SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
gewoon elke week haar koffers laten pakkenquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel heeft geen zin om voor de 4e keer haar koffer in te pakken.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:24 schreef Moeraskat het volgende:
Leroy gaat als ''Mister Grey'' zaterdag.Hou op hoor.
Ja, zover was ik. Maar ik bedoelde eigenlijk wat het precies is, hoe het heet.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het blikje van Grace wat Salar heeft gekocht in de mini-mall ... energydrink zeggen ze.
Vast afgeplakt ...quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, zover was ik. Maar ik bedoelde eigenlijk wat het precies is, hoe het heet.![]()
Had ik beter moeten formuleren, klopt
Die heeft 1 blikje gekregen?quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het blikje van Grace wat Salar heeft gekocht in de mini-mall ... energydrink zeggen ze.
Weet het alquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Guaraná Antarcticaquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, zover was ik. Maar ik bedoelde eigenlijk wat het precies is, hoe het heet.![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Grace is ook beslist niet gierig.....deelt het blikje met iedereen, en Tobias zegt tegen haar neem nou eerst zelf nog een slok. Nu gaat ze voor de tweede ronde.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik wil dit wel eens proberen, maar ik ben net een jaar van mijn redbull-verslaving af. Dus lijkt me niet handig.quote:
Ze heeft thuis 2 liter flessen zegt ze .. had de familie iets handiger moeten doen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:30 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Is niet eerlijk weet je wel, militair kreeg hele fles cola zero.
'krijg ik die cola, zonder suiker weetjewel, het zit ook altijd tegen'quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:30 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Vera een hele lading eitjesquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:30 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
en tobias 1 kilo kaasquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:30 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Waarvan ze er ook nog 6 in een dag op heeft gegetenquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:32 schreef engine het volgende:
[..]
Vera een hele lading eitjes
Wel beetje raar hoor.
sow, veel pro nawel lurkersquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:33 schreef rinardo het volgende:
fok forum stemt https://strawpoll.com/yyvsusjaw/r
Die doos eieren kwam wel tegelijk met de boodschappen waar ook eieren bijzaten volgens mij.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:33 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Waarvan ze er ook nog 6 in een dag op heeft gegeten
En net zegt ze bijna nooit een scheet te laten hahaha 6 eierenquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:33 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:33 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Familie van Grace had gewoon een 1,5 liter fles moeten meebrengen ipv een blikje.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:32 schreef engine het volgende:
[..]
Vera een hele lading eitjes
Wel beetje raar hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bij de boodschappen zaten uien maar werd ondertiteld als eierenquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Die doos eieren kwam wel tegelijk met de boodschappen waar ook eieren bijzaten volgens mij.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:35 schreef Li0nHeart het volgende:
haha.. Nawel met een Nederlands accentElke keer wanneer ze dat doet lig ik in een deuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:35 schreef Li0nHeart het volgende:
haha.. Nawel met een Nederlands accentFEBOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
zijn die blikjes zo duur of was die kaas zo goedkoop ?quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Blikje was duurder dan de kaas....
blikje kost 99 centquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:36 schreef just me het volgende:
[..]
zijn die blikjes zo duur of was die kaas zo goedkoop ?
ja klopt dat zag ik ook, die ondertitels zijn een dramaquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:35 schreef danilel het volgende:
[..]
bij de boodschappen zaten uien maar werd ondertiteld als eieren
oh, haha, dat had ik dan verkeerd begrepen. Maar Kristoff had toch ook een keer omelet gemaakt?quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:35 schreef danilel het volgende:
[..]
bij de boodschappen zaten uien maar werd ondertiteld als eieren
Dat had de familie toch niet meegenomen maar heeft Salar toch als boodschappen gedaan. Er stonden namen bij wat voor wie was.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:34 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Familie van Grace had gewoon een 1,5 liter fles moeten meebrengen ipv een blikje.
Maar was ingeleverd door de familie.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat had de familie toch niet meegenomen maar heeft Salar toch als boodschappen gedaan. Er stonden namen bij wat voor wie was.
en hij moest er pp 7.50 euro voor betalen toch?quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat had de familie toch niet meegenomen maar heeft Salar toch als boodschappen gedaan. Er stonden namen bij wat voor wie was.
oh toch wel danquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Er zaten ook apart nog eieren bij de boodschappen deze week.
Nee, geen van beide maar BB beslist hoe duur de boodschappen zijn. Voor Salar stond er haarlak.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:36 schreef just me het volgende:
[..]
zijn die blikjes zo duur of was die kaas zo goedkoop ?
Ja maar die items waren door familie aangeleverd (die waren toch zondag toch bij BB) en in de minimall geplaatst. Vera herkende de eitjes die ze thuis altijd hebben en Nawel herkende ook precies de salami die ze altijd heeft.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt, en het was allemaal 7,50quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:40 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja maar die items waren door familie aangeleverd (die waren toch zondag in de gameroom) en in de minimall geplaatst. Vera herkende de eitjes die ze thuis altijd hebben en Nawel herkende ook precies de salami die ze altijd heeft.
slaap welquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:41 schreef Gerrie_55 het volgende:
Tot morgen, ik ga heerlijk slapen ben moe
quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:41 schreef Gerrie_55 het volgende:
is niet echt gezegd dat de familie ze had aangeleverdquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:40 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja maar die items waren door familie aangeleverd (die waren toch zondag toch bij BB) en in de minimall geplaatst. Vera herkende de eitjes die ze thuis altijd hebben en Nawel herkende ook precies de salami die ze altijd heeft.
Welterusten Gerrie_55quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:41 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ja, inderdaad. Vera zei dat.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:40 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja maar die items waren door familie aangeleverd (die waren toch zondag toch bij BB) en in de minimall geplaatst. Vera herkende de eitjes die ze thuis altijd hebben en Nawel herkende ook precies de salami die ze altijd heeft.
Waren uien. Er stond “eitjes” in de ondertiteling maar Salar zei “uitjes”.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Er zaten ook apart nog eieren bij de boodschappen deze week.
Ik heb de eieren met m'n eigen ogen gezienquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:43 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Waren uien. Er stond “eitjes” in de ondertiteling maar Salar zei “uitjes”.
En toen dacht hij zeker dat hij de volgende dag al thuis was, dat verklaart waarom hij nu zo moet janken...met zijn heimwee.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy weer met z'n verhaal over dat hij dacht dat het veel zwaarder zou zijn, dat hem dat ook verteld was.
maar was wel zo, Vera herkende de stempeltjes op de eieren van de boer waar ze altijd worden gekochtquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
is niet echt gezegd dat de familie ze had aangeleverd
okquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:45 schreef rinardo het volgende:
[..]
maar was wel zo, Vera herkende de stempeltjes op de eieren van de boer waar ze altijd worden gekocht
ik luister niet vaak naar Nawelquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:46 schreef Moeraskat het volgende:
Nawel heeft toch aan tafel zitten vertellen dat de families dit hebben gebracht?
Er was geen andere optiequote:Op donderdag 17 februari 2022 21:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik luister niet vaak naar Nawel
Jawel, BB zei “Zoals altijd heb ik bijzondere producten in de aanbieding. De bijzondere producten deze week zijn: artikelen bezorgd door jullie geliefden”.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
is niet echt gezegd dat de familie ze had aangeleverd
Crap .. de eieren die ik zag waren dus uienquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb de eieren met m'n eigen ogen gezien
ah excusesquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Jawel, BB zei “Zoals altijd heb ik bijzondere producten in de aanbieding. De bijzondere producten deze week zijn: artikelen bezorgd door jullie geliefden”.
Ik zie een mogelijkheid......quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:47 schreef greysbones het volgende:
waar is de prinses gebleven dan?
naar bedquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:47 schreef greysbones het volgende:
waar is de prinses gebleven dan?
ja, ik heb ook teruggekeken, maar dacht ga er niet verder over door, maar nu doe je het zelf.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Crap .. de eieren die ik zag waren dus uien
neequote:Op donderdag 17 februari 2022 21:48 schreef Moeraskat het volgende:
Kan Leroy ook even iemand laten uitpraten?
Ik zou echt zo'n kussen in z'n muil duwen. Maar niet die met dat gouden randje,quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zou echt zo'n kussen in z'n muil duwen. Maar niet die met dat gouden randje,want die vind ik leuk.
ducttape genoeg daar in huisquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zou echt zo'n kussen in z'n muil duwen. Maar niet die met dat gouden randje,want die vind ik leuk.
Lol ha haquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja ook dan. Beetje een simpele maar er zit weinig kwaad in.quote:
Daar hebben ze toch zo'n sliert van gemaakt? Ik zie optiesquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
ducttape genoeg daar in huis
quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch zo'n sliert van gemaakt? Ik zie opties
Dat heeft precies met Intelligentie te maken ?quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:51 schreef JDB94 het volgende:
Groene kamer loopt alleen maar te zuigen, spuien, negatief en pessimistisch te wezen.. maak het jezelf niet zo moeilijk!
Zeg ik niet, maar het is gewoon geen genot om naar te luisteren als je zo negatief in het leven staatquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:53 schreef jooba het volgende:
[..]
Dat heeft precies met Intelligentie te maken ?
Dar zal er nooit van komen dan.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:53 schreef Moeraskat het volgende:
Leroy; ''ik heb nog nooit een vrouw aan mijn kleine voorgesteld.''
oh nu valt het kwartje bij me, zijn kleine daar komt al die frustratie bij hem vandaanquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:53 schreef Moeraskat het volgende:
dat siert hem als dat zo isquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:53 schreef Moeraskat het volgende:
Ja, merkwaardig he?quote:
Nou, daarna zei hij dat het toch een keer gebeurd was, toen hij een serieuze relatie had, nou ja, 3 maanden daten, en die wou z'n dochtertje ontmoeten.quote:
Hou jij nu nooit op met geschel naar users? Ben er wel een beetje klaar mee nuquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
je bent echt stom dom zeurwijf
geen idee wat hij serieus noemtquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou, daarna zei hij dat het toch een keer gebeurd was, toen hij een serieuze relatie had, nou ja, 3 maanden daten, en die wou z'n dochtertje ontmoeten.
Hij vertelde het exact zoquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee wat hij serieus noemt
Werk je soms als ondertitelaar bij Red Bee Media?quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Crap .. de eieren die ik zag waren dus uien
quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:56 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Werk je soms als ondertitelaar bij Red Bee Media?
quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:56 schreef engine het volgende:
Lief hoe hij over zijn dochtertje verteld![]()
Ze wordt bij Leroy wel een beetje verwend
Hij bedoelt het goed, maar is niet handig.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:56 schreef engine het volgende:
Lief hoe hij over zijn dochtertje verteld![]()
Ze wordt bij Leroy wel een beetje verwend
Russische vrouwen die hij zo weg stuurt na de sex. Niemand laat een kind al kennismaken met iemand die je pas kent. En aan de verhalen van leroy te horen is hij van de losse flodders. En zijn tv optreden met dat daten zal ze vast wel meegekregen hebbenquote:
Ik was niet serieusquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Russische vrouwen die hij zo weg stuurt na de sex. Niemand laat een kind al kennismaken met iemand die je pas kent. En aan de verhalen van leroy te horen is hij van de losse flodders. En zijn tv optreden met dat daten zal ze vast wel meegekregen hebben
Dat wou ik net zeggen, waarschijnlijk is het altijd 1 of 2 dates gebleven. Maar toen hij naar Buitenland was had hij de kleine toch bij zich en daar kwamen toch ook sterke verhalen bij???quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou, daarna zei hij dat het toch een keer gebeurd was, toen hij een serieuze relatie had, nou ja, 3 maanden daten, en die wou z'n dochtertje ontmoeten.
Dat Turkije verhaal eerst was zijn dochter erbij en later nog teruggegaan zonder haar. Dus hij lult gewoon weerquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat wou ik net zeggen, waarschijnlijk is het altijd 1 of 2 dates gebleven. Maar toen hij naar Buitenland was had hij de kleine toch bij zich en daar kwamen toch ook sterke verhalen bij???
kinderen zijn flexibel weet jequote:Op donderdag 17 februari 2022 21:57 schreef greysbones het volgende:
niet handig
om verschillende regels te hebben
quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:00 schreef MacDeMarco het volgende:
ik word gek van al die weetjewels
Dochtertje lag tijdens vakantie Turkije te slapen en Leroy was met zijn date in de badkamer.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat Turkije verhaal eerst was zijn dochter erbij en later nog teruggegaan zonder haar. Dus hij lult gewoon weer
die indruk krijg ik niet maar misschien zie ik veel dingen te rooskleurigquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoop alleen dat hij de regels van zijn ex niet aan zijn laars lapt uit rancune.....
Mazzel dat ze doorsliep anders had hij haar wel moeten voorstellen....quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:01 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Dochtertje lag de eerste keer te slapen en Leroy was met zijn date in de badkamer.
Dat gevoel heb ik dus een beetje.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoop alleen dat hij de regels van zijn ex niet aan zijn laars lapt uit rancune.....
Ik heb dezelfde indruk. Leroy is ook niet perfect maar hij praat altijd heel lief over zijn dochter en vond hem ook respectvol naar zijn ex.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:02 schreef just me het volgende:
[..]
die indruk krijg ik niet maar misschien zie ik veel dingen te rooskleurig
Heb het idee dat hij vooral z'n dochtertje wil verwennen..quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
is niet handig als ze bij de 1 meer mogen dan bij de anderquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:02 schreef just me het volgende:
[..]
die indruk krijg ik niet maar misschien zie ik veel dingen te rooskleurig
quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:01 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Dochtertje lag tijdens vakantie Turkije te slapen en Leroy was met zijn date in de badkamer.
Tegelijkertijd is het ook niet realistisch denk ik dat de regels bij beiden exact hetzelfde zijn. Zeker als, wat ik begrijp, z'n ex nu een samengesteld gezin heeft. Daar moet je ook 2 regelsets 'mergen'quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
is niet handig als ze bij de 1 meer mogen dan bij de ander
ja klopt maar hoofdlijnen is wel belangrijkquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Tegelijkertijd is het ook niet realistisch denk ik dat de regels bij beiden exact hetzelfde zijn. Zeker als, wat ik begrijp, z'n ex nu een samengesteld gezin heeft. Daar moet je ook 2 regelsets 'mergen'
ze vormen verschillende huishoudens, verschillende regels.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
is niet handig als ze bij de 1 meer mogen dan bij de ander
ja maarquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:06 schreef rinardo het volgende:
choeliokomt er bij en hij neemt alles over, weg gezellige gesprek tussen Hanne en Leroy
is toch ook huichelarij van de bovenste plank ook van liegoyquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:06 schreef rinardo het volgende:
choeliokomt er bij en hij neemt alles over, weg gezellige gesprek tussen Hanne en Leroy
Hangt er natuurlijk ook vanaf om welke regels het gaat. En hoe het king is etc. En of die regels ook effect hebben op het kind wanneer het bij de ander is.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Tegelijkertijd is het ook niet realistisch denk ik dat de regels bij beiden exact hetzelfde zijn. Zeker als, wat ik begrijp, z'n ex nu een samengesteld gezin heeft. Daar moet je ook 2 regelsets 'mergen'
Tuurlijk is hij lief voor zijn dochtertje, dat hoor je mij niet zeggen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde indruk. Leroy is ook niet perfect maar hij praat altijd heel lief over zijn dochter en vond hem ook respectvol naar zijn ex.
geloof me is toch andersquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:06 schreef just me het volgende:
[..]
ze vormen verschillende huishoudens, verschillende regels.
mijn kleinkinderen mogen thuis op de bank springen, bij mij absoluut niet en toch komen ze graag hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |