelijk gezegd wordt dat ik moet instappen. Ik kan maar aan 1 ding denken: ik ben er niet en Hester mag niet alleen sterven. Dat is haar en mijn grootste angst.
Direct heb ik een vriendin gebeld die in de buurt woont en zij zou samen met een andere vriendin naar Hester gaan. In het vliegtuig kocht ik Wifi en in de 11 uur durende vlucht kon ik zo via Whatsapp er een beetje bij zijn. Ondanks dat ik wel weet hoe haar begrafenis er uit moet komen te zien, heb ik de hele nacht gegoogeld. Hoe zit … kan … wat als … ?
Om 09.00 uur landde ik in Nederland en hoorde ik dat Hester wakker was geworden uit haar coma. Gelukkig, ik ben haar nog niet kwijt was het eerste dat ik dacht. Maar is dat wel “gelukkig”? Gelukkig voor wie? Is dat een egoïstische gedachte van mij?
Euthanasie en dementie.
Hester kreeg op haar 50ste te horen dat ze Alzheimer heeft. Dat is nu ruim 5 jaar geleden en in die begintijd hebben we vaak gesproken over euthanasie. We hebben de film ‘Still Alice’ wel 10 x gekeken en Hester besprak dan met mij op welk moment het voor haar niet meer hoeft. Voor mij is dat heel duidelijk geworden maar dit vastleggen stelde ze uit. “Zo slecht gaat het nog niet met mij dus dat doen we later …”.
Geen goed zelfinzicht hebben in het ziektebeeld is één van de gevolgen van dementie.
Ik gun Hester de rust die ze verdient. Haar hele leven heeft ze voor anderen gezorgd en nu zorg ik voor haar. In het levenstestament heeft ze duidelijk aangegeven dat ik alle beslissingen mag nemen voor haar. Beslissingen die gaan over haar gezondheid, haar lijden en haar welzijn. Maar deze beslissing mag ik niet nemen.
De arts doet geen uitspraak over de levensverwachting. Zorgmedewerkers willen het beste voor Hester en verzorgen haar met liefde. Maar ik zie haar lijden. De medicatie wordt weer verhoogd. Ze is depressief, verdrietig en angstig. Ze ziet dingen die er niet zijn en brabbelt tegen iemand?? terwijl er niemand is.
Euthanasie en dementie roepen veel ethische en juridische vraagstukken op. Vraagstukken waar mijn hoofd iets mee kan en iets van vindt, maar waar mijn ❤️ niets mee kan. Mijn hart twijfelt niet en weet dat nu de méést liefdevolle daad voor haar deze rust betekent. Deze foto is die nacht genomen en voor het eerst in jaren zie ik een totaal ontspannen gezicht. Rust!
Wanneer begint uitzichtloos lijden voor iemand met dementie? Wanneer begint de terminale fase? Waarom mag ik niet voor haar beslissen?
Ik had geen ervaring met de zorg en de onderwerpen waarvoor ik aandacht vraag. Maar het is de harde werkelijkheid waar ik tegenaan loop en wat ik van andere mantelzorgers hoor.
Opmerking: ik respecteer 100% andere persoonlijke opvattingen, de morele druk op artsen en geloofsovertuigingen.
Lekker aandacht trekken over de rug van een dementerende. Hij moet zich schamen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:16 schreef leolinedance het volgende:
https://www.linkedin.com/(...)6932251931717324800/
[ afbeelding ]
Goh wel toevallig dat de schrijver ook ondernemer is in deze branche. Dat maakt het verhaal lekker geloofwaardig
Ik geloof niet dat de arts zaterdag 21.44 uur () heeft gebeld.
quote:Op zondag 8 mei 2022 19:00 schreef Viv het volgende:
Respectloos een ander zien als lustobjekt, nooit.
Wat ook mooi is, is dat de mensen reageren ook daar een poging tot "makethisaboutme" doen.quote:
Dat van die arts geloof ik wel, in verpleeghuizen draaien ze ook avond/nachtdiensten.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:16 schreef leolinedance het volgende:
Goh wel toevallig dat de schrijver ook ondernemer is in deze branche. Dat maakt het verhaal lekker geloofwaardig
Ook leuk in de reacties dat mensen ineens met 'Engelse' termen beginnen te gooienquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
quote:Beste Ton, ik ken je niet maar helaas wel het vraagstuk waar je mee worstelt (bin there, done that)
Yep, eensquote:Op woensdag 18 mei 2022 11:54 schreef Viv het volgende:
[..]
Dat van die arts geloof ik wel, in verpleeghuizen draaien ze ook avond/nachtdiensten.![]()
Maar een foto van je dementerende vrouw online gooien, is echt respectloos. Daar heeft zij geen toestemming voor gegeven, en wie weet had zij veel liever gewild dat vrienden/bekenden/oud-collega's haar zouden herinneren zoals ze was.
Ik moest meteen aan anthrax denken.quote:Op zondag 22 mei 2022 10:30 schreef HSG het volgende:
DE KLANT EN HET MYSTERIEUZE DOOSJE.
Onlangs deelde ik naar aanleiding van ons UWV Lunch webinar wat er voor nodig is om je droom achterna te jagen. Een kleine herinnering aan mijn collega's, maar natuurlijk ook naar ons als persoon én dus ook de klant!
Vandaag haalde een klant van mij voorzichtig een klein doosje uit haar tas. Ze vond het spannend te geven. Ze zei dat ze het zelf had gemaakt. Ik had al een klein vermoeden, maar keek met grote ogen toen ik het doosje opende. 4 lieve, kleine bonbons keken mij aan.
De klant vertelde in een eerder gesprek dat haar grootste droom is om chocolade bon bons te maken en een onderneming te starten. Ze heeft zichzelf nooit goed genoeg gevonden of de moed gehad er iets mee te doen.
Ik heb haar aangemoedigd dit wél te doen. Het had haar aan het denken gezet. En zo werd ik dus blij verrast met 4 verrukkelijke, zelfgemaakte bon bons.
Het feit dat ze het aan mij gaf, ontroerde mij. Zo zie je maar. Never give up on your dreams!
#UWV #BLIJFDROMEN #CHOCOLADE
https://www.linkedin.com/posts/activity-6930539748570591234-HBCi?utm_source=linkedin_share&utm_medium=member_desktop_web
Het doosje van Pandora zeker.
quote:Op zondag 22 mei 2022 10:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan anthrax denken.Fuck die collega's die nooit in mij geloofden.
https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6932941350464073729?updateEntityUrn=urn%3Ali%3Afs_feedUpdate%3A%28V2%2Curn%3Ali%3Aactivity%3A6932941350464073729%29quote:“LinkedIN is een zakelijk netwerk, geen Facebook! Dus waarom al die posts over…
… “dat je je kind mist die is overleden”
… “dat je het niet eens bent met vaccineren (of juist wel…)”
… “dat je jouw moeder mist nu het Moederdag is”
… “dat je een hondje gekocht hebt (#1 LinkedIN post tijdens Corona…)”
… “dat je vroeger gepest werd op school”
… “dat je lekker op vakantie gaat”
… “dat je je afvraagt of je een grijze bankstel moet kopen of een bruine”
… “dat je roept dat je het niet eens bent met de overheid”
… dat je laat zien wie je bent… als mens…
Want… mensen doen zaken met mensen… aangenaam om met jullie kennis te maken… de pieken en de dalen. Het verdriet en de vreugde. Je overpeinzingen en overwegingen..
Want de beste samenwerkingen komen voort uit oprecht menselijk contact…
Dit is toch erg?!quote:Op zondag 22 mei 2022 10:36 schreef HSG het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Maar goed nog eentje van deze man....
[..]
https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6932941350464073729?updateEntityUrn=urn%3Ali%3Afs_feedUpdate%3A%28V2%2Curn%3Ali%3Aactivity%3A6932941350464073729%29
https://www.linkedin.com/posts/cornelissens_openforbusiness-howcanihelpyou-automotive-activity-6933684780588789760-8Ami?utm_source=linkedin_share&utm_medium=member_desktop_webquote:Vandaag sta ik 1 maand ingeschreven als zelfstandige bij de KvK 🎉. Vele motiverende en interessante gesprekken gevoerd ☕️🍴 met oude bekenden en nieuwe connecties.
Ik geniet van elk moment, ook al heb ik regelmatig uit mijn comfortzone moeten stappen 😀. Ook heb ik mijn eerste facturen mogen versturen 🙏💪 en een paar gerichte offertes mogen maken voor leuke en uitdagende projecten in de (nabije) toekomst.
Ik heb nog ruimte in mijn agenda 📅, bijvoorbeeld om visie om te zetten in actie en ambitie om te zetten in groei. Waar kan ik jou mee helpen?
#openforbusiness #howcanihelpyou
#automotive #maakindustrie #coatings #b2b #handelsorganisatie #sales #marketing #supplychain #project #adinterim
Ah, die verkoopt Motip lakstiften?quote:Op zondag 22 mei 2022 10:43 schreef HSG het volgende:
Jeetje 1 maand alweer. Wat lang en je maakt wat mee zeg.
[..]
https://www.linkedin.com/posts/cornelissens_openforbusiness-howcanihelpyou-automotive-activity-6933684780588789760-8Ami?utm_source=linkedin_share&utm_medium=member_desktop_web
Je zou het bijna denken.quote:Op zondag 22 mei 2022 10:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ah, die verkoopt Motip lakstiften?
Als ik zijn post goed interpreteer is hij toch juist pro-irritante persoonlijke posts? Omdat je dan de menselijke kant van je zakelijke relaties leert kennenquote:Op zondag 22 mei 2022 10:41 schreef HSG het volgende:
[..]
Mwoah....hij heeft wel een punt. Het is geen Facebook.
Zouden we hier ook moeten doen.quote:Op zondag 22 mei 2022 10:59 schreef Serinde het volgende:
[..]
Als ik zijn post goed interpreteer is hij toch juist pro-irritante persoonlijke posts? Omdat je dan de menselijke kant van je zakelijke relaties leert kennen
Inderdaad, hij is er juist voor, want menselijk en oprechtquote:Op zondag 22 mei 2022 10:59 schreef Serinde het volgende:
[..]
Als ik zijn post goed interpreteer is hij toch juist pro-irritante persoonlijke posts? Omdat je dan de menselijke kant van je zakelijke relaties leert kennen
Twijfel je nou aan de oprechtheid van mensen op LinkedIn???quote:Op zondag 22 mei 2022 12:20 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Inderdaad, hij is er juist voor, want menselijk en oprecht
Alsof dat gepats met rilling-opwekkende, niet-gebeurde deugdaden ook maar iets met oprechtheid te maken heeft
En dat terwijl zij zich zo kwetsbaar opstellen!!quote:Op zondag 22 mei 2022 12:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Twijfel je nou aan de oprechtheid van mensen op LinkedIn???![]()
Nogmaals....hij mag dat lekker op Facebook gaan zetten.quote:Op zondag 22 mei 2022 10:59 schreef Serinde het volgende:
[..]
's Nachts stapt hij uit z'n comfortzone en voordeur, om met zijn sleutelbos bij wat geparkeerde auto's leuke en uitdagende klandizie voor zichzelf aan te boren.quote:Op zondag 22 mei 2022 10:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ah, die verkoopt Motip lakstiften?
Pics please:).quote:Op zondag 22 mei 2022 13:19 schreef Molo het volgende:
Nu iemand die in mijn tijdlijn gefileerd wordt omdat ie heel protserig een foto van zichzelf had gepost met heel stuk erbij over dat een betere wereld begint bij jezelf.
Hij was namelijk papier/troep gaan prikken in de wijk.
Rot toch eens een eind op man, gelukkig denken meerdere mensen er zo over. Heerlijk vilein ook die comments
Grote kans dat hij dit doet ja.quote:Op zondag 22 mei 2022 16:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
's Nachts stapt hij uit z'n comfortzone en voordeur, om met zijn sleutelbos bij wat geparkeerde auto's leuke en uitdagende klandizie voor zichzelf aan te boren.
#omdenken #innovatief #automotive #trots
Deze zag ik net. Wel wat namen eruit gehaald voor de herkenbaarheid, er zat ook een filmpje bij maar Jezus wat een cringe.quote:“Hoe doe je dat toch??" Vroeg een vriend. "Je krijgt hem gewoon omhoog terwijl iedereen kan meekijken."
Ik moet bekennen dat het voor mij ook een drempel was om mezelf aan het publiek te laten zien.
Mijn keerpunt kwam ruim twee jaar geleden. Ik was een gluurder hier op LinkedIn, deelde wat duimpjes, hartjes en handklapjes uit. Deelde af en toe iets maar was inactief.
Toen zag ik een bericht van [xxx], contact gemaakt en een brutale vraag gesteld. Toen hielp ik nog mensen in de bijstand aan hopelijk een betere toekomst en [xxx] wilde graag helpen.
We gingen op video, het was spannend maar No Nonsense [xxx] zei "fakkit je moet gewoon gaan en doen en niet teveel denken" en zo geschiedde!
Maar je kreeg hem omhoog en op video! Klinkt als een schunnig filmpje...wees gerust. Wat ik bedoel is dat ik mijn hand omhoog kreeg en op de PLAATS of POST knop drukte. Ik ging online en was een drempel over, punt.
Ik weet dat veel mensen beginnen met schrijven of opnemen en dan uiteindelijk toch niet durven hun hand of vinger omhoog te doen richting plaatsen.
👉🏽 Je innerlijke stem zit je in de weg
👉🏽 Wat gaan ze van mij denken
👉🏽 Wie zit nou op mij te wachten
👉🏽 Etc...
Je kan wachten tot je er klaar voor bent (waarschijnlijk nooit) of gewoon doen. Zoals een bekend sportmerk het altijd verkoopt Just do it!
👉🏽 Vertel over jezelf
👉🏽 Vertel over je werk
👉🏽 Combineer bovenstaande
👉🏽 Wees jezelf
De link naar de video waar ik hem omhoog kreeg vind je in de comments.
Nogmaals een shoutout naar [xxx]?
Fijne vrijdag en ik kijk uit naar jouw eerste eigen post!
@Nine. #durfovergrenzenheentegaanquote:Op zondag 22 mei 2022 22:57 schreef DoubleDip het volgende:
“Hoe doe je dat toch??" Vroeg een vriend. "Je krijgt hem gewoon omhoog terwijl iedereen kan meekijken."
"Mijn zoontje van 4 kwam huilend bij me omdat hij was gestruikeld. "Papa, mijn knie doet au". Ik heb hem verteld dat dit een #goedeles is, dat hij door zijn #comfortzone aan het breken is, en dat hij zijn pijn een stukje moet #omdenken, zodat hij het #positieve van de situatie in kan zien. #Vandaag een pijnlijke knie, zodat hij #morgen weer een stukje #sterker in het leven staat."quote:
wtfquote:Op zondag 22 mei 2022 23:10 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
"Mijn zoontje van 4 kwam huilend bij me omdat hij was gestruikeld. "Papa, mijn knie doet au". Ik heb hem verteld dat dit een #goedeles is, dat hij door zijn #comfortzone aan het breken is, en dat hij zijn pijn een stukje moet #omdenken, zodat hij het #positieve van de situatie in kan zien. #Vandaag een pijnlijke knie, zodat hij #morgen weer een stukje #sterker in het leven staat."
Wat een #geweldig joch is het toch ook 🙏🙏🙏
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |