SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
gewoon elke week haar koffers laten pakkenquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel heeft geen zin om voor de 4e keer haar koffer in te pakken.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:24 schreef Moeraskat het volgende:
Leroy gaat als ''Mister Grey'' zaterdag.Hou op hoor.
Ja, zover was ik. Maar ik bedoelde eigenlijk wat het precies is, hoe het heet.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het blikje van Grace wat Salar heeft gekocht in de mini-mall ... energydrink zeggen ze.
Vast afgeplakt ...quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, zover was ik. Maar ik bedoelde eigenlijk wat het precies is, hoe het heet.![]()
Had ik beter moeten formuleren, klopt
Die heeft 1 blikje gekregen?quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het blikje van Grace wat Salar heeft gekocht in de mini-mall ... energydrink zeggen ze.
Weet het alquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Guaraná Antarcticaquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, zover was ik. Maar ik bedoelde eigenlijk wat het precies is, hoe het heet.![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Grace is ook beslist niet gierig.....deelt het blikje met iedereen, en Tobias zegt tegen haar neem nou eerst zelf nog een slok. Nu gaat ze voor de tweede ronde.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik wil dit wel eens proberen, maar ik ben net een jaar van mijn redbull-verslaving af. Dus lijkt me niet handig.quote:
Ze heeft thuis 2 liter flessen zegt ze .. had de familie iets handiger moeten doen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:30 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Is niet eerlijk weet je wel, militair kreeg hele fles cola zero.
'krijg ik die cola, zonder suiker weetjewel, het zit ook altijd tegen'quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:30 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Vera een hele lading eitjesquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:30 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
en tobias 1 kilo kaasquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:30 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Waarvan ze er ook nog 6 in een dag op heeft gegetenquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:32 schreef engine het volgende:
[..]
Vera een hele lading eitjes
Wel beetje raar hoor.
sow, veel pro nawel lurkersquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:33 schreef rinardo het volgende:
fok forum stemt https://strawpoll.com/yyvsusjaw/r
Die doos eieren kwam wel tegelijk met de boodschappen waar ook eieren bijzaten volgens mij.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:33 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Waarvan ze er ook nog 6 in een dag op heeft gegeten
En net zegt ze bijna nooit een scheet te laten hahaha 6 eierenquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:33 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:33 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Familie van Grace had gewoon een 1,5 liter fles moeten meebrengen ipv een blikje.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:32 schreef engine het volgende:
[..]
Vera een hele lading eitjes
Wel beetje raar hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bij de boodschappen zaten uien maar werd ondertiteld als eierenquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Die doos eieren kwam wel tegelijk met de boodschappen waar ook eieren bijzaten volgens mij.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:35 schreef Li0nHeart het volgende:
haha.. Nawel met een Nederlands accentElke keer wanneer ze dat doet lig ik in een deuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |