Fijn weekend, lekkere kaasjes!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:02 schreef Karzai het volgende:
Ik hoop dat iedereen vandaag veilig thuiskomt.
Prettig weekend, vrouwe fortuna zal ons beschermen![]()
[ afbeelding ]
Yum!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:50 schreef mascara-klodder het volgende:
Nasi, kipsaté staat in de marinade en sajoerboontjes
De combi bloemkoolrijst en sla doen we niet meer. Los van elkaar allemaal lekker, dat welquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:53 schreef golfer het volgende:
Straks: gekruide bloemkoolrijst uit de oven, Italiaanse salade en een eerst in de sousvide gegaarde en daarna hard gebakken varkenshaasje.
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:46 schreef golfer het volgende:
Straks: spaghetti met bolognese-saus.
En was het het waard?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:25 schreef borisz het volgende:
Nog een beetje snaai.
Straks uiteten bij The Golden Bull. Kortom Vleesch. Staan vierde bij Tripadvisor voor Haarlem. Dus ben benieuwd.
borisz in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #30quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
En was het het waard?
Zit VOL. Kan me moeilijk inhouden bij zo'n restaurant maar erg lekker alleen ben niet van het lopen en met je bordje wachten op eten.
Morgen gelukkig vaste zitplaats met bediening. Benieuwd naar het menu
Hoeraaaaquote:Op zondag 20 februari 2022 11:59 schreef mascara-klodder het volgende:
Ohhh en straks bij de thee een zelfgemaakt custardcakeje want we hebben iets te vieren: Jeroen is vandaag alweer 3 jaar geworden![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Gefeliciteerd Jeroen!quote:Op zondag 20 februari 2022 11:59 schreef mascara-klodder het volgende:
Ohhh en straks bij de thee een zelfgemaakt custardcakeje want we hebben iets te vieren: Jeroen is vandaag alweer 3 jaar geworden![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hapoy Birthday for your dear Jeroentje!quote:Op zondag 20 februari 2022 11:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Oh heerlijkquote:Op zondag 20 februari 2022 16:07 schreef Kanaroe het volgende:
Straks weer eens kaasfondue, met gestoomde broccoli, gepofte rode ui, krieltjes in de schil uit de oven en een runderburger
Wat is Copa?quote:Op zondag 20 februari 2022 16:36 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Een Brittish Breakfast Lunch gehad, Scrambled Eggs on Toast, Witte Bonen in tomatensaus, Krokant gebakken Copa
Bavettequote:Op zondag 20 februari 2022 16:37 schreef Dotteke het volgende:
Hier simpel maar lekker, snijbonen met aard en bavette
Ja ik vind het ook héérlijkquote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 16:36 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Een Brittish Breakfast Lunch gehad, Scrambled Eggs on Toast, Witte Bonen in tomatensaus, Krokant gebakken Coppa
Dan wist ik het nog niet hoorquote:
Jep, erg lekker.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:50 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
[..]
Dan wist ik het nog niet hoor,maar intussen even opgegoegeld, een lekker Italiaans gedroogd schouderhammetje!
Zien er lekker uitquote:Op zondag 20 februari 2022 11:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Zalig!quote:Op zondag 20 februari 2022 13:53 schreef golfer het volgende:
Vanavond wordt het draadjesvlees volgens dit recept met als extra toevoeging van mij paddenstoelen en winterpeen en daarbij eten wij kruimige gekookte aardappelen.
Helemaal zelf opgegeten?quote:Op zondag 20 februari 2022 18:21 schreef marc0871 het volgende:
Ik heb vandaag een aardappelsalade gemaakt.
Je weet wel, dat spul op feestjes en partijen.
Wat je in snackbars bij je patat kan bestellen.
Wat ze bij de super in emmertjes en bakjes verkopen.
[ afbeelding ]
Ik dacht, misschien voor 2 dagen.
Maar het is al op![]()
![]()
Zo fijnquote:
Lekker!! Tijd geleden al weer voor mij.quote:Op maandag 21 februari 2022 14:37 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik bulgogi van ossenhaas volgens een combinatie van deze twee recepten: https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R793642/bulgogi en https://www.culy.nl/recep(...)rineerd-rundvlees-2/.
Daarbij rijst en i.p.v. kimchi serveer ik er atjar tjampoer bij.
Oeh, gnocchi! Dat is een goed idee voor van de week!quote:Op maandag 21 februari 2022 15:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lekker!! Tijd geleden al weer voor mij.
Ik maak vanavond gnocchi met chorizo, spinazie en parmezaan.
Toe vanillemousse met sinaasappel.
Dat vond ik vroeger de lekkerste van Knorr. Ben benieuwd of ie nog steeds zo lekker isquote:
Superlekkerquote:Op maandag 21 februari 2022 14:37 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik bulgogi van ossenhaas volgens een combinatie van deze twee recepten: https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R793642/bulgogi en https://www.culy.nl/recep(...)rineerd-rundvlees-2/.
Daarbij rijst en i.p.v. kimchi serveer ik er atjar tjampoer bij.
Ik vind 'm echt zo erg lekker. Samen met de risotto favoriet van de wereldgerechtenquote:Op maandag 21 februari 2022 17:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat vond ik vroeger de lekkerste van Knorr. Ben benieuwd of ie nog steeds zo lekker is
Helaas niet. Kutcovidquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:39 schreef golfer het volgende:
Vanavond: gebakken aardappeltjes, een salade met komkommer, tomaat en ei en daarbij gebakken skreifilets.
Sterkte uniekquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Begrafenis 1 van 2 deze week, wij halen met zijn allen een Chinees/Indisch rijsttafel
Hebben ze die aardappelen in Duitsland? Ongelofelijk. Op het Spaanse vasteland zeer moeilijk te krijgen.quote:Op maandag 21 februari 2022 18:48 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vanavond een stuk varkensgebraad met krokante knapperzwoerd, met daarbij Papas arrugadas, canarische aardappelen met een zout korstje, daarbij jus van braadsap en witte wijn, rozemarijn en honing. Hierbij gestoomde Broccoli
Begrafenissen zijn nooit leuk...desalniettemin, eten moet je toch, dan lekker samen rijsttafelen. Fijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Begrafenis 1 van 2 deze week, wij halen met zijn allen een Chinees/Indisch rijsttafel
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Buiten dat; begrafenissen zijn toch al hectisch en emotioneel.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:56 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Begrafenissen zijn nooit leuk...desalniettemin, eten moet je toch, dan lekker samen rijsttafelen. Fijn.
Sterkte ....quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik vond dat een erg geslaagd maaltijdpakket. Ik had er nog wat platte rijstnoedels bijgedaan volgens mij, voor wat extra vulling. Vast niet traditioneel, maar wel lekkerquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:06 schreef golfer het volgende:
Vanavond een Tom Kha Kai maaltijdsoep vanuit een pakket van de Albert Heijn.
https://www.ah.nl/product(...)m-kha-kai-verspakket
Met als extra er doorheen wat grote gepelde gamba's.
Ooh spannend, uit de nwe friteusequote:Op woensdag 23 februari 2022 15:57 schreef Kanaroe het volgende:
Straks frietjes uit m'n nieuwe friteuse, met runderschnitzel en gemengde salade met o.a. tomaten en een yoghurtdressing.
Oeh, volgens mij lust ik dat wel.quote:
capucijners en kikkerwten, tomaat, ui, aardappel, paprika en spekjes, met een gehaktbalquote:Op woensdag 23 februari 2022 18:38 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Oeh, volgens mij lust ik dat wel.
Ik zie kidneybonen, kikkererwten, paprika, boontjes, aardappel?
Zit er nog iets van tomaat in?
Denk ik eigenlijk wel, hè.
En wat is dat vlezig uitziende stukje?
Gehakt? Falafel?
Kruiden en specerijen?
Rozemarijn en tijm?
Karwijzaad en majoraan?
Komijnzaad, oregano en kaneel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |