Dit hoeft van mij ook nietquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:49 schreef potjecreme het volgende:
Hier heb ik dus niks mee. Opgedrongen sentiment
Die zijn allemaal kapot geschoten.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:10 schreef Tengano het volgende:
Staat dus helemaal niemand bij dat apparaat
Met alle respect, maar dan heb je het punt van het programma en de hele missie gemistquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:45 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Met alle respect en ik zou het zelf niet kunnen, maar die twee vrouwen waren allang naar huis gestuurd als ze een man waren geweest.
Je lichaam geeft je signalen voordat het kapot gaat. Pijn is er daar een van. En je kunt inderdaad nog veel langer door daarna, zonder echt kapot te gaan. Dat zie je ook in veel duursporten, ultra-marathons en triathlons en dergelijke. Grenzen doorbreken, beseffen dat je meer kunt, en daardoor krijg je nieuwe referentie-punten, over wat echt de grenzen zijn. Ik heb geregeld het idee dat het leven voor velen nu zo makkelijk is, dat daardoor hun grenzen verlaagd worden. Het verschil tussen 'gewoon' en 'moeite/je grenzen' blijft ongeveer hetzelfde, dus als 'gewoon' makkelijker wordt, verlagen de grenzen ook.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:54 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
De 40% regel komt er op neer dat wanneer jouw lichaam, feitelijk je brein, denkt dat je niet meer door kan je slechts op 40% zit van wat je echt kan. Ik ken de wetenschappelijke term niet uit mijn hoofd maar stel je voor dat je helemaal stuk zit na een eind lopen en sjouwen en je wilt opgeven want "je kan niet meer" .. moet je eens kijken hoe hard jij kan rennen als het echt moet. Of hoe sterk je kan zijn in een noodsituatie.
Nu of nooit is heel simpel.. dat is de vertaling van het Korpsmotto "Nunc aut Nunquam" En nee, dat betekent niet dat je altijd maar moet rammen en meteen knallen, het is niet "tactisch" bedoeld.
Ik heb ooit een week op een gebroken middenvoetsbeentje doorgelopen. Ik dacht dat het een kneuzing was.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:58 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Je lichaam geeft je signalen voordat het kapot gaat. Pijn is er daar een van. En je kunt inderdaad nog veel langer door daarna, zonder echt kapot te gaan. Dat zie je ook in veel duursporten, ultra-marathons en triathlons en dergelijke. Grenzen doorbreken, beseffen dat je meer kunt, en daardoor krijg je nieuwe referentie-punten, over wat echt de grenzen zijn. Ik heb geregeld het idee dat het leven voor velen nu zo makkelijk is, dat daardoor hun grenzen verlaagd worden. Het verschil tussen 'gewoon' en 'moeite/je grenzen' blijft ongeveer hetzelfde, dus als 'gewoon' makkelijker wordt, verlagen de grenzen ook.
Afgelopen dagen ook weer de Barkley Marathons gevolgd. Geen finisher dit jaar weer. Maar daar gaan ze ook tot het gaatje en verder. Een van de vorige finisher noemde ronde 4 de zwaarste, je bent al helemaal gaar (meer dan 40 uur al constant bezig), en het einde is nog lang niet in zicht (finish is na 5 rondes).
Dai vertelde tussen neus en lippen in de kapot sterk video hierboven dat hij schijnbaar bij de dijkenmars in het begin zijn middenvoetsbeentje had gebroken, en daar dus meer dan 200km mee doorgelopen heeft.
Met 30kg op je rug?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:46 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een week op een gebroken middenvoetsbeentje doorgelopen. Ik dacht dat het een kneuzing was.
Oh ik bedoelde het meer dat ik me kan voorstellen dat je denkt mwah en door gaat. Beetje zoals jij met je arm.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:58 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Met 30kg op je rug?
Maar kan volgens mij best verschil zitten tussen hoe pijnlijk het is of niet. Heb ooit een paar weken doorgetennisd met een gebroken pols, dacht ook dat het gekeusd was. Totdat schooldokter zei dat ik toch maar een foto moest laten maken. Toen gevraagd of ik eerst nog een wedstrijd kon spelen. Vond ie geen goed idee. Maar ik deed dat al 2 weken en we konden kampioen worden. Dus gespeeld, gewonnen, dikke sorbet gegeten (was 12 ofzo) en toen naar het ziekenhuis. Foto, gips erom, en daar paar weken later weer mee gaan tennissen. Zat een scheurtje in een bot, dus was niet helemaal door ofzo, maar het verklaarde wel waarom ik zo'n last van had.
Komt bij defensie ook zo vaak voor dat ze het maar "Marsfractuur' genoemd hebben...quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:46 schreef Document1 het volgende:
Ik heb ooit een week op een gebroken middenvoetsbeentje doorgelopen. Ik dacht dat het een kneuzing was.
Zolang je een stap kunt zetten, kun je er ook twee zetten, en zolang het niet erger wordt kun je door lijkt me zolang je dus nog een stap kunt zetten.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:40 schreef Document1 het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde het meer dat ik me kan voorstellen dat je denkt mwah en door gaat. Beetje zoals jij met je arm.
Het is vaak een stressfractuur inderdaad, veroorzaakt door overbelasting. Dai noemde het ook tussen neus en lippen, nadat hij er naar gevraagd werd.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Komt bij defensie ook zo vaak voor dat ze het maar "Marsfractuur' genoemd hebben...
Dat ligt aan jou ja.quote:Op zondag 13 maart 2022 11:31 schreef Geerd het volgende:
Ligt het aan mij of ...kan die 2 dames nooit uit elkaar houden.,..![]()
Ligt aan jouquote:Op zondag 13 maart 2022 11:31 schreef Geerd het volgende:
Ligt het aan mij of ...kan die 2 dames nooit uit elkaar houden.,..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |