Dan helemaal idd haha, nu krijg ik beeld van een lege aanhanger die de lucht in gaatquote:Op donderdag 17 februari 2022 14:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als die onbeladen is dan is het een dubbel probleem.
Ik voerde hem in en dacht gelijk dat ik op zo'n opmerking kon wachten.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:15 schreef ToT het volgende:
@ TT!
Ben je een knuppel als je print?
![]()
Ik heb vernomen dat dat ook minder makkelijk is dan je zou denken.quote:
Heb ik al gezien, ik vind helemaal mooiquote:
Dan moet je ook de juiste mannetjes inhuren.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat dat ook minder makkelijk is dan je zou denken.
Het is denk ik makkelijker om een knuppel te printen en iemand neerslaan die net gepind heeft.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet je ook de juiste mannetjes inhuren.
Je bent zelfquote:
Daar heb jij helemaal geen knuppel voor nodig, jij kunt er gewoon de pinploeg op uit sturen om oude omaatjes bij pinautomaten te overvallenquote:Op donderdag 17 februari 2022 15:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is denk ik makkelijker om een knuppel te printen en iemand neerslaan die net gepind heeft.
Gemiste kans haags, gemiste kans.quote:
Arme omaatjesquote:Op donderdag 17 februari 2022 16:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar heb jij helemaal geen knuppel voor nodig, jij kunt er gewoon de pinploeg op uit sturen om oude omaatjes bij pinautomaten te overvallen
Even met de hand onder de rok om af te leiden.quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar heb jij helemaal geen knuppel voor nodig, jij kunt er gewoon de pinploeg op uit sturen om oude omaatjes bij pinautomaten te overvallen
En wat ben je dan allemaal aan t koken en bakken ?quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:02 schreef FranticDJ het volgende:
Ben deze isolatie week echt maximaal aan het koken en bakken
#viesdik
Meeste wel voor de diepvries, maar toch.. #viesdik
nu een appel limoen cakequote:Op donderdag 17 februari 2022 17:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En wat ben je dan allemaal aan t koken en bakken ?
Ik heb van dat laatste ook vaak last.quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Redelijk
maar die cakes gaan niet in de vriezer.. Die verdwijnen zomaar ineens..
zo plop plop in je buikquote:Op donderdag 17 februari 2022 17:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Redelijk
maar die cakes gaan niet in de vriezer.. Die verdwijnen zomaar ineens..
Hhmm cake is sws lekkerquote:Op donderdag 17 februari 2022 17:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nu een appel limoen cake(cake nummer 3
)
2 pastasauzen gemaakt voor de vriezer.. diverse soepen.. en voor vanavond staat er nog een rest witlof in ham met kaassaus gereed
quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hhmm cake is sws lekker
Daar kan je wel ff mee voorruit dus
Dan is dat wel handig inddquote:Op donderdag 17 februari 2022 17:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
eet de laatste tijd veel buiten de deur, of weet pas last minute dat ik thuis eet ja/nee.. dus moet gewoon voldoende variëteit in de vriezer hebben..
Niks makkelijker dan een vacuüm zakkie uit de vriezer halen en ff 20 minuten in net niet kokend water gooien.
Dat wordt poetsen straksquote:Op donderdag 17 februari 2022 17:24 schreef FranticDJ het volgende:
Kak. Alleen wel verkeerde bakpoeder gebruikt zie ik nu
lees: cakeblik overflow
quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:24 schreef FranticDJ het volgende:
Kak. Alleen wel verkeerde bakpoeder gebruikt zie ik nu
lees: cakeblik overflow
Ach joh, ze herinneren zich alleen dat super lieve badeendje, die 20 euro zijn ze zo weer vergetenquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach joh, ze herinneren zich alleen dat super lieve badeendje, die 20 euro zijn ze zo weer vergeten
Daar heb ik al 2 dagen last van en ik heb nagenoeg geen flikker gedaan.quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:42 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb vandaag de hele dag het gevoel gehad dat ik niet voorruit te branden was, maar ik heb nog verbazing wekkend veel gedaan. Zowel voor werk als in huishouden
Achja, zulke dagen zijn er hier ook wel vakerquote:Op donderdag 17 februari 2022 17:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar heb ik al 2 dagen last van en ik heb nagenoeg geen flikker gedaan.
Badass badeendje!quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach joh, ze herinneren zich alleen dat super lieve badeendje, die 20 euro zijn ze zo weer vergeten
quote:
Een storm met haar in de slaapkamer?quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:36 schreef FranticDJ het volgende:
Die Nicolien Kroon mag wel eens een storm komen voorspellen zeg..
bijvoorbeeldquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een storm met haar in de slaapkamer?
Of bedoel je dat je haar eens wil bestormenquote:
potato potatoquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of bedoel je dat je haar eens wil bestormen
Haar grotje bestormen met je stootpaalquote:
Ik dacht het, jij ze...quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Haar grotje bestormen met je stootpaal
Hoe laat begint vandaag het family timen?quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe laat begint vandaag het family timen?
daar is de rechterhand voor uitgevondenquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja ik mis de fun part zeker weer??
Ahah, dus dan ben je om 20:40 weer terug om lekker met ons te FOK!kenquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:54 schreef ToT het volgende:
[..]Waarschijnlijk 20.30, maar misschien een half uurtje eerder.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ahah, dus dan ben je om 20:40 weer terug om lekker met ons te FOK!ken
Alweer?quote:
Greysmilfquote:
Tot over 3 minutenquote:
Meh......quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daar is de rechterhand voor uitgevonden
Sorry, ik bedoelde 20:33 natuurlijkquote:
ook wel okquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:41 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja wel oke, weer een dagje gewerkt. Hoe is het met jou?
had weer buiten wat gegeten?quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:47 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja gaat weer wat beter, weet neit of je wist dat ze weer ziek was?
2 keer intotaalquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
had weer buiten wat gegeten?
of daarna nog weer een keer
Nee inderdaad.quote:
stomme burenquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:51 schreef Moonlight het volgende:
[..]
2 keer intotaal![]()
Maar nu ga ik daar dus echt nooit meer lopen, maar het is ff af wachten of dat het echt is of dat ze toch wat onder liggends heeft maar dat is niet te hopen.
Misschien heeft hij wel hulp ingeschakeldquote:
en super cutequote:Op donderdag 17 februari 2022 19:56 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Maar echt!
Maar marley is super sterk
Zou hij een halfje Kamagra genomen hebben?quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel hulp ingeschakeld
Die kans is aanwezigquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij ligt gewoon bij Mini in bed te slapen
Het duurt onderhand wel zo lang dat ik denk dat hij de hele strip heeft genomenquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zou hij een halfje Kamagra genomen hebben?
[..]
Die kans is aanwezig
quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het duurt onderhand wel zo lang dat ik denk dat hij de hele strip heeft genomen
KO door miniquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En Mini ligt bij mw. ToT op de bankquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij ligt gewoon bij Mini in Mini's bed te slapen
quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:59 schreef maily het volgende:
[..]
En mini ligt bij mw. ToT op de bank
quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij kan soms wel erg leuk uit zijn holletje komen.quote:
ik zou hem vastleggen met spanbandenquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:11 schreef Haags het volgende:
Ik denk dat mijn tuinstoel morgen omwaait door de storm des doods
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |