Ohhh... *inspirerend*quote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Uiteraard weer zo mooi, prachtig, fantastisch!!!!!!
Arm meisje. Wat een lulverhaal.quote:
Sinds wanneer mogen downies kinderen hebben?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Uiteraard weer zo mooi, prachtig, fantastisch!!!!!!
Dit iddquote:Op woensdag 2 maart 2022 08:32 schreef Gibson88 het volgende:
Godver, wat een tenenkrommende voorbeelden passeren hier de revue
Mijn tenen breken zichzelf nog net niet.
aplauserenquote:Op donderdag 24 februari 2022 15:05 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Applaus omdat je hierover begint?
quote:Een zwarte meneer zit in de eerste klasse in de trein. Een witte mevrouw (en even later haar witte echtgenoot) vraagt de meneer of hij een kaartje heeft voor de eerste klasse. Meneer antwoordt kalm dat hij op die vraag geen antwoord hoeft te geven, mevrouw is immers geen conducteur. Het loopt voor mevrouw zodanig hoog op dat ze in de rijdende trein op zoek gaat naar de hoofdconducteur. Bij hem geeft ze aan zich bedreigd te voelen. De hoofdconducteur spreekt - gelukkig - eerst mevrouw erop aan dat ze niet bevoegd is passagiers naar hun vervoersbewijs te vragen. Uiteindelijk laat meneer toch zijn treinkaart zien en wat blijkt? Meneer is manager bij de NS en mag in de eerste klasse reizen. Mevrouw krabbelt terug en gaat samen met haar echtgenoot weer op hun plek zitten. Daarbij maakt ze nog een opmerking in het Fries, waarbij ze meneer 'aap' noemt. Meneer verstaat Fries en reageert eveneens weer kalm op deze opmerking.
Wat gebeurde er vervolgens tot meneers verbazing? De volgende dag krijgt hij een bericht van zijn werkgever dat mevrouw bij de politie aangifte heeft gedaan van bedreiging.
Gelukkig heeft meneer het gesprek met mevrouw en haar echtgenoot grotendeels opgenomen. Met de opname kon hij aantonen haar niet te hebben bedreigd. Uiteindelijk is de business-card van mevrouw door de NS ingetrokken. De NS hanteert een zero tolerance beleid wat betreft discriminatie en racisme.
Chapeau voor deze meneer dat hij kalm is gebleven en een opname heeft gemaakt, maar ook voor de hoofdconducteur en de NS!
Dat jaquote:Op maandag 7 maart 2022 08:39 schreef Tlaloc het volgende:
[..]^99, wie heeft dit verhaal nou weer verzonnen
Moest het ff op zoeken: Claudia Berghout. Dit artikel heeft ook 14000 likesquote:Op maandag 7 maart 2022 08:39 schreef Tlaloc het volgende:
[..]^99, wie heeft dit verhaal nou weer verzonnen
En waar is die opname dan van dit waargebeurde verhaal?quote:
Die review ook van haar "advocatenkantoor":quote:Op maandag 7 maart 2022 10:18 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Moest het ff op zoeken: Claudia Berghout. Dit artikel heeft ook 14000 likes
quote:Zij is doet best
Zij doe werk netjes ik ben tevreden
quote:Op maandag 7 maart 2022 11:52 schreef boskameel het volgende:
[..]
Die review ook van haar "advocatenkantoor":
https://www.klantenvertel(...)?from=widget&lang=nl
[..]
Hoe de fack weet ze wat die vrouw tegen de hoofdconducteur heeft gezegd? Wat is dit voor slecht verzonnen stront verhaal?quote:
Een kritisch gesprek met die NS-manager zou op z'n plek zijn. Zomaar ongevraagd en geheim opnames maken van klanten van je bedrijfquote:Op maandag 7 maart 2022 10:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
En waar is die opname dan van dit waargebeurde verhaal?
Misschien was hij voor een dag lokneger.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:38 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Hoe de fack weet ze wat die vrouw tegen de hoofdconducteur heeft gezegd? Wat is dit voor slecht verzonnen stront verhaal?
En ik dacht dat huidskleur vermelden (bij "daders") echt niet meer van deze tijd was?alleen als ze "wit" zijn zeker
En die neger neemt standaard alles op natuurlijk. Wellicht moet ik maar een app hiervoor maken met bijhorende Tell Sell reclame "Bent u zwart en bevindt u zich dagelijks in een omgeving met witte mensen? Wordt u ook regelmatig voor aap uitgemaakt? Koop dan nu... met 1 druk op de knop neemt u al u gesprekken op!"
quote:We hebben iets te vieren! Mijn eerste 8 maanden in de recruitmentwereld zitten erop: maanden vol met key learns, mijlpalen en vooral heel veel gezelligheid!
Ah, een sleutelmaker.quote:
Hoe verzint iemand ditquote:
quote:Today first formula 1 race started in Bahrein, great experience with Viaplay.
On TV the race and streaming on phone the onboard camera Max Verstappen.
#verstappen #f1 #viaplay
Ik heb dit verhaal heel wat jaren eerder al eens gelezen en dan niet eens op Linkedinquote:
Wat voor mensen connect je? Je moet niet zomaar iedereen accepteren.quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:37 schreef Posergoth6667 het volgende:
Linkedin is echt compleet ruk geworden. Ladingen met huisvrouwen die een bijbaantje hebben zitten nu op Linkedin stoer te doen met onzin verhaaltjes. Of wat dacht je van dat tuig dat meme's voor oudere posten met rekensommetjes en andere onzin.
Ik heb het, maar eigenlijk ben ik daar al niet blij mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |