Jaja whatever groen bestaat ook niet want dat is ook maar een maatschappelijk construct.quote:
Ik zei inb4 TS dus mag niet volgens de regels van online discussiëren.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:05 schreef Ludachrist het volgende:
Mensen die topics openen over willekeurige andere mensen om zichzelf superieur te wanen.
Het leven begrijpen is dat mensen denken dat je een luie flikker bent omdat je op je 32ste nog steeds je mama je was laat doen ook al woon je op jezelf en heb je een wasmachine aansluiting?quote:
Of mama het nou doet of je partner....quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:08 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Het leven begrijpen is dat mensen denken dat je een luie flikker bent omdat je op je 32ste nog steeds je mama je was laat doen ook al woon je op jezelf en heb je een wasmachine aansluiting?
Ja of het is juist iets positiefs. "Wat heeft hij een goede band met z'n moeder!"quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:10 schreef hoechst het volgende:
[..]
Of mama het nou doet of je partner....
Maar ik merk aan hem omdat ik hem al jaren ken dat hij niet gelukkig is. Altijd met grote wonderende oogjes luistert hij naar verhalen van anderen en zie je hem afvragen waarom het hem niet lukt en waarom het zo fout is gegaan in z'n leven. Maar enige tips om hem op weg te helpen om ietsje succesvoller te worden naar het andere geslacht (voor jezelf zorgen hoort daar dus bij) dat wordt gelijk verworpen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:43 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Die guy chilled hem gewoon lekker omdat hij snapt dat er geen doel in het leven is naast gelukkig worden.
Ja, je gunt hem echt het beste. Daarom noem je hem ook de grootste loser die je kent.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:49 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Maar ik merk aan hem omdat ik hem al jaren ken dat hij niet gelukkig is. Altijd met grote wonderende oogjes luistert hij naar verhalen van anderen en zie je hem afvragen waarom het hem niet lukt en waarom het zo fout is gegaan in z'n leven. Maar enige tips om hem op weg te helpen om ietsje succesvoller te worden naar het andere geslacht (voor jezelf zorgen hoort daar dus bij) dat wordt gelijk verworpen.
Dat hoort hij toch niet?quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, je gunt hem echt het beste. Daarom noem je hem ook de grootste loser die je kent.
Ja, hem achter zijn rug om de grootste loser noemen voegt nog wel wat toe. Lafheid, vooral.quote:
Ik denk niet dat je iemand er echt mee helpt als je ze in hun gezicht voor loser uitmaakt. Grote kans dat die verder in een isolement terecht komt.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, hem achter zijn rug om de grootste loser noemen voegt nog wel wat toe. Lafheid, vooral.
Ja, joh.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:55 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je iemand er echt mee helpt als je ze in hun gezicht voor loser uitmaakt. Grote kans dat die verder in een isolement terecht komt.
Verder is praat gewoon praat. Alsof jij nooit over het nieuwe kapsel van je vriendinnetje loopt te roddelen muts
Nou dan.quote:
Nee ik vind het anders best makkelijk te herkennen.quote:
Anders wel, nu niet.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:01 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Nee ik vind het anders best makkelijk te herkennen.
Trump zou ermee in zijn nopjes zijn dat je hem de grootste noemt.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:18 schreef Hexagon het volgende:
Donald Trump is de grootste loser die ik ken.
Verliest keihard de verkiezingen maar kan vervolgens niet tegen zijn verlies en probeert een staatsgreep te plegen door de GGZ-klanten die zijn fans zijn op te ruien. En ohja zijn prive rijkdom is allemaal van geleend geld.
Het is helemaal van hartequote:Op donderdag 17 februari 2022 11:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Trump zou ermee in zijn nopjes zijn dat je hem de grootste noemt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |