Ja.quote:Op zondag 13 maart 2022 11:31 schreef Geerd het volgende:
Ligt het aan mij of ...kan die 2 dames nooit uit elkaar houden.,..![]()
Die finale is net als vorig jaar gewoon een wervingsspotje voor defensiequote:Op zondag 13 maart 2022 11:51 schreef Mylene het volgende:
Weet niet hoor, vond die de finale oefening maar slappe hap, had graag gezien dat ze meer moesten laten zien wat ze geleerd hadden. Ik herinner me nog die coördinatenpunten oppikken waar geen van hen echt in slaagde. Dat had toch ook wel verwerkt kunnen worden.
Er zal ook vast wel en bekende Nederlanders versie komen.
Precies dit, net als vorig jaar gaan er bij elke opdracht dingen fout behalve in de finale, daar gaat ineens alles goed. Er staan nergens vijanden, en dan ineens worden ze beschoten, en dan krijgen ze het toch voor elkaar om de vijanden allemaal neer te schieten en zelf niet geraakt te worden (terwijl de vijand dus veel eerder begon met schieten). Het was vooral sluipen en een mooi shot van de apache-helicopterquote:Op zondag 13 maart 2022 12:18 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Die finale is net als vorig jaar gewoon een wervingsspotje voor defensie
Welke Apache, ik heb alleen een Chinook en Cougar gezien. Maar inderdaad, het is verder gewoon een showtje. SOF-Support erbij die het meeste mogen opknappen.. een onbewaakte Patriot en van alles wat allemaal van een leien dakje gaat.quote:Op zondag 13 maart 2022 12:27 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Precies dit, net als vorig jaar gaan er bij elke opdracht dingen fout behalve in de finale, daar gaat ineens alles goed. Er staan nergens vijanden, en dan ineens worden ze beschoten, en dan krijgen ze het toch voor elkaar om de vijanden allemaal neer te schieten en zelf niet geraakt te worden (terwijl de vijand dus veel eerder begon met schieten). Het was vooral sluipen en een mooi shot van de apache-helicopter
De finale is gewoon zo opgezet dat het wel goed moet gaan.
Oh sorry, ik weet eigenlijk precies niks van dat soort voertuigenquote:Op zondag 13 maart 2022 12:41 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Welke Apache, ik heb alleen een Chinook en Cougar gezien. Maar inderdaad, het is verder gewoon een showtje. SOF-Support erbij die het meeste mogen opknappen.. een onbewaakte Patriot en van alles wat allemaal van een leien dakje gaat.
Het had wel mooi geweest als bijvoorbeeld de radio's ermee waren gekapt, hoe fix je dat dan even? Of een gewonde teammaat er tussendoor. En dan nog zag ik "foutjes" hoor.. Maar het blijft een wervingscampagne en toch wel een redelijk leuk format. Het is ook niet zo dat ze niet dagenlang door de mangel zijn gehaald, weinig slaap veel inspanning en dan een beetje spelen met de echte mannen voor wat mooie shots.
Vorig jaar moesten volgens mij toch wel wat meer moeite doen, in dat flat gebouw, ook met onschuldige bijstanders, meer anticiperen. Volgens mij was er ook een gewonde.quote:Op zondag 13 maart 2022 12:18 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Die finale is net als vorig jaar gewoon een wervingsspotje voor defensie
Het is je eer te naquote:Op zondag 13 maart 2022 18:52 schreef Tengano het volgende:
Ik was nog het meest gecharmeerd van Ray toen hij die lovende woorden over de deelnemers sprak. Wat een geweldige kerel is dat zeg. Ook met zoveel gevoel en power. Die zou ik graag als buurman hebben
Hij is van dezelfde lichting als Gijs Tuinman, dan krijg je mooie verhalen hoorquote:Op zondag 13 maart 2022 18:52 schreef Tengano het volgende:
Ik was nog het meest gecharmeerd van Ray toen hij die lovende woorden over de deelnemers sprak. Wat een geweldige kerel is dat zeg. Ook met zoveel gevoel en power. Die zou ik graag als buurman hebben
Die burgers gingen zich ermee bemoeien waardoor je een heel andere situatie kreeg, was veel chaotischer en moeilijker.quote:Op zondag 13 maart 2022 19:00 schreef Mylene het volgende:
[..]
Vorig jaar moesten volgens mij toch wel wat meer moeite doen, in dat flat gebouw, ook met onschuldige bijstanders, meer anticiperen. Volgens mij was er ook een gewonde.
Ik vond die dames helemaal niets, had ik niets mee. Tom wel weer, later pas en Robin, de jongste.
Eens.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:52 schreef Tengano het volgende:
Ik heb er een hoop aan overgehouden. Ik gebruik zelf nu ook een aantal van die kernwaarden en heb Dai en Ray zelfs als interne coach als ik het nodig vind en als ik het gevoel met iets op te geven bijvoorbeeld.quote:
De steiger talks op zijn Instagram zijn ook tof.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:52 schreef Tengano het volgende:
Lompe horken.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:33 schreef Revanches het volgende:
Dai en Ray zou ik graag eens een rondje feedback van krijgen. Geweldige gasten.
Ik sla over. Is voor mij niet echt een uitdaging.quote:Op woensdag 8 juni 2022 23:35 schreef Pinuts het volgende:
Ze zoeken kandidaten voor seizoen 3. Welke Fokker geeft zich op?
Volgens zegge trekt het KCT zich nu terug van KvK ( iets met te druk etc.) en gaat KvK seizoen 3 nu na de "CDO" stijl over op MARSOF . Op zich niet gek als je bij aanmelding benadrukt ziet dat je "goed zwemmen" een vereiste nu is . We zullen zien .quote:
Beter, uiteindelijk is MARSOF de andere SF afdeling in NL. En het zou een beetje voorspelbaar worden als ze nog een rondje KCT zouden doen. Overigens is "goed zwemmen" net zo een vereiste bij het KCT.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:53 schreef rmrt2010 het volgende:
[..]
Volgens zegge trekt het KCT zich nu terug van KvK ( iets met te druk etc.) en gaat KvK seizoen 3 nu na de "CDO" stijl over op MARSOF . Op zich niet gek als je bij aanmelding benadrukt ziet dat je "goed zwemmen" een vereiste nu is . We zullen zien .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |