Dan helemaal idd haha, nu krijg ik beeld van een lege aanhanger die de lucht in gaatquote:Op donderdag 17 februari 2022 14:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als die onbeladen is dan is het een dubbel probleem.
Ik voerde hem in en dacht gelijk dat ik op zo'n opmerking kon wachten.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:15 schreef ToT het volgende:
@ TT!
Ben je een knuppel als je print?
![]()
Ik heb vernomen dat dat ook minder makkelijk is dan je zou denken.quote:
Heb ik al gezien, ik vind helemaal mooiquote:
Dan moet je ook de juiste mannetjes inhuren.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat dat ook minder makkelijk is dan je zou denken.
Het is denk ik makkelijker om een knuppel te printen en iemand neerslaan die net gepind heeft.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet je ook de juiste mannetjes inhuren.
Je bent zelfquote:
Daar heb jij helemaal geen knuppel voor nodig, jij kunt er gewoon de pinploeg op uit sturen om oude omaatjes bij pinautomaten te overvallenquote:Op donderdag 17 februari 2022 15:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is denk ik makkelijker om een knuppel te printen en iemand neerslaan die net gepind heeft.
Gemiste kans haags, gemiste kans.quote:
Arme omaatjesquote:Op donderdag 17 februari 2022 16:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar heb jij helemaal geen knuppel voor nodig, jij kunt er gewoon de pinploeg op uit sturen om oude omaatjes bij pinautomaten te overvallen
Even met de hand onder de rok om af te leiden.quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar heb jij helemaal geen knuppel voor nodig, jij kunt er gewoon de pinploeg op uit sturen om oude omaatjes bij pinautomaten te overvallen
En wat ben je dan allemaal aan t koken en bakken ?quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:02 schreef FranticDJ het volgende:
Ben deze isolatie week echt maximaal aan het koken en bakken
#viesdik
Meeste wel voor de diepvries, maar toch.. #viesdik
nu een appel limoen cakequote:Op donderdag 17 februari 2022 17:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En wat ben je dan allemaal aan t koken en bakken ?
Ik heb van dat laatste ook vaak last.quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Redelijk
maar die cakes gaan niet in de vriezer.. Die verdwijnen zomaar ineens..
zo plop plop in je buikquote:Op donderdag 17 februari 2022 17:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Redelijk
maar die cakes gaan niet in de vriezer.. Die verdwijnen zomaar ineens..
Hhmm cake is sws lekkerquote:Op donderdag 17 februari 2022 17:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nu een appel limoen cake(cake nummer 3
)
2 pastasauzen gemaakt voor de vriezer.. diverse soepen.. en voor vanavond staat er nog een rest witlof in ham met kaassaus gereed
quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hhmm cake is sws lekker
Daar kan je wel ff mee voorruit dus
Dan is dat wel handig inddquote:Op donderdag 17 februari 2022 17:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
eet de laatste tijd veel buiten de deur, of weet pas last minute dat ik thuis eet ja/nee.. dus moet gewoon voldoende variëteit in de vriezer hebben..
Niks makkelijker dan een vacuüm zakkie uit de vriezer halen en ff 20 minuten in net niet kokend water gooien.
Dat wordt poetsen straksquote:Op donderdag 17 februari 2022 17:24 schreef FranticDJ het volgende:
Kak. Alleen wel verkeerde bakpoeder gebruikt zie ik nu
lees: cakeblik overflow
quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:24 schreef FranticDJ het volgende:
Kak. Alleen wel verkeerde bakpoeder gebruikt zie ik nu
lees: cakeblik overflow
Ach joh, ze herinneren zich alleen dat super lieve badeendje, die 20 euro zijn ze zo weer vergetenquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach joh, ze herinneren zich alleen dat super lieve badeendje, die 20 euro zijn ze zo weer vergeten
Daar heb ik al 2 dagen last van en ik heb nagenoeg geen flikker gedaan.quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:42 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb vandaag de hele dag het gevoel gehad dat ik niet voorruit te branden was, maar ik heb nog verbazing wekkend veel gedaan. Zowel voor werk als in huishouden
Achja, zulke dagen zijn er hier ook wel vakerquote:Op donderdag 17 februari 2022 17:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar heb ik al 2 dagen last van en ik heb nagenoeg geen flikker gedaan.
Badass badeendje!quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach joh, ze herinneren zich alleen dat super lieve badeendje, die 20 euro zijn ze zo weer vergeten
quote:
Een storm met haar in de slaapkamer?quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:36 schreef FranticDJ het volgende:
Die Nicolien Kroon mag wel eens een storm komen voorspellen zeg..
bijvoorbeeldquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een storm met haar in de slaapkamer?
Of bedoel je dat je haar eens wil bestormenquote:
potato potatoquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of bedoel je dat je haar eens wil bestormen
Haar grotje bestormen met je stootpaalquote:
Ik dacht het, jij ze...quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Haar grotje bestormen met je stootpaal
Hoe laat begint vandaag het family timen?quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe laat begint vandaag het family timen?
daar is de rechterhand voor uitgevondenquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja ik mis de fun part zeker weer??
Ahah, dus dan ben je om 20:40 weer terug om lekker met ons te FOK!kenquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:54 schreef ToT het volgende:
[..]Waarschijnlijk 20.30, maar misschien een half uurtje eerder.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ahah, dus dan ben je om 20:40 weer terug om lekker met ons te FOK!ken
Alweer?quote:
Greysmilfquote:
Tot over 3 minutenquote:
Meh......quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daar is de rechterhand voor uitgevonden
Sorry, ik bedoelde 20:33 natuurlijkquote:
ook wel okquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:41 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja wel oke, weer een dagje gewerkt. Hoe is het met jou?
had weer buiten wat gegeten?quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:47 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja gaat weer wat beter, weet neit of je wist dat ze weer ziek was?
2 keer intotaalquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
had weer buiten wat gegeten?
of daarna nog weer een keer
Nee inderdaad.quote:
stomme burenquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:51 schreef Moonlight het volgende:
[..]
2 keer intotaal![]()
Maar nu ga ik daar dus echt nooit meer lopen, maar het is ff af wachten of dat het echt is of dat ze toch wat onder liggends heeft maar dat is niet te hopen.
Misschien heeft hij wel hulp ingeschakeldquote:
en super cutequote:Op donderdag 17 februari 2022 19:56 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Maar echt!
Maar marley is super sterk
Zou hij een halfje Kamagra genomen hebben?quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel hulp ingeschakeld
Die kans is aanwezigquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij ligt gewoon bij Mini in bed te slapen
Het duurt onderhand wel zo lang dat ik denk dat hij de hele strip heeft genomenquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zou hij een halfje Kamagra genomen hebben?
[..]
Die kans is aanwezig
quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het duurt onderhand wel zo lang dat ik denk dat hij de hele strip heeft genomen
KO door miniquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En Mini ligt bij mw. ToT op de bankquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij ligt gewoon bij Mini in Mini's bed te slapen
quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:59 schreef maily het volgende:
[..]
En mini ligt bij mw. ToT op de bank
quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij kan soms wel erg leuk uit zijn holletje komen.quote:
ik zou hem vastleggen met spanbandenquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:11 schreef Haags het volgende:
Ik denk dat mijn tuinstoel morgen omwaait door de storm des doods
Misschien krijg je wel een nieuwe trampolinequote:Op donderdag 17 februari 2022 20:11 schreef Haags het volgende:
Soms wel jaquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij kan soms wel erg leuk uit zijn holletje komen.
Poor youquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:11 schreef Haags het volgende:
Ik hoop dat die van mijn buren naar haags toewaaitquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien krijg je wel een nieuwe trampoline
heb je irritante springende kinderen naast je?quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:14 schreef maily het volgende:
[..]
Ik hoop dat die van mijn buren naar haags toewaait
de papa's en mama's daarvan zelfs ........quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je irritante springende kinderen naast je?
Neuken ze elkaar op dat ding? Lijkt me best kinky.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:16 schreef maily het volgende:
[..]
de papa's en mama's daarvan zelfs ........
nee ze springen eropquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Neuken ze elkaar op dat ding? Lijkt me best kinky.
(papa en mama dan hé, die kids hoeven dat nog niet echt te doen....)
Lijkt me nogal gevaarlijk, maar goed jij bent wel het zwaardere werk gewendquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Neuken ze elkaar op dat ding? Lijkt me best kinky.
(papa en mama dan hé, die kids hoeven dat nog niet echt te doen....)
quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:16 schreef maily het volgende:
[..]
de papa's en mama's daarvan zelfs ........
Als Poetin ziet dat de NS morgen geen treinen meer laat rijden vanwege een stormpje dan zou ik het wel weten. AANVALLUH!!!!quote:
het is toch ook te slecht voor woordenquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Als Poetin ziet dat de NS morgen geen treinen meer laat rijden vanwege een stormpje dan zou ik het wel weten. AANVALLUH!!!!
Gewoon niet gaanquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is toch ook te slecht voor woorden
vanaf 14 uur geen treinen meer
lekker hoor dat OV
je zult naar je werk moeten of terug![]()
![]()
moet er 1 naar schoolquote:
Gewoon niet laten gaanquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
moet er 1 naar school
en moet er 1 naar werk
moet ik weer taxi spelen
Die is samen met fosh gestoptquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:29 schreef greysbones het volgende:
ehhhhhh
@:B00ster
nu is het leuk geweest met verstoppertje spelen
Omdat ik dat net verzinquote:
Volgens mij was dat ook de laatste keer dat hij hier was dus het zou zomaar kunnenquote:
Hij had z´n booster nog niet gehaald en geen geldige QR code meer, kon dus niet meer op FOK! komen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgens mij was dat ook de laatste keer dat hij hier was dus het zou zomaar kunnen
Er was nog iets, maar ik baal er wel van. B00ster vond ik wel een toffe gast.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgens mij was dat ook de laatste keer dat hij hier was dus het zou zomaar kunnen
Ook z'n UI en onderschrift leeggehaald.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alles weg!quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:41 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ook z'n UI en onderschrift leeggehaald.
dus vanaf volgende week vrijdag weer wel?quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Hij had z´n booster nog niet gehaald en geen geldige QR code meer, kon dus niet meer op FOK! komen.
Jammer, ik hoop dat hij nog van gedachten veranderd.quote:
quote:
Die rijden gewoon door tot ze een walvis omver rijdenquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:10 schreef hemarookworst het volgende:
NS zegt nu al morgen om 14u te stoppen met rijden, maar de RET meldt nog niks over morgen.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die rijden gewoon door tot ze een walvis omver rijden
Ik hoop het ook!quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jammer, ik hoop dat hij nog van gedachten veranderd.
Die rijden ook niet met treinen.quote:
Twee metrolijnen die over voormalig NS-spoor rijdenquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die reiden ook niet met treinen.
Ik heb pas in Augustus een (bijna) vrije maandquote:
Was dat niet van 2010 op 2011?quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:18 schreef hemarookworst het volgende:
Kon me zo'n 10 jaar geleden dat het hevig had gevroren, NS reed grotendeels niet, maar de tram, bus en metrolijnen hier reden gewoon zoals normaal
Naar wat ik begrepen heb is dat ze met omwaaiende bomen rekening houden. Als de bovenleiding breekt dan kunnen reparatieploegen bij storm de boel niet repareren.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:18 schreef hemarookworst het volgende:
Kon me zo'n 10 jaar geleden dat het hevig had gevroren, NS reed grotendeels niet, maar de tram, bus en metrolijnen hier reden gewoon zoals normaal
Ik heb vanaf 1 februari vorig jaar geen enkele dag vrij gehadquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb pas in Augustus een (bijna) vrije maand
Zou kunnenquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was dat niet van 2010 op 2011?
Volgens mij ben ik in die winter een keer op mijn bek gegaan op een geleende motor van een huisgenoot toen ik over ijzel reed en toen ik de motor probeerde op te rapen hem op zijn andere kant heb laten flikkeren![]()
dus ik ben illegaalquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Hij had z´n booster nog niet gehaald en geen geldige QR code meer, kon dus niet meer op FOK! komen.
Dan is het je zeker van harte gegund!quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb vanaf 1 februari vorig jaar geen enkele dag vrij gehad
op deze week na dan
Jij hebt je booster nog niet gehadquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij hebt je booster nog niet gehad![]()
![]()
Ik heb op je profiel en bijbehorende posts snoeiharde TR's gemacht en gelijk de AIVD en de NAVO ingelichtquote:
laat ze maar komenquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb op je profiel en bijbehorende posts snoeiharde TR's gemacht en gelijk de AIVD en de NAVO ingelicht![]()
Beloof je wel een beetje voorzichtig te zijn met die NAVO nichtjes, die kunnen nogal precair zijn als er grover geweld gebruikt word dan een boze blik en een verwijtend vingertjequote:
ik zal ze met geen vinger aanrakenquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beloof je wel een beetje voorzichtig te zijn met die NAVO nichtjes, die kunnen nogal precair zijn als er grover geweld gebruikt word dan een boze blik en een verwijtend vingertje
Dan pakken ze hun geweer en roepen pang pang.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beloof je wel een beetje voorzichtig te zijn met die NAVO nichtjes, die kunnen nogal precair zijn als er grover geweld gebruikt word dan een boze blik en een verwijtend vingertje
Niet te verwarren met de Noord Koreaanse oorlogskreet 'Wij selvelen nu Bami Pang Pang!'quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan pakken ze hun geweer en roepen pang pang.
De hendheaving heeft wel plek voor zequote:Op donderdag 17 februari 2022 21:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb een boa in mijn broek.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:48 schreef greysbones het volgende:
lijkt me ook echt een .... beroep
boa
een anacondaatjequote:Op donderdag 17 februari 2022 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een boa in mijn broek.
Er zijn heel wat beroepen die onder boa vallen he. Eigenlijk alle functies waar je bekeuringen mag uitschrijven maar geen algemeen opsporingsambtenaar bentquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:48 schreef greysbones het volgende:
boa
Ik krijg eenzelfde soort cringe gevoel bij de ME. Je bent net iets meer, maar toch weer nét niet the real deal ofzoquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:48 schreef greysbones het volgende:
boa
boa is een Buitengewoon opsporingsambtenaarquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Er zijn heel wat beroepen die onder boa vallen he. Eigenlijk alle functies waar je bekeuringen mag uitschrijven maar geen algemeen opsporingsambtenaar bent
die helpt je bij het opsporen van je nanoconda?quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een boa in mijn broek.
ME is best verrot denk ikquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik krijg eenzelfde soort cringe gevoel bij de ME. Je bent net iets meer, maar toch weer nét niet the real deal ofzo
jouw puber?quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:51 schreef greysbones het volgende:
pubers![]()
![]()
![]()
nu is er weer 1 met zn lompe lichaam tegen een raam aangevallen
kapoet![]()
![]()
![]()
niet mijn puber maar wel hier in hun chillhok(tuinhuisje)quote:
joh echtquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
boa is een Buitengewoon opsporingsambtenaar
Mijn parkiet, die houd van zaad.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die helpt je bij het opsporen van je nanoconda?
Ik bedoelde meer dat ME'ers hardcore politie agenten zijn, maar door militaire nog altijd als 'mietjes' worden gezien omdat ze tussen politie en defensie in vallen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ME is best verrot denk ik
je moet altijd alle shit opvangen
maar daar zitten ook debielen tussen
dat boa vooral geassocieerd wordt van de gemeente die vuilniszakken doorzoeken en foutparkeerders beboeten. Heb ik niet specifiek over jou trouwens.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus snap je zin dan niet helemaal
ah zoquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ME'ers hardcore politie agenten zijn, maar door militaire nog altijd als 'mietjes' worden gezien omdat ze tussen politie en defensie in vallen.
Over de shit waarmee ze moeten dealen ben ik het wel met je eens overigens.
oh neequote:Op donderdag 17 februari 2022 21:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat boa vooral geassocieerd wordt van de gemeente die vuilniszakken doorzoeken en foutparkeerders beboeten. Heb ik niet specifiek over jou trouwens.
Hun takenpakket en bevoegdheden zijn sinds de invoering ook behoorlijk uitgebreid.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat boa vooral geassocieerd wordt van de gemeente die vuilniszakken doorzoeken en foutparkeerders beboeten. Heb ik niet specifiek over jou trouwens.
De marechaussee is ook van beiden tochquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ME'ers hardcore politie agenten zijn, maar door militaire nog altijd als 'mietjes' worden gezien omdat ze tussen politie en defensie in vallen.
Over de shit waarmee ze moeten dealen ben ik het wel met je eens overigens.
neequote:Op donderdag 17 februari 2022 21:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De marechaussee is ook van beiden toch
Nope. Het leger mag geen politietaken uitvoeren. De marechaussee is een politiemacht met speciale taken.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar zijn veel meer die ook boa zijn. Leerplichtambtenaren, OV, boswachter, arbeidsinspectie, voedselwareninspectie etc.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
oh nee
hier worden ze vooral ingezet om kinderen te pesten die aan het chillen zijn(coronatijd)
en ze lopen veel in de stad
Nee is krijgsmacht met politietakenquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope. Het leger mag geen politietaken uitvoeren. De marechaussee is een politiemacht met speciale taken.
De ME bestaat uit gewone politie-agenten die daarvoor worden opgeroepen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:00 schreef FranticDJ het volgende:
Maar ook de marechaussee heeft een 'ME' brigade..
Alleen DSI is echt zowel politie als defensie.
Marechaussee valt onder defensie en zijn een militaire eenheid, al zijn zij meer wat de Amerikanen MP's noemen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
weetquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar zijn veel meer die ook boa zijn. Leerplichtambtenaren, OV, boswachter, arbeidsinspectie, voedselwareninspectie etc.
juistquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Marechaussee valt onder defensie en zijn een militaire eenheid, al zijn zij meer wat de Amerikanen MP's noemen.
Dat is dus niet zo. De grondwet bepaald dat het leger geen politietaken mag uitvoeren.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee is krijgsmacht met politietaken
Ergo Militaire Politiequote:Op donderdag 17 februari 2022 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is dus niet zoe. De grondwet bepaald dat het leger geen politietaken mag uitvoeren.
pciesquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De ME bestaat uit gewone politie-agenten die daarvoor worden opgeroepen.
Daarom is de marechaussee ook de enige politie-eenheid die pantserwapens en automatische wapens mocht inzetten. Van de politie heeft alleen het AT bevoegdheid over automatische wapens.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
pciesmaar ook de marechaussee kan een 'ME' eenheid oproepen
Absoluut.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
pciesmaar ook de marechaussee kan een 'ME' eenheid oproepen
Het maagdenhuis.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Absoluut.
In de jaren 80 zijn die tijdens de krakersrellen regelmatig ingezet, ook ondersteund met pantservoertuigen.
[ afbeelding ]
Na wat terreurdaden zijn ook een aantal 'gewone' agenten opgeleid om met automatische wapens te mogen rondlopen afaik.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarom is de marechaussee ook de enige politie-eenheid die pantserwapens en automatische wapens mocht inzetten. Van de politie heeft alleen het AT bevoegdheid over automatische wapens.
Daar ook ja, de kmar is toen ook alleen ingezet daar zij pantserwagens hadden om de barricades aan te pakken.quote:
https://nieuwsopbeeld.nl/(...)veilleren-op-straat/quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Na wat terreurdaden zijn ook een aantal 'gewone' agenten opgeleid om met automatische wapens te mogen rondlopen afaik.
De KMar heeft ook bij de Vondelstraat (waar deze foto's van afkomstig zijn) bijstand verleend met personele inzet en later nog wel meer, omdat de Amsterdamse politie en omliggende korpsen het niet aan konden.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar ook ja, de kmar is toen ook alleen ingezet daar zij pantserwagens hadden om de barricades aan te pakken.
Ik kan mij de beelden nog goed herinneren als klein badeendje.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De KMar heeft ook bij de Vondelstraat (waar deze foto's van afkomstig zijn) bijstand verleend met personele inzet en later nog wel meer, omdat de Amsterdamse politie en omliggende korpsen het niet aan konden.
Er liep toen van alles door elkaar, tot pelotons uit Groningen en Limburg aan toe die geen idee hadden waar ze aanbeland waren…
Voor de beeldvorming wat portofoongeluiden van Koninginnedag 1980, samen met wat zang van onze Royals:
Slaap lekker greys.quote:
Ik heb de gebeurtenissen eind jaren 70/begin 80 als Amsterdammer van heel dichtbij meegemaakt.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan mij de beelden nog goed herinneren als klein badeendje.![]()
Er is in 40 jaar natuurlijk ook veel veranderd met name door terreurdreigingen. Die antie terreureenheden vallen wel onder politie maar ik weet niet wie nou de inzet mag bepalen. Volgens mij is de minister van justitie dat maar ik kan dat niet vinden.
Haha, Darkraver.quote:
Ja ik ook. Ben wel een beetje fan ondertussenquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Haha, Darkraver.
Die heb ik de afgelopen 2 jaren vaak bekeken/gehoord vanuit z'n Batcave…
Dan schelen wij dus ook niet veel in leeftijd. Ik was een paar jaar jonger en ken de beelden voornamelijk van het journaal. Ik heb op Fok wel eens een reactie geplaatst dat er vroeger gedemonstreerd werd voor belangrijke maatschapelijke zaken, Tegen abortus, woningnood, tegen kernwapens... Nu wordt er gedemonstreerd tegen iets wat even nodig is.of om volstrekt belachelijke dingen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb de gebeurtenissen eind jaren 70/begin 80 als Amsterdammer van heel dichtbij meegemaakt.
Heb op de middelbare school voor maatschappijleer met 2 klasgenoten zelfs nog een werkstuk gemaakt over dat fenomeen, waarbij we de kraakbolwerken afgingen om interviews te houden en ook bij de politie hebben we een interview gehad. Daarnaast waren we bij de meeste ontruimingen/rellen aanwezig…![]()
Hoe de aansturing nu precies is, weet ik niet.
Ik verafschuw de hedendaagse rellen en ben 180 graden gedraaid wat dat betreft…
Huh?quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ben wel een beetje fan ondertussen
Vond het eerst altijd maar een tiener disco dj.
eyyyquote:Op donderdag 17 februari 2022 23:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ga jij ook zen worden?quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:04 schreef Schakeltopia het volgende:
ik pak ook nog even de vinyl sessie mee
Ik ben van midden jaren 60 en was een puber toen de pleuris uitbrak in Amsterdam.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan schelen wij dus ook niet veel in leeftijd. Ik was een paar jaar jonger en ken de beelden voornamelijk van het journaal. Ik heb op Fok wel eens een reactie geplaatst dat er vroeger gedemonstreerd werd voor belangrijke maatschapelijke zaken, Tegen abortus, woningnood, tegen kernwapens... Nu wordt er gedemonstreerd tegen iets wat even nodig is.of om volstrekt belachelijke dingen.
Dat zal best hoor. Maar ik volg het ook al zeker 15 jaar en darkraver stond bij mij nooit bekend als kwaliteits DJ.quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Huh?
Hij zit ruim 30 jaar in de scene en heeft niet echt op tiener disco feestjes gedraaid…
Ouwe za.. Oh nee ik was zen...quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben van midden jaren 60 en was een puber toen de pleuris uitbrak in Amsterdam.
De anti-abortuswet demonstratie en de Ban de Bom demo's heb ik ook meegemaakt.
Qua demonstraties is het jaren lang redelijk rustig geweest, maar kennelijk hebben de afgelopen 2 jaren veel drang opgeleverd om er gezamenlijk op uit te trekken en elke week te gaan lopen klieren. Moe word ik van die pipo's…
quote:
Niet altijd serieus feestbeest ja, maar kinder disco…quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:06 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zal best hoor. Maar ik volg het ook al zeker 15 jaar en darkraver stond bij mij nooit bekend als kwaliteits DJ.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet altijd serieus feestbeest ja, maar kinder disco…
Al Abraham pop bij de deur gehad?quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ouwe za.. Oh nee ik was zen...
Ik ben uit '72.
jaa genotquote:
Ja, dat is dus de niet serieuze feestbeest kant, gebaseerd op een sample van een tekst die hij tijdens een draaibeurt heeft uitgesproken en die door DJ Norman op een jumpstyle beat is gezet…quote:
Binnenkort gelukkig weer live sets op lokatie.quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:14 schreef Schakeltopia het volgende:
al moet ik zeggen dat sowieso de laatste tijd de vinyl sessies op het einde erg leuk zijn
quote:
ja dat is wel beter inderdaad. alhoewel ik die dan weer niet bezoekquote:Op donderdag 17 februari 2022 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Binnenkort gelukkig weer live sets op lokatie.
De online sets waren op zich leuk, maar dat begint nu wat eentonig te worden…
Zondagquote:
Net pindakaas gegetenquote:Op donderdag 17 februari 2022 23:22 schreef Schakeltopia het volgende:
let's gooo [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Tip: Probeer Wooferland eens.quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dat is wel beter inderdaad. alhoewel ik die dan weer niet bezoek![]()
dus vond die streams wel fijn
ik ga deze post even in een notepadje zettenquote:Op donderdag 17 februari 2022 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tip: Probeer Wooferland eens.
Kleinschalig, veel old skool DJ's, buiten en een goede sfeer op een top lokatie (Spaarnwoude tussen Haarlem en Amsterdam)…
Plak deze er even bij: https://wooferland.com/nl/quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik ga deze post even in een notepadje zetten
saved as feest.txtquote:Op donderdag 17 februari 2022 23:26 schreef MadMaster het volgende:
Plak deze er even bij: https://wooferland.com/nl/
quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:25 schreef Schakeltopia het volgende:
stelletje cojona lijers hier ja?
quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:25 schreef Schakeltopia het volgende:
stelletje cojona lijers hier ja?
Ik kom er aan.quote:
Jij onwetende.quote:
je bent niet de enigequote:Op donderdag 17 februari 2022 23:39 schreef FranticDJ het volgende:
Met de naam DJ Armand moet ik wel een beetje denken aan:
[ afbeelding ]
Ik weet al wat daar gebeurt.quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nieuwsgierig
net als @:-shii-
quote:
Ik zeg niets.quote:
Dus voor niks toiletpapier gehamsterd?quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:42 schreef FranticDJ het volgende:
Een pro van die corona trouwens is wel dat ik niet moet vegen na het poepen.. Gewoon al heel de week niet..
quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:47 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dus voor niks toiletpapier gehamsterd?
Verkoop ik wel in de bejaardenflat hier..quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:47 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dus voor niks toiletpapier gehamsterd?
quote:
Ligt eraan wat voor stoma.quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Verkoop ik wel in de bejaardenflat hier..
Gaat alleen niet zo hard met al die stoma's..
Klein kusje danquote:
quote:
bedtijd hierquote:Op donderdag 17 februari 2022 23:50 schreef Schakeltopia het volgende:
nog tien minuutjes![]()
Dan ben je terug uit het tuinhuisje?quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:50 schreef Schakeltopia het volgende:
nog tien minuutjes![]()
stream?quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:54 schreef Schakeltopia het volgende:
nee dan stopt de stream waarschijnlijk
Dat nooit!quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:54 schreef -Shii- het volgende:
We moeten morgen naar Limburg, daar is het minder onstuimig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |