Fijn weekend, lekkere kaasjes!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:02 schreef Karzai het volgende:
Ik hoop dat iedereen vandaag veilig thuiskomt.
Prettig weekend, vrouwe fortuna zal ons beschermen![]()
[ afbeelding ]
Yum!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:50 schreef mascara-klodder het volgende:
Nasi, kipsaté staat in de marinade en sajoerboontjes
De combi bloemkoolrijst en sla doen we niet meer. Los van elkaar allemaal lekker, dat welquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:53 schreef golfer het volgende:
Straks: gekruide bloemkoolrijst uit de oven, Italiaanse salade en een eerst in de sousvide gegaarde en daarna hard gebakken varkenshaasje.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:46 schreef golfer het volgende:
Straks: spaghetti met bolognese-saus.
En was het het waard?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:25 schreef borisz het volgende:
Nog een beetje snaai.
Straks uiteten bij The Golden Bull. Kortom Vleesch. Staan vierde bij Tripadvisor voor Haarlem. Dus ben benieuwd.
borisz in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #30quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
En was het het waard?
Zit VOL. Kan me moeilijk inhouden bij zo'n restaurant maar erg lekker alleen ben niet van het lopen en met je bordje wachten op eten.
Morgen gelukkig vaste zitplaats met bediening. Benieuwd naar het menu
Hoeraaaaquote:Op zondag 20 februari 2022 11:59 schreef mascara-klodder het volgende:
Ohhh en straks bij de thee een zelfgemaakt custardcakeje want we hebben iets te vieren: Jeroen is vandaag alweer 3 jaar geworden![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Gefeliciteerd Jeroen!quote:Op zondag 20 februari 2022 11:59 schreef mascara-klodder het volgende:
Ohhh en straks bij de thee een zelfgemaakt custardcakeje want we hebben iets te vieren: Jeroen is vandaag alweer 3 jaar geworden![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hapoy Birthday for your dear Jeroentje!quote:Op zondag 20 februari 2022 11:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Oh heerlijkquote:Op zondag 20 februari 2022 16:07 schreef Kanaroe het volgende:
Straks weer eens kaasfondue, met gestoomde broccoli, gepofte rode ui, krieltjes in de schil uit de oven en een runderburger
Wat is Copa?quote:Op zondag 20 februari 2022 16:36 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Een Brittish Breakfast Lunch gehad, Scrambled Eggs on Toast, Witte Bonen in tomatensaus, Krokant gebakken Copa
Bavettequote:Op zondag 20 februari 2022 16:37 schreef Dotteke het volgende:
Hier simpel maar lekker, snijbonen met aard en bavette
Ja ik vind het ook héérlijkquote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 16:36 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Een Brittish Breakfast Lunch gehad, Scrambled Eggs on Toast, Witte Bonen in tomatensaus, Krokant gebakken Coppa
Dan wist ik het nog niet hoorquote:
Jep, erg lekker.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:50 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
[..]
Dan wist ik het nog niet hoor,maar intussen even opgegoegeld, een lekker Italiaans gedroogd schouderhammetje!
Zien er lekker uitquote:Op zondag 20 februari 2022 11:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Zalig!quote:Op zondag 20 februari 2022 13:53 schreef golfer het volgende:
Vanavond wordt het draadjesvlees volgens dit recept met als extra toevoeging van mij paddenstoelen en winterpeen en daarbij eten wij kruimige gekookte aardappelen.
Helemaal zelf opgegeten?quote:Op zondag 20 februari 2022 18:21 schreef marc0871 het volgende:
Ik heb vandaag een aardappelsalade gemaakt.
Je weet wel, dat spul op feestjes en partijen.
Wat je in snackbars bij je patat kan bestellen.
Wat ze bij de super in emmertjes en bakjes verkopen.
[ afbeelding ]
Ik dacht, misschien voor 2 dagen.
Maar het is al op![]()
![]()
Zo fijnquote:
Lekker!! Tijd geleden al weer voor mij.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:37 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik bulgogi van ossenhaas volgens een combinatie van deze twee recepten: https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R793642/bulgogi en https://www.culy.nl/recep(...)rineerd-rundvlees-2/.
Daarbij rijst en i.p.v. kimchi serveer ik er atjar tjampoer bij.
Oeh, gnocchi! Dat is een goed idee voor van de week!quote:Op maandag 21 februari 2022 15:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lekker!! Tijd geleden al weer voor mij.
Ik maak vanavond gnocchi met chorizo, spinazie en parmezaan.
Toe vanillemousse met sinaasappel.
Dat vond ik vroeger de lekkerste van Knorr. Ben benieuwd of ie nog steeds zo lekker isquote:
Superlekkerquote:Op maandag 21 februari 2022 14:37 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik bulgogi van ossenhaas volgens een combinatie van deze twee recepten: https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R793642/bulgogi en https://www.culy.nl/recep(...)rineerd-rundvlees-2/.
Daarbij rijst en i.p.v. kimchi serveer ik er atjar tjampoer bij.
Ik vind 'm echt zo erg lekker. Samen met de risotto favoriet van de wereldgerechtenquote:Op maandag 21 februari 2022 17:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat vond ik vroeger de lekkerste van Knorr. Ben benieuwd of ie nog steeds zo lekker is
Helaas niet. Kutcovidquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:39 schreef golfer het volgende:
Vanavond: gebakken aardappeltjes, een salade met komkommer, tomaat en ei en daarbij gebakken skreifilets.
Sterkte uniekquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Begrafenis 1 van 2 deze week, wij halen met zijn allen een Chinees/Indisch rijsttafel
Hebben ze die aardappelen in Duitsland? Ongelofelijk. Op het Spaanse vasteland zeer moeilijk te krijgen.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:48 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vanavond een stuk varkensgebraad met krokante knapperzwoerd, met daarbij Papas arrugadas, canarische aardappelen met een zout korstje, daarbij jus van braadsap en witte wijn, rozemarijn en honing. Hierbij gestoomde Broccoli
Begrafenissen zijn nooit leuk...desalniettemin, eten moet je toch, dan lekker samen rijsttafelen. Fijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Begrafenis 1 van 2 deze week, wij halen met zijn allen een Chinees/Indisch rijsttafel
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Buiten dat; begrafenissen zijn toch al hectisch en emotioneel.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:56 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Begrafenissen zijn nooit leuk...desalniettemin, eten moet je toch, dan lekker samen rijsttafelen. Fijn.
Sterkte ....quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik vond dat een erg geslaagd maaltijdpakket. Ik had er nog wat platte rijstnoedels bijgedaan volgens mij, voor wat extra vulling. Vast niet traditioneel, maar wel lekkerquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:06 schreef golfer het volgende:
Vanavond een Tom Kha Kai maaltijdsoep vanuit een pakket van de Albert Heijn.
https://www.ah.nl/product(...)m-kha-kai-verspakket
Met als extra er doorheen wat grote gepelde gamba's.
Ooh spannend, uit de nwe friteusequote:Op woensdag 23 februari 2022 15:57 schreef Kanaroe het volgende:
Straks frietjes uit m'n nieuwe friteuse, met runderschnitzel en gemengde salade met o.a. tomaten en een yoghurtdressing.
Oeh, volgens mij lust ik dat wel.quote:
capucijners en kikkerwten, tomaat, ui, aardappel, paprika en spekjes, met een gehaktbalquote:Op woensdag 23 februari 2022 18:38 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Oeh, volgens mij lust ik dat wel.
Ik zie kidneybonen, kikkererwten, paprika, boontjes, aardappel?
Zit er nog iets van tomaat in?
Denk ik eigenlijk wel, hè.
En wat is dat vlezig uitziende stukje?
Gehakt? Falafel?
Kruiden en specerijen?
Rozemarijn en tijm?
Karwijzaad en majoraan?
Komijnzaad, oregano en kaneel?
Zooo lekker! Ik heb 3 bakken opquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:06 schreef golfer het volgende:
Vanavond een Tom Kha Kai maaltijdsoep vanuit een pakket van de Albert Heijn.
https://www.ah.nl/product(...)m-kha-kai-verspakket
Met als extra er doorheen wat grote gepelde gamba's.
Okayquote:Op woensdag 23 februari 2022 18:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
capucijners en kikkerwten, tomaat, ui, aardappel, paprika en spekjes, met een gehaktbal
kerrie, gerookt paprikapoeder en een beetje knoflookzout
Hij is door naar de volgende ronde! Was aan het dubben over de aanschaf van een airfryer, toch maar niet dusquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ooh spannend, uit de nwe friteuse
Lekker prutje, dat zijn vaak de lekkerste maaltijden.quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
capucijners en kikkerwten, tomaat, ui, aardappel, paprika en spekjes, met een gehaktbal
kerrie, gerookt paprikapoeder en een beetje knoflookzout
Uiteindelijk hadden wij een oude friteuse de deur uit gedaan bij de aanschaf van en airfryer.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:22 schreef Kanaroe het volgende:
Hij is door naar de volgende ronde! Was aan het dubben over de aanschaf van een airfryer, toch maar niet dus
Jaa ik zet picalilly op het boodschappenlijstje voor als ik in NL ben. Heerlijk eens in de zoveel tijd. Met kaas. Met verse friet.quote:
Ik snap het helemaal. Een airfryer is eigenlijk gewoon een kleine heteluchtoven, en ik heb al een oven.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:32 schreef Blues het volgende:
[..]
Uiteindelijk hadden wij een oude friteuse de deur uit gedaan bij de aanschaf van en airfryer.
Later toch een klein friteusetje erbij gekocht
Volledig eens!quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:37 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik snap het helemaal. Een airfryer is eigenlijk gewoon een kleine heteluchtoven, en ik heb al een oven.
Soms frituur ik wel eens wat in olie op het fornuis, maar een schaal frietjes komt toch lekkerder en sneller uit de friteuse dan uit de oven.
Check ook mijn piccalilly-topic in CULquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:33 schreef foodlover het volgende:
[..]
Jaa ik zet picalilly op het boodschappenlijstje voor als ik in NL ben. Heerlijk eens in de zoveel tijd. Met kaas. Met verse friet.
appelcompotequote:Op donderdag 24 februari 2022 15:16 schreef golfer het volgende:
Vanavond: kip, quarterpounder, patat en appelmoes.
Yesquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:45 schreef Blues het volgende:
[..]
Door die quarterpounder zeker
Vanaaf en morgen Toko
Zowel BK als je avondetenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:08 schreef Kanaroe het volgende:
Gisteren weer een burgers van de Burger King gehaald, ik had de Classic Master die was erg lekker!
Vanavond ouderwetsche sukadelapjes, met spruitjes, zoete aardappel- en aardappel. Misschien puree, misschien gepoft, effe kijken nog.
Smakelijk allen en fijn weekend zonder regen en wind!
Ja, ik twijfelde ook tussen die 2 burgersquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zowel BK als je avondeten![]()
Classic en Parmesan Master zien er goed uit. Ben benieuwd naar de laatste maar lijken me beide lekker.
Moereratsch is Peeënstaamp?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:15 schreef foodlover het volgende:
Hutspot "moereratsch" met een rundergehaktbal en jus. Erbij een rood wijntje.
Wat mooi allemaal! Smaakte het goed?quote:Op zondag 27 februari 2022 17:27 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
burp.
Zeker..quote:Op zondag 27 februari 2022 18:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat mooi allemaal! Smaakte het goed?
quote:Op zondag 27 februari 2022 13:19 schreef golfer het volgende:
penne met prei, tuinerwten, braadworst en pesto-roomsaus.![]()
Wow; ziet er geweldig uit! En fijn dat het kaasplankje met uitleg isquote:Op zondag 27 februari 2022 17:27 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
burp.
Vonden wij ookquote:Op zondag 27 februari 2022 21:14 schreef maily het volgende:
[..]
Wow; ziet er geweldig uit! En fijn dat het kaasplankje met uitleg is
@Dr_Flash je hebt concurrentiequote:
Jammer dat je geen Noordzeekaas had .... (geen idee wat ik me daarbij moet voorstellenquote:Op zondag 27 februari 2022 21:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vonden wij ook
als ze het vertellen ben je op 10 seconden het meeste alweer vergeten
zwaluwgekwetterquote:Op zondag 27 februari 2022 21:18 schreef maily het volgende:
[..]
Jammer dat je geen Noordzeekaas had .... (geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen)
En bovenaan staat iets met zwaluw .....
Goeie pannenkoeken! En een zeer rustgevend filmpje, fijn om naar te kijken.quote:
Zekersquote:Op zondag 27 februari 2022 21:21 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Goeie pannenkoeken! En een zeer rustgevend filmpje, fijn om naar te kijken.
Hoop dat het je goed gesmaakt heeft
Snack werd: elk 5 miniloempias met een biertje.quote:Op zondag 27 februari 2022 17:39 schreef foodlover het volgende:
Restje hutspot, straks nog wat snacken.
Nee, ik maak kookfilmpjesquote:Op maandag 28 februari 2022 09:38 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Hey![]()
Kan jij ook goed pannenkoeken bakken, dan?
Leuke filmpjesquote:Op maandag 28 februari 2022 09:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik maak kookfilmpjesSoms. Bijvoorbeeld deze.
quote:Op maandag 28 februari 2022 14:35 schreef golfer het volgende:
Vanavond, om alvast in de stemming te komen voor Bilbao waar we over een week even een paar dagen naartoe gaan, Spaanse aardappeltortilla met chorizo met daarbij een salade met tomaat en komkommer.
Dat kloptquote:
Ga ik een keer proberen!quote:Op maandag 28 februari 2022 18:51 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat kloptZie wiki Spaanse tortilla
De tortilla de patatas of Spaanse tortilla is een gerecht uit de Spaanse keuken. Ze vindt haar oorsprong in het binnenland van Spanje. Het gaat om een dikke omelet van ei, aardappels en olijfolie. Regelmatig wordt ui toegevoegd. De tortilla kan zowel koud als warm worden gegeten, als voorgerecht, als toevoeging aan een salade, op een baguette met tomaat, of in blokjes of puntjes als tapa.
Käsenockerln, wat een prachtig woordquote:Op maandag 28 februari 2022 19:30 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Rundvlees bouillon met een daarin gegaard picanha (staartstuk) met käsenockerln
Is Oostenrijks, en dit gerecht is dat ook. Tafelspitz is een staartstuk langzaam in bouillon gegaard. Käsenockerln zijn balletjes van zacht griesmeel, boter, ei, melk en geraspte kaas, die je kort in de ziedende (net niet kokende) bouillon gaart.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:51 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Käsenockerln, wat een prachtig woord![]()
Ben je Duits, of heb je Duitse roots?
Ah, wat leuk, bedankt voor de info! Ik ben Nederlandse en woon hier ook, maar ben geboren in Duitsland. De taal, en de Duitse namen van gerechten spreken mij nog altijd enorm aan.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Is Oostenrijks, en dit gerecht is dat ook. Tafelspitz is een staartstuk langzaam in bouillon gegaard. Käsenockerln zijn balletjes van zacht griesmeel, boter, ei, melk en geraspte kaas, die je kort in de ziedende (net niet kokende) bouillon gaart.
Ik woon in Duitsland en ben met een Duitser getrouwd
Ziet er lekker uit!quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:36 schreef Karzai het volgende:
Panini met mozzarella, pesto, tomaat en rucola en een flesje groene thee met gember
[ afbeelding ]
Popje krijgt iets andersquote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:04 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit!
Krijgt het popje ook een hapje?
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:04 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit!
Krijgt het popje ook een hapje?
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 15:00 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
restje bami dat we nog in de vriezer hadden, met Japanse wokgroenten, en daarbij zelfgemaakte Babi Ketjap met als onderdeel van de marinade zelfgemaakte zoete chilisaus.
Ja nou ja fuckit weet je. Waar het komt is het toch donkerquote:Op maandag 28 februari 2022 14:25 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Leuke filmpjes![]()
Maar koken is niet echt je sterkste punt, hè?![]()
![]()
Wel gelachen
Die pannekoek ging idd wel heel erg niet goed![]()
En nog wat genomen?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:25 schreef marc0871 het volgende:
Geen zin om te koken vandaag.
Maar een paar broodjes pindakaas en een beker melk naar binnen gewerkt.
Nog steeds trek, dus een paar eitjes gekookt (toch doen hè) en met wat wat peper, zout en ketchup opgegeten.
Nog trek.
Ik zie straks vast nog wel kans om nog wat meer te snacken.
Een paar frikandellen?
Misschien wat verse patat?
Popcorn?
Kip met pindasaus?
Of toch maar aan die gevulde koeken gaan beginnen?
Eigenlijk niet eens trek in zoet, maar ja.
Zoo waar krijg je dat voor elkaar? Normaal is 2 wijn al 10 euro.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:34 schreef foodlover het volgende:
Vanmiddag geluncht buiten de deur: Witte asperges met mayo, eenvoudige salade met olijven en brood, solomillo met aardappelgarnituur, plakje van iets wat leek op vienetta ijs na. 2 glazen rode wijn en koffie. Schade: 10 euro per persoon.
Lekker @FutureFairytale gado gado yum!quote:Zoo waar krijg je dat voor elkaar? Normaal is 2 wijn al 10 euro.
Lekker!
Ik werd weer mee uit eten genomen
Voor; pokebowl
Hoofd; gado gado, frietjes erbij
Na; cheesecake en koffie verkeerd
Nope. Kreeg ineens pijn in mijn buik.quote:
Af en toe ook niet verkeerd.quote:Ik werd weer mee uit eten genomen
Voor; pokebowl
Hoofd; gado gado, frietjes erbij
Na; cheesecake en koffie verkeerd
Ooh bofkontquote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:18 schreef foodlover het volgende:
[..]
Lekker @:futurefairytale gado gado yum!
Binnenland van Spanje was de lunch.
Heeft iedereen wel eens gewoon zomaar. Als je nu maar weer er vanaf bent.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 23:32 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nope. Kreeg ineens pijn in mijn buik.
Een paar felle steken, wat gerommel en vooral aandrang.
Verder niet ziek of koortsig of zo.
Beetje kramp in mijn buik.
Waarvan weet ik niet.
Toch geen rare dingen gegeten.
[..]
Af en toe ook niet verkeerd.
Ik was het vannacht al kwijtquote:Op woensdag 2 maart 2022 07:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heeft iedereen wel eens gewoon zomaar. Als je nu maar weer er vanaf bent.
Ohh heerlijk!quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Boerenkool met spekjes, jus en verse rookworst.
Oh wat leuk! Foto's!quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:16 schreef foodlover het volgende:
[..]
Ohh heerlijk!
Hier na een drukke dag diepvriespizza: bolognese en tomaat ricotta. Smaakte naar karton.![]()
Daarna nog wat doppindas.
Morgen rijden we naar grens Spanje Portugal dwars door binnenland, Madrid Toledo etc benieuwd wat de dag brengt qua eten en drinken. We gaan in Portugal een Gordon setter puppy ophalen zaterdag![]()
![]()
Hee daar ga ik volgende maand ook naartoe, lekker tapas eten!quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:16 schreef foodlover het volgende:
[..]
Ohh heerlijk!
Hier na een drukke dag diepvriespizza: bolognese en tomaat ricotta. Smaakte naar karton.![]()
Morgen rijden we naar grens Spanje Portugal dwars door binnenland, Madrid Toledo etc benieuwd wat de dag brengt qua eten en drinken. We gaan in Portugal een Gordon setter puppy ophalen zaterdag![]()
![]()
Aah doel vd reis met lekker vakantie eromheenquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:16 schreef foodlover het volgende:
[..]
Ohh heerlijk!
![]()
Goede reis en gezonde pup gewenst!quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:16 schreef foodlover het volgende:
[..]
Ohh heerlijk!
![]()
Wat is membrillo?quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:26 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Borrelplankje.
Lamsham van eigen lam, ansjovisolijven, chocolade, membrillo, kaas. En een kopje lokale vermouth.
Kweepeergelei. Een soort snijbare en niet heel zoete jam.quote:
Aha, goeie combi met de rest op het bord!quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Kweepeergelei. Een soort snijbare en niet heel zoete jam.
Zou ik ook wel weer eens trek in hebben!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:28 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Gaan zo naar Korfu![]()
Op de dijk tov Emmerich
Lekker ontbijt!quote:
Oeh, lekkerquote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:07 schreef Kanaroe het volgende:
Zometeen vietnamese loempia's uit de frituur, net een zak '20 inbevroren' gekocht
Ze waren heerlijk!quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:06 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Oeh, lekker![]()
Met een sweet chily sausje.
Mmmm, kippenlevertjes, lekker!quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:51 schreef klappernootopreis het volgende:
Gebakken kippenlevers met uitjes en champignons.
Aardappelschijfjes uit de frituur.
Haricots
Cherry trifel als dessert.
Eet smakelijk en goede reis & verblijf gewenst!quote:Op zondag 6 maart 2022 12:40 schreef golfer het volgende:
In het kader van morgen naar Bilbao reizen voor vanavond bij een Griek(...) eten besteld.
Heerlijk!quote:Op zondag 6 maart 2022 16:12 schreef marc0871 het volgende:
Er staat een pan rendang te pruttelen.
Straks nog een stukje ui, paprika en prei, een paar bladen Chinese kool en een teentje knoflook snijden om te roerbakken, met een zoetzure saus van tomatenpuree, gember-, citroengras- en laospoeder, suiker, azijn, water en een snufje zout en een maizenapapje om het te binden.
Op het einde wat korianderblad erdoor.
Ik eet het met basmatirijst.
Het was wat minder lekker dan we gewend zijn. Beetje aan de droge kant helaas..we vermoeden een andere kok.quote:Op zondag 6 maart 2022 12:40 schreef golfer het volgende:
In het kader van morgen naar Bilbao reizen voor vanavond bij een Griek(...) eten besteld.
Hamschijf? Wat is dat voor snack, het doet mij denken aan een ingrediënt voor erwtensoep.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:58 schreef borisz het volgende:
Bij Friet van Piet geweest.
Raspatat, hamschijf, bamischrijf en een frikandel
Morgen weer gezond.
Gemaakt door de snackbar zelf. Een schijf met een goede korst en het smaakt iig naar hamquote:Op zondag 6 maart 2022 19:21 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Hamschijf? Wat is dat voor snack, het doet mij denken aan een ingrediënt voor erwtensoep.
Klinkt goed! Altijd fijn dit soort zelfgebrouwde snackiesquote:Op zondag 6 maart 2022 19:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Gemaakt door de snackbar zelf. Een schijf met een goede korst en het smaakt iig naar ham.
Deze snackbar heeft een aantal zelfgemaakte snacks zoals deze. Maken ook bijv hun slaatjes zelf.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:26 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Klinkt goed! Altijd fijn dit soort zelfgebrouwde snackies
(Leuke) vakantie gehad?quote:Op zondag 6 maart 2022 13:03 schreef foodlover het volgende:
Weer thuis. Nu noodles. Straks gekookte aardappelen, bloemkool met bechamelsaus en runderlapjes met jus.
quote:Op zondag 6 maart 2022 18:58 schreef borisz het volgende:
Bij Friet van Piet geweest.
Raspatat, hamschijf, bamischrijf en een frikandel
Morgen weer gezond.
Had mijn slager vroeger. Rondje mals vlees.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:21 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Hamschijf? Wat is dat voor snack, het doet mij denken aan een ingrediënt voor erwtensoep.
Zonde. Dat vind ik zo'n 'gevaar' met Grieks. Of droog/alles zelfde smaak, of heel lekker gekruid mals eten.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:28 schreef Blues het volgende:
[..]
Het was wat minder lekker dan we gewend zijn. Beetje aan de droge kant helaas..we vermoeden een andere kok.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jep, de mijne verkoopt dat nu nog. Voor in de soep met name.quote:Op zondag 6 maart 2022 22:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
[..]
Had mijn slager vroeger. Rondje mals vlees.
quote:Op maandag 7 maart 2022 19:30 schreef marc0871 het volgende:
Ik had voor vandaag iets met kip, pindasaus en rijst in gedachten.
Doe ik dat morgen.
Misschien maak ik van de rijst wel nasi.
Con of sin?quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:23 schreef mascara-klodder het volgende:
Grote pan chili in de maak
[ link | afbeelding ]
Heel leuk! We hebben een Gordon setter puppy opgehaald in Portugal. Nu thuis en 2 kemphanen (Gordon setter pup en volwassenen Ierse setter) uit elkaar houdenquote:
Leuk.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:54 schreef foodlover het volgende:
[..]
Heel leuk! We hebben een Gordon setter puppy opgehaald in Portugal. Nu thuis en 2 kemphanen (Gordon setter pup en volwassenen Ierse setter) uit elkaar houden![]()
Qua eten: straks frietjes met zelfgemaakte goulashkroketjes en wat sla.
Geniet van jullie nieuwe hondje!quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:54 schreef foodlover het volgende:
[..]
Heel leuk! We hebben een Gordon setter puppy opgehaald in Portugal. Nu thuis en 2 kemphanen (Gordon setter pup en volwassenen Ierse setter) uit elkaar houden![]()
Qua eten: straks frietjes met zelfgemaakte goulashkroketjes en wat sla.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |